Ok, het is een kleine Willem, ik probeer er ook nog maar iets van te maken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Willem kan je niet vergelijken met Jeroen. Willem en Ruud waren echte vrienden.
Jeroen en Tijn hebben altijd een haat-liefde verhouding gemaakt. Dat waren schaakmaatjes, verder niets. Jeroen heeft samen in overleg met Semih besloten, om de zusjes en broertjes te scheiden voor de finale. BB is een spel, waarom zouden ze dat niet mogen doen.![]()
sa vindt het ook gemakkelijk als haar zus de kolen uit het vuur neemtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:13 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind het jammer dat de zusjes vaak in één adem genoemd wordt. Het zijn twee heel verschillende typetjes. Sabrina vind ik eerlijk en oprecht Monique daarintegen nietal wilt ze dat wel doen geloven. Sabrina heeft ook humor, Monique is net als Tijn maar een jankert hoor.
"De anus van je koning, weetjuhwel, staat schaak lamaseggehh.."quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:17 schreef Nostalgist het volgende:
Saartje heeft schaak !
Dat lijkt mij onverstandigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:18 schreef NS het volgende:
We kunnen het ook aan God overlaten volgens Janine
Om eerlijk te zijn geloof ik niet dat Sabrina dat zo ervaart.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:18 schreef neferhone het volgende:
[..]
sa vindt het ook gemakkelijk als haar zus de kolen uit het vuur neemt
waarom vraagt ze mo dan? ik denk dat dat vantevoren was afgeproken. en ik heb het niet over het joker ver haal.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn geloof ik niet dat Sabrina dat zo ervaart.
O wat dat betreft heb je natuurlijk gelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:22 schreef neferhone het volgende:
[..]
waarom vraagt ze mo dan? ik denk dat dat vantevoren was afgeproken. en ik heb het niet over het joker ver haal.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:28 schreef kleinzusje het volgende:
tijd om wat te knutselen
[afbeelding]
Neuken?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:29 schreef Kinga het volgende:
Ik verveel me de tyfus.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:26 schreef pullup het volgende:
Zo gaat tijn niet winnen als hij alleen maar Monique glazig blijft aankijken![]()
Is dat toevallig dat je Tijn hebt laten vallen??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:28 schreef kleinzusje het volgende:
tijd om wat te knutselen
[afbeelding]
Ik ben veul leuker.quote:
Dat is mogelijk, dan was er een nieuwe nominatieronde gekomen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:23 schreef WSA het volgende:
Als Jeroen niet op Tijn gestemd had maar gewoon op Rik was de bank veel breder geweest.
Semih en Jeroen vinden het een saaie finale als alleen de zusjes en broertjes in de finale komen. Hij zag de mogelijkheid om een van de broertjes op de bank krijgen, en pakte die mogelijkheid.quote:Maar alleen om zijn eigen hachie te redden naait hij degene met wie hij het meest de afgelopen 2 weken heeft opgetrokken.
Noem het dan schaak-matennaaierij. Echte maten waren het niet. Tijn was duidelijk Jeroen aan het paaien, om Semih eruit te krijgen en bespaard te blijven van nominaties tot aan de finale.quote:Tijn had ook tactisch op Jeroen kunnen stemmen had hij ook op de bank gezeten.
omdat hij de laatste weken goed met Jeroen omging deed hij dat niet.
Ik noem dit wel degelijk matenaaierij
Tijn wil niet met Jeroen praten. Hij ontwijkt Jeroen al de hele dag, omdat meneer gefrustreerd is dat zijn praatjes bij Jeroen niet geholpen hebben.quote:Bovendien heeft Jeroen niet de moed om eerlijk tegen Tijn te vertellen waarom hij hem genomineerd heeft.
Jeroen
Ach hij vraagt het beleefdquote:
En wat dacht je dan van Rik waar hij nog steeds niets mee heeft.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:28 schreef neferhone het volgende:
]opzich ben ik het daar wel mee eens maar als je zo als jeroen behandeld bent door tijn is het vertrouwen weg.
quote:
Ben me van geen kwaad bewustquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Is dat toevallig dat je Tijn hebt laten vallen??![]()
Voor mij part hier.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:38 schreef BitchyPrrr het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier. Lees al een tijdje mee en vind het wel gezellig eigenlijk. Is er ook een voorsteltopic?
halloquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:38 schreef BitchyPrrr het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier. Lees al een tijdje mee en vind het wel gezellig eigenlijk. Is er ook een voorsteltopic?
Tijn zijn praatjes werken nergens zo kansloosquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:36 schreef neferhone het volgende:
Tijn wil niet met Jeroen praten. Hij ontwijkt Jeroen al de hele dag, omdat meneer gefrustreerd is dat zijn praatjes bij Jeroen niet geholpen hebben.
gelijk heeft hij.jeroen
Wanneer Jeroen Rik had gestemd zaten Marcia met 2 stemmen en met 1 stem Jeroen,Tijn,Semih,Rik en Monique op de bankquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat is mogelijk, dan was er een nieuwe nominatieronde gekomen.
[..]
Marlies dat je t niet kan hebben dat je t huis uitgezet bent is 1, maar dat je me dan gaat lopen stalken vind ik te ver gaan.quote:
kansloos was wel zijn beste uispraak met zelfkennis tot nu toequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Tijn zijn praatjes werken nergens zo kansloos![]()
btw tactisch stemmen is juist goed, nogmaals het is en blijft een spel
![]()
op reageren klikken en dan staan de smilies onderaanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef BitchyPrrr het volgende:
Hoe werkt dat reageren eigenlijk hier? Ik zie allemaal poppetjes overal, maar ik weet niet hoe je die kunt maken.
quote:
Duw maar eens op preview in plaats van invoeren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef BitchyPrrr het volgende:
Hoe werkt dat reageren eigenlijk hier? Ik zie allemaal poppetjes overal, maar ik weet niet hoe je die kunt maken.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Marlies dat je t niet kan hebben dat je t uitgezet bent is 1, maar dat je me dan gaat lopen stalken vind ik te ver gaan.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef BitchyPrrr het volgende:
Ben je niet toevallig een oud bewoner?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef BitchyPrrr het volgende:
Dat met zijn alle op de bank is eigenlijk weglopen voor je verantwoordelijkheid. Je moet nomineren wie je eruit wil hebben. Het is bullshit als een Rik of een Marcia zegt dat ze eigenlijk net zo lief met Jeroen blijven zitten. Dat is gewoon niet waar. Rik wil met zijn broer overblijven en met Marcia en Semih. Tijn wil met zijn broer overblijven en met de zusjes. Dus allemaal op de bank is bullshit en geen stemafspraken is ook bullshit want ze hebben een bloedband en dat is al een afspraak opzich.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ok, het is een kleine Willem, ik probeer er ook nog maar iets van te maken.
Juist dat tactische stemmen stuit me een beetje voor de borst. I hate to say it, maar what comes around, goes around. Je krijgt het toch een keer terug.
Liever dan maar wat meer mensen op de bank dan kijken wie eruit kan vliegen, en daar op gaan stemmen. Ze hebben er op deze manier geen plezier in. Het wordt een survival of the fittest.
Dat zijn de bazen van het forum, jeweettoch.... uitkijken voor die lui.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:47 schreef BitchyPrrr het volgende:
en hoe zit dat eigenlijk met die blauwe namen? Ik zie dat teamlead en Day een lichtblauw kleurtje hebben en flugeltje donkerblauw is. Is daar dan iets aparts mee?
Egbert ????????quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:48 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Ben je niet toevallig een oud bewoner?![]()
Gewoon negeren werkt primaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:47 schreef BitchyPrrr het volgende:
en hoe zit dat eigenlijk met die blauwe namen? Ik zie dat teamlead en Day een lichtblauw kleurtje hebben en flugeltje donkerblauw is. Is daar dan iets aparts mee?
Je vervalt in herhaling.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:23 schreef WSA het volgende:
Als Jeroen niet op Tijn gestemd had maar gewoon op Rik was de bank veel breder geweest.
Maar alleen om zijn eigen hachie te redden naait hij degene met wie hij het meest de afgelopen 2 weken heeft opgetrokken.
Tijn had ook tactisch op Jeroen kunnen stemmen had hij ook op de bank gezeten.
omdat hij de laatste weken goed met Jeroen omging deed hij dat niet.
Ik noem dit wel degelijk matenaaierij
Bovendien heeft Jeroen niet de moed om eerlijk tegen Tijn te vertellen waarom hij hem genomineerd heeft.
Jeroen
Echtwaar? O kut, das behoorlijk dom.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[cos] bijna 500.
Ja, nog 22 want van cos 477 naar 487 is natuurlijk niet eerlijk
Op de streams is het boring
quote:
Voor een bitch kom je beleefd over.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:38 schreef BitchyPrrr het volgende:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[cos] bijna 500.
Ja, nog 22 want van cos 477 naar 487 488 is natuurlijk niet eerlijk
Op de streams is het boring
Welkomquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:51 schreef BitchyPrrr het volgende:
Ik ben geen oud bewoner hoor. Kijk alleen al een tijdje Big Brother en vond het leuk om ook eens te reageren hier.
Doe TT ff naar 478 met de TT ; arneaux is dom. Ofzo. Thx.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:53 schreef schatje het volgende:
Sabrina moest lachen want ze zag Daan ook in de krul.
Bij het filmpje van haar dochter's verjaardig.
Nummer klopt hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Doe TT ff naar 478 met de TT ; arneaux is dom. Ofzo. Thx..
Nee. t Vorige topic was ook al fout.quote:
Lekker bijdehand dan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:57 schreef Kinga het volgende:
Ach zo hebben we vorig jaar ook die 1000 gehaald
Beantwoord de volgende Cos-nebwie vragen..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:56 schreef BitchyPrrr het volgende:
Nou, ik kan wel een bitch zijn hoor Martijn. Maar hier ben ik nog nieuw en doe ik dus nog aardig tegen iedereen
Ja, dat lijkt me inderdaad een heel goed idee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:59 schreef Frank-NL het volgende:
Als ik Hummie was zou ik zelf even dat huis inlopen en die schaaktafel helemaal aan puin slaan.
6) Zou Etiënne even mogen graaien bij je?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Beantwoord de volgende Cos-nebwie vragen..
1) Wie moet BB winnen?
2) Een finale met de alleen de zusjes/broertjes is een saaie finale.. Ja/Nee
3) Aan welke bewoner stoor jij je?
4) Tijn of Jeroen?
5) Wat vind je van Monique?
hoeft niet eens het zijn maar wc papier velletjes en lege wc rollenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:59 schreef Frank-NL het volgende:
Als ik Hummie was zou ik zelf even dat huis inlopen en die schaaktafel helemaal aan puin slaan.
Wat is jouw voorstel om het wat pittiger te maken op de streams?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me inderdaad een heel goed idee..
Yep.quote:
Geen WC papier meer leveren? Kunnen ze in ieder geval geen schaakspel meer maken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:01 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Wat is jouw voorstel om het wat pittiger te maken op de streams?
Zie je welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
6) Zou Etiënne even mogen graaien bij je?.
Het zou wel wat creativiteit vereisen van de bewoners inderdaad. Op meerdere vlakken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Geen WC papier meer leveren? Kunnen ze in ieder geval geen schaakspel meer maken..
Jij had anders geen bezwaar.quote:
dan gaan ze weer cluedo spelen, dat vond ik nog irritanterquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Geen WC papier meer leveren? Kunnen ze in ieder geval geen schaakspel meer maken..
Ik weet niet eens hoe Cluedo werkt verder, dus als ze t spelen zie ik alleen wat kussentjes op de grond liggen en hoor ze elkaar rare vragen stellen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
dan gaan ze weer cluedo spelen, dat vond ik nog irritanter
en kooktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:11 schreef Lady-night het volgende:
Sem de ideale huisman....doet de was
Jep, 1+2 zijn iig down, nu nog wachten op 3+4quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:22 schreef T-lex het volgende:
WTF..m'n streams gaan langzaam aan 1 voor 1 op zwart....![]()
Grmmbl ik hoef niet meer te wachtenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jep, 1+2 zijn iig down, nu nog wachten op 3+4![]()
kortsluiting door wasmachine....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:22 schreef T-lex het volgende:
WTF..m'n streams gaan langzaam aan 1 voor 1 op zwart....![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:25 schreef Frank-NL het volgende:
Ik zie wel Rik en Sem nog in het washok (klinkt spannender dan het is, hoor).
Hij is honderdduizend keer gegaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:29 schreef T-lex het volgende:
De lamp geilt op Sa...als die in de buurt is blijft tie gaan...![]()
blondjes plagenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:29 schreef T-lex het volgende:
De lamp geilt op Sa...als die in de buurt is blijft tie gaan...![]()
Je bedoeld zeker DGK?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:37 schreef Day het volgende:
Is Nico nou een eenling in dat huis? Hebben jullie een idee wie hij wel en niet mag? Ik kan die man totaal niet peilen. Vind 'm ook een beetje eng.
tieten, kloppende klitten, de bank en tijn geeft aan dat die weg moet maandagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:45 schreef Day het volgende:
Oh leuk een gesprekje tussen Tijn en Marcia! Waar zou het over gaan?
Tijn die....nee, ik doe het niet!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tieten, kloppende klitten, de bank en tijn geeft aan dat die weg moet maandagzeker
Zucht, er komt geen einde aanquote:
dan zullen ze dus proberen jeroen die telefoon te laten opnemen zekerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:50 schreef Vompie het volgende:
Marcia denkt dat morgen de telefoon gaat en er iemand bij komt op de bank.
Tijn is gewoon een hypocriet figuur maar goed dat weet die zelf niet blijkbaarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:53 schreef Day het volgende:
Tijn: je hebt 5 mensen en Jeroen dan.
Dus Jeroen is geen mens, Tijn?
Nee joh, dit zijn St. Tijn en St. Marcia.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef Vompie het volgende:
Ach, ach, ze doen het geen van tweeén voor het geld! Tuurlijk niet!![]()
iemand de tel bijgehouden hoevaak ze dat al gezegd heeft?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:55 schreef schatje het volgende:
Marcia: "Ik wil mezelf in de spiegel kunnen kijken".
![]()
laten we het hopenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:53 schreef Lady-night het volgende:
De joker komt er sowieso nog in. Die zou er pas uit gaan als er 6 opblijven
Tja, niemand is zo goed als Tijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:55 schreef NS het volgende:
Tijn als je nu zo'n grote bek hebt, vraag dan een vrijwillige exit aan
nee hoor dat doet ons Tijn niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:57 schreef marky het volgende:
Tijn is nu echt niet aan het zieltjes winnen hoor echt niet.
Die duffe stem van hem ook, erg goed om te beluisteren voordat je gaat slapenquote:
Dan MOEST de joker worden ingezet ja. Maar de jokers zijn inmiddels ingezet, dus niets aan de hand. Zegt niet dat er nog een joker in het spel gaat komen. Deze week sowieso niet meer, want je kunt al bellen. Dus de nominaties staat al vast.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:53 schreef Lady-night het volgende:
De joker komt er sowieso nog in. Die zou er pas uit gaan als er 6 opblijven
goed planquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:58 schreef Lady-night het volgende:
Zullen wij hier met zijn allen dan toch maar ff op marc stemmen
Ik stem wel in de poll ja. Ga er niet een sms voor sturenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:58 schreef Lady-night het volgende:
Dag het ff niet hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:58 schreef Lady-night het volgende:
Dat zei hij net zelf ook, dat het maar net is wat ze van je laten zien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef pullup het volgende:
Maar goed laat hem nog maar even zo doorgaan en dan hopen dat Hummie een hele serie klaagzangen in de uitzending laat zien dan gaat het hem direct nog echt zijn kop kosten ook.
nope die nomineert rik of marcia gewoon weer als tijn eruit gaatquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, Semih en Jeroen zijn alweer saampjes.
Wie weet nomineert Jeroen volgende keer Semih wel
In de uitzending van vanavond reageerde hij goed en sportief.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:01 schreef marky het volgende:
Tijn moet eens een grote jongen worden en Jeroen confronteren maar dat doet Tijn niet hij doet het liever achter de rug van Jeroen om. Hij beschuldigt Jeroen vanhet geen hij zelf nu ook doet.
Ook dat nog ja hij is zelfs te beroerd om Jeroen serieus te nemen in dezequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:01 schreef marky het volgende:
Tijn moet eens een grote jongen worden en Jeroen confronteren maar dat doet Tijn niet hij doet het liever achter de rug van Jeroen om. Hij beschuldigt Jeroen vanhet geen hij zelf nu ook doet.
Zelfde systeem wat hij bij Semih toepaste. Want hij was zooooooooooooo zielig en zooooooooooooo gekwetst.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:01 schreef marky het volgende:
Je laat je wel kennenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef pullup het volgende:
Ok ik had al een pest hekel gekregen aan die hypocriete zak hooi. Maar nu wens ik hem definitief meer ellende toe dan een simpel vertrek uit het huis![]()
![]()
hij vermijd hem liever een week dan dat hij met hem gaat praten. Precies hetzelfde als wat Tijn dus ook met Sem deed eerder nadat houd je bek gedoe.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook dat nog ja hij is zelfs te beroerd om Jeroen serieus te nemen in deze![]()
Geen joker meer deze week. Kan niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef Sug4r het volgende:
Als de joker nu naar Marcia gaat zet ze Monique op de bank. Zit ze gezellig met Tijn op de bank![]()
Tja, maar helaas staan deze nominatie's al vast (omdat je al kan bellen)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef Sug4r het volgende:
Als de joker nu naar Marcia gaat zet ze Monique op de bank. Zit ze gezellig met Tijn op de bank![]()
Die komt niet meer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:05 schreef sade42 het volgende:
nou kom maar op met die joker
Mjah sorry het flapte er zomaar uitquote:
En ik maar denken dat ik er alleen in stond!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij vermijd hem liever een week dan dat hij met hem gaat praten. Precies hetzelfde als wat Tijn dus ook met Sem deed eerder nadat houd je bek gedoe.
-edit- Day ik geloof dat we elkaar begrijpen![]()
![]()
![]()
Jammer ..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen joker meer deze week. Kan niet.
Zou kunnen. NA de exit dan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
volgende week maandag in de live denk ik
Nee hoor. Ik vind Marcia op de bank veel beterquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jammer ..maar was wel leuk om zo Mo op de bank te krijgen
[POLL] Wie is nu je favoriet (30-10 / 05-11)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef Day het volgende:
Ik hoop dat mensen nu beseffen hoe Tijn met 'conflicten' omgaat. Als een klein zeilig 'want hullie zijn groot, en ik ben klein' mannetje.
Als BB het wil, want die is de baas, zetten ze er zo eentje bij op de bank of eentje gelijk een exitquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, maar helaas staan deze nominatie's al vast (omdat je al kan bellen)
We verzinnen wel wat andersquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:08 schreef 2live het volgende:
en over wie moeten we het hebben als tijn eruit is?
hij levert wel veel gespreksstof op hier.......
Nu toevallig ja. Normaal hangt hij gewoon de hele dag om Monique heen. Verder niets.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:08 schreef 2live het volgende:
ja dat is dus zo vreemd hij zei dat hij graag met mensen in conflict wil gaan. Maar als er dan een conflict is kan die het niet handelenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef Day het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik er alleen in stond!![]()
Ik hoop dat mensen nu beseffen hoe Tijn met 'conflicten' omgaat. Als een klein zeilig 'want hullie zijn groot, en ik ben klein' mannetje.
En hij was politie-agent? Begrijp helemaal waarom ze hem daar niet meer wilden hebben.
Hmmm, ik ga wel weer terug naar de romantiekquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[POLL] Wie is nu je favoriet (30-10 / 05-11)
nee euhhh waar moet je het met hem over hebben,over euhh waarging ook al weer over.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:08 schreef marky het volgende:
Iedereen lult altijd wel over Jeroen maar niemand praat met Jeroen.
Jeroen houdt de laatste tijd wel gesprekken met volledige zinnen. en zoveel euh, euh, je weet wel zegt die niet meer. Dat heeft Mo over genomen lama segguhquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:11 schreef WSA het volgende:
[..]
nee euhhh waar moet je het met hem over hebben,over euhh waarging ook al weer over.
Hij kon gisteren anders prima uitleggen hoe en wat met zijn nominatie hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:11 schreef WSA het volgende:
[..]
nee euhhh waar moet je het met hem over hebben,over euhh waarging ook al weer over.
Nou weetjuh, dan weet ik wel iemand anders hoor... laamaarzegguhquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:08 schreef 2live het volgende:
Ik heb drie verschillende redenen gehoord over zijn nominatie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:13 schreef marky het volgende:
[..]
Hij kon gisteren anders prima uitleggen hoe en wat met zijn nominatie hoor.
Marc die telefoon gaat niet meer!
ja,daar is iedereen zo van onder de indruk dat hij meteen tot 'held' is gebombadeerdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:13 schreef marky het volgende:
[..]
Hij kon gisteren anders prima uitleggen hoe en wat met zijn nominatie hoor
Semih kan die nog wel eens doorlullen denk ik. Maar dan nog stemmen Semih en Sa niet op hemquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:16 schreef WSA het volgende:
[..]
Ik heb drie verschillende redenen gehoord over zijn nominatie.
Alleen de echte niet dat hij over lijken gaat.
Als de bewoners die horen komt hij nooit meer van de bank.
heeft al tegen marcia gezegd dat die geen behoefte heeft aan een gesprek meerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Is Tijn nog steeds Jeroen aan het negeren?
Wat kinderachtig zeg.![]()
Tijn kan dat heel goed hoor, ik weet nog dat hij heel de dag zijn mond hield bij het knijpers maken...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Is Tijn nog steeds Jeroen aan het negeren?
Wat kinderachtig zeg.![]()
Ja, sorry, Tijn, maar ik ga over lijken......Zoietsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:16 schreef WSA het volgende:
[..]
Precies!! Tijn moet niet zo janken, zeikertquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:19 schreef schatje het volgende:
Tijn heeft Jeroen notabene al 4 keer genomineerd. Deed hij zo kinderachtig?
Antwoord:![]()
![]()
![]()
Dat heeft Semih anders wel gehoord en Marcia weet dat inmiddels ook en tijn zal het ook straks wel weten en Rik en Mo en Saar want ze roddelen daar nu eenmaal graag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:16 schreef WSA het volgende:
[..]
snap niet dat mensen dat blijven aandragen.. toen nomineerde Jeroen ook Tijn en was het tog ook verder prima... deze situatie is totaal andersquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:19 schreef schatje het volgende:
Tijn heeft Jeroen notabene al 4 keer genomineerd. Deed hij zo kinderachtig?
Antwoord:![]()
![]()
![]()
Vertel er dan ook even bij dat hij het uit wilde praten maar dat Semih op hoge poten het vertrek verliet roepende dat ie zijn bek moest houden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Tijn kan dat heel goed hoor, ik weet nog dat hij heel de dag zijn mond hield bij het knijpers maken...
Jeroen moet ook niet praten, die moet gewoon mooi zitten zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:08 schreef marky het volgende:
Iedereen lult altijd wel over Jeroen maar niemand praat met Jeroen.
Het gaat om de manier waarop, maar hij mag er nu wel over op houden jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies!! Tijn moet niet zo janken, zeikert
omdat hij zoals altijd doorbleef jankenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vertel er dan ook even bij dat hij het uit wilde praten maar dat Semih op hoge poten het vertrek verliet roepende dat ie zijn bek moest houden.
en zelffs dat is een onmogelijke opgave voor hemquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:21 schreef kissa het volgende:
[..]
Jeroen moet ook niet praten, die moet gewoon mooi zitten zijn![]()
Met zijn volle haardos, gulle lach en sprankelende ogenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:21 schreef kissa het volgende:
[..]
Jeroen moet ook niet praten, die moet gewoon mooi zitten zijn![]()
nee Semih kon niet tegen de waarheid en liep scheldend met tranen in zn ogen wegquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
omdat hij zoals altijd doorbleef janken
Nee want Tijn zat door de stemmen van Jeroen niet op de bank. Maar Jeroen zat wel door de stemmen van Tijn op de bank. Jeroen heeft nooit iemand erop aangesproken of een moeilijk over gedaan. Het was altijd even de reden waarom en dan was het daarna het is goed joh. Nou de het is goed joh hebben ze nu een keer terug in de bek gekregen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
snap niet dat mensen dat blijven aandragen.. toen nomineerde Jeroen ook Tijn en was het tog ook verder prima... deze situatie is totaal anders
stemmen van Tijn? volgens mij heeft iedereen maar 1 stem.. en Tijn zegt teminste niet dat ie met iemand wilt overblijven en 'm dan van achter neer steekt.. Jeroen is gewoon een pussyquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:23 schreef marky het volgende:
[..]
Nee want Tijn zat door de stemmen van Jeroen niet op de bank. Maar Jeroen zat wel door de stemmen van Tijn op de bank. Jeroen heeft nooit iemand erop aangesproken of een moeilijk over gedaan. Het was altijd even de reden waarom en dan was het daarna het is goed joh. Nou de het is goed joh hebben ze nu een keer terug in de bek gekregen.
Semih was het zat omdat Tijn doorbleef zeiken dat de knijpers verkeerd waren van de vorige groepquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee Semih kon niet tegen de waarheid en liep scheldend met tranen in zn ogen weg![]()
Heb ik al gezegd dat ik je heel lief vindquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:23 schreef marky het volgende:
[..]
Nee want Tijn zat door de stemmen van Jeroen niet op de bank. Maar Jeroen zat wel door de stemmen van Tijn op de bank. Jeroen heeft nooit iemand erop aangesproken of een moeilijk over gedaan. Het was altijd even de reden waarom en dan was het daarna het is goed joh. Nou de het is goed joh hebben ze nu een keer terug in de bek gekregen.
hetgeen wat tijn dwars zit is toch dat hij en jeroen de laatste weken meer met elkaar omgingen.......quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:23 schreef marky het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Tijn en Jeroen het de laatste tijd goed konden vinden en dat Jeroen Tijn niet zou gaan nomineren maar Rik. Ineens bedacht hij zich en heeft Tijn tactisch op de bank gezet. Ik kan me wel voorstellen dat Tijn baalt, maar zoals altijd draaft ie ontzettend doorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:23 schreef marky het volgende:
[..]
Tijn zegt dat ie de joker niet zal gebruiken en geeft hem vervolgens doodleuk aan Michelinequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
stemmen van Tijn? volgens mij heeft iedereen maar 1 stem.. en Tijn zegt teminste niet dat ie met iemand wilt overblijven en 'm dan van achter neer steekt.. Jeroen is gewoon een pussy
en dat joker verhaal van tijn danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
stemmen van Tijn? volgens mij heeft iedereen maar 1 stem.. en Tijn zegt teminste niet dat ie met iemand wilt overblijven en 'm dan van achter neer steekt.. Jeroen is gewoon een pussy
Precies. De pot verwijt de ketel....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijn zegt dat ie de joker niet zal gebruiken en geeft hem vervolgens doodleuk aan Micheline
Tijn wil toch niet overblijven met Jeroen? Heeft ie een paar keer gezegd. Dat betekent dus dat hij hem alsnog zou nomineren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Als je net op de streams hebt gevolgd van tijn bij Marcia dan leek het net alsof tijn zijn beklag deed over het feit dat hij zoveel aandacht had besteed aan Jeroen dat ze nu toch wel maatjes waren. Nou dat zegt genoeg over Tijn die probeert iedereen te paaien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Tijn en Jeroen het de laatste tijd goed konden vinden en dat Jeroen Tijn niet zou gaan nomineren maar Rik. Ineens bedacht hij zich en heeft Tijn tactisch op de bank gezet. Ik kan me wel voorstellen dat Tijn baalt, maar zoals altijd draaft ie ontzettend door![]()
En Micheline en Semih zouden nooit op Tijn stemmen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijn zegt dat ie de joker niet zal gebruiken en geeft hem vervolgens doodleuk aan Micheline
Blijven het volhouden hé Suikeroom...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
snap niet dat mensen dat blijven aandragen.. toen nomineerde Jeroen ook Tijn en was het tog ook verder prima... deze situatie is totaal anders
kan me herrinneren dat iedereen haar ook een jankerd vond.........dus daar moeten we blij om zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:26 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:28 schreef T-lex het volgende:
[..]
Blijven het volhouden hé Suikeroom...![]()
We geven niet op voordat ze het hier ook inzien....Jeroen alias "the backstabber" gaat gewoon volgende week naar huis.![]()
Hoho, niet doodleuk hè?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je wachten tot je 'n ons weegtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:28 schreef T-lex het volgende:
[..]
We geven niet op voordat ze het hier ook inzien....Jeroen alias "the backstabber" gaat gewoon volgende week naar huis.![]()
ALS semih er uit zou zijn...tot die tijd was dat helemaal niet aan de orde.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Tijn wil toch niet overblijven met Jeroen? Heeft ie een paar keer gezegd. Dat betekent dus dat hij hem alsnog zou nomineren.
Je kan het ook zien als oprechte belangstelling, ze schaken veel samen en dat kan de banden aangetrokken hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:28 schreef marky het volgende:
[..]
Als je net op de streams hebt gevolgd van tijn bij Marcia dan leek het net alsof tijn zijn beklag deed over het feit dat hij zoveel aandacht had besteed aan Jeroen dat ze nu toch wel maatjes waren. Nou dat zegt genoeg over Tijn die probeert iedereen te paaien.
Het gaat om het principe... niet van onderwerp veranderenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:29 schreef 2live het volgende:
[..]
kan me herrinneren dat iedereen haar ook een jankerd vond.........dus daar moeten we blij om zijn
volgende week zal lastig worden. Een week later zou kunnen maar dat is net zo kansloos als tijn isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:28 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
Hoho, niet doodleuk hè?![]()
We hebben het wel over onze heilige Tijn.
Het heeft hem bloed, zweet en tranen, een hoop verdriet, pijn in z'n buik, niet kunnen etend, niet kunnen slapend, kortom heel veel drama, gekost voordat hij dat kon doen. En hij is nu nog verdrietig erover!
Euhhh Tijn heeft duidelijk gezegd dat Jeroen niet bij zijn laatste 4 zat. En Jeroen is niet dom die weet ook wel dat Tijn uiteindelijk met zijn broer en de zusjes over wil blijven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
en welk principe is dat dan eigenlijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat om het principe... niet van onderwerp veranderen![]()
quote:22:58Tijn en Marcia in het donker
Tijn snapt ook niet hoe het komt dat sommige mensen er nog inzitten en sommige weg zijn. Hij bespreekt dit met Marcia die al in bed licht. Tijn vraag zich af wat hij nu heeft meegemaakt. Marcia weet het wel. "We zitten opgesloten en hadden eerst geen daglicht."
Tijn snap niet dat Jeroen hem heeft genomineerd. "Wat doe ik hier? Ik wil blijkbaar minder hard winnen dan Jeroen, want anders doe je zoiets niet." Tijn zegt dat hij met zoveel nieuwe mensen zit, en dat niemand op zijn vrienden lijkt buiten het Huis. "En je ziet, ik ga er alleen maar mee op m'n bek. Ik vind dit echt een laffe hondenstreek. Tegen mij zeggen dat je dat niet doet en dan...."
Kijk uit joh happyme leest ook meequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:26 schreef Day het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat ik je heel lief vind
Voodoo-praktijken in de keuken!!!
Tijn doet precies waar hij Jeroen nu van beschuldigd, alleen met iets meer misbaarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:32 schreef 2live het volgende:
[..]
en welk principe is dat dan eigenlijk
Als Rik gezegt had hier met de joker had hij de joker aan Rik gegeven,zelfs dacht hij erover hem niet te gebruiken door dat alle bewoners hem aanrade dat wel te doen heeft hij hem ingezet.quote:
En je 'schaakbuddy' mag je niet nomineren he, dat is verraad..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als oprechte belangstelling, ze schaken veel samen en dat kan de banden aangetrokken hebben.
En met die laatste zin snijdt hij zichzelf in de vingers.quote:
mag hij meer doen van mij, dan jankt hij tenminste nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:34 schreef NS het volgende:
Kijk die Tijn fanatiek oefenen; hij moet toch wat doen om zijn agressie kwijt te raken
Uhuquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:35 schreef WSA het volgende:
[..]
Als Rik gezegt had hier met de joker had hij de joker aan Rik gegeven,zelfs dacht hij erover hem niet te gebruiken door dat alle bewoners hem aanrade dat wel te doen heeft hij hem ingezet.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijn doet precies waar hij Jeroen nu van beschuldigd, alleen met iets meer misbaar
teken van zwakte dus. Als tijn echt deed wat die doet geloven dat hij is had hij hem niet ingezet. Maar die lul is gewoon zo labiel als het maar zijn kan. Een snel op zijn zere pik getrapte jankertquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:35 schreef WSA het volgende:
[..]
Als Rik gezegt had hier met de joker had hij de joker aan Rik gegeven,zelfs dacht hij erover hem niet te gebruiken door dat alle bewoners hem aanrade dat wel te doen heeft hij hem ingezet.
Hij zei dat hij hem niet in zou zetten dat hij hem alleen maar gekocht had om hem uit het spel te halen. Uiteindelijk heeft hij hem gewoon gebruikt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:35 schreef WSA het volgende:
[..]
Welnee dat is hij echt nooit van plan geweest. Je zag het weken van te voren aankomen dat hij dat ding ging gebruiken, je moet gewoon door die babbels heenprikken en Tijn beoordelen op hoe hij handelt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:35 schreef WSA het volgende:
[..]
Het is de liefde die dit alles veroorzaakt!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
teken van zwakte dus. Als tijn echt deed wat die doet geloven dat hij is had hij hem niet ingezet. Maar die lul is gewoon zo labiel als het maar zijn kan. Een snel op zijn zere pik getrapte jankert![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:38 schreef Day het volgende:
[..]
Het is de liefde die dit alles veroorzaakt!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:38 schreef Day het volgende:
[..]
Het is de liefde die dit alles veroorzaakt!
Vooral met Sabrina; dolle pret met die meidquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:41 schreef pullup het volgende:
Het lijkt me gezellig om met die zusjes op vakantie te gaan![]()
Jeroen labiel reageert???quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:41 schreef 2live het volgende:
en als iedereen zo labiel als jeroen reageert op zijn nominatie is het ook maar een saaie boel,
dit onderlinge gezeik en gekonkel is voor ons toch een stuk leuker
Jeroen is ook een leeghoofd.. maar ehh ik snap die Tijn-haters niet zoo.. je kan er tog altijd voor kiezen om de stream te volgen waar hij niet te zien is.. kennelijk is ie tog te interessant om te volgen voor jullie.. Ik heb niet zoveel met Semih of Marcia dus die stream kijk ik dan minder maar ga hier niet hele verhalen over hun houden wat ze allemaal fout doenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:42 schreef marky het volgende:
Tijn had wel drie dagen nodig om eroverheen te komen. Jeroen ded er nog niet een minuut over om weer gewoon verder te gaan in het huis terwijl een een stuk of waren die hem er het liefst die zelfde dag nog uit wilde hebben.
Jeroen is tig keer genomineerd geweest en zonder dagenlang te zeuren over mitsen en maren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:41 schreef 2live het volgende:
en als iedereen zo labiel als jeroen reageert op zijn nominatie is het ook maar een saaie boel,
dit onderlinge gezeik en gekonkel is voor ons toch een stuk leuker
Hij kan nou helemaal niks goed meer doen heh, is ie een keer lief aan het spelen met zijn jankbek dicht is het weeeeeer niet goed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:44 schreef Day het volgende:
Okay, effe serieus, dit is geen afzeikpost!
Kan iemand me uitleggen wat Tijn met dat gespartel in dat bad probeert te bereiken?
juist ja..........en hoe leuk was het toen om naar hem te luisteren?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Jeroen is tig keer genomineerd geweest en zonder dagenlang te zeuren over mitsen en maren.
was best te pruimen want hij zei helemaal niksquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:47 schreef 2live het volgende:
[..]
juist ja..........en hoe leuk was het toen om naar hem te luisteren?
Hij kan best grappig uit te hoek komen anders, ik kan hem wel velen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:47 schreef 2live het volgende:
[..]
Precies.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij kan best grappig uit te hoek komen anders, ik kan hem wel velen de laatste tijd.![]()
Ja maar (en dit is ook serieus), ik heb jou al eerder gevraagd wat Tijn zo interessant maakt in jouw ogen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jeroen is ook een leeghoofd.. maar ehh ik snap die Tijn-haters niet zoo.. je kan er tog altijd voor kiezen om de stream te volgen waar hij niet te zien is.. kennelijk is ie tog te interessant om te volgen voor jullie.. Ik heb niet zoveel met Semih of Marcia dus die stream kijk ik dan minder maar ga hier niet hele verhalen over hun houden wat ze allemaal fout doen![]()
Jeroen heeft in de maanden dat hij in het huis zit nog niet zoveel lol opgeleverd als de zusjes in 5 minuten met dit debiele spelletje van zequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:47 schreef 2live het volgende:
[..]
A: Tijn zuigt Morwenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij kan nou helemaal niks goed meer doen heh, is ie een keer lief aan het spelen met zijn jankbek dicht is het weeeeeer niet goed.![]()
Edit: Lekker baderen dus![]()
iemand die niet boeiend is kan je je ook niet aan irriteren.. maar ehh ik vind het wel goed zo.. haat wat je wilt als je daar voldoening uithaalt ga ik je niet tegenhoudenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar (en dit is ook serieus), ik heb jou al eerder gevraagd wat Tijn zo interessant maakt in jouw ogen.
Kom op zeg, die jongen is óf aan het kruipen voor/hangen aan Mo óf hij is weer 1 van z'n vele ik zal jullie even vertellen hoe het hoort/ik ben heel erg zielig en gekwetst-verhalen aan het afsteken óf hij is weer 'ns ongelooflijk aan het zeiken (vaak om niets).
Tijn is totaal (niet meer) boeiend.
De mimiek van Sabrina komt sowieso een beetje vreemd over maar ook wel weer grappig...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:44 schreef pullup het volgende:
Die gezichtsmimiek van Saar bij het opnoemen van het lijstje![]()
A: Zoog ie maar dan etc.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
A: Tijn zuigt Morwen![]()
B: Tijn zuigt, Morwen![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
A: Zoog ie maar dan etc.![]()
B: Je hebt helemaal gelijk en Jeroen is een backstabber![]()
Nogmaals: IK HAAT HEM NIET!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
iemand die niet boeiend is kan je je ook niet aan irriteren.. maar ehh ik vind het wel goed zo.. haat wat je wilt als je daar voldoening uithaalt ga ik je niet tegenhouden![]()
hij don't mess with Roel hé. Die was geen ongelooflijke jankerd en was veel boeiender dan tijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Nogmaals: IK HAAT HEM NIET!
Vind het alleen een ongelooflijke jankerd. Ik heb een zware Roel-gevoel bij hem. Jammer.
Roeland was vorig jaar mijn favoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Nogmaals: IK HAAT HEM NIET!
Vind het alleen een ongelooflijke jankerd. Ik heb een zware Roel-gevoel bij hem. Jammer.
Nee, maar Roel veranderde wel toen hij verliefd werd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij don't mess with Roel hé. Die was geen ongelooflijke jankerd en was veel boeiender dan tijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |