nee Semih kon niet tegen de waarheid en liep scheldend met tranen in zn ogen wegquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
omdat hij zoals altijd doorbleef janken
Nee want Tijn zat door de stemmen van Jeroen niet op de bank. Maar Jeroen zat wel door de stemmen van Tijn op de bank. Jeroen heeft nooit iemand erop aangesproken of een moeilijk over gedaan. Het was altijd even de reden waarom en dan was het daarna het is goed joh. Nou de het is goed joh hebben ze nu een keer terug in de bek gekregen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
snap niet dat mensen dat blijven aandragen.. toen nomineerde Jeroen ook Tijn en was het tog ook verder prima... deze situatie is totaal anders
stemmen van Tijn? volgens mij heeft iedereen maar 1 stem.. en Tijn zegt teminste niet dat ie met iemand wilt overblijven en 'm dan van achter neer steekt.. Jeroen is gewoon een pussyquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:23 schreef marky het volgende:
[..]
Nee want Tijn zat door de stemmen van Jeroen niet op de bank. Maar Jeroen zat wel door de stemmen van Tijn op de bank. Jeroen heeft nooit iemand erop aangesproken of een moeilijk over gedaan. Het was altijd even de reden waarom en dan was het daarna het is goed joh. Nou de het is goed joh hebben ze nu een keer terug in de bek gekregen.
Semih was het zat omdat Tijn doorbleef zeiken dat de knijpers verkeerd waren van de vorige groepquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee Semih kon niet tegen de waarheid en liep scheldend met tranen in zn ogen weg![]()
Heb ik al gezegd dat ik je heel lief vindquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:23 schreef marky het volgende:
[..]
Nee want Tijn zat door de stemmen van Jeroen niet op de bank. Maar Jeroen zat wel door de stemmen van Tijn op de bank. Jeroen heeft nooit iemand erop aangesproken of een moeilijk over gedaan. Het was altijd even de reden waarom en dan was het daarna het is goed joh. Nou de het is goed joh hebben ze nu een keer terug in de bek gekregen.
hetgeen wat tijn dwars zit is toch dat hij en jeroen de laatste weken meer met elkaar omgingen.......quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:23 schreef marky het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Tijn en Jeroen het de laatste tijd goed konden vinden en dat Jeroen Tijn niet zou gaan nomineren maar Rik. Ineens bedacht hij zich en heeft Tijn tactisch op de bank gezet. Ik kan me wel voorstellen dat Tijn baalt, maar zoals altijd draaft ie ontzettend doorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:23 schreef marky het volgende:
[..]
Tijn zegt dat ie de joker niet zal gebruiken en geeft hem vervolgens doodleuk aan Michelinequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
stemmen van Tijn? volgens mij heeft iedereen maar 1 stem.. en Tijn zegt teminste niet dat ie met iemand wilt overblijven en 'm dan van achter neer steekt.. Jeroen is gewoon een pussy
en dat joker verhaal van tijn danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
stemmen van Tijn? volgens mij heeft iedereen maar 1 stem.. en Tijn zegt teminste niet dat ie met iemand wilt overblijven en 'm dan van achter neer steekt.. Jeroen is gewoon een pussy
Precies. De pot verwijt de ketel....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijn zegt dat ie de joker niet zal gebruiken en geeft hem vervolgens doodleuk aan Micheline
Tijn wil toch niet overblijven met Jeroen? Heeft ie een paar keer gezegd. Dat betekent dus dat hij hem alsnog zou nomineren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Als je net op de streams hebt gevolgd van tijn bij Marcia dan leek het net alsof tijn zijn beklag deed over het feit dat hij zoveel aandacht had besteed aan Jeroen dat ze nu toch wel maatjes waren. Nou dat zegt genoeg over Tijn die probeert iedereen te paaien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Tijn en Jeroen het de laatste tijd goed konden vinden en dat Jeroen Tijn niet zou gaan nomineren maar Rik. Ineens bedacht hij zich en heeft Tijn tactisch op de bank gezet. Ik kan me wel voorstellen dat Tijn baalt, maar zoals altijd draaft ie ontzettend door![]()
En Micheline en Semih zouden nooit op Tijn stemmen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijn zegt dat ie de joker niet zal gebruiken en geeft hem vervolgens doodleuk aan Micheline
Blijven het volhouden hé Suikeroom...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
snap niet dat mensen dat blijven aandragen.. toen nomineerde Jeroen ook Tijn en was het tog ook verder prima... deze situatie is totaal anders
kan me herrinneren dat iedereen haar ook een jankerd vond.........dus daar moeten we blij om zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:26 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:28 schreef T-lex het volgende:
[..]
Blijven het volhouden hé Suikeroom...![]()
We geven niet op voordat ze het hier ook inzien....Jeroen alias "the backstabber" gaat gewoon volgende week naar huis.![]()
Hoho, niet doodleuk hè?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je wachten tot je 'n ons weegtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:28 schreef T-lex het volgende:
[..]
We geven niet op voordat ze het hier ook inzien....Jeroen alias "the backstabber" gaat gewoon volgende week naar huis.![]()
ALS semih er uit zou zijn...tot die tijd was dat helemaal niet aan de orde.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Tijn wil toch niet overblijven met Jeroen? Heeft ie een paar keer gezegd. Dat betekent dus dat hij hem alsnog zou nomineren.
Je kan het ook zien als oprechte belangstelling, ze schaken veel samen en dat kan de banden aangetrokken hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:28 schreef marky het volgende:
[..]
Als je net op de streams hebt gevolgd van tijn bij Marcia dan leek het net alsof tijn zijn beklag deed over het feit dat hij zoveel aandacht had besteed aan Jeroen dat ze nu toch wel maatjes waren. Nou dat zegt genoeg over Tijn die probeert iedereen te paaien.
Het gaat om het principe... niet van onderwerp veranderenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:29 schreef 2live het volgende:
[..]
kan me herrinneren dat iedereen haar ook een jankerd vond.........dus daar moeten we blij om zijn
volgende week zal lastig worden. Een week later zou kunnen maar dat is net zo kansloos als tijn isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:28 schreef T-lex het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |