Lekker bijdehand dan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:57 schreef Kinga het volgende:
Ach zo hebben we vorig jaar ook die 1000 gehaald
Beantwoord de volgende Cos-nebwie vragen..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:56 schreef BitchyPrrr het volgende:
Nou, ik kan wel een bitch zijn hoor Martijn. Maar hier ben ik nog nieuw en doe ik dus nog aardig tegen iedereen
Ja, dat lijkt me inderdaad een heel goed idee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:59 schreef Frank-NL het volgende:
Als ik Hummie was zou ik zelf even dat huis inlopen en die schaaktafel helemaal aan puin slaan.
6) Zou Etiënne even mogen graaien bij je?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Beantwoord de volgende Cos-nebwie vragen..
1) Wie moet BB winnen?
2) Een finale met de alleen de zusjes/broertjes is een saaie finale.. Ja/Nee
3) Aan welke bewoner stoor jij je?
4) Tijn of Jeroen?
5) Wat vind je van Monique?
hoeft niet eens het zijn maar wc papier velletjes en lege wc rollenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:59 schreef Frank-NL het volgende:
Als ik Hummie was zou ik zelf even dat huis inlopen en die schaaktafel helemaal aan puin slaan.
Wat is jouw voorstel om het wat pittiger te maken op de streams?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me inderdaad een heel goed idee..
Yep.quote:
Geen WC papier meer leveren? Kunnen ze in ieder geval geen schaakspel meer maken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:01 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Wat is jouw voorstel om het wat pittiger te maken op de streams?
Zie je welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
6) Zou Etiënne even mogen graaien bij je?.
Het zou wel wat creativiteit vereisen van de bewoners inderdaad. Op meerdere vlakken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Geen WC papier meer leveren? Kunnen ze in ieder geval geen schaakspel meer maken..
Jij had anders geen bezwaar.quote:
dan gaan ze weer cluedo spelen, dat vond ik nog irritanterquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Geen WC papier meer leveren? Kunnen ze in ieder geval geen schaakspel meer maken..
Ik weet niet eens hoe Cluedo werkt verder, dus als ze t spelen zie ik alleen wat kussentjes op de grond liggen en hoor ze elkaar rare vragen stellen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
dan gaan ze weer cluedo spelen, dat vond ik nog irritanter
en kooktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:11 schreef Lady-night het volgende:
Sem de ideale huisman....doet de was
Jep, 1+2 zijn iig down, nu nog wachten op 3+4quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:22 schreef T-lex het volgende:
WTF..m'n streams gaan langzaam aan 1 voor 1 op zwart....![]()
Grmmbl ik hoef niet meer te wachtenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jep, 1+2 zijn iig down, nu nog wachten op 3+4![]()
kortsluiting door wasmachine....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:22 schreef T-lex het volgende:
WTF..m'n streams gaan langzaam aan 1 voor 1 op zwart....![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:25 schreef Frank-NL het volgende:
Ik zie wel Rik en Sem nog in het washok (klinkt spannender dan het is, hoor).
Hij is honderdduizend keer gegaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:29 schreef T-lex het volgende:
De lamp geilt op Sa...als die in de buurt is blijft tie gaan...![]()
blondjes plagenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:29 schreef T-lex het volgende:
De lamp geilt op Sa...als die in de buurt is blijft tie gaan...![]()
Je bedoeld zeker DGK?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:37 schreef Day het volgende:
Is Nico nou een eenling in dat huis? Hebben jullie een idee wie hij wel en niet mag? Ik kan die man totaal niet peilen. Vind 'm ook een beetje eng.
tieten, kloppende klitten, de bank en tijn geeft aan dat die weg moet maandagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:45 schreef Day het volgende:
Oh leuk een gesprekje tussen Tijn en Marcia! Waar zou het over gaan?
Tijn die....nee, ik doe het niet!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tieten, kloppende klitten, de bank en tijn geeft aan dat die weg moet maandagzeker
Zucht, er komt geen einde aanquote:
dan zullen ze dus proberen jeroen die telefoon te laten opnemen zekerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:50 schreef Vompie het volgende:
Marcia denkt dat morgen de telefoon gaat en er iemand bij komt op de bank.
Tijn is gewoon een hypocriet figuur maar goed dat weet die zelf niet blijkbaarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:53 schreef Day het volgende:
Tijn: je hebt 5 mensen en Jeroen dan.
Dus Jeroen is geen mens, Tijn?
Nee joh, dit zijn St. Tijn en St. Marcia.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef Vompie het volgende:
Ach, ach, ze doen het geen van tweeén voor het geld! Tuurlijk niet!![]()
iemand de tel bijgehouden hoevaak ze dat al gezegd heeft?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:55 schreef schatje het volgende:
Marcia: "Ik wil mezelf in de spiegel kunnen kijken".
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |