Jeroen labiel reageert???quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:41 schreef 2live het volgende:
en als iedereen zo labiel als jeroen reageert op zijn nominatie is het ook maar een saaie boel,
dit onderlinge gezeik en gekonkel is voor ons toch een stuk leuker
Jeroen is ook een leeghoofd.. maar ehh ik snap die Tijn-haters niet zoo.. je kan er tog altijd voor kiezen om de stream te volgen waar hij niet te zien is.. kennelijk is ie tog te interessant om te volgen voor jullie.. Ik heb niet zoveel met Semih of Marcia dus die stream kijk ik dan minder maar ga hier niet hele verhalen over hun houden wat ze allemaal fout doenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:42 schreef marky het volgende:
Tijn had wel drie dagen nodig om eroverheen te komen. Jeroen ded er nog niet een minuut over om weer gewoon verder te gaan in het huis terwijl een een stuk of waren die hem er het liefst die zelfde dag nog uit wilde hebben.
Jeroen is tig keer genomineerd geweest en zonder dagenlang te zeuren over mitsen en maren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:41 schreef 2live het volgende:
en als iedereen zo labiel als jeroen reageert op zijn nominatie is het ook maar een saaie boel,
dit onderlinge gezeik en gekonkel is voor ons toch een stuk leuker
Hij kan nou helemaal niks goed meer doen heh, is ie een keer lief aan het spelen met zijn jankbek dicht is het weeeeeer niet goed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:44 schreef Day het volgende:
Okay, effe serieus, dit is geen afzeikpost!
Kan iemand me uitleggen wat Tijn met dat gespartel in dat bad probeert te bereiken?
juist ja..........en hoe leuk was het toen om naar hem te luisteren?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Jeroen is tig keer genomineerd geweest en zonder dagenlang te zeuren over mitsen en maren.
was best te pruimen want hij zei helemaal niksquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:47 schreef 2live het volgende:
[..]
juist ja..........en hoe leuk was het toen om naar hem te luisteren?
Hij kan best grappig uit te hoek komen anders, ik kan hem wel velen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:47 schreef 2live het volgende:
[..]
Precies.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij kan best grappig uit te hoek komen anders, ik kan hem wel velen de laatste tijd.![]()
Ja maar (en dit is ook serieus), ik heb jou al eerder gevraagd wat Tijn zo interessant maakt in jouw ogen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jeroen is ook een leeghoofd.. maar ehh ik snap die Tijn-haters niet zoo.. je kan er tog altijd voor kiezen om de stream te volgen waar hij niet te zien is.. kennelijk is ie tog te interessant om te volgen voor jullie.. Ik heb niet zoveel met Semih of Marcia dus die stream kijk ik dan minder maar ga hier niet hele verhalen over hun houden wat ze allemaal fout doen![]()
Jeroen heeft in de maanden dat hij in het huis zit nog niet zoveel lol opgeleverd als de zusjes in 5 minuten met dit debiele spelletje van zequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:47 schreef 2live het volgende:
[..]
A: Tijn zuigt Morwenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij kan nou helemaal niks goed meer doen heh, is ie een keer lief aan het spelen met zijn jankbek dicht is het weeeeeer niet goed.![]()
Edit: Lekker baderen dus![]()
iemand die niet boeiend is kan je je ook niet aan irriteren.. maar ehh ik vind het wel goed zo.. haat wat je wilt als je daar voldoening uithaalt ga ik je niet tegenhoudenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar (en dit is ook serieus), ik heb jou al eerder gevraagd wat Tijn zo interessant maakt in jouw ogen.
Kom op zeg, die jongen is óf aan het kruipen voor/hangen aan Mo óf hij is weer 1 van z'n vele ik zal jullie even vertellen hoe het hoort/ik ben heel erg zielig en gekwetst-verhalen aan het afsteken óf hij is weer 'ns ongelooflijk aan het zeiken (vaak om niets).
Tijn is totaal (niet meer) boeiend.
De mimiek van Sabrina komt sowieso een beetje vreemd over maar ook wel weer grappig...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:44 schreef pullup het volgende:
Die gezichtsmimiek van Saar bij het opnoemen van het lijstje![]()
A: Zoog ie maar dan etc.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
A: Tijn zuigt Morwen![]()
B: Tijn zuigt, Morwen![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
A: Zoog ie maar dan etc.![]()
B: Je hebt helemaal gelijk en Jeroen is een backstabber![]()
Nogmaals: IK HAAT HEM NIET!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
iemand die niet boeiend is kan je je ook niet aan irriteren.. maar ehh ik vind het wel goed zo.. haat wat je wilt als je daar voldoening uithaalt ga ik je niet tegenhouden![]()
hij don't mess with Roel hé. Die was geen ongelooflijke jankerd en was veel boeiender dan tijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Nogmaals: IK HAAT HEM NIET!
Vind het alleen een ongelooflijke jankerd. Ik heb een zware Roel-gevoel bij hem. Jammer.
Roeland was vorig jaar mijn favoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Nogmaals: IK HAAT HEM NIET!
Vind het alleen een ongelooflijke jankerd. Ik heb een zware Roel-gevoel bij hem. Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |