Het is duidelijk dat je het niet hebt gevolgdquote:Op woensdag 1 november 2006 11:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Eveline veel aantrekkelijker.
Ook daarvoor heb je het te weinig gevolgd. Gisteravond hebben een aantal bewoners er uren en uren over gepraat en plannetjes bedacht.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:48 schreef Peter6000 het volgende:
Wat me vooral opvalt is dat niemand het heeft over de exit van vrijdag, of de bekendmaking van de 2 kandidaten vanavond.
Je zou toch zeggen dat zoiets ingrijpends enorm moet leven.
idd weinig gevolgdquote:Op woensdag 1 november 2006 11:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook daarvoor heb je het te weinig gevolgd. Gisteravond hebben een aantal bewoners er uren en uren over gepraat en plannetjes bedacht.
Dat lukt nooit. Er is altijd een rat die stemt.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:34 schreef scanman01 het volgende:
Een aantal bewoners baalt echt heel erg van de verandering in het spel. Ze zijn juist in het huis gegaan omdat hier niet genomineerd hoefde te worden en omdat het publiek niemand kan wegstemmen. Dat is nu allemaal veranderd en dat zit een aantal bewoner (en waarschijnlijk wel ALLE bewoners) heel erg dwars. ls ik in het huis zou zitten, zou ik proberen de anderen over te halen om massaal vanavond te weigeren om te kiezen tussen de twee minst populaire bewoners. Iedereen moet dus wel daaraan meedoen. Ze moeten een front vormen en weigeren mee te werken.
Eveline en Nicolaas hebben al wel door dat de mensen die op 9 en 10 staat mensen zijn die ze graag uit het programma willen. Anders hadden ze de bewoners niet die keuze laten maken vanavond. Er zullen dus mensen een risico lopen die niet of nauwelijks een verhaallijn hebben.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:40 schreef happyme28 het volgende:
Ik blijf het wel lollig vinden, zeker gezien het feit dat het om de 2 minst populaire gaat. Ik ga er wel vanuit dat het niet wekelijs of maandelijks zal terugkeren maar eenmalig is.
Eveline is heel storend, dus zal zeker in het programma blijven. Zelfde geldt voor Natasia natuurlijk.... en Nicolaas. Bart en Nena staan waarschijnlijk op 1 en 2, dus ook die lopen geen risico (en gaan ook een heel belangrijke verhaallijn vormen). Brian valt ook nog wat tegen, maar hij heeft nog wel iets met Natasia, dus blijft ook. Stephan blijft om dezelfde reden als Eveline. De overigen lopen risico.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:10 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb nog een kleine hoop voor Eveline, gewoon om haar kop te zien dat ze stukken lager staat als Stephan (denk ik) en dat ze zich daar dan weer heel lang over druk kan maken. Ik ga er niet vanuit dat ze eruit gestemd gaat worden.
Die trut dekt zich gewoon vast in voor vanavond, mocht ze laag eindigen.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Eveline zegt dat haar tante heeft geschreven dat het een stijlloos programma is. Dat heeft haar aan het denken gezet.
Nee, dat is alleen als je binnen een jaar vrijwillig het huis verlaat.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:41 schreef J-Will het volgende:
is degene die nu vertrekt 10000 kwijt?
Angeliquequote:Op woensdag 1 november 2006 13:45 schreef J-Will het volgende:
ah okay
Die zwartharige krijgt een Tarot-kaart die staat voor afscheid
Dag Evelinequote:Op woensdag 1 november 2006 13:45 schreef J-Will het volgende:
ah okay
Die zwartharige krijgt een Tarot-kaart die staat voor afscheid
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:49 schreef avotar het volgende:
Het is jammer van die aanpassing...
die 10000 wordt dan wel teruggeven bij een gedwongen exit...
maar hoe zit het met daggeld van 1000 euro per dag.. dat werd toch pas uitbetaald als ze er langer dan een jaar in zouden zitten...?
Ja, de verhouding is compleet verkeerd. Dan is de ril sowieso heftig ja. Ze lijkt hier veel te dik.quote:
Ik vond al dat ze behoorlijk was aangekomenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, de verhouding is compleet verkeerd. Dan is de ril sowieso heftig ja. Ze lijkt hier veel te dik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |