Dat is waarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
Hoho, niet doodleuk hè?![]()
We hebben het wel over onze heilige Tijn.
Het heeft hem bloed, zweet en tranen, een hoop verdriet, pijn in z'n buik, niet kunnen etend, niet kunnen slapend, kortom heel veel drama, gekost voordat hij dat kon doen. En hij is nu nog verdrietig erover!
Euhhh Tijn heeft duidelijk gezegd dat Jeroen niet bij zijn laatste 4 zat. En Jeroen is niet dom die weet ook wel dat Tijn uiteindelijk met zijn broer en de zusjes over wil blijven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
stemmen van Tijn? volgens mij heeft iedereen maar 1 stem.. en Tijn zegt teminste niet dat ie met iemand wilt overblijven en 'm dan van achter neer steekt.. Jeroen is gewoon een pussy
en welk principe is dat dan eigenlijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat om het principe... niet van onderwerp veranderen![]()
quote:22:58Tijn en Marcia in het donker
Tijn snapt ook niet hoe het komt dat sommige mensen er nog inzitten en sommige weg zijn. Hij bespreekt dit met Marcia die al in bed licht. Tijn vraag zich af wat hij nu heeft meegemaakt. Marcia weet het wel. "We zitten opgesloten en hadden eerst geen daglicht."
Tijn snap niet dat Jeroen hem heeft genomineerd. "Wat doe ik hier? Ik wil blijkbaar minder hard winnen dan Jeroen, want anders doe je zoiets niet." Tijn zegt dat hij met zoveel nieuwe mensen zit, en dat niemand op zijn vrienden lijkt buiten het Huis. "En je ziet, ik ga er alleen maar mee op m'n bek. Ik vind dit echt een laffe hondenstreek. Tegen mij zeggen dat je dat niet doet en dan...."
Kijk uit joh happyme leest ook meequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:26 schreef Day het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat ik je heel lief vind
Voodoo-praktijken in de keuken!!!
Tijn doet precies waar hij Jeroen nu van beschuldigd, alleen met iets meer misbaarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:32 schreef 2live het volgende:
[..]
en welk principe is dat dan eigenlijk
Als Rik gezegt had hier met de joker had hij de joker aan Rik gegeven,zelfs dacht hij erover hem niet te gebruiken door dat alle bewoners hem aanrade dat wel te doen heeft hij hem ingezet.quote:
En je 'schaakbuddy' mag je niet nomineren he, dat is verraad..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als oprechte belangstelling, ze schaken veel samen en dat kan de banden aangetrokken hebben.
En met die laatste zin snijdt hij zichzelf in de vingers.quote:
mag hij meer doen van mij, dan jankt hij tenminste nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:34 schreef NS het volgende:
Kijk die Tijn fanatiek oefenen; hij moet toch wat doen om zijn agressie kwijt te raken
Uhuquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:35 schreef WSA het volgende:
[..]
Als Rik gezegt had hier met de joker had hij de joker aan Rik gegeven,zelfs dacht hij erover hem niet te gebruiken door dat alle bewoners hem aanrade dat wel te doen heeft hij hem ingezet.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijn doet precies waar hij Jeroen nu van beschuldigd, alleen met iets meer misbaar
teken van zwakte dus. Als tijn echt deed wat die doet geloven dat hij is had hij hem niet ingezet. Maar die lul is gewoon zo labiel als het maar zijn kan. Een snel op zijn zere pik getrapte jankertquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:35 schreef WSA het volgende:
[..]
Als Rik gezegt had hier met de joker had hij de joker aan Rik gegeven,zelfs dacht hij erover hem niet te gebruiken door dat alle bewoners hem aanrade dat wel te doen heeft hij hem ingezet.
Hij zei dat hij hem niet in zou zetten dat hij hem alleen maar gekocht had om hem uit het spel te halen. Uiteindelijk heeft hij hem gewoon gebruikt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:35 schreef WSA het volgende:
[..]
Welnee dat is hij echt nooit van plan geweest. Je zag het weken van te voren aankomen dat hij dat ding ging gebruiken, je moet gewoon door die babbels heenprikken en Tijn beoordelen op hoe hij handelt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:35 schreef WSA het volgende:
[..]
Het is de liefde die dit alles veroorzaakt!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
teken van zwakte dus. Als tijn echt deed wat die doet geloven dat hij is had hij hem niet ingezet. Maar die lul is gewoon zo labiel als het maar zijn kan. Een snel op zijn zere pik getrapte jankert![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:38 schreef Day het volgende:
[..]
Het is de liefde die dit alles veroorzaakt!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:38 schreef Day het volgende:
[..]
Het is de liefde die dit alles veroorzaakt!
Vooral met Sabrina; dolle pret met die meidquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:41 schreef pullup het volgende:
Het lijkt me gezellig om met die zusjes op vakantie te gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |