En een pion kan promoverenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:49 schreef Myriam1978 het volgende:
Helaas is Nicolaas voornamelijk een pion voor beide campen.
en daar schrok Stephan wel van...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Stephan komt er bij kijken.
Stephan: "Zijn jullie aan het pesten?"
Nena: "Nee, we zijn vriendjes aan het maken"
Hij heeft alleen niet door dat hij die ook nooit heeft gehad.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:59 schreef happyme28 het volgende:
Stephan is een beetje de grip op het spel kwijt en dat vindt hij helemaal niets.
Brian is bezig met zijn plannen. 1 daarvan is een website voor muziektalent opzetten volgens mij en daarom kijkt hij bij 3FM en ongekendtalent.nlquote:
Ja, dat is het mooie van allesquote:Op woensdag 1 november 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft alleen niet door dat hij die ook nooit heeft gehad.
Kan iemand die Youtube URL lezen??quote:Op woensdag 1 november 2006 00:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian is bezig met zijn plannen. 1 daarvan is een website voor muziektalent opzetten volgens mij en daarom kijkt hij bij 3FM en ongekendtalent.nl
Ja maar die Word doc? Over een setting buiten en een opbouw van een tv-uitzending en de emotie van Brian etc.?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian is bezig met zijn plannen. 1 daarvan is een website voor muziektalent opzetten volgens mij en daarom kijkt hij bij 3FM en ongekendtalent.nl
Ze moeten hun plannen onderbouwen met waarom het interessant is voor TV. En wat ze nodig hebben om het plan tot uitvoer te brengen.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:02 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja maar die Word doc? Over een setting buiten en een opbouw van een tv-uitzending en de emotie van Brian etc.?
Ok ze maken het werk van de redactie dus!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze moeten hun plannen onderbouwen met waarom het interessant is voor TV. En wat ze nodig hebben om het plan tot uitvoer te brengen.
Want hij komt uit Bonaire en spreekt vloeiend papiamentoquote:Op woensdag 1 november 2006 00:05 schreef Taurus het volgende:
Zeg, waarom heeft die Bryan (?) zo'n ehh 'neger'-accent?![]()
Ach ze moeten een goed plan neerleggen waarom ze iets willen doen. Niet meer dan normaal. Ze investeren geld dus moet de betreffende persoon wel weten waarom hij of zij het wil doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:04 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ok ze maken het werk van de redactie dus!
U vraagt en zij draaien! Niet dat ik er op zit te wachtenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedenk me net dat we precies weten hoe de vrouwen zich uitkleden enzo.... maar geen idee hoe de mannen dat doen. Dat laten ze dus nooit zien op de streams
Vind ik niet meer dan logisch ook. En dan hebben ze ook wat te doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ach ze moeten een goed plan neerleggen waarom ze iets willen doen. Niet meer dan normaal. Ze investeren geld dus moet de betreffende persoon wel weten waarom hij of zij het wil doen.
Yep maar ze moeten dus argumenten geven over waarom zou dat goede tv opleveren...Daar is de redactie toch voor? Nu blijven ze maar constant bewust dat het tv is...alles wordt nepper en nepper dus...quote:Op woensdag 1 november 2006 00:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ach ze moeten een goed plan neerleggen waarom ze iets willen doen. Niet meer dan normaal. Ze investeren geld dus moet de betreffende persoon wel weten waarom hij of zij het wil doen.
Lijkt me dat als je buiten staat je direct weer met de realiteit geconfronteerd wordt en ze zijn niet van de buitenwereld afgesloten, dus ik zie het niet zo. Maar ik ben dan ook geen psycholoog.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:10 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Toch lijkt mij psychologisch absoluut niet gezond om daarin lang te blijven. Je komt uit echt paranoiak...maar denken dat iedereen meeluistert en opgezet spel is...
Nu er opeens een exit dreigt, zou ik veel minder drang hebben om dat soort dingen te gaan doen. Als je eruit wordt gedonderd is alles vrij zinloos. Zij weten ook niet hoe vaak ze zo'n exit gaan doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jep maar niet te verstaanquote:Op woensdag 1 november 2006 00:13 schreef Myriam1978 het volgende:
Zijn Silvia en Evelien weer aan het roddelen?
Niet 'weer' . Nog steedsquote:Op woensdag 1 november 2006 00:13 schreef Myriam1978 het volgende:
Zijn Silvia en Evelien weer aan het roddelen?
Nee ok ze zijn niet van de buitenwereld afgesloten maar ze zijn wel CONSTANT gefilmd, dat lijkt mij moeilijk als je uitgaat, dat je niet meer wordt afgeluisterd...quote:Op woensdag 1 november 2006 00:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Lijkt me dat als je buiten staat je direct weer met de realiteit geconfronteerd wordt en ze zijn niet van de buitenwereld afgesloten, dus ik zie het niet zo. Maar ik ben dan ook geen psycholoog.
Ik zie ze niet?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Bart en Nena aan het fluisteren?
Ik ook niet, maar ik dacht dat ze nog even samen zouden praten. Blijkbaar niet dus.quote:
Ik weet het .. ik weet hetquote:Op woensdag 1 november 2006 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedenk me net dat we precies weten hoe de vrouwen zich uitkleden enzo.... maar geen idee hoe de mannen dat doen. Dat laten ze dus nooit zien op de streams
Ik kan hem ook ook vinden, maar in bovenstaande link staat:quote:Op woensdag 1 november 2006 10:09 schreef My_ het volgende:
Ik hoor iedereen wel over die poll, waar maar staat die op internet dan?!
Nou, ik kom elke dag op die site, maar die poll is mij even ontgaanquote:Op woensdag 1 november 2006 10:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kan hem ook ook vinden, maar in bovenstaande link staat:
Beste Miljonairs, de afgelopen week is uw populariteit onder de Nederlandse bevolking gemeten.
Blijkbaar is die meting al voorbij.
Alleen sms-enquote:Op woensdag 1 november 2006 10:47 schreef My_ het volgende:
Je kon alleen smsen, of ook klikken op die poll?!
Het is duidelijk dat je het niet hebt gevolgdquote:Op woensdag 1 november 2006 11:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Eveline veel aantrekkelijker.
Ook daarvoor heb je het te weinig gevolgd. Gisteravond hebben een aantal bewoners er uren en uren over gepraat en plannetjes bedacht.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:48 schreef Peter6000 het volgende:
Wat me vooral opvalt is dat niemand het heeft over de exit van vrijdag, of de bekendmaking van de 2 kandidaten vanavond.
Je zou toch zeggen dat zoiets ingrijpends enorm moet leven.
idd weinig gevolgdquote:Op woensdag 1 november 2006 11:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook daarvoor heb je het te weinig gevolgd. Gisteravond hebben een aantal bewoners er uren en uren over gepraat en plannetjes bedacht.
Dat lukt nooit. Er is altijd een rat die stemt.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:34 schreef scanman01 het volgende:
Een aantal bewoners baalt echt heel erg van de verandering in het spel. Ze zijn juist in het huis gegaan omdat hier niet genomineerd hoefde te worden en omdat het publiek niemand kan wegstemmen. Dat is nu allemaal veranderd en dat zit een aantal bewoner (en waarschijnlijk wel ALLE bewoners) heel erg dwars. ls ik in het huis zou zitten, zou ik proberen de anderen over te halen om massaal vanavond te weigeren om te kiezen tussen de twee minst populaire bewoners. Iedereen moet dus wel daaraan meedoen. Ze moeten een front vormen en weigeren mee te werken.
Eveline en Nicolaas hebben al wel door dat de mensen die op 9 en 10 staat mensen zijn die ze graag uit het programma willen. Anders hadden ze de bewoners niet die keuze laten maken vanavond. Er zullen dus mensen een risico lopen die niet of nauwelijks een verhaallijn hebben.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:40 schreef happyme28 het volgende:
Ik blijf het wel lollig vinden, zeker gezien het feit dat het om de 2 minst populaire gaat. Ik ga er wel vanuit dat het niet wekelijs of maandelijks zal terugkeren maar eenmalig is.
Eveline is heel storend, dus zal zeker in het programma blijven. Zelfde geldt voor Natasia natuurlijk.... en Nicolaas. Bart en Nena staan waarschijnlijk op 1 en 2, dus ook die lopen geen risico (en gaan ook een heel belangrijke verhaallijn vormen). Brian valt ook nog wat tegen, maar hij heeft nog wel iets met Natasia, dus blijft ook. Stephan blijft om dezelfde reden als Eveline. De overigen lopen risico.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:10 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb nog een kleine hoop voor Eveline, gewoon om haar kop te zien dat ze stukken lager staat als Stephan (denk ik) en dat ze zich daar dan weer heel lang over druk kan maken. Ik ga er niet vanuit dat ze eruit gestemd gaat worden.
Die trut dekt zich gewoon vast in voor vanavond, mocht ze laag eindigen.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Eveline zegt dat haar tante heeft geschreven dat het een stijlloos programma is. Dat heeft haar aan het denken gezet.
Nee, dat is alleen als je binnen een jaar vrijwillig het huis verlaat.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:41 schreef J-Will het volgende:
is degene die nu vertrekt 10000 kwijt?
Angeliquequote:Op woensdag 1 november 2006 13:45 schreef J-Will het volgende:
ah okay
Die zwartharige krijgt een Tarot-kaart die staat voor afscheid
Dag Evelinequote:Op woensdag 1 november 2006 13:45 schreef J-Will het volgende:
ah okay
Die zwartharige krijgt een Tarot-kaart die staat voor afscheid
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:49 schreef avotar het volgende:
Het is jammer van die aanpassing...
die 10000 wordt dan wel teruggeven bij een gedwongen exit...
maar hoe zit het met daggeld van 1000 euro per dag.. dat werd toch pas uitbetaald als ze er langer dan een jaar in zouden zitten...?
Ja, de verhouding is compleet verkeerd. Dan is de ril sowieso heftig ja. Ze lijkt hier veel te dik.quote:
Ik vond al dat ze behoorlijk was aangekomenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, de verhouding is compleet verkeerd. Dan is de ril sowieso heftig ja. Ze lijkt hier veel te dik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |