geen idee?!quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:12 schreef assuranseturix het volgende:zolang jij er bent is het feest
de bomen liggen hier zowat plat...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:22 schreef assuranseturix het volgende:
stormhier is het redelijk zonnig en zo goed als windstil
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:31 schreef assuranseturix het volgende:bij jou is het dus al echt herfst?
heej Bommiequote:
Hoi Gekke Maureentje!quote:
naaaaah zo gek ben ik toch niet ?quote:
nee hoor, gummetje!quote:
Wie?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:28 schreef assuranseturix het volgende:andere mensen dan alleen debuurvrouw
gummetjequote:
jij ?quote:
ikquote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:28 schreef assuranseturix het volgende:andere mensen dan alleen debuurvrouw
zeg!quote:
quote:
ze zijn gewoon bang voor jequote:
Wel als je zo'n toontje aanslaat!quote:
oh, ok merk het al, weer helemaal beter...quote:Op woensdag 1 november 2006 15:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel als je zo'n toontje aanslaat!
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:39 schreef assuranseturix het volgende:
[..]wel hoor, maar het verbaade me nogal
quote:
ja dat je het vreemd vindt dat er ook andere mensen komen postenquote:
buuf en ik zaten hier al een tijdje alleenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja dat je het vreemd vindt dat er ook andere mensen komen posten![]()
Tja ik moest werkenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:53 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
buuf en ik zaten hier al een tijdje alleen
doe Gladys!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
Tja ik moest werkenen hoor net dat ik mee naar Duitsland moet
,dus ben ook weer weg
![]()
![]()
en maakte het leven van de romeinen....quote:Op woensdag 1 november 2006 15:53 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
buuf en ik zaten hier al een tijdje alleen
tot vanaaf Buufquote:
euh.. zuurquote:Op woensdag 1 november 2006 16:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en maakte het leven van de romeinen....![]()
wat?
ah, oké....quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ah, oké....
je sig is niet af...![]()
![]()
als je twee spaties laat vervallen (na punt en vraagteken), en de laatste "de" dan past het wel...quote:
Ik denk dat ik een geduchte concurrent benquote:Op woensdag 1 november 2006 17:01 schreef luciano het volgende:
73 views in minder dan 10 minuten in FB .......
Ik vind dat ik toch zeker wel in aanmerking kom aan het eind van BB6 voor de
user_met_de_snelst_verwijderde_posts_ooit_bokaal![]()
![]()
Ech nie , gebraden eend is veel lekkerder dan gestoofde Luciano !quote:Op woensdag 1 november 2006 17:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een geduchte concurrent ben![]()
Maar goed te zien dat ze inderdaad een nieuw slachtoffer gevonden hebben
Vind ik ook goed van ze, ze blijven steeds nieuw vlees zoekenquote:Op woensdag 1 november 2006 17:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een geduchte concurrent ben![]()
Maar goed te zien dat ze inderdaad een nieuw slachtoffer gevonden hebben
misschien vinden ze jou ook wel een lekker hapje...quote:Op woensdag 1 november 2006 17:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind ik ook goed van ze, ze blijven steeds nieuw vlees zoeken![]()
Laten ze mij tenminste met rust![]()
Gelukkig weten wij wat fatsoen is he buuv? 0,0 bans!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
misschien vinden ze jou ook wel een lekker hapje...![]()
ik verkoop de huid niet voor de beer geschoten is....quote:Op woensdag 1 november 2006 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gelukkig weten wij wat fatsoen is he buuv? 0,0 bans!
Wij zijn lief!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik verkoop de huid niet voor de beer geschoten is....![]()
maar tot nu toe 0,0 bans ja...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |