whoops foutje dan..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde inhoud van de brief gisteren ook verteld aan Lesley.
Dat gebeurt iedere dag een aantal keren. Geen idee waarom ze dat doenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:15 schreef n1ek het volgende:
[..]
whoops foutje dan..
waarom is er geen geluid en normaal beeld op stream 3 en 4? bij iedereen zo?
smoesje! roep ik meteen!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:16 schreef happyme28 het volgende:
Niet zo slimme actie van Nena. Heeft het bestandje van Bart over die van zichzelf opgeslagen
Ja sorry, maar ik vind het echt een domme zet van de makers John de Mol. Maar hij moet een programma neerzetten, dus dit kun je zien als een soort noodgreep denk ik.quote:
Daar zou ik door die nieuwe regel al helemaal geen zin meer in hebben. Lijkt vrij zinloos als je er zomaar uit kunt vliegen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:19 schreef happyme28 het volgende:
Ze moeten een lijst maken met activiteiten/cursussen/opleidingen/bedrijven etc wat ze willen gaan doen in DGK
Ik ga er echt vanuit dat dit eenmalig is en niet iedere maand het geval is. Daarbij snap ik heel goed dat hij sommige bewoners wil lozen. Ik zie het niet als noodgreep maar ik denk wel dat hij zoekt naar manieren om het interessanter te maken en de bewoners aan te sporen om actief met het 'spel' mee te doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik vind het echt een domme zet van de makers John de Mol. Maar hij moet een programma neerzetten, dus dit kun je zien als een soort noodgreep denk ik.
Geen noodgreep? Hou er dan even rekening mee dat hij aan het begin heeft gezegd: "Met 700.000 kijkers ben ik al tevreden".quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik ga er echt vanuit dat dit eenmalig is en niet iedere maand het geval is. Daarbij snap ik heel goed dat hij sommige bewoners wil lozen. Ik zie het niet als noodgreep maar ik denk wel dat hij zoekt naar manieren om het interessanter te maken en de bewoners aan te sporen om actief met het 'spel' mee te doen.
Ik heb gelezen dat 350.000 - 500.000 voldoende is in eerste instantie (ik zeg niet dat hij tevreden is). Hij is wel dingen aan het proberen, daar ben ik het mee eens. Daarom denk ik ook dat dit eenmalig is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen noodgreep? Hou er dan even rekening mee dat hij aan het begin heeft gezegd: "Met 700.000 kijkers ben ik al tevreden".
Klopt! Maar ze zeikt tegen 'm en roddelt over 'm.quote:
Ja, ik vind ook dat Bart groot gelijk heeft.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:31 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt! Maar ze zeikt tegen 'm en roddelt over 'm.
idd... en waarschijnlijk is evil de domste vrouw van de villa .... of is dat natasia ?? ... ik ben er nog niet uitquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:28 schreef Day het volgende:
Stefan: als het een slim publiek is
Evil: Nou, forget it!!
Ja Evil, zou wordt je wel populair hoor
Heeft ze die misschien pas definitief opgezegd toen het zeker was dat ze mocht blijven. Zoiets. Dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook dat Bart groot gelijk heeft.
Wat erg voor Sylvia vinden ze nu, zij heeft haar baan heeft opgezegd. Dat vind ik zo vaag. Zij had een kans van 33% dat ze uberhaupt kon blijven, dus die nam zowiezo een heel groot risico.
in hun onderlinge populariteitspoll stond hij vrijwel laatste en Stephan eerste, dat zal nu ook wel anders zijn, maar duidelijk is dat ze het daar totaal anders zien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet dat niemand doorheeft dat Bart heel erg populair is, vooral door zijn romance met Lesley. Hij is in ieder geval niet genoemd door een aantal bewoners als mogelijke populairste.
Nico houdt zich op de vlakte en als hij wat uitspreekt dan kan dat de dag erop weer wijzigen. Ik durf er geen uitspraken over te doen. Maar volgens mij mag hij Bart en Nena wel, alleen laat hij dat niet blijken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:39 schreef Day het volgende:
Is Nico nou een eenling in dat huis. Weten jullie wie hij wel en niet mag in dat huis? Ik kan die man totaal niet peilen, vind 'm ook een beetje eng, eigenlijk.
Het is overigens wel duidelijk wie zich wel en wie zich niet druk maken om de nieuwe regel
Natasia is de kwaadste niet. Ze is alleen een schreeuwlelijk en een beetje dom.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:40 schreef avonne het volgende:
Is Natasia nou de enige geweest die de zieke verzorgt?
Ik vind haar steeds aardiger
Hij sloot nog een soort weddenschap af op tv vanavond dat hij Bart er binnen 3 weken uit heeft gewerkt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nico houdt zich op de vlakte en als hij wat uitspreekt dan kan dat de dag erop weer wijzigen. Ik durf er geen uitspraken over te doen. Maar volgens mij mag hij Bart en Nena wel, alleen laat hij dat niet blijken.
Ja maar we weten dat hij daarna ook alweer een gesprek met Bart op het terras heeft gehad waarin ze allebei een plan hadden om Stephan er direct uit zou te stemmen. Nico wisselt steeds.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij sloot nog een soort weddenschap af op tv vanavond dat hij Bart er binnen 3 weken uit heeft gewerkt.
Daar hebben Bart en Brian een groot aandeel in gehadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:49 schreef Day het volgende:
Hey, Natasia heeft Stefan, Eveline en Sylvia door.
Verrassend!
Dat had ze wel wat eerder mogen bedenken dan want op het moment gooit ze alleen haar eigen glazen in met constant het publiek af te schilderen als dom of iets in die trant.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Eveline denkt nu toch echt dat ze een grote kans maakt eruit te vliegen.
Ik denk dat dit gaat betekenen dat Eveline vanaf nu anders gaat doen om dit een eventuele volgende keer te voorkomen.
zal het tietentopic eindelijk aanslaan ??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Eveline denkt nu toch echt dat ze een grote kans maakt eruit te vliegen.
Ik denk dat dit gaat betekenen dat Eveline vanaf nu anders gaat doen om dit een eventuele volgende keer te voorkomen.
Hij maakt bewust geen vrienden omdat hij rekening houdt met de aard van het spel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:39 schreef Day het volgende:
Is Nico nou een eenling in dat huis. Weten jullie wie hij wel en niet mag in dat huis? Ik kan die man totaal niet peilen, vind 'm ook een beetje eng, eigenlijk.
Het is overigens wel duidelijk wie zich wel en wie zich niet druk maken om de nieuwe regel
Dat soort termen kun je weg laten, okay.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie waren vorige maand de populairste bewoners?
Van mij mag Natasia eruit..kan ze lekker van haar BN status genieten..ik kan die ***** niet meer aanzien, dat gegil, gekrijs, diva, drama, lelijke haar, vette lijf en haar familie.
Als zij komt zap ik weg.
Nena, bart, brian en LESLEY vind ik wel leuk...al vind ik bart alleen leuk als hij bij lesley is.
Dit is de eerste keer dat er een stemming van het publiek is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Afijn wie had vorige keer de meeste contactpunten voor populairiteit gekregen?
Nopequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:05 schreef avonne het volgende:
heeft iemand gevolgd hoe het gaat met de contactpunten aan de eettafel?
Ik denk wel dat Talpa niet teleurgesteld is over de uitslag van de poll. Dat doordat die 2 er staan ze deze manier hebben gekozen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:10 schreef avonne het volgende:
Ze bedenken nu ook dat Talpa de twee losers gekozen heeft.
Dit is ook wel weer een item waar ze zo maar 5 uur over kunnen lullen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de streams even uit gehad, maar hoor nu dat Eveline en Stephan het er nog steeds over hebben.
LOL.. dat zou wel een manier zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:56 schreef Fikkert het volgende:
[..]
zal het tietentopic eindelijk aanslaan ??
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de streams even uit gehad, maar hoor nu dat Eveline en Stephan het er nog steeds over hebben.
Nou niet gaan bluffen Scan. Jij kan geen tieten weerstaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. dat zou wel een manier zijn
Hoewel... ik weiger gewoon om haar te capturen
Daar heb je wel gelijk in ja. Ik capture haar wel, al was het alleen maar omdat ze vast baalt als haar tieten over het hele internet staanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:20 schreef Day het volgende:
Nou niet gaan bluffen Scan. Jij kan geen tieten weerstaan.
Deden ze dat niet dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:17 schreef avonne het volgende:
Nico en Bart praten !
Ik beschouw het tieten-topic altijd als een soort natuurreservaat om vervelende perverselingen uit de andere topics weg te houden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:20 schreef Day het volgende:
[..]
Nou niet gaan bluffen Scan. Jij kan geen tieten weerstaan.
Vervelende perverselingen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik beschouw het tieten-topic altijd als een soort natuurreservaat om vervelende perverselingen uit de andere topics weg te houden.
Goed werk, Scan![]()
Ja dat zegt hij wel meerdere keer per dag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:33 schreef avonne het volgende:
Nico "Natasia gaat wel uit zichzelf. Er zijn wel meerdere mensen die uit zichzelf gaan. Ik ga ook wel.... als ik zin heb."
Je doet heel goed werk door een afwerkplek voor die arme zielen te creeren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vervelende perverselingen?
Ik hoop toch echt dat je mij niet in dat rijtje hebt staan![]()
Alleen jammer dat het gesprek doodslaatquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
Nena moet ook niets hebben van dat stelletje dat beneden zit. Nena is
Lekkere vergelijkingquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:36 schreef avonne het volgende:
Dominee Visser is toch ook geen junk?
't Valt nog mee, sommige scharrelen nogal veel. Maar de tendens is grotendeels zo:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Dus ook al twee kampen in DGK
Niet uit te staan. Haar ogen, haar mond, haar kin kunnen zich zo irritant uitdrukken...Verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:41 schreef Day het volgende:
Wat heeft die evil toch een ongelooflijke sacherijnige smoel!
En een pion kan promoverenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:49 schreef Myriam1978 het volgende:
Helaas is Nicolaas voornamelijk een pion voor beide campen.
en daar schrok Stephan wel van...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Stephan komt er bij kijken.
Stephan: "Zijn jullie aan het pesten?"
Nena: "Nee, we zijn vriendjes aan het maken"
Hij heeft alleen niet door dat hij die ook nooit heeft gehad.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:59 schreef happyme28 het volgende:
Stephan is een beetje de grip op het spel kwijt en dat vindt hij helemaal niets.
Brian is bezig met zijn plannen. 1 daarvan is een website voor muziektalent opzetten volgens mij en daarom kijkt hij bij 3FM en ongekendtalent.nlquote:
Ja, dat is het mooie van allesquote:Op woensdag 1 november 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft alleen niet door dat hij die ook nooit heeft gehad.
Kan iemand die Youtube URL lezen??quote:Op woensdag 1 november 2006 00:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian is bezig met zijn plannen. 1 daarvan is een website voor muziektalent opzetten volgens mij en daarom kijkt hij bij 3FM en ongekendtalent.nl
Ja maar die Word doc? Over een setting buiten en een opbouw van een tv-uitzending en de emotie van Brian etc.?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian is bezig met zijn plannen. 1 daarvan is een website voor muziektalent opzetten volgens mij en daarom kijkt hij bij 3FM en ongekendtalent.nl
Ze moeten hun plannen onderbouwen met waarom het interessant is voor TV. En wat ze nodig hebben om het plan tot uitvoer te brengen.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:02 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja maar die Word doc? Over een setting buiten en een opbouw van een tv-uitzending en de emotie van Brian etc.?
Ok ze maken het werk van de redactie dus!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze moeten hun plannen onderbouwen met waarom het interessant is voor TV. En wat ze nodig hebben om het plan tot uitvoer te brengen.
Want hij komt uit Bonaire en spreekt vloeiend papiamentoquote:Op woensdag 1 november 2006 00:05 schreef Taurus het volgende:
Zeg, waarom heeft die Bryan (?) zo'n ehh 'neger'-accent?![]()
Ach ze moeten een goed plan neerleggen waarom ze iets willen doen. Niet meer dan normaal. Ze investeren geld dus moet de betreffende persoon wel weten waarom hij of zij het wil doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:04 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ok ze maken het werk van de redactie dus!
U vraagt en zij draaien! Niet dat ik er op zit te wachtenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedenk me net dat we precies weten hoe de vrouwen zich uitkleden enzo.... maar geen idee hoe de mannen dat doen. Dat laten ze dus nooit zien op de streams
Vind ik niet meer dan logisch ook. En dan hebben ze ook wat te doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ach ze moeten een goed plan neerleggen waarom ze iets willen doen. Niet meer dan normaal. Ze investeren geld dus moet de betreffende persoon wel weten waarom hij of zij het wil doen.
Yep maar ze moeten dus argumenten geven over waarom zou dat goede tv opleveren...Daar is de redactie toch voor? Nu blijven ze maar constant bewust dat het tv is...alles wordt nepper en nepper dus...quote:Op woensdag 1 november 2006 00:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ach ze moeten een goed plan neerleggen waarom ze iets willen doen. Niet meer dan normaal. Ze investeren geld dus moet de betreffende persoon wel weten waarom hij of zij het wil doen.
Lijkt me dat als je buiten staat je direct weer met de realiteit geconfronteerd wordt en ze zijn niet van de buitenwereld afgesloten, dus ik zie het niet zo. Maar ik ben dan ook geen psycholoog.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:10 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Toch lijkt mij psychologisch absoluut niet gezond om daarin lang te blijven. Je komt uit echt paranoiak...maar denken dat iedereen meeluistert en opgezet spel is...
Nu er opeens een exit dreigt, zou ik veel minder drang hebben om dat soort dingen te gaan doen. Als je eruit wordt gedonderd is alles vrij zinloos. Zij weten ook niet hoe vaak ze zo'n exit gaan doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jep maar niet te verstaanquote:Op woensdag 1 november 2006 00:13 schreef Myriam1978 het volgende:
Zijn Silvia en Evelien weer aan het roddelen?
Niet 'weer' . Nog steedsquote:Op woensdag 1 november 2006 00:13 schreef Myriam1978 het volgende:
Zijn Silvia en Evelien weer aan het roddelen?
Nee ok ze zijn niet van de buitenwereld afgesloten maar ze zijn wel CONSTANT gefilmd, dat lijkt mij moeilijk als je uitgaat, dat je niet meer wordt afgeluisterd...quote:Op woensdag 1 november 2006 00:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Lijkt me dat als je buiten staat je direct weer met de realiteit geconfronteerd wordt en ze zijn niet van de buitenwereld afgesloten, dus ik zie het niet zo. Maar ik ben dan ook geen psycholoog.
Ik zie ze niet?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Bart en Nena aan het fluisteren?
Ik ook niet, maar ik dacht dat ze nog even samen zouden praten. Blijkbaar niet dus.quote:
Ik weet het .. ik weet hetquote:Op woensdag 1 november 2006 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedenk me net dat we precies weten hoe de vrouwen zich uitkleden enzo.... maar geen idee hoe de mannen dat doen. Dat laten ze dus nooit zien op de streams
Ik kan hem ook ook vinden, maar in bovenstaande link staat:quote:Op woensdag 1 november 2006 10:09 schreef My_ het volgende:
Ik hoor iedereen wel over die poll, waar maar staat die op internet dan?!
Nou, ik kom elke dag op die site, maar die poll is mij even ontgaanquote:Op woensdag 1 november 2006 10:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kan hem ook ook vinden, maar in bovenstaande link staat:
Beste Miljonairs, de afgelopen week is uw populariteit onder de Nederlandse bevolking gemeten.
Blijkbaar is die meting al voorbij.
Alleen sms-enquote:Op woensdag 1 november 2006 10:47 schreef My_ het volgende:
Je kon alleen smsen, of ook klikken op die poll?!
Het is duidelijk dat je het niet hebt gevolgdquote:Op woensdag 1 november 2006 11:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Eveline veel aantrekkelijker.
Ook daarvoor heb je het te weinig gevolgd. Gisteravond hebben een aantal bewoners er uren en uren over gepraat en plannetjes bedacht.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:48 schreef Peter6000 het volgende:
Wat me vooral opvalt is dat niemand het heeft over de exit van vrijdag, of de bekendmaking van de 2 kandidaten vanavond.
Je zou toch zeggen dat zoiets ingrijpends enorm moet leven.
idd weinig gevolgdquote:Op woensdag 1 november 2006 11:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook daarvoor heb je het te weinig gevolgd. Gisteravond hebben een aantal bewoners er uren en uren over gepraat en plannetjes bedacht.
Dat lukt nooit. Er is altijd een rat die stemt.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:34 schreef scanman01 het volgende:
Een aantal bewoners baalt echt heel erg van de verandering in het spel. Ze zijn juist in het huis gegaan omdat hier niet genomineerd hoefde te worden en omdat het publiek niemand kan wegstemmen. Dat is nu allemaal veranderd en dat zit een aantal bewoner (en waarschijnlijk wel ALLE bewoners) heel erg dwars. ls ik in het huis zou zitten, zou ik proberen de anderen over te halen om massaal vanavond te weigeren om te kiezen tussen de twee minst populaire bewoners. Iedereen moet dus wel daaraan meedoen. Ze moeten een front vormen en weigeren mee te werken.
Eveline en Nicolaas hebben al wel door dat de mensen die op 9 en 10 staat mensen zijn die ze graag uit het programma willen. Anders hadden ze de bewoners niet die keuze laten maken vanavond. Er zullen dus mensen een risico lopen die niet of nauwelijks een verhaallijn hebben.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:40 schreef happyme28 het volgende:
Ik blijf het wel lollig vinden, zeker gezien het feit dat het om de 2 minst populaire gaat. Ik ga er wel vanuit dat het niet wekelijs of maandelijks zal terugkeren maar eenmalig is.
Eveline is heel storend, dus zal zeker in het programma blijven. Zelfde geldt voor Natasia natuurlijk.... en Nicolaas. Bart en Nena staan waarschijnlijk op 1 en 2, dus ook die lopen geen risico (en gaan ook een heel belangrijke verhaallijn vormen). Brian valt ook nog wat tegen, maar hij heeft nog wel iets met Natasia, dus blijft ook. Stephan blijft om dezelfde reden als Eveline. De overigen lopen risico.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:10 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb nog een kleine hoop voor Eveline, gewoon om haar kop te zien dat ze stukken lager staat als Stephan (denk ik) en dat ze zich daar dan weer heel lang over druk kan maken. Ik ga er niet vanuit dat ze eruit gestemd gaat worden.
Die trut dekt zich gewoon vast in voor vanavond, mocht ze laag eindigen.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Eveline zegt dat haar tante heeft geschreven dat het een stijlloos programma is. Dat heeft haar aan het denken gezet.
Nee, dat is alleen als je binnen een jaar vrijwillig het huis verlaat.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:41 schreef J-Will het volgende:
is degene die nu vertrekt 10000 kwijt?
Angeliquequote:Op woensdag 1 november 2006 13:45 schreef J-Will het volgende:
ah okay
Die zwartharige krijgt een Tarot-kaart die staat voor afscheid
Dag Evelinequote:Op woensdag 1 november 2006 13:45 schreef J-Will het volgende:
ah okay
Die zwartharige krijgt een Tarot-kaart die staat voor afscheid
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:49 schreef avotar het volgende:
Het is jammer van die aanpassing...
die 10000 wordt dan wel teruggeven bij een gedwongen exit...
maar hoe zit het met daggeld van 1000 euro per dag.. dat werd toch pas uitbetaald als ze er langer dan een jaar in zouden zitten...?
Ja, de verhouding is compleet verkeerd. Dan is de ril sowieso heftig ja. Ze lijkt hier veel te dik.quote:
Ik vond al dat ze behoorlijk was aangekomenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, de verhouding is compleet verkeerd. Dan is de ril sowieso heftig ja. Ze lijkt hier veel te dik.
Ze zijn ook te breedquote:Op woensdag 1 november 2006 14:02 schreef Maraca het volgende:
Sorry voor de bagger verhoudingen, maar ik heb op deze pc alleen Paint
quote:
Nee, want dat is dan weer 'vuur op het olie gooien', zoals Eveline het zelf noemde een uurtje geledenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:04 schreef Leandra het volgende:
Zit Ilona nou aan Evilene uit te leggen wie/wat Oger is??
Dan download je toch even een ander progje?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik selecteer gewoon maar wat.. kan geen verhoudingen instellen
![]()
Dan gaat ze het nog zwaar krijgen...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:07 schreef scanman01 het volgende:
Eveline kan er niet tegen als iemand iets wel weet en zij niet.
Er is een daggeld van 1000 euro per dag. Voor de winnaar.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:49 schreef avotar het volgende:
maar hoe zit het met daggeld van 1000 euro per dag.. dat werd toch pas uitbetaald als ze er langer dan een jaar in zouden zitten...?
Ik zal wat downloaden.. gebruik op mijn laptop namelijk Paint Shop Pro en dan is paint gewoon een ramp..quote:Op woensdag 1 november 2006 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan download je toch even een ander progje?
Zie hier: Praat hier over het beste capture- programma
Om eerlijk te zijn, zien de caps die je nu plaatst er echt niet uit.
Eensch.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:06 schreef Ace1 het volgende:
Ik vind Sylvia wel leuk.. maar ze komt weinig in beeld. Jammer.. ze zal er wel uit moeten.
En wat zit zijn pak beroerd!quote:Op woensdag 1 november 2006 14:27 schreef Maraca het volgende:
wat is die vent zenuwachtig!
Hoe kleed je je als miljonairquote:Op woensdag 1 november 2006 14:22 schreef n1ek het volgende:
Goedenmiddag, wat is er nu voor een presentatie dan..
over kleding?
En gelijk weer geweldigquote:
Ja ik heb even bijgelezenquote:
Dan zullen ze de badjas wel meenemenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:14 schreef happyme28 het volgende:
Ja, zover ik begrijp uit de stukjes op de site van DGK wel.
Beter een half ei dan een lege dopquote:Op woensdag 1 november 2006 14:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zal wat downloaden.. gebruik op mijn laptop namelijk Paint Shop Pro en dan is paint gewoon een ramp..
kunnen jullie mij deze screenshots vergeven?![]()
Als ik het moest voorspellen, zou ik zeggen:quote:Op woensdag 1 november 2006 16:12 schreef Gert het volgende:
Ik heb zin in 20hr.
hopelijk wordt het geen bittere teleurstelling (= Eveline populair)
Een behoorlijk aannemelijk lijstje.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik het moest voorspellen, zou ik zeggen:
1 - Bart / Nena
2 - Bart / Nena
3 - Brian
4 - Nicolaas
5 - Stephan
6 - Eveline
7 - Natasia
8 - Ilona
9 - Sylvia
10 - Angelique
(ik hoop dat 8 en 9 andersom is trouwens)
Ja ze was lekker venijnig bezig, zeg!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:31 schreef happyme28 het volgende:
Grappig gesprek tussen Bart en Brian. Ze irriteren zich echt mateloos aan het schaamteloos graaien van Ilona. Vandaag wederom was het weer een drama. Ze wil gelijk alles hebben.
.... maar het gaat niet door...quote:Op woensdag 1 november 2006 17:46 schreef J-Will het volgende:
Nicolaas had een afspraak met 'de grote baas zelf'! John de Mol?
Duidelijk niet dus. Bart staat er relaxt rond te stappen in zijn nakie.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:03 schreef Day het volgende:
Zijn de mannen ook zo schichtig onder de douche?
quote:
Mee eens.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Volgens mij is Sylvia ook best oké.. maar omdat ze geen maatjes had is ze teveel bij stefan en zijn puppie terecht gekomen..
Ik hoop ook dat zij op 8 of hoger staatquote:Op woensdag 1 november 2006 18:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Volgens mij is Sylvia ook best oké.. maar omdat ze geen maatjes had is ze teveel bij stefan en zijn puppie terecht gekomen..
Ze notuleerd zo'n beetje alles wat Stephan zegt... continue....quote:Op woensdag 1 november 2006 17:45 schreef Day het volgende:
Waarom loopt Evil zo vaak met die map rond?
Ik vind haar om de een of andere reden zeer mysterieus. Daar zal ze zelf wel keihard om lachen trouwensquote:Op woensdag 1 november 2006 18:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena is waarschijnlijk het meest genwend aan véél geld van iedereen, toch loopt ze er niet mee te koop.. Ik vind haar uberhaubt een fijne persoonlijkheid hebben
En ook zéér veel programma aandacht, dus geen kans dat ze eruit moet denk ik.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als Natascha er uit gaat scheelt het JdM wel 50% aan energie kosten..
Het schijnt zo te zijn dat hij het in delen krijgt, per maand dat hij in het huis zit, geloof dat hij er 4 maanden moet zitten ofzo. Dat heeft hij niet duidelijk gezegd, maar er zitten voorwaarden aan het krijgen van de geldprijs.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:14 schreef Maraca het volgende:
Waarom krijgt Nico zijn geld eigenlijk niet?
Hij krijgt het dus welquote:Op woensdag 1 november 2006 19:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat hij het in delen krijgt, per maand dat hij in het huis zit, geloof dat hij er 4 maanden moet zitten ofzo. Dat heeft hij niet duidelijk gezegd, maar er zitten voorwaarden aan het krijgen van de geldprijs.
Post voor Nena. Brief van haar zus, met een knuffelhond omdat de vrouw in de dierenwinkel hoorde dat Nena in het huis zat en Benji niet mocht bljven. Ze heeft dus een knuffelhond met halsketting gekregen. Ook kreeg zij nieuwe witte laarsjes. Ze is helemaal blij. Ze hoefde ook nog niet naar huis te komen, want zo schreef haar zus, er is toch geen leuke kleding in de winkel te vinden.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:21 schreef Nicoss het volgende:
Er komt post aan!!!
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Post voor Nena. Brief van haar zus, met een knuffelhond omdat de vrouw in de dierenwinkel hoorde dat Nena in het huis zat en Benji niet mocht bljven. Ze heeft dus een knuffelhond met halsketting gekregen. Ook kreeg zij nieuwe witte laarsjes. Ze is helemaal blij. Ze hoefde ook nog niet naar huis te komen, want zo schreef haar zus, er is toch geen leuke kleding in de winkel te vinden.
Ja, en dan neemt hij haar aan als "TuinMeisje" .. kan hij ook rommelen zonder contactpuntenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:14 schreef avonne het volgende:
Is brian zich aan het inschrijven bij een dating site?
Het begint erop te lijken dat Nicolaas zo snel mogelijk geld wilde scoren en er dan uit wilde stappen.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:45 schreef happyme28 het volgende:
Angelique zei net dat Nicolaas buiten kwam en zei dat ze hem niet meer hoefde te roepen want hij gaat toch geen testimonial meer afleggen. Nena gaat haar nieuwe laarsjes aantrekken.
Inderdaad, dat is precies wat hij doet. Hij wil echt de volgende maand op ontslagdag weg, dat weet ik zeker. Hij probeert echt zo irritant mogelijk te doen. Hij sprak echt de waarheid tegen de psychologe, daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:18 schreef Day het volgende:
[..]
Het begint erop te lijken dat Nicolaas zo snel mogelijk geld wilde scoren en er dan uit wilde stappen.
JdM voorkomt dat nu door hem het geld in gedeeltes te geven. Dus gaat hij maar flink de rest pesten en z'n kont tegen de krib gooien.
Nee absoluut niet en dat stemmetje....quote:Op woensdag 1 november 2006 20:16 schreef happyme28 het volgende:
Stephan probeert lollig mee te doen met Evil, maar beiden zijn ze totaaaaaal niet grappig.
Ze worden steeds meer de Jut en Jul van DGK.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:16 schreef happyme28 het volgende:
Volgens mij heeft dat met z'n gedichtencursus te maken wat Brian allemaal aan het doen is.
Stephan probeert lollig mee te doen met Evil, maar beiden zijn ze totaaaaaal niet grappig.
En als ze hem eruit stemmen kost hem dat tenminste geen 10.000 euro.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is precies wat hij doet. Hij wil echt de volgende maand op ontslagdag weg, dat weet ik zeker. Hij probeert echt zo irritant mogelijk te doen. Hij sprak echt de waarheid tegen de psychologe, daar ben ik van overtuigd.
Toch ben ik steeds bang dat een van zijn walgelijke plannetjes nog een keer gaat lukken ook. Maar steeds meer mensen in de gouden kooi krijgen door hoe hij is, dus dat maakt zijn kans van slagen steeds kleiner.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze worden steeds meer de Jut en Jul van DGK.![]()
En hij krijg in ieder geval (een deel van) zijn geldprijs.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En als ze hem eruit stemmen kost hem dat tenminste geen 10.000 euro.
Daarom. Volgens mij is die kans nú al te klein om nog te kunnen slagen. Iedereen heeft m.i. Stephan al door. Mocht een van z'n plannetjes slagen, dan is dat vanwege opportunisme bij de medestanders, niet omdat Stephan ze nog om de tuin wist te leiden want dat lukt hem m.i. niet meer. Behalve dan bij Eveline, die volgens mij echt denkt dat er sprake is van geestverwantschap. Terwijl Stephan haar volgens mij vooral ziet als een makkelijk te beïnvloeden meisje die hij voor zijn karretje kan spannen en waar hij lekker pseudo-geil bij in de buurt kan zitten om haar geur op te snuiven en haar te bekijken.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch ben ik steeds bang dat een van zijn walgelijke plannetjes nog een keer gaat lukken ook. Maar steeds meer mensen in de gouden kooi krijgen door hoe hij is, dus dat maakt zijn kans van slagen steeds kleiner.
Nena: "Misschien is het een andere generatie die daarentegen zegt!"quote:Op woensdag 1 november 2006 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Nena denkt dat het 'daarintegen' is en gelooft het niet als Bart zegt dat het 'daarentegen' is
Ziehier de kiem der taalverloedering.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:32 schreef happyme28 het volgende:
Nena: Misschien is het een andere generatie die daarentegen zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |