Dat soort termen kun je weg laten, okay.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie waren vorige maand de populairste bewoners?
Van mij mag Natasia eruit..kan ze lekker van haar BN status genieten..ik kan die ***** niet meer aanzien, dat gegil, gekrijs, diva, drama, lelijke haar, vette lijf en haar familie.
Als zij komt zap ik weg.
Nena, bart, brian en LESLEY vind ik wel leuk...al vind ik bart alleen leuk als hij bij lesley is.
Dit is de eerste keer dat er een stemming van het publiek is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Afijn wie had vorige keer de meeste contactpunten voor populairiteit gekregen?
Nopequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:05 schreef avonne het volgende:
heeft iemand gevolgd hoe het gaat met de contactpunten aan de eettafel?
Ik denk wel dat Talpa niet teleurgesteld is over de uitslag van de poll. Dat doordat die 2 er staan ze deze manier hebben gekozen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:10 schreef avonne het volgende:
Ze bedenken nu ook dat Talpa de twee losers gekozen heeft.
Dit is ook wel weer een item waar ze zo maar 5 uur over kunnen lullen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de streams even uit gehad, maar hoor nu dat Eveline en Stephan het er nog steeds over hebben.
LOL.. dat zou wel een manier zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:56 schreef Fikkert het volgende:
[..]
zal het tietentopic eindelijk aanslaan ??
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de streams even uit gehad, maar hoor nu dat Eveline en Stephan het er nog steeds over hebben.
Nou niet gaan bluffen Scan. Jij kan geen tieten weerstaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. dat zou wel een manier zijn
Hoewel... ik weiger gewoon om haar te capturen
Daar heb je wel gelijk in ja. Ik capture haar wel, al was het alleen maar omdat ze vast baalt als haar tieten over het hele internet staanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:20 schreef Day het volgende:
Nou niet gaan bluffen Scan. Jij kan geen tieten weerstaan.
Deden ze dat niet dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:17 schreef avonne het volgende:
Nico en Bart praten !
Ik beschouw het tieten-topic altijd als een soort natuurreservaat om vervelende perverselingen uit de andere topics weg te houden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:20 schreef Day het volgende:
[..]
Nou niet gaan bluffen Scan. Jij kan geen tieten weerstaan.
Vervelende perverselingen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik beschouw het tieten-topic altijd als een soort natuurreservaat om vervelende perverselingen uit de andere topics weg te houden.
Goed werk, Scan![]()
Ja dat zegt hij wel meerdere keer per dag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:33 schreef avonne het volgende:
Nico "Natasia gaat wel uit zichzelf. Er zijn wel meerdere mensen die uit zichzelf gaan. Ik ga ook wel.... als ik zin heb."
Je doet heel goed werk door een afwerkplek voor die arme zielen te creeren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vervelende perverselingen?
Ik hoop toch echt dat je mij niet in dat rijtje hebt staan![]()
Alleen jammer dat het gesprek doodslaatquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
Nena moet ook niets hebben van dat stelletje dat beneden zit. Nena is
Lekkere vergelijkingquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:36 schreef avonne het volgende:
Dominee Visser is toch ook geen junk?
't Valt nog mee, sommige scharrelen nogal veel. Maar de tendens is grotendeels zo:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Dus ook al twee kampen in DGK
Niet uit te staan. Haar ogen, haar mond, haar kin kunnen zich zo irritant uitdrukken...Verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:41 schreef Day het volgende:
Wat heeft die evil toch een ongelooflijke sacherijnige smoel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |