quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef BitchyPrrr het volgende:
Hoe werkt dat reageren eigenlijk hier? Ik zie allemaal poppetjes overal, maar ik weet niet hoe je die kunt maken.
Ben je niet toevallig een oud bewoner?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef BitchyPrrr het volgende:
Hoe werkt dat reageren eigenlijk hier? Ik zie allemaal poppetjes overal, maar ik weet niet hoe je die kunt maken.
Dat met zijn alle op de bank is eigenlijk weglopen voor je verantwoordelijkheid. Je moet nomineren wie je eruit wil hebben. Het is bullshit als een Rik of een Marcia zegt dat ze eigenlijk net zo lief met Jeroen blijven zitten. Dat is gewoon niet waar. Rik wil met zijn broer overblijven en met Marcia en Semih. Tijn wil met zijn broer overblijven en met de zusjes. Dus allemaal op de bank is bullshit en geen stemafspraken is ook bullshit want ze hebben een bloedband en dat is al een afspraak opzich.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ok, het is een kleine Willem, ik probeer er ook nog maar iets van te maken.
Juist dat tactische stemmen stuit me een beetje voor de borst. I hate to say it, maar what comes around, goes around. Je krijgt het toch een keer terug.
Liever dan maar wat meer mensen op de bank dan kijken wie eruit kan vliegen, en daar op gaan stemmen. Ze hebben er op deze manier geen plezier in. Het wordt een survival of the fittest.
Dat zijn de bazen van het forum, jeweettoch.... uitkijken voor die lui.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:47 schreef BitchyPrrr het volgende:
en hoe zit dat eigenlijk met die blauwe namen? Ik zie dat teamlead en Day een lichtblauw kleurtje hebben en flugeltje donkerblauw is. Is daar dan iets aparts mee?
Egbert ????????quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:48 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Ben je niet toevallig een oud bewoner?![]()
Gewoon negeren werkt primaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:47 schreef BitchyPrrr het volgende:
en hoe zit dat eigenlijk met die blauwe namen? Ik zie dat teamlead en Day een lichtblauw kleurtje hebben en flugeltje donkerblauw is. Is daar dan iets aparts mee?
Je vervalt in herhaling.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:23 schreef WSA het volgende:
Als Jeroen niet op Tijn gestemd had maar gewoon op Rik was de bank veel breder geweest.
Maar alleen om zijn eigen hachie te redden naait hij degene met wie hij het meest de afgelopen 2 weken heeft opgetrokken.
Tijn had ook tactisch op Jeroen kunnen stemmen had hij ook op de bank gezeten.
omdat hij de laatste weken goed met Jeroen omging deed hij dat niet.
Ik noem dit wel degelijk matenaaierij
Bovendien heeft Jeroen niet de moed om eerlijk tegen Tijn te vertellen waarom hij hem genomineerd heeft.
Jeroen
Echtwaar? O kut, das behoorlijk dom.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[cos] bijna 500.
Ja, nog 22 want van cos 477 naar 487 is natuurlijk niet eerlijk
Op de streams is het boring
quote:
Voor een bitch kom je beleefd over.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:38 schreef BitchyPrrr het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier. Lees al een tijdje mee en vind het wel gezellig eigenlijk. Is er ook een voorsteltopic?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[cos] bijna 500.
Ja, nog 22 want van cos 477 naar 487 488 is natuurlijk niet eerlijk
Op de streams is het boring
Welkomquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:51 schreef BitchyPrrr het volgende:
Ik ben geen oud bewoner hoor. Kijk alleen al een tijdje Big Brother en vond het leuk om ook eens te reageren hier.
Doe TT ff naar 478 met de TT ; arneaux is dom. Ofzo. Thx.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:53 schreef schatje het volgende:
Sabrina moest lachen want ze zag Daan ook in de krul.
Bij het filmpje van haar dochter's verjaardig.
Nummer klopt hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Doe TT ff naar 478 met de TT ; arneaux is dom. Ofzo. Thx..
Nee. t Vorige topic was ook al fout.quote:
Lekker bijdehand dan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:57 schreef Kinga het volgende:
Ach zo hebben we vorig jaar ook die 1000 gehaald
Beantwoord de volgende Cos-nebwie vragen..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:56 schreef BitchyPrrr het volgende:
Nou, ik kan wel een bitch zijn hoor Martijn. Maar hier ben ik nog nieuw en doe ik dus nog aardig tegen iedereen
Ja, dat lijkt me inderdaad een heel goed idee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:59 schreef Frank-NL het volgende:
Als ik Hummie was zou ik zelf even dat huis inlopen en die schaaktafel helemaal aan puin slaan.
6) Zou Etiënne even mogen graaien bij je?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Beantwoord de volgende Cos-nebwie vragen..
1) Wie moet BB winnen?
2) Een finale met de alleen de zusjes/broertjes is een saaie finale.. Ja/Nee
3) Aan welke bewoner stoor jij je?
4) Tijn of Jeroen?
5) Wat vind je van Monique?
hoeft niet eens het zijn maar wc papier velletjes en lege wc rollenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:59 schreef Frank-NL het volgende:
Als ik Hummie was zou ik zelf even dat huis inlopen en die schaaktafel helemaal aan puin slaan.
Wat is jouw voorstel om het wat pittiger te maken op de streams?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me inderdaad een heel goed idee..
Yep.quote:
Geen WC papier meer leveren? Kunnen ze in ieder geval geen schaakspel meer maken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:01 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Wat is jouw voorstel om het wat pittiger te maken op de streams?
Zie je welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
6) Zou Etiënne even mogen graaien bij je?.
Het zou wel wat creativiteit vereisen van de bewoners inderdaad. Op meerdere vlakken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Geen WC papier meer leveren? Kunnen ze in ieder geval geen schaakspel meer maken..
Jij had anders geen bezwaar.quote:
dan gaan ze weer cluedo spelen, dat vond ik nog irritanterquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Geen WC papier meer leveren? Kunnen ze in ieder geval geen schaakspel meer maken..
Ik weet niet eens hoe Cluedo werkt verder, dus als ze t spelen zie ik alleen wat kussentjes op de grond liggen en hoor ze elkaar rare vragen stellen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
dan gaan ze weer cluedo spelen, dat vond ik nog irritanter
en kooktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:11 schreef Lady-night het volgende:
Sem de ideale huisman....doet de was
Jep, 1+2 zijn iig down, nu nog wachten op 3+4quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:22 schreef T-lex het volgende:
WTF..m'n streams gaan langzaam aan 1 voor 1 op zwart....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |