Ze zijn ook te breedquote:Op woensdag 1 november 2006 14:02 schreef Maraca het volgende:
Sorry voor de bagger verhoudingen, maar ik heb op deze pc alleen Paint
quote:
Nee, want dat is dan weer 'vuur op het olie gooien', zoals Eveline het zelf noemde een uurtje geledenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:04 schreef Leandra het volgende:
Zit Ilona nou aan Evilene uit te leggen wie/wat Oger is??
Dan download je toch even een ander progje?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik selecteer gewoon maar wat.. kan geen verhoudingen instellen
![]()
Dan gaat ze het nog zwaar krijgen...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:07 schreef scanman01 het volgende:
Eveline kan er niet tegen als iemand iets wel weet en zij niet.
Er is een daggeld van 1000 euro per dag. Voor de winnaar.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:49 schreef avotar het volgende:
maar hoe zit het met daggeld van 1000 euro per dag.. dat werd toch pas uitbetaald als ze er langer dan een jaar in zouden zitten...?
Ik zal wat downloaden.. gebruik op mijn laptop namelijk Paint Shop Pro en dan is paint gewoon een ramp..quote:Op woensdag 1 november 2006 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan download je toch even een ander progje?
Zie hier: Praat hier over het beste capture- programma
Om eerlijk te zijn, zien de caps die je nu plaatst er echt niet uit.
Eensch.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:06 schreef Ace1 het volgende:
Ik vind Sylvia wel leuk.. maar ze komt weinig in beeld. Jammer.. ze zal er wel uit moeten.
En wat zit zijn pak beroerd!quote:Op woensdag 1 november 2006 14:27 schreef Maraca het volgende:
wat is die vent zenuwachtig!
Hoe kleed je je als miljonairquote:Op woensdag 1 november 2006 14:22 schreef n1ek het volgende:
Goedenmiddag, wat is er nu voor een presentatie dan..
over kleding?
En gelijk weer geweldigquote:
Ja ik heb even bijgelezenquote:
Dan zullen ze de badjas wel meenemenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:14 schreef happyme28 het volgende:
Ja, zover ik begrijp uit de stukjes op de site van DGK wel.
Beter een half ei dan een lege dopquote:Op woensdag 1 november 2006 14:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zal wat downloaden.. gebruik op mijn laptop namelijk Paint Shop Pro en dan is paint gewoon een ramp..
kunnen jullie mij deze screenshots vergeven?![]()
Als ik het moest voorspellen, zou ik zeggen:quote:Op woensdag 1 november 2006 16:12 schreef Gert het volgende:
Ik heb zin in 20hr.
hopelijk wordt het geen bittere teleurstelling (= Eveline populair)
Een behoorlijk aannemelijk lijstje.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik het moest voorspellen, zou ik zeggen:
1 - Bart / Nena
2 - Bart / Nena
3 - Brian
4 - Nicolaas
5 - Stephan
6 - Eveline
7 - Natasia
8 - Ilona
9 - Sylvia
10 - Angelique
(ik hoop dat 8 en 9 andersom is trouwens)
Ja ze was lekker venijnig bezig, zeg!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:31 schreef happyme28 het volgende:
Grappig gesprek tussen Bart en Brian. Ze irriteren zich echt mateloos aan het schaamteloos graaien van Ilona. Vandaag wederom was het weer een drama. Ze wil gelijk alles hebben.
.... maar het gaat niet door...quote:Op woensdag 1 november 2006 17:46 schreef J-Will het volgende:
Nicolaas had een afspraak met 'de grote baas zelf'! John de Mol?
Duidelijk niet dus. Bart staat er relaxt rond te stappen in zijn nakie.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:03 schreef Day het volgende:
Zijn de mannen ook zo schichtig onder de douche?
quote:
Mee eens.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Volgens mij is Sylvia ook best oké.. maar omdat ze geen maatjes had is ze teveel bij stefan en zijn puppie terecht gekomen..
Ik hoop ook dat zij op 8 of hoger staatquote:Op woensdag 1 november 2006 18:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Volgens mij is Sylvia ook best oké.. maar omdat ze geen maatjes had is ze teveel bij stefan en zijn puppie terecht gekomen..
Ze notuleerd zo'n beetje alles wat Stephan zegt... continue....quote:Op woensdag 1 november 2006 17:45 schreef Day het volgende:
Waarom loopt Evil zo vaak met die map rond?
Ik vind haar om de een of andere reden zeer mysterieus. Daar zal ze zelf wel keihard om lachen trouwensquote:Op woensdag 1 november 2006 18:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena is waarschijnlijk het meest genwend aan véél geld van iedereen, toch loopt ze er niet mee te koop.. Ik vind haar uberhaubt een fijne persoonlijkheid hebben
En ook zéér veel programma aandacht, dus geen kans dat ze eruit moet denk ik.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als Natascha er uit gaat scheelt het JdM wel 50% aan energie kosten..
Het schijnt zo te zijn dat hij het in delen krijgt, per maand dat hij in het huis zit, geloof dat hij er 4 maanden moet zitten ofzo. Dat heeft hij niet duidelijk gezegd, maar er zitten voorwaarden aan het krijgen van de geldprijs.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:14 schreef Maraca het volgende:
Waarom krijgt Nico zijn geld eigenlijk niet?
Hij krijgt het dus welquote:Op woensdag 1 november 2006 19:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat hij het in delen krijgt, per maand dat hij in het huis zit, geloof dat hij er 4 maanden moet zitten ofzo. Dat heeft hij niet duidelijk gezegd, maar er zitten voorwaarden aan het krijgen van de geldprijs.
Post voor Nena. Brief van haar zus, met een knuffelhond omdat de vrouw in de dierenwinkel hoorde dat Nena in het huis zat en Benji niet mocht bljven. Ze heeft dus een knuffelhond met halsketting gekregen. Ook kreeg zij nieuwe witte laarsjes. Ze is helemaal blij. Ze hoefde ook nog niet naar huis te komen, want zo schreef haar zus, er is toch geen leuke kleding in de winkel te vinden.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:21 schreef Nicoss het volgende:
Er komt post aan!!!
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Post voor Nena. Brief van haar zus, met een knuffelhond omdat de vrouw in de dierenwinkel hoorde dat Nena in het huis zat en Benji niet mocht bljven. Ze heeft dus een knuffelhond met halsketting gekregen. Ook kreeg zij nieuwe witte laarsjes. Ze is helemaal blij. Ze hoefde ook nog niet naar huis te komen, want zo schreef haar zus, er is toch geen leuke kleding in de winkel te vinden.
Ja, en dan neemt hij haar aan als "TuinMeisje" .. kan hij ook rommelen zonder contactpuntenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:14 schreef avonne het volgende:
Is brian zich aan het inschrijven bij een dating site?
Het begint erop te lijken dat Nicolaas zo snel mogelijk geld wilde scoren en er dan uit wilde stappen.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:45 schreef happyme28 het volgende:
Angelique zei net dat Nicolaas buiten kwam en zei dat ze hem niet meer hoefde te roepen want hij gaat toch geen testimonial meer afleggen. Nena gaat haar nieuwe laarsjes aantrekken.
Inderdaad, dat is precies wat hij doet. Hij wil echt de volgende maand op ontslagdag weg, dat weet ik zeker. Hij probeert echt zo irritant mogelijk te doen. Hij sprak echt de waarheid tegen de psychologe, daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:18 schreef Day het volgende:
[..]
Het begint erop te lijken dat Nicolaas zo snel mogelijk geld wilde scoren en er dan uit wilde stappen.
JdM voorkomt dat nu door hem het geld in gedeeltes te geven. Dus gaat hij maar flink de rest pesten en z'n kont tegen de krib gooien.
Nee absoluut niet en dat stemmetje....quote:Op woensdag 1 november 2006 20:16 schreef happyme28 het volgende:
Stephan probeert lollig mee te doen met Evil, maar beiden zijn ze totaaaaaal niet grappig.
Ze worden steeds meer de Jut en Jul van DGK.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:16 schreef happyme28 het volgende:
Volgens mij heeft dat met z'n gedichtencursus te maken wat Brian allemaal aan het doen is.
Stephan probeert lollig mee te doen met Evil, maar beiden zijn ze totaaaaaal niet grappig.
En als ze hem eruit stemmen kost hem dat tenminste geen 10.000 euro.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is precies wat hij doet. Hij wil echt de volgende maand op ontslagdag weg, dat weet ik zeker. Hij probeert echt zo irritant mogelijk te doen. Hij sprak echt de waarheid tegen de psychologe, daar ben ik van overtuigd.
Toch ben ik steeds bang dat een van zijn walgelijke plannetjes nog een keer gaat lukken ook. Maar steeds meer mensen in de gouden kooi krijgen door hoe hij is, dus dat maakt zijn kans van slagen steeds kleiner.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze worden steeds meer de Jut en Jul van DGK.![]()
En hij krijg in ieder geval (een deel van) zijn geldprijs.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En als ze hem eruit stemmen kost hem dat tenminste geen 10.000 euro.
Daarom. Volgens mij is die kans nú al te klein om nog te kunnen slagen. Iedereen heeft m.i. Stephan al door. Mocht een van z'n plannetjes slagen, dan is dat vanwege opportunisme bij de medestanders, niet omdat Stephan ze nog om de tuin wist te leiden want dat lukt hem m.i. niet meer. Behalve dan bij Eveline, die volgens mij echt denkt dat er sprake is van geestverwantschap. Terwijl Stephan haar volgens mij vooral ziet als een makkelijk te beïnvloeden meisje die hij voor zijn karretje kan spannen en waar hij lekker pseudo-geil bij in de buurt kan zitten om haar geur op te snuiven en haar te bekijken.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch ben ik steeds bang dat een van zijn walgelijke plannetjes nog een keer gaat lukken ook. Maar steeds meer mensen in de gouden kooi krijgen door hoe hij is, dus dat maakt zijn kans van slagen steeds kleiner.
Nena: "Misschien is het een andere generatie die daarentegen zegt!"quote:Op woensdag 1 november 2006 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Nena denkt dat het 'daarintegen' is en gelooft het niet als Bart zegt dat het 'daarentegen' is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |