Grmmbl ik hoef niet meer te wachtenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jep, 1+2 zijn iig down, nu nog wachten op 3+4![]()
kortsluiting door wasmachine....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:22 schreef T-lex het volgende:
WTF..m'n streams gaan langzaam aan 1 voor 1 op zwart....![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:25 schreef Frank-NL het volgende:
Ik zie wel Rik en Sem nog in het washok (klinkt spannender dan het is, hoor).
Hij is honderdduizend keer gegaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:29 schreef T-lex het volgende:
De lamp geilt op Sa...als die in de buurt is blijft tie gaan...![]()
blondjes plagenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:29 schreef T-lex het volgende:
De lamp geilt op Sa...als die in de buurt is blijft tie gaan...![]()
Je bedoeld zeker DGK?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:37 schreef Day het volgende:
Is Nico nou een eenling in dat huis? Hebben jullie een idee wie hij wel en niet mag? Ik kan die man totaal niet peilen. Vind 'm ook een beetje eng.
tieten, kloppende klitten, de bank en tijn geeft aan dat die weg moet maandagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:45 schreef Day het volgende:
Oh leuk een gesprekje tussen Tijn en Marcia! Waar zou het over gaan?
Tijn die....nee, ik doe het niet!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tieten, kloppende klitten, de bank en tijn geeft aan dat die weg moet maandagzeker
Zucht, er komt geen einde aanquote:
dan zullen ze dus proberen jeroen die telefoon te laten opnemen zekerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:50 schreef Vompie het volgende:
Marcia denkt dat morgen de telefoon gaat en er iemand bij komt op de bank.
Tijn is gewoon een hypocriet figuur maar goed dat weet die zelf niet blijkbaarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:53 schreef Day het volgende:
Tijn: je hebt 5 mensen en Jeroen dan.
Dus Jeroen is geen mens, Tijn?
Nee joh, dit zijn St. Tijn en St. Marcia.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef Vompie het volgende:
Ach, ach, ze doen het geen van tweeén voor het geld! Tuurlijk niet!![]()
iemand de tel bijgehouden hoevaak ze dat al gezegd heeft?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:55 schreef schatje het volgende:
Marcia: "Ik wil mezelf in de spiegel kunnen kijken".
![]()
laten we het hopenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:53 schreef Lady-night het volgende:
De joker komt er sowieso nog in. Die zou er pas uit gaan als er 6 opblijven
Tja, niemand is zo goed als Tijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:55 schreef NS het volgende:
Tijn als je nu zo'n grote bek hebt, vraag dan een vrijwillige exit aan
nee hoor dat doet ons Tijn niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:57 schreef marky het volgende:
Tijn is nu echt niet aan het zieltjes winnen hoor echt niet.
Die duffe stem van hem ook, erg goed om te beluisteren voordat je gaat slapenquote:
Dan MOEST de joker worden ingezet ja. Maar de jokers zijn inmiddels ingezet, dus niets aan de hand. Zegt niet dat er nog een joker in het spel gaat komen. Deze week sowieso niet meer, want je kunt al bellen. Dus de nominaties staat al vast.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:53 schreef Lady-night het volgende:
De joker komt er sowieso nog in. Die zou er pas uit gaan als er 6 opblijven
goed planquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:58 schreef Lady-night het volgende:
Zullen wij hier met zijn allen dan toch maar ff op marc stemmen
Ik stem wel in de poll ja. Ga er niet een sms voor sturenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:58 schreef Lady-night het volgende:
Dag het ff niet hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:58 schreef Lady-night het volgende:
Dat zei hij net zelf ook, dat het maar net is wat ze van je laten zien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef pullup het volgende:
Maar goed laat hem nog maar even zo doorgaan en dan hopen dat Hummie een hele serie klaagzangen in de uitzending laat zien dan gaat het hem direct nog echt zijn kop kosten ook.
nope die nomineert rik of marcia gewoon weer als tijn eruit gaatquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, Semih en Jeroen zijn alweer saampjes.
Wie weet nomineert Jeroen volgende keer Semih wel
In de uitzending van vanavond reageerde hij goed en sportief.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:01 schreef marky het volgende:
Tijn moet eens een grote jongen worden en Jeroen confronteren maar dat doet Tijn niet hij doet het liever achter de rug van Jeroen om. Hij beschuldigt Jeroen vanhet geen hij zelf nu ook doet.
Ook dat nog ja hij is zelfs te beroerd om Jeroen serieus te nemen in dezequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:01 schreef marky het volgende:
Tijn moet eens een grote jongen worden en Jeroen confronteren maar dat doet Tijn niet hij doet het liever achter de rug van Jeroen om. Hij beschuldigt Jeroen vanhet geen hij zelf nu ook doet.
Zelfde systeem wat hij bij Semih toepaste. Want hij was zooooooooooooo zielig en zooooooooooooo gekwetst.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:01 schreef marky het volgende:
Je laat je wel kennenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef pullup het volgende:
Ok ik had al een pest hekel gekregen aan die hypocriete zak hooi. Maar nu wens ik hem definitief meer ellende toe dan een simpel vertrek uit het huis![]()
![]()
hij vermijd hem liever een week dan dat hij met hem gaat praten. Precies hetzelfde als wat Tijn dus ook met Sem deed eerder nadat houd je bek gedoe.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook dat nog ja hij is zelfs te beroerd om Jeroen serieus te nemen in deze![]()
Geen joker meer deze week. Kan niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef Sug4r het volgende:
Als de joker nu naar Marcia gaat zet ze Monique op de bank. Zit ze gezellig met Tijn op de bank![]()
Tja, maar helaas staan deze nominatie's al vast (omdat je al kan bellen)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef Sug4r het volgende:
Als de joker nu naar Marcia gaat zet ze Monique op de bank. Zit ze gezellig met Tijn op de bank![]()
Die komt niet meer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:05 schreef sade42 het volgende:
nou kom maar op met die joker
Mjah sorry het flapte er zomaar uitquote:
En ik maar denken dat ik er alleen in stond!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij vermijd hem liever een week dan dat hij met hem gaat praten. Precies hetzelfde als wat Tijn dus ook met Sem deed eerder nadat houd je bek gedoe.
-edit- Day ik geloof dat we elkaar begrijpen![]()
![]()
![]()
Jammer ..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen joker meer deze week. Kan niet.
Zou kunnen. NA de exit dan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
volgende week maandag in de live denk ik
Nee hoor. Ik vind Marcia op de bank veel beterquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jammer ..maar was wel leuk om zo Mo op de bank te krijgen
[POLL] Wie is nu je favoriet (30-10 / 05-11)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef Day het volgende:
Ik hoop dat mensen nu beseffen hoe Tijn met 'conflicten' omgaat. Als een klein zeilig 'want hullie zijn groot, en ik ben klein' mannetje.
Als BB het wil, want die is de baas, zetten ze er zo eentje bij op de bank of eentje gelijk een exitquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, maar helaas staan deze nominatie's al vast (omdat je al kan bellen)
We verzinnen wel wat andersquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:08 schreef 2live het volgende:
en over wie moeten we het hebben als tijn eruit is?
hij levert wel veel gespreksstof op hier.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |