je bent nooit alleen, wij zijn er ook nog, wij zijn met zovelen ..quote:
Goedemorgen, waait idd hard, gelukkig hoef ik niet te fietsen vandaagquote:Op woensdag 1 november 2006 08:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
wat een wind!!! je waait zowat uit je laatste verschoning hier...
quote:Op woensdag 1 november 2006 08:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
je bent nooit alleen, wij zijn er ook nog, wij zijn met zovelen ..
mogguh luitjes![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 08:55 schreef versabommie het volgende:
tvp
Mogguhquote:Op woensdag 1 november 2006 09:05 schreef puntoortje het volgende:
sjoooow ... ik weer thuis ... deel 1 op school, deel 2 bij opa en omaik verveel me nu alweer
morguhtvpquote:Op woensdag 1 november 2006 09:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga eens netjes goedemorgen zeggen
![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 09:29 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, wij houden je wel gezelschap hoor oortjes!
quote:Op woensdag 1 november 2006 09:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
.... intresse in een bakkie koffie?
wat ga je mestellen dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 09:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja!!veel koffie vooral!
heb net geprobeerd de stenen waar morgen mee gemesteld moet worden onder plastic te krijgen begon het te hosen.gelukkig geen overbodig werk dus.
![]()
... hier regend het ook wel een beetje .... maar waait ...de hele weg ligt bezaait met takken en bladerenquote:Op woensdag 1 november 2006 09:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja!!veel koffie vooral!
heb net geprobeerd de stenen waar morgen mee gemesteld moet worden onder plastic te krijgen begon het te hosen.gelukkig geen overbodig werk dus.
![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
dank je manu!![]()
uhm, een garage en keuken...
quote:
ow! da's gezellig!quote:Op woensdag 1 november 2006 09:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Leuke verbouwing in het vooruitzicht dus
Misschien wil oortje je wel helpen, ze zit zich toch te vervelen
quote:
... foto's van mezelf gaat niet lukken.... kan wel een filmpie makenquote:Op woensdag 1 november 2006 09:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Top![]()
Niet vergeten footooowwste maken he ?
![]()
Ik hou mij van harte aanbevolen...quote:Op woensdag 1 november 2006 09:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... foto's van mezelf gaat niet lukken.... kan wel een filmpie maken![]()
en wat voor vermoeden heb je dan???quote:Op woensdag 1 november 2006 10:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik hou mij van harte aanbevolen...![]()
al voeg ik daar onmiddelijk aan toe dat jouw schijnheilig voorkomen het ergste doet vermoeden![]()
Dat ik straks door hormonen gestuurd dwangmatig op een linkje ga klikken van een of ander ranzig filmpje van rotten.com of zo...quote:Op woensdag 1 november 2006 10:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en wat voor vermoeden heb je dan???
... hahaha zoiets was wel de bedoelingquote:Op woensdag 1 november 2006 10:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat ik straks door hormonen gestuurd dwangmatig op een linkje ga klikken van een of ander ranzig filmpje van rotten.com of zo...![]()
![]()
...dat gaat wat kosten... voor hoelang?quote:Op woensdag 1 november 2006 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:
het valt nog niet mee betaalbare tijdelijke woonruimte te vinden...![]()
minimaal een maand met een uitloop naar 6 weken.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...dat gaat wat kosten... voor hoelang?
dat is wel ff.. ( zeker zo met de feestdagen in de aanslag ) ... wel straks lekker genieten van je warme vloertjequote:Op woensdag 1 november 2006 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
minimaal een maand met een uitloop naar 6 weken.
dan wordt hier van de hele benendenverdieping de cementdekvloer afgejekkerd (heet dat zo?) zodat daarna de vloerverwarming aangelegd kan worden.![]()
super!! en mijn mega-aanbouw, nieuwe keuken en plavuizen vloer.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat is wel ff.. ( zeker zo met de feestdagen in de aanslag ) ... wel straks lekker genieten van je warme vloertje
dat wil ik ook allemaaaaaaaalllll... gaat alleen niet hierzoquote:Op woensdag 1 november 2006 11:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
super!! en mijn mega-aanbouw, nieuwe keuken en plavuizen vloer.![]()
![]()
we hebben nu een vloer van oude kaasplanken. die is niet hufterproof genoeg...![]()
bovenwoning/flat?!quote:Op woensdag 1 november 2006 11:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat wil ik ook allemaaaaaaaalllll... gaat alleen niet hierzo
een flat .... hier waait het alweer wat minderquote:Op woensdag 1 november 2006 11:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bovenwoning/flat?!
dan wordt het inderdaad lastig...
het gaat hier ondertussen steeds harder waaien....![]()
cooollllquote:
nu wel weerquote:
maar dan moet ik het wel zelf leuk maken..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |