Nee. t Vorige topic was ook al fout.quote:
Lekker bijdehand dan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:57 schreef Kinga het volgende:
Ach zo hebben we vorig jaar ook die 1000 gehaald
Beantwoord de volgende Cos-nebwie vragen..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:56 schreef BitchyPrrr het volgende:
Nou, ik kan wel een bitch zijn hoor Martijn. Maar hier ben ik nog nieuw en doe ik dus nog aardig tegen iedereen
Ja, dat lijkt me inderdaad een heel goed idee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:59 schreef Frank-NL het volgende:
Als ik Hummie was zou ik zelf even dat huis inlopen en die schaaktafel helemaal aan puin slaan.
6) Zou Etiënne even mogen graaien bij je?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Beantwoord de volgende Cos-nebwie vragen..
1) Wie moet BB winnen?
2) Een finale met de alleen de zusjes/broertjes is een saaie finale.. Ja/Nee
3) Aan welke bewoner stoor jij je?
4) Tijn of Jeroen?
5) Wat vind je van Monique?
hoeft niet eens het zijn maar wc papier velletjes en lege wc rollenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:59 schreef Frank-NL het volgende:
Als ik Hummie was zou ik zelf even dat huis inlopen en die schaaktafel helemaal aan puin slaan.
Wat is jouw voorstel om het wat pittiger te maken op de streams?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me inderdaad een heel goed idee..
Yep.quote:
Geen WC papier meer leveren? Kunnen ze in ieder geval geen schaakspel meer maken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:01 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Wat is jouw voorstel om het wat pittiger te maken op de streams?
Zie je welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
6) Zou Etiënne even mogen graaien bij je?.
Het zou wel wat creativiteit vereisen van de bewoners inderdaad. Op meerdere vlakken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Geen WC papier meer leveren? Kunnen ze in ieder geval geen schaakspel meer maken..
Jij had anders geen bezwaar.quote:
dan gaan ze weer cluedo spelen, dat vond ik nog irritanterquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Geen WC papier meer leveren? Kunnen ze in ieder geval geen schaakspel meer maken..
Ik weet niet eens hoe Cluedo werkt verder, dus als ze t spelen zie ik alleen wat kussentjes op de grond liggen en hoor ze elkaar rare vragen stellen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
dan gaan ze weer cluedo spelen, dat vond ik nog irritanter
en kooktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:11 schreef Lady-night het volgende:
Sem de ideale huisman....doet de was
Jep, 1+2 zijn iig down, nu nog wachten op 3+4quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:22 schreef T-lex het volgende:
WTF..m'n streams gaan langzaam aan 1 voor 1 op zwart....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |