abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:23:22 #226
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_43122812
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:22 schreef Sug4r het volgende:

[..]

omdat hij zoals altijd doorbleef janken
nee Semih kon niet tegen de waarheid en liep scheldend met tranen in zn ogen weg
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:23:59 #227
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43122831
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:20 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

snap niet dat mensen dat blijven aandragen.. toen nomineerde Jeroen ook Tijn en was het tog ook verder prima... deze situatie is totaal anders
Nee want Tijn zat door de stemmen van Jeroen niet op de bank. Maar Jeroen zat wel door de stemmen van Tijn op de bank. Jeroen heeft nooit iemand erop aangesproken of een moeilijk over gedaan. Het was altijd even de reden waarom en dan was het daarna het is goed joh. Nou de het is goed joh hebben ze nu een keer terug in de bek gekregen.

dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:25:20 #228
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_43122883
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:23 schreef marky het volgende:

[..]

Nee want Tijn zat door de stemmen van Jeroen niet op de bank. Maar Jeroen zat wel door de stemmen van Tijn op de bank. Jeroen heeft nooit iemand erop aangesproken of een moeilijk over gedaan. Het was altijd even de reden waarom en dan was het daarna het is goed joh. Nou de het is goed joh hebben ze nu een keer terug in de bek gekregen.

stemmen van Tijn? volgens mij heeft iedereen maar 1 stem.. en Tijn zegt teminste niet dat ie met iemand wilt overblijven en 'm dan van achter neer steekt.. Jeroen is gewoon een pussy
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_43122902
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:23 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

nee Semih kon niet tegen de waarheid en liep scheldend met tranen in zn ogen weg
Semih was het zat omdat Tijn doorbleef zeiken dat de knijpers verkeerd waren van de vorige groep
pi_43122915
Waar is Tijn eigenlijk? Zit ie in een hoekje te janken?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:26:10 #231
58921 Day
You can fly!
pi_43122924
quote:

[..]

Heb ik al gezegd dat ik je heel lief vind

Voodoo-praktijken in de keuken!!!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43122929
quote:

[..]

hetgeen wat tijn dwars zit is toch dat hij en jeroen de laatste weken meer met elkaar omgingen.......
dat speelde daarvoor toch helemaal niet
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:26:22 #233
84524 Morwen
I got life
pi_43122935
quote:

[..]

Het gaat erom dat Tijn en Jeroen het de laatste tijd goed konden vinden en dat Jeroen Tijn niet zou gaan nomineren maar Rik. Ineens bedacht hij zich en heeft Tijn tactisch op de bank gezet. Ik kan me wel voorstellen dat Tijn baalt, maar zoals altijd draaft ie ontzettend door
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_43122945
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:25 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

stemmen van Tijn? volgens mij heeft iedereen maar 1 stem.. en Tijn zegt teminste niet dat ie met iemand wilt overblijven en 'm dan van achter neer steekt.. Jeroen is gewoon een pussy
Tijn zegt dat ie de joker niet zal gebruiken en geeft hem vervolgens doodleuk aan Micheline
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_43122984
quote:

[..]

en dat joker verhaal van tijn dan
pi_43122989
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:26 schreef pullup het volgende:

[..]

Tijn zegt dat ie de joker niet zal gebruiken en geeft hem vervolgens doodleuk aan Micheline
Precies. De pot verwijt de ketel....
pi_43122999
quote:

[..]

Tijn wil toch niet overblijven met Jeroen? Heeft ie een paar keer gezegd. Dat betekent dus dat hij hem alsnog zou nomineren.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:28:48 #238
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43123024
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:26 schreef Morwen het volgende:

[..]

Het gaat erom dat Tijn en Jeroen het de laatste tijd goed konden vinden en dat Jeroen Tijn niet zou gaan nomineren maar Rik. Ineens bedacht hij zich en heeft Tijn tactisch op de bank gezet. Ik kan me wel voorstellen dat Tijn baalt, maar zoals altijd draaft ie ontzettend door
Als je net op de streams hebt gevolgd van tijn bij Marcia dan leek het net alsof tijn zijn beklag deed over het feit dat hij zoveel aandacht had besteed aan Jeroen dat ze nu toch wel maatjes waren. Nou dat zegt genoeg over Tijn die probeert iedereen te paaien.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:28:55 #239
84524 Morwen
I got life
pi_43123027
quote:

[..]

En Micheline en Semih zouden nooit op Tijn stemmen.
Only Human
pi_43123028
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:20 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

snap niet dat mensen dat blijven aandragen.. toen nomineerde Jeroen ook Tijn en was het tog ook verder prima... deze situatie is totaal anders
Blijven het volhouden hé Suikeroom...
We geven niet op voordat ze het hier ook inzien....Jeroen alias "the backstabber" gaat gewoon volgende week naar huis.
pi_43123045
quote:

[..]

kan me herrinneren dat iedereen haar ook een jankerd vond.........dus daar moeten we blij om zijn
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_43123074
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:28 schreef T-lex het volgende:

[..]

We geven niet op voordat ze het hier ook inzien....Jeroen alias "the backstabber" gaat gewoon volgende week naar huis.
kan je lang doorgaan hoor
En je moet met betere argumenten komen
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:30:27 #243
58921 Day
You can fly!
pi_43123094
quote:

[..]

Hoho, niet doodleuk hè?
We hebben het wel over onze heilige Tijn.
Het heeft hem bloed, zweet en tranen, een hoop verdriet, pijn in z'n buik, niet kunnen etend, niet kunnen slapend, kortom heel veel drama, gekost voordat hij dat kon doen. En hij is nu nog verdrietig erover!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43123095
quote:

[..]

Kan je wachten tot je 'n ons weegt
pi_43123096
Kijk die sukkel nou. Beetje stoer opdrukken .

Nou ja, hij jankt een keer niet voor de verandering .
pi_43123097
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:28 schreef schatje het volgende:

[..]

Tijn wil toch niet overblijven met Jeroen? Heeft ie een paar keer gezegd. Dat betekent dus dat hij hem alsnog zou nomineren.
ALS semih er uit zou zijn...tot die tijd was dat helemaal niet aan de orde.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:30:51 #247
84524 Morwen
I got life
pi_43123109
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:28 schreef marky het volgende:

[..]

Als je net op de streams hebt gevolgd van tijn bij Marcia dan leek het net alsof tijn zijn beklag deed over het feit dat hij zoveel aandacht had besteed aan Jeroen dat ze nu toch wel maatjes waren. Nou dat zegt genoeg over Tijn die probeert iedereen te paaien.
Je kan het ook zien als oprechte belangstelling, ze schaken veel samen en dat kan de banden aangetrokken hebben.
Only Human
pi_43123110
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:29 schreef 2live het volgende:

[..]

kan me herrinneren dat iedereen haar ook een jankerd vond.........dus daar moeten we blij om zijn
Het gaat om het principe... niet van onderwerp veranderen
pi_43123131
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:30 schreef NS het volgende:

[..]

Kan je wachten tot je 'n ons weegt
ben er ook bang voor ja....
pi_43123142
quote:

[..]

volgende week zal lastig worden. Een week later zou kunnen maar dat is net zo kansloos als tijn is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')