Ze zijn ook te breedquote:Op woensdag 1 november 2006 14:02 schreef Maraca het volgende:
Sorry voor de bagger verhoudingen, maar ik heb op deze pc alleen Paint
quote:
Nee, want dat is dan weer 'vuur op het olie gooien', zoals Eveline het zelf noemde een uurtje geledenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:04 schreef Leandra het volgende:
Zit Ilona nou aan Evilene uit te leggen wie/wat Oger is??
Dan download je toch even een ander progje?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik selecteer gewoon maar wat.. kan geen verhoudingen instellen
![]()
Dan gaat ze het nog zwaar krijgen...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:07 schreef scanman01 het volgende:
Eveline kan er niet tegen als iemand iets wel weet en zij niet.
Er is een daggeld van 1000 euro per dag. Voor de winnaar.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:49 schreef avotar het volgende:
maar hoe zit het met daggeld van 1000 euro per dag.. dat werd toch pas uitbetaald als ze er langer dan een jaar in zouden zitten...?
Ik zal wat downloaden.. gebruik op mijn laptop namelijk Paint Shop Pro en dan is paint gewoon een ramp..quote:Op woensdag 1 november 2006 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan download je toch even een ander progje?
Zie hier: Praat hier over het beste capture- programma
Om eerlijk te zijn, zien de caps die je nu plaatst er echt niet uit.
Eensch.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:06 schreef Ace1 het volgende:
Ik vind Sylvia wel leuk.. maar ze komt weinig in beeld. Jammer.. ze zal er wel uit moeten.
En wat zit zijn pak beroerd!quote:Op woensdag 1 november 2006 14:27 schreef Maraca het volgende:
wat is die vent zenuwachtig!
Hoe kleed je je als miljonairquote:Op woensdag 1 november 2006 14:22 schreef n1ek het volgende:
Goedenmiddag, wat is er nu voor een presentatie dan..
over kleding?
En gelijk weer geweldigquote:
Ja ik heb even bijgelezenquote:
Dan zullen ze de badjas wel meenemenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:14 schreef happyme28 het volgende:
Ja, zover ik begrijp uit de stukjes op de site van DGK wel.
Beter een half ei dan een lege dopquote:Op woensdag 1 november 2006 14:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zal wat downloaden.. gebruik op mijn laptop namelijk Paint Shop Pro en dan is paint gewoon een ramp..
kunnen jullie mij deze screenshots vergeven?![]()
Als ik het moest voorspellen, zou ik zeggen:quote:Op woensdag 1 november 2006 16:12 schreef Gert het volgende:
Ik heb zin in 20hr.
hopelijk wordt het geen bittere teleurstelling (= Eveline populair)
Een behoorlijk aannemelijk lijstje.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik het moest voorspellen, zou ik zeggen:
1 - Bart / Nena
2 - Bart / Nena
3 - Brian
4 - Nicolaas
5 - Stephan
6 - Eveline
7 - Natasia
8 - Ilona
9 - Sylvia
10 - Angelique
(ik hoop dat 8 en 9 andersom is trouwens)
Ja ze was lekker venijnig bezig, zeg!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:31 schreef happyme28 het volgende:
Grappig gesprek tussen Bart en Brian. Ze irriteren zich echt mateloos aan het schaamteloos graaien van Ilona. Vandaag wederom was het weer een drama. Ze wil gelijk alles hebben.
.... maar het gaat niet door...quote:Op woensdag 1 november 2006 17:46 schreef J-Will het volgende:
Nicolaas had een afspraak met 'de grote baas zelf'! John de Mol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |