En een pion kan promoverenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:49 schreef Myriam1978 het volgende:
Helaas is Nicolaas voornamelijk een pion voor beide campen.
en daar schrok Stephan wel van...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Stephan komt er bij kijken.
Stephan: "Zijn jullie aan het pesten?"
Nena: "Nee, we zijn vriendjes aan het maken"
Hij heeft alleen niet door dat hij die ook nooit heeft gehad.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:59 schreef happyme28 het volgende:
Stephan is een beetje de grip op het spel kwijt en dat vindt hij helemaal niets.
Brian is bezig met zijn plannen. 1 daarvan is een website voor muziektalent opzetten volgens mij en daarom kijkt hij bij 3FM en ongekendtalent.nlquote:
Ja, dat is het mooie van allesquote:Op woensdag 1 november 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft alleen niet door dat hij die ook nooit heeft gehad.
Kan iemand die Youtube URL lezen??quote:Op woensdag 1 november 2006 00:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian is bezig met zijn plannen. 1 daarvan is een website voor muziektalent opzetten volgens mij en daarom kijkt hij bij 3FM en ongekendtalent.nl
Ja maar die Word doc? Over een setting buiten en een opbouw van een tv-uitzending en de emotie van Brian etc.?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian is bezig met zijn plannen. 1 daarvan is een website voor muziektalent opzetten volgens mij en daarom kijkt hij bij 3FM en ongekendtalent.nl
Ze moeten hun plannen onderbouwen met waarom het interessant is voor TV. En wat ze nodig hebben om het plan tot uitvoer te brengen.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:02 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja maar die Word doc? Over een setting buiten en een opbouw van een tv-uitzending en de emotie van Brian etc.?
Ok ze maken het werk van de redactie dus!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze moeten hun plannen onderbouwen met waarom het interessant is voor TV. En wat ze nodig hebben om het plan tot uitvoer te brengen.
Want hij komt uit Bonaire en spreekt vloeiend papiamentoquote:Op woensdag 1 november 2006 00:05 schreef Taurus het volgende:
Zeg, waarom heeft die Bryan (?) zo'n ehh 'neger'-accent?![]()
Ach ze moeten een goed plan neerleggen waarom ze iets willen doen. Niet meer dan normaal. Ze investeren geld dus moet de betreffende persoon wel weten waarom hij of zij het wil doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:04 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ok ze maken het werk van de redactie dus!
U vraagt en zij draaien! Niet dat ik er op zit te wachtenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedenk me net dat we precies weten hoe de vrouwen zich uitkleden enzo.... maar geen idee hoe de mannen dat doen. Dat laten ze dus nooit zien op de streams
Vind ik niet meer dan logisch ook. En dan hebben ze ook wat te doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ach ze moeten een goed plan neerleggen waarom ze iets willen doen. Niet meer dan normaal. Ze investeren geld dus moet de betreffende persoon wel weten waarom hij of zij het wil doen.
Yep maar ze moeten dus argumenten geven over waarom zou dat goede tv opleveren...Daar is de redactie toch voor? Nu blijven ze maar constant bewust dat het tv is...alles wordt nepper en nepper dus...quote:Op woensdag 1 november 2006 00:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ach ze moeten een goed plan neerleggen waarom ze iets willen doen. Niet meer dan normaal. Ze investeren geld dus moet de betreffende persoon wel weten waarom hij of zij het wil doen.
Lijkt me dat als je buiten staat je direct weer met de realiteit geconfronteerd wordt en ze zijn niet van de buitenwereld afgesloten, dus ik zie het niet zo. Maar ik ben dan ook geen psycholoog.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:10 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Toch lijkt mij psychologisch absoluut niet gezond om daarin lang te blijven. Je komt uit echt paranoiak...maar denken dat iedereen meeluistert en opgezet spel is...
Nu er opeens een exit dreigt, zou ik veel minder drang hebben om dat soort dingen te gaan doen. Als je eruit wordt gedonderd is alles vrij zinloos. Zij weten ook niet hoe vaak ze zo'n exit gaan doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jep maar niet te verstaanquote:Op woensdag 1 november 2006 00:13 schreef Myriam1978 het volgende:
Zijn Silvia en Evelien weer aan het roddelen?
Niet 'weer' . Nog steedsquote:Op woensdag 1 november 2006 00:13 schreef Myriam1978 het volgende:
Zijn Silvia en Evelien weer aan het roddelen?
Nee ok ze zijn niet van de buitenwereld afgesloten maar ze zijn wel CONSTANT gefilmd, dat lijkt mij moeilijk als je uitgaat, dat je niet meer wordt afgeluisterd...quote:Op woensdag 1 november 2006 00:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Lijkt me dat als je buiten staat je direct weer met de realiteit geconfronteerd wordt en ze zijn niet van de buitenwereld afgesloten, dus ik zie het niet zo. Maar ik ben dan ook geen psycholoog.
Ik zie ze niet?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Bart en Nena aan het fluisteren?
Ik ook niet, maar ik dacht dat ze nog even samen zouden praten. Blijkbaar niet dus.quote:
Ik weet het .. ik weet hetquote:Op woensdag 1 november 2006 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedenk me net dat we precies weten hoe de vrouwen zich uitkleden enzo.... maar geen idee hoe de mannen dat doen. Dat laten ze dus nooit zien op de streams
Ik kan hem ook ook vinden, maar in bovenstaande link staat:quote:Op woensdag 1 november 2006 10:09 schreef My_ het volgende:
Ik hoor iedereen wel over die poll, waar maar staat die op internet dan?!
Nou, ik kom elke dag op die site, maar die poll is mij even ontgaanquote:Op woensdag 1 november 2006 10:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kan hem ook ook vinden, maar in bovenstaande link staat:
Beste Miljonairs, de afgelopen week is uw populariteit onder de Nederlandse bevolking gemeten.
Blijkbaar is die meting al voorbij.
Alleen sms-enquote:Op woensdag 1 november 2006 10:47 schreef My_ het volgende:
Je kon alleen smsen, of ook klikken op die poll?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |