ik help t je hopenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:40 schreef Canisfire het volgende:
En nu moet Noudt de gevangenis in want ruzie zoeken of zelfs rondhangen op een school waar je niet zit ja dat mag natuurlijk niet.
Dat viel mij ook op.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:40 schreef Canisfire het volgende:
of zelfs rondhangen op een school waar je niet zit ja dat mag natuurlijk niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:31 schreef Frey het volgende:
Hier staat de rest. Inderdaad erg spannend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dekselse donders!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Hij komt niet bepaald homo overquote:Op woensdag 1 november 2006 20:32 schreef Canisfire het volgende:
Haha Frank !!
de nieuwe Ludo mag geen homo zijn btw![]()
Ik had dit al verwacht, dat hele gedoe doet me al een tijdje denken aan een film die ik 2 keer op tv heb gezien. Weet alleen niet meer hoe die heet.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:34 schreef xericax het volgende:
wat??!! lieve geeft borstvoedingnet een miskraam gehad ofzo?
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dekselse donders!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bart de Vries heeft nog in 'Auberge de Vlaamsche Pot', de geflopte remake van 'In de Vlaamsche Pot', gespeeld. Hij speelde Karel, de rol die in het origineel door z'n broer Edwin werd vertolkt.quote:![]()
Eindelijk Nick weer terug !!![]()
![]()
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !![]()
Hmmm.. ik vind Lieve maar een kreng hoor.. mijn god.. als je zo graag kinderen wilt doe het dan lekker zelf
Waarom de deur dicht doen als je er toch zo weer uit moet?![]()
Waarom ben ik nou niet zoals Dian bijvoorbeeld?Alleen ik vond die Aydin echt niet leuk zeg.
Wat een engerd was dat. En die Frank is ook niet leuk.
![]()
![]()
The hand that rocks the cradlequote:Op woensdag 1 november 2006 20:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had dit al verwacht, dat hele gedoe doet me al een tijdje denken aan een film die ik 2 keer op tv heb gezien. Weet alleen niet meer hoe die heet.
I'm not crazy. I'm just not you!!!![]()
De melkproductie komt pas na de bevalling op gang, zelden na een miskraam. Dus Lieve zou net bevallen moeten zijn. Er klopt verder geen reet van, want als je niet meteen na de bevalling begint met zogen, droogt de melk heel snel op. En ik heb geen andere baby gezien...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:34 schreef xericax het volgende:
wat??!! lieve geeft borstvoedingnet een miskraam gehad ofzo?
![]()
Zal die Lieve nou betrapt worden door Anita, of Charliequote:Op woensdag 1 november 2006 23:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
De melkproductie komt pas na de bevalling op gang, zelden na een miskraam. Dus Lieve zou net bevallen moeten zijn. Er klopt verder geen reet van, want als je niet meteen na de bevalling begint met zogen, droogt de melk heel snel op. En ik heb geen andere baby gezien...![]()
Lieve bevindt zich op glad ijs![]()
![]()
ligt het aan mij of wordt er bij Janine thuis nooit gekookt?
altijd als ze ruzie heeft met nina, probeert ze het te sussen door te zeggen:
'zal ik vanavond thais bestellen' of, 'zullen we japans bestellen'
In life you achieve what you thínk you deserve![]()
Ja anders ik welquote:Op donderdag 2 november 2006 08:33 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hopelijk zakt ze door dat ijs heen en verzuipt zeIk erger me kapot aan dat wijf
![]()
![]()
![]()
ik ook..***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***![]()
Je haalt me de woorden uit de mond!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:46 schreef Dizer het volgende:
Ik ook..![]()
Dian werd even hard ge0wnd.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending![]()
"Ja, het leven is soms diep tragisch."Overwhelmed as one would be, placed in my position
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:10 schreef cinnamongirl het volgende:
'Kun je alsjeblieft even je voet uit mijn kruis halen?'![]()
![]()
Een heer met stijl![]()
Hey wat toevallig, we gaan allemaa op reis.... Valt dat nou niemand op
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Notorious Bing.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hey wat toevallig, we gaan allemaa op reis.... Valt dat nou niemand op
Mij wel !quote:Op donderdag 2 november 2006 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hey wat toevallig, we gaan allemaa op reis.... Valt dat nou niemand op![]()
Een heer met stijl![]()
Ja in Meerdijk bedoel ik hequote:Zoiets werd net gezegd...Maar niemand zegt, goh wat toevallig, er klopt iets niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Weet ik welquote:Op donderdag 2 november 2006 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja in Meerdijk bedoel ik he![]()
Een heer met stijl![]()
quote:
Die Frank is of een ontzettende malloot of hij heeft de touwtjes nog steviger in handen dan Ludo.
Christenteefje on the roll!Overwhelmed as one would be, placed in my position
Valt niet op, alle 5 de ex-verdachten op reis. Alsof niemand dat in de gaten heeft...President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Goh, als half GTST een normale intelligentie zou hebben, zouden ze dat ook.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:30 schreef xericax het volgende:
jack heeft t doorPresident Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Aangenomen dat Morris rechts is, had-ie die kale met een flinke hengst z'n neus kunnen breken.Overwhelmed as one would be, placed in my position
Ja, maar vergeet het kinderslot op de taxi niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:32 schreef TrenTs het volgende:
Aangenomen dat Morris rechts is, had-ie die kale met een flinke hengst z'n neus kunnen breken.President Camacho
Janine wordt in elkaar gebeukt door Jack.quote:President Camacho
Ik denk eerder voor Stefano en dinges.. ben zijn naam vergeten. Zoon van Stefano en Janinequote:Op donderdag 2 november 2006 20:33 schreef DaMart het volgende:
Gezellig, morgen gaan ze een videootje opnemen voor Ludo!
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Dat op het laatst, bij de aftiteling. Leken op de ogen van Ludoquote:Heeft iemand een screenshot?
Toen-ie de deur open had wel.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, maar vergeet het kinderslot op de taxi niet.
Overigens, Jack kan toch Janine niks maken, want hij heeft geen enkele bewijs!Friends don't let friends remain beardless...![]()
Captain Obiousquote:Op donderdag 2 november 2006 20:20 schreef Dizer het volgende:
Frank is tofen volgens mij is hij niet eens homo
Mijn Snape wat doe je !
Wat maakt hem dat nou uit. Hij schakelt Tim in.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:39 schreef Dizer het volgende:
Overigens, Jack kan toch Janine niks maken, want hij heeft geen enkele bewijs!President Camacho
Dat blijkt de minnaar te zijn van Frank.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat maakt hem dat nou uit. Hij schakelt Tim in.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Die ogen waren van die taxichauffeur die Morris bedwelmde. Ik blijf erbij dat ludo terugkomt.Back in business.![]()
Of van een van de andere 2 chauffeurs.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:28 schreef Shirley het volgende:
Die ogen waren van die taxichauffeur die Morris bedwelmde. Ik blijf erbij dat ludo terugkomt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Te engquote:Op donderdag 2 november 2006 20:49 schreef heaven7 het volgende:
Ogen van Ludo? Niet gezien! Screenshot screenshot!
Lieve is eng![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat blijkt de minnaar te zijn van Frank.![]()
Vlak voordat Morris instapte had hij er al een raar gevoel bij. Stap dan gewoon niet in.
![]()
Toen nog op bezoek in haar toekomstige huis na een one-night stand, nadat Stefano naar zijn werk ging door zowel Ludo als Rosa als uitschot behandeld![]()
http://www.putfile.com/pic.php?img=3881896
[ Bericht 12% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 03-11-2006 02:15:23 ]Een heer met stijl![]()
Upload ff ergens anders, is anti-hotlinkplaatje.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[afbeelding]
Toen nog op bezoek in haar toekomstige huis na een one-night stand, nadat Stefano naar zijn werk ging door zowel Ludo als Rosa als uitschot behandeld![]()
![]()
Edit: oh voor large images, ik moet leren lezen.ff andere code dan.
Als Morris wist dat hij ontvoerd zou worden zou hij niet eens instappen hoor !quote:Op donderdag 2 november 2006 22:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Vlak voordat Morris instapte had hij er al een raar gevoel bij. Stap dan gewoon niet in.![]()
Misschien dacht hij wel zoiets van het zal wel goed zitten of iets in die richting![]()
Maar goed hij had met zijn linkerhand ook aan het oor van die kerel kunnen trekken of zijn ogen inprikken![]()
![]()
Ik bedoel dat wat hij zei over de auto, dat was nou niet echt een standaard taxi-modelletje.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:26 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Als Morris wist dat hij ontvoerd zou worden zou hij niet eens instappen hoor !
Misschien dacht hij wel zoiets van het zal wel goed zitten of iets in die richting![]()
Maar goed hij had met zijn linkerhand ook aan het oor van die kerel kunnen trekken of zijn ogen inprikken![]()
Sorry maar ik heb helaas niet echt het merk / model / type van de auto goed kunnen zien !quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoel dat wat hij zei over de auto, dat was nou niet echt een standaard taxi-modelletje.![]()
Toevallig caps ??
Maar dan nog zou je best gerust in kunnen stappen lijkt me![]()
![]()
Hij zei zoiets over het model auto en toen dacht ik ja idd het is niet echt een taxi. Ik heb verder ook geen verstand van merk en types hoor, maar zoals ik taxi's vaak zie....quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:33 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb helaas niet echt het merk / model / type van de auto goed kunnen zien !
Toevallig caps ??
Maar dan nog zou je best gerust in kunnen stappen lijkt me![]()
![]()
Heb helaas geen caps.
Jammer van die capsquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zei zoiets over het model auto en toen dacht ik ja idd het is niet echt een taxi. Ik heb verder ook geen verstand van merk en types hoor, maar zoals ik taxi's vaak zie....![]()
Heb helaas geen caps.![]()
![]()
Maar wat zei die chauffeur dan precies tegen Morris over die auto ??
Hij praatte een beetje onduidelijk naar mijn mening![]()
![]()
Ik weet ook niet precies meer wat 'ie zeiquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:40 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Jammer van die caps![]()
Maar wat zei die chauffeur dan precies tegen Morris over die auto ??
Hij praatte een beetje onduidelijk naar mijn mening![]()
, maar hij maakte er maar iets van natuurlijk.
Ja dat snap ik wel, alleen maar liegen en ontvoeren kan die gast !quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies meer wat 'ie zei, maar hij maakte er maar iets van natuurlijk.
Toch bedankt, maar ik zal morgen de herhaling wel even kijken![]()
![]()
Succes met de puzzelgeiten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:51 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, alleen maar liegen en ontvoeren kan die gast !
Toch bedankt, maar ik zal morgen de herhaling wel even kijken![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:53 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Ik loop wel weg als die geit er is !
Dan moet ik vaak opeens heel nodig naar de wc![]()
![]()
Maar toen hij al in die auto zat en die taxi voorbij zag komen en dacht dat hij in de verkeerde zat, bevestigde alleen dat ik goed had begrepen dat hij vlak voordat hij instapte een vreemd gevoel erbij had.
Ja daar zei ik ook niks over.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Maar toen hij al in die auto zat en die taxi voorbij zag komen en dacht dat hij in de verkeerde zat, bevestigde alleen dat ik goed had begrepen dat hij vlak voordat hij instapte een vreemd gevoel erbij had.![]()
Maar toch zoals ik al zei dan zit je al in die taxi en het ging erover van stap dan niet in![]()
![]()
Weet ik.quote:Klopt, maar omdat jij zei dat hij niet kon weten dat hij ontvoerd zou worden.quote:Maar toch zoals ik al zei dan zit je al in die taxi en het ging erover van stap dan niet in![]()
Ja maar als Morris nou zou weten dat hij ontvoerd zou worden dan lijkt het me niet logisch dat hij toch instapt !quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Klopt, maar omdat jij zei dat hij niet kon weten dat hij ontvoerd zou worden.![]()
Of wel![]()
![]()
Klopt ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:02 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Ja maar als Morris nou zou weten dat hij ontvoerd zou worden dan lijkt het me niet logisch dat hij toch instapt !
Of wel![]()
maar omdat hij het al niet vertrouwde met die auto had hij kunnen weten dat er iets niet klopt, ongeacht of dat een ontvoering is of iets anders.
Jee ik ben wel een ster in uitleggen wat ik bedoel vandaagHet is ook al laat.
Ja ja ik snap je wel !quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klopt ookmaar omdat hij het al niet vertrouwde met die auto had hij kunnen weten dat er iets niet klopt, ongeacht of dat een ontvoering is of iets anders.
Jee ik ben wel een ster in uitleggen wat ik bedoel vandaagHet is ook al laat.
![]()
Maar daarom is het wel zo dat als Morris het zou vermoeden / denken dat hij
ontvoerd of iets dergelijks te wachten stond dat ging hij er naar mijn mening echt niet in hoor![]()
Tenminste ik niet![]()
![]()
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:15 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Ja ja ik snap je wel !
Maar daarom is het wel zo dat als Morris het zou vermoeden / denken dat hij
ontvoerd of iets dergelijks te wachten stond dat ging hij er naar mijn mening echt niet in hoor![]()
Tenminste ik niet![]()
, maarja in soaps kan alles he!
Mee eensquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maarja in soaps kan alles he!
![]()
![]()
Daarom is het ook allemaal maar gespeeld en kan het dus alle kanten op gaan![]()
![]()
Jammer dat het niet realistisch is.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:20 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Daarom is het ook allemaal maar gespeeld en kan het dus alle kanten op gaan![]()
Bij ONM is dat wel beter.
Ja klopt ook, ik kijk ook weleens naar ONM !quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jammer dat het niet realistisch is.Bij ONM is dat wel beter.
Haha die Joost van Walsum![]()
Joost met zijn Jackass![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:24 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Ja klopt ook, ik kijk ook weleens naar ONM !
Haha die Joost van Walsum![]()
Joost met zijn Jackass![]()
![]()
Joost kijken, dat is eigenlijk momenteel de enige reden dat ik naar ONM kijk !quote:
Verders boeid het me niet echt, ja die verhaallijn tussen die Turk, Niels, Iris !
Maar meer dan dat ook niet![]()
![]()
Oke voor die discussie zitten we in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:36 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Joost kijken, dat is eigenlijk momenteel de enige reden dat ik naar ONM kijk !
Verders boeid het me niet echt, ja die verhaallijn tussen die Turk, Niels, Iris !
Maar meer dan dat ook niet![]()
, maar dat gedoe met Ilyas en zijn kind boeit me ook wel, hij moet er gewoon voor gaan.
Haha dat betreft hebben wij precies dezelfde mening !quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke voor die discussie zitten we in het verkeerde topic, maar dat gedoe met Ilyas en zijn kind boeit me ook wel, hij moet er gewoon voor gaan.
![]()
Tis zijn kind precies, hij moet er voor vechten![]()
![]()
Hij gaat hem toch ook meenemen naar Turkijequote:Op vrijdag 3 november 2006 01:49 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Haha dat betreft hebben wij precies dezelfde mening !
Tis zijn kind precies, hij moet er voor vechten![]()
![]()
Hij steelt hem als het ware van Niels en Iris, althans dat denk ik !quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij gaat hem toch ook meenemen naar Turkije![]()
![]()
En dat zou ik in zijn geval net zo doen![]()
![]()
Tuurlijk, zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:53 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Hij steelt hem als het ware van Niels en Iris, althans dat denk ik !
En dat zou ik in zijn geval net zo doen![]()
Daarom lijken wij ook zoveel op elkaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo denk ik er ook over.![]()
![]()
![]()
Ja ik zei al dat we in de verkeerde zaten.quote:![]()
Sorry.
Switch ff naar het ONM-topic...quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:00 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Daarom lijken wij ook zoveel op elkaar![]()
Zie ik je daar zo dan ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Switch ff naar het ONM-topic...![]()
![]()
Jaquote:
Voor het eerst sinds tijden heb ik er weer echt zin in vanavond
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Frey jij kan toch verschillende gtst clipjes voorzien van muziek?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:25 schreef Frey het volgende:
Voor het eerst sinds tijden heb ik er weer echt zin in vanavond![]()
Ik heb misschien een leuk idee wat is je msn?Mijn Snape wat doe je !
Zie profielquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Frey jij kan toch verschillende gtst clipjes voorzien van muziek?
Ik heb misschien een leuk idee wat is je msn?
toegevoegt.Mijn Snape wat doe je !
Kunnen ze niet altijd een doek voor z'n smoel houdenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:31 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://img139.imagevenue.com/loc350/th_46146_gtst_3259_02_11_2006_do_0001_122_350lo.jpg]afbeelding][/URL]![]()
![]()
Bij Lieve thuis natuurlijk...vastgebonden in een kanten jurkje uit Brugge, en zijn mond volgepropt met Belgische bonbons, zodat hij niet om hulp kan roepen. Uiteraard zijn zijn handen gekneveld. Het boek dat die wanstaltige blonde Belgische heks daarvoor gebruikt heeft, 'mensen vastbinden voor dummies en Belgen', staat op een plank boven de stoel waar Nick op zit.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik wil nu weleens weten waar die Nick is...![]()
hij moet snel terug komen idd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik wil nu weleens weten waar die Nick is...Mijn Snape wat doe je !
Jezus Morris, dat kon wel beter zeg!
Die stem van Sjors.
Zijn die taxifiguren soms broers?President Camacho
Dat die chauffeur dat doekje nog vast hadquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jezus Morris, dat kon wel beter zeg!![]()
.
President Camacho
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat die chauffeur dat doekje nog vast had.
Hij is wel vaker ruig rukken gewend.quote:President Camacho
Die Stud heeft een dikke lul van Janine.
President Camacho
Jack. Ik zei toch dat ie Janine in elkaar ging beuken.
President Camacho
Ik hoop toch niet dat we nu weer eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiindeloze scenes gaan krijgen in kerkers, kelders, achter muren, in kerken, enz, enz.Overwhelmed as one would be, placed in my position
Het begint eindelijk weer spannender te worden, maar het zal wel erg cliché zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:30 schreef TrenTs het volgende:
Ik hoop toch niet dat we nu weer eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiindeloze scenes gaan krijgen in kerkers, kelders, achter muren, in kerken, enz, enz.President Camacho
Half Meerdijk zit opgesloten, dat kunnen ze toch moeilijk oneindig gaan rekken.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat is het altijd na één aflevering.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Het begint eindelijk weer spannender te worden, maar het zal wel erg cliché zijn.Overwhelmed as one would be, placed in my position
Volgens mij is het nu ook echt zo dat Jackie boy voortaan zogenaamd alles snel doorheeft, maar wel steeds te laat handelt
Een heer met stijl![]()
Jack heeft dezelfde telefoon als die van mij. Maar die geluiden die zijn telefoon maakt, zijn nep! Want die telefoon maakt niet zulke geluiden
!
Ik hoop dat Nina nou eens echt boos op Janine word en dat ze echt vertrekt. Ze had eigenlijk gewoon mee moeten gaan met Morris..
Misschien ligt Nick daar ook wel.
Of is dat heel gek?Mijn Snape wat doe je !
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:18 schreef Zijkant het volgende:
Ik hoop dat Nina nou eens echt boos op Janine word en dat ze echt vertrekt. Ze had eigenlijk gewoon mee moeten gaan met Morris..Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
nick zit bij lievequote:Op vrijdag 3 november 2006 21:22 schreef Canisfire het volgende:
Misschien ligt Nick daar ook wel.
Of is dat heel gek?![]()
Staat het nummer van Tim bij jou ook onder alle sneltoetsen geprogrammeerd?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:02 schreef Dizer het volgende:
Jack heeft dezelfde telefoon als die van mij. Maar die geluiden die zijn telefoon maakt, zijn nep! Want die telefoon maakt niet zulke geluiden
!
![]()
Half Meerdijk vertrekt op 1 dag, maar niemand behalve Jack heeft het doorquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:32 schreef Frey het volgende:
Half Meerdijk zit opgesloten, dat kunnen ze toch moeilijk oneindig gaan rekken..
President Camacho
En op voicecommandoquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Staat het nummer van Tim bij jou ook onder alle sneltoetsen geprogrammeerd?
Jack jaagt trouwens nog steeds op Anita.. als hij echt zo slim is kapt hij daar mee
Jammer dat ze zich pas in Ludo's methodes kan inleven nu het te laat is, als Ludo nu zoiets zou doen zou ze het helemaal afkraken en afkatten.quote:
Een heer met stijl![]()
Dat Morris hem niet aankonquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat die chauffeur dat doekje nog vast had.
.
![]()
Ik heb dan wel een andere telefoon, maar ik bel Tim ook de hele dag door hoor!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Staat het nummer van Tim bij jou ook onder alle sneltoetsen geprogrammeerd?
Dan mag hij wel bij mij komen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:12 schreef Zijkant het volgende:
Jack jaagt trouwens nog steeds op Anita.. als hij echt zo slim is kapt hij daar mee
quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb dan wel een andere telefoon, maar ik bel Tim ook de hele dag door hoor!![]()
[..]
Dan mag hij wel bij mij komen.![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
ludo zou het denk ik nog veel erger hebben aangepakt, zij heeft ze tot nu toe alleen nog op "zachte" wijze ontvoerd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jammer dat ze zich pas in Ludo's methodes kan inleven nu het te laat is, als Ludo nu zoiets zou doen zou ze het helemaal afkraken en afkatten.![]()
![]()
ja het is en blijft natuurlijk een verwijfde vent.quote:De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Nog achterlijker vond ik het dat Morris niet wegrende toen die vent op de grond lag, maar dat hij hem nog even ging aanvallen.quote:![]()
Ja hallo die gast heeft een auto, die stapt in en rijdt zo Morris aan hoor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog achterlijker vond ik het dat Morris niet wegrende toen die vent op de grond lag, maar dat hij hem nog even ging aanvallen.![]()
Tenzij Morris de berm in rent dan...maar denk niet dat ie zo slim is
Lousy![]()
Nee, want als hij Morris zou aanrijden, krijgen we dat soort ziekenhuisverhalen wéér, en dat we iemand ontvoeren is al langer geleden
Vind het niet echt geweldig.. Dit soort dingen past niet bij Janine...
Daar is haar karakter altijd veel te lief voor geweest....
Janine draait veel te erg door!
"Heeft Nina al een SMS-je gehad?'
Ik dacht dat ze altijd alles deed voor haar kind! En nu dit soort acties..
Geflipte Janine...
Vind de verhaal lijn met Lieve veel boeiender, leuker. Al is dat wijf net zo geflipt als Janine.Positive thinking, my way of thinking!![]()
Ik blijf erbij dat Ludo dit alles bedacht heeft, en dat Janine dus alleen maar uitvoering geeft aan de plannen die ze over de telefoon met hem bespreekt. En Stefano? Ach, dat is alleen een dekmantel om geen argwaan te wekken aan de telefoon...quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:39 schreef Annemiek78 het volgende:
Janine draait veel te erg door!
"Heeft Nina al een SMS-je gehad?'
Ik dacht dat ze altijd alles deed voor haar kind! En nu dit soort acties..
Geflipte Janine...
Vind de verhaal lijn met Lieve veel boeiender, leuker. Al is dat wijf net zo geflipt als Janine.![]()
![]()
Ik krijg trouwens steeds weer kippenvel van dat muziekje tijdens die Janine acties
Iddquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Half Meerdijk vertrekt op 1 dag, maar niemand behalve Jack heeft het door.
![]()
![]()
GMTA.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Ludo dit alles bedacht heeft, en dat Janine dus alleen maar uitvoering geeft aan de plannen die ze over de telefoon met hem bespreekt. En Stefano? Ach, dat is alleen een dekmantel om geen argwaan te wekken aan de telefoon...
Back in business.![]()
Daar ben ik het niet mee eens, als je aan haar naasten komt kan ze heel ver gaan, ze heeft ooit café Heavy Heaven in de fik gestoken omdat haar zusje Marieke verkracht werd door die lui.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:39 schreef Annemiek78 het volgende:
Nu is d'r vent vermoord, kan je nagaan hoever ze nu zal gaan
Een heer met stijl![]()
Wat is Janine van plan dan? Ze gaat ze alle 5 martelen tot 1tje bekend?
President Camacho
Bing had een huilsmoel, toen wilde hij een doekje.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:57 schreef janimie het volgende:
hoe heeft die taxi chauffeur 2 mensen in de auto weten te bedwelmen?
morris alleen is nog te doen.President Camacho
Dat kunnen ze niet, vandaar dat ze het niet lieten zienquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:57 schreef janimie het volgende:
hoe heeft die taxi chauffeur 2 mensen in de auto weten te bedwelmen?
morris alleen is nog te doen.![]()
![]()
Haha dat dacht ik dus ook al.quote:Op zondag 5 november 2006 01:15 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet, vandaar dat ze het niet lieten zien![]()
![]()
![]()
Erg jammer. Na het gedoe met Morris ben je benieuwd hoe de chauffeur het met 2 mensen gaat doen en dan krijg je dat gewoon niet te zien. Ze hadden dat beter moeten uitwerken.Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.![]()
Dat vind ik nou ook !quote:Op zondag 5 november 2006 02:43 schreef Neuralnet het volgende:
Erg jammer. Na het gedoe met Morris ben je benieuwd hoe de chauffeur het met 2 mensen gaat doen en dan krijg je dat gewoon niet te zien. Ze hadden dat beter moeten uitwerken.
Ik vind het echt dik balen dat ik de rest eigenlijk daarom niet heb kunnen zien![]()
![]()
Tsja ze hebben er eentje uitgekozen, het zou niet goed zijn om het allemaal apart te laten zien. Maar ik had wel liever gezien hoe het met Barbara en Robert was gebeurd dan met Morris. Maarja.
tvp!![]()
Nou dat van Morris had ik echt niet willen missen !quote:Op zondag 5 november 2006 02:56 schreef Otmed het volgende:
Tsja ze hebben er eentje uitgekozen, het zou niet goed zijn om het allemaal apart te laten zien. Maar ik had wel liever gezien hoe het met Barbara en Robert was gebeurd dan met Morris. Maarja.![]()
Ik had dus wel van iedereen het willen zien![]()
![]()
![]()
toch vraag ik me af of lieve wel iets met de ontvoering van nick te maken heeft.
bij de ontvoering van afgelopen vrijdag van robert, barbie, sjors, bing en morris klonk nml dezelfde soort
achtergorndmuziek als bij de ontvoering van nick. iets zegt mij dat dit bij de verhaallijn hoort van ludo. normaal hebben de makers nml aparte achtergrondmuziek per verhaallijn.
maar ach we zien wel. en martine komt dus niet terug ! ergens van de week gehoord op TV.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Thank God!!quote:Op zondag 5 november 2006 10:46 schreef digispeed het volgende:
maar ach we zien wel. en martine komt dus niet terug ! ergens van de week gehoord op TV.
Lousy![]()
Waaaat?quote:Op zondag 5 november 2006 10:46 schreef digispeed het volgende:
toch vraag ik me af of lieve wel iets met de ontvoering van nick te maken heeft.
bij de ontvoering van afgelopen vrijdag van robert, barbie, sjors, bing en morris klonk nml dezelfde soort
achtergorndmuziek als bij de ontvoering van nick. iets zegt mij dat dit bij de verhaallijn hoort van ludo. normaal hebben de makers nml aparte achtergrondmuziek per verhaallijn.
maar ach we zien wel. en martine komt dus niet terug ! ergens van de week gehoord op TV.
tvp!![]()
Liever Martine weg dan Ludo weg !quote:Op zondag 5 november 2006 10:46 schreef digispeed het volgende:
Laat Ludo maar weer ''back on track'' komen![]()
![]()
Met de huidige opzet in het verhaal hoefde ik het ook niet per se van alle 3 te zien, maar ik doelde meer op het idee dat er voor een andere opzet gekozen had moeten worden. Niet 3 reizen, 3 taxiritten en allang kunnen voorspellen dat er een ontvoering zou plaatsvinden, maar eerder iets onverwachts waarbij ze desnoods allemaal samen ontvoerd werden.quote:Tsja ze hebben er eentje uitgekozen, het zou niet goed zijn om het allemaal apart te laten zien. Maar ik had wel liever gezien hoe het met Barbara en Robert was gebeurd dan met Morris. Maarja.Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.![]()
Jouw theorie kan net zo goed tuurlijkquote:Op maandag 6 november 2006 00:43 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Met de huidige opzet in het verhaal hoefde ik het ook niet per se van alle 3 te zien, maar ik doelde meer op het idee dat er voor een andere opzet gekozen had moeten worden. Niet 3 reizen, 3 taxiritten en allang kunnen voorspellen dat er een ontvoering zou plaatsvinden, maar eerder iets onverwachts waarbij ze desnoods allemaal samen ontvoerd werden.![]()
Maar het was ook wel leuk als ik ze alle 3 kon zien vind ik dan he''![]()
Hmm.. grappig dat op de site van GTST, bij de bio's iedereen is vernieuwd met nieuwe foto's en al. En wie zit er nog steeds tussen? Ludo Sandershttp://www.rtl.nl/soaps/gtst/achterdeschermen/bios/
Wordt tijd dat die terug komtquote:Op maandag 6 november 2006 13:21 schreef Dizer het volgende:
Hmm.. grappig dat op de site van GTST, bij de bio's iedereen is vernieuwd met nieuwe foto's en al. En wie zit er nog steeds tussen? Ludo Sandershttp://www.rtl.nl/soaps/gtst/achterdeschermen/bios/
![]()
![]()
Ik vertrouw erop dat Ludo terug komtquote:Op maandag 6 november 2006 13:21 schreef Dizer het volgende:
![]()
![]()
Maar de foto van Ludo is de enige zwartwittequote:Op maandag 6 november 2006 13:21 schreef Dizer het volgende:
![]()
![]()
Ik hoop echt zo dat Ludo terug komt. GTST is niet meer hetzelfde zonder hem....![]()
Ben wel benieuwd wat Janine allemaal van plan is...![]()
Ik hoorde van mijn schoonmoeder dat het spannend is, dus vanavond weer eens kijken sinds de zomerstop amper gekeken.![]()
Als die soap het nog een paar jaar wil volhouden moet er wel weer een soort Ludo inkomen dat is zeker, op al die huis, tuin en keukenverhaallijntjes zit ik in ieder geval niet meer te wachten.
Het gaat altijd over zwangerschappen, liefdes, vreemdgaan enzovoorts, deze onderdelen van soaps hebben me altijd weinig kunnen schelen, juist de intriges tussen bedrijven, de onderwereld en nietsvermoedende slachtoffers hebben mij altijd kunnen boeien
Een heer met stijl![]()
Maar hij staat WEL tussen de OUD-inwoners...quote:Op maandag 6 november 2006 13:21 schreef Dizer het volgende:
Positive thinking, my way of thinking!![]()
Oh? Bij mij staat hij tussen de huidige spelers....quote:Op maandag 6 november 2006 19:47 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Maar hij staat WEL tussen de OUD-inwoners...![]()
Hopelijk gaat dit niet al te lang duren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
Blijf jij ook maar weg, je bent nu al irritantquote:Op maandag 6 november 2006 20:12 schreef xericax het volgende:
laat ludo gewoon wegblijven.
ik vond m al net zo irritant
Een heer met stijl![]()
Die alarm doet 't 'm.
President Camacho
fijnquote:Op maandag 6 november 2006 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Blijf jij ook maar weg, je bent nu al irritant![]()
![]()
![]()
Nick komt als het goed is binnen 2 weken terug. Hij was hier op de kermis afgelopen vrijdag en toen heeft ie dat verteld tegen een goede kennis van mij.quote:Op maandag 6 november 2006 20:03 schreef miss_schaapje het volgende:
wanneer komt Nick terug en wordt lieve gesnapt?
Maargoed, ik weet natuurlijk niet of dat echt waar is he![]()
![]()
Misschien handig om die brief.... ZICHTBAAR neer te leggen?
President Camacho
Gtst gose saw !Mijn Snape wat doe je !
Misschien gaan Morris doodquote:Op maandag 6 november 2006 20:20 schreef Canisfire het volgende:
Gtst gose saw !
Las net op GTSTweb club oid, dat Ludovic vrijdag terug komt! Hij zit op de bootI'm a hoot and a half, and I got a killer rack!![]()
Lijkt wel op dat alarm in Stargate SG-1.quote:
Unauthorized off-world activation. Zou Ludo dan toch een Goa'ould zijn?![]()
![]()
Ik meende het niet hoorquote:![]()
![]()
Die Lieve lijn mag zijn ontknoping weleens bereiken, wat een rotwijf zegEen heer met stijl![]()
Lieve
Mijn Snape wat doe je !
Lieve, wat een heks!President Camacho
quote:Op maandag 6 november 2006 20:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Lijkt wel op dat alarm in Stargate SG-1.
Unauthorized off-world activation. Zou Ludo dan toch een Goa'ould zijn?![]()
.
Klinkt echt niet... wel leuke beveiliging.President Camacho
nou inderdaad van die lieve krijg ik agressieve neigingenquote:Op maandag 6 november 2006 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik meende het niet hoor![]()
![]()
Die Lieve lijn mag zijn ontknoping weleens bereiken, wat een rotwijf zeg![]()
Nina.. geef je nou echt meer om Morris dan om je eigen vader raar kind.Mijn Snape wat doe je !
wanneer ontvoert onze Vlaamse vriendin Valentijn nou een keer?I'm a hoot and a half, and I got a killer rack!![]()
Snel hopelijk, wat een waardeloos verhaal weer met die baby.quote:Op maandag 6 november 2006 20:30 schreef misspunt het volgende:
wanneer ontvoert onze Vlaamse vriendin Valentijn nou een keer?President Camacho
Bing... de huilneger.
Ach, die kamer is groter dan z'n Eftelinghotelkamer.President Camacho
Lelijk? Ben je Blind?quote:Op maandag 6 november 2006 20:31 schreef VinoTinto het volgende:
Weten jullie wat er met die Lieve is? (wat een lelijk wijf trouwens bah)President Camacho
Bing!
Iets zegt me dat het niet zo is.
Onder dwang toegeven dat je Ludo hebt vermoord is trouwens 0,0 bewijs in de rechtzaal.President Camacho
typisch geval vanb excuus neger.quote:Op maandag 6 november 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
Bing... de huilneger.
Ach, die kamer is groter dan z'n Eftelinghotelkamer.
wat heb ik een hekel aan die gozer, net als morris, lieve, dorothea, nina, fos, florien, naud, jack.
oh nu heb ik half gtst opgenoemd. Tijd voor wat recasts, rentrees en nieuwe personages.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
nee inderdaad, want op de boot zou de echte moordenaar erbij komen. maar bing is zo bang dat ie bekendquote:Op maandag 6 november 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
Bing!
Iets zegt me dat het niet zo is.
Onder dwang toegeven dat je Ludo hebt vermoord is trouwens 0,0 bewijs in de rechtzaal.![]()
Volgens mij is Nick voor Janine weg. Nick was de enige die het niet gedaan kon hebben volgens Janine en daarom heeft ze hem weggehaald zodat ze aardig kon worden tegen de anderen zodat zij hun een reisje zou aanbieden en ze dat niet 'gek' zouden vinden want ja ze zijn nu toch onschuldig volgens Janine. En zo heeft ze dat dus gedaan denk ik?![]()
Pak je zuignapjes pistool en 'shoot her'quote:Op maandag 6 november 2006 21:02 schreef the_hunter het volgende:
Ik erger me kapot aan Lieve. Kutaccent en erg aantrekkelijk om naar te kijken is ze ook niet![]()
Whehequote:Op maandag 6 november 2006 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://img5.imagevenue.com/loc306/th_44588_gtst_3261_06_11_2006_ma_0002_122_306lo.jpg]afbeelding][/URL]
GTST #3261 (MA. 06-11-2006)
Wat moet Jack met gtst chat 07 ?!
Hahahaquote:Op maandag 6 november 2006 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://img5.imagevenue.com/loc306/th_44588_gtst_3261_06_11_2006_ma_0002_122_306lo.jpg]afbeelding][/URL]
Wat moet Jack met gtst chat 07 ?!![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien betekent gtst daar wat andersquote:Op maandag 6 november 2006 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
De foto van Ludo is gewoon in kleur hoor !quote:Op maandag 6 november 2006 14:34 schreef kissa het volgende:
[..]
Maar de foto van Ludo is de enige zwartwitte![]()
Ik zie er zelfs paars / roze bloemen op de achtergrond![]()
![]()
Wat is Sjors toch een schijnheilige egoïst. Iemand moet maar gewoon bekennen omdat haar vriendje het moeilijk heeft.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.![]()
Ik geloof echt niet dat Bing de moordenaar is![]()
Hij zei het in een paniek / angst aanval, zoals ik het zie dan he''
Ik ben heel erg benieuwd hoe het morgen verder gaat met hun![]()
![]()
Zijn er al foto's van de soapies in het schip?
Die LIeve kan ik zolangzamerhand wel wurgen, wat een rotwijf![]()
![]()
Hij kijkt ook GTSTquote:Op maandag 6 november 2006 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat moet Jack met gtst chat 07 ?!.
President Camacho
zou deze telefoon(?) nummers ook bestaan?quote:![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door fresta op 07-11-2006 18:46:45 ]![]()
Dat met lieve word gewoon irritant, beetje kleine meisjes de schuld te geven dat ze jaloers zou zijn op Valentijn. Wel erg sneu van haar![]()
Jaaaa.. Ludo held
Wanneer zijn ze met elkaar naar bed geweest?Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Oh, ik vind GTST trouwens eindelijk weer spannend sinds lange tijden.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Shit! Had het gister opgenomen maar de band is verrot! Dus ik heb die van gister helemaal gemist.. allemaal spannende dingen met de moord en LieveKan iemand me ff kort inlichten?
![]()
Goeie zet van Bing..En Lieve moet NU opdonderen.. kan iemand me vertellen wanneer zij nou eens opdondert
?
Elke keer schakelt GTST in als het alarm net weer uit gaat.
President Camacho
Ja, en dan roept Morris weer dat het moet stoppen en dan stopt hetquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
Elke keer schakelt GTST in als het alarm net weer uit gaat.
Ik ben dat gezeik op die boot nu wel echt beu.
Dat viel mij ook op.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:26 schreef Zijkant het volgende:
[..]
Ja, en dan roept Morris weer dat het moet stoppen en dan stopt het![]()
Verwond Bing daar nou Robert?Mijn Snape wat doe je !
quote:![]()
Hoe Robert gilde.
Ja, helemaal mee eens, ik vind er echt niks meer aan..quote:
Het wordt ook tijd dat Nick terugkomt. Maar Charlie vind ik op dit moment wel tofquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:35 schreef Zijkant het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens, ik vind er echt niks meer aan..![]()
Charlie ziet er nog best rustig uit.. ik had toch echt wat erger gereageerd als mn kind (zogenaamd) verdronken werd..quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het wordt ook tijd dat Nick terugkomt. Maar Charlie vind ik op dit moment wel tof
Charlie zit nu toch ook de drugs enzo?Mijn Snape wat doe je !
Lekker rustig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar Charlie vind ik op dit moment wel tof
Waarom hebben ze er nou geen spiegel neergezetquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:31 schreef Canisfire het volgende:
Verwond Bing daar nou Robert??
President Camacho
Charlie's handboek... vrije opvoeding vanaf de geboorte.
President Camacho
Ludo, Nick en Martine terug en je krijgt weer de grootste ruziequote:
Volgens mij is dat in plaats van dat koffiecafé.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Sapoase
[[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/6p5n5ngco05njgwyrc9.jpeg]afbeelding][/url]Back in business.![]()
inderdaad zelfde achtegrond enzo ook geloof ik.Mijn Snape wat doe je !
Trouwens wat was dat met Fos en Noudt,
Ik wil dat Fos die gast in elkaar beukt.Mijn Snape wat doe je !
Ja dat op school was leuk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef Canisfire het volgende:
Ik wil dat Fos die gast in elkaar beukt.
DE heeft de sponsorkraan dichtgedraaid.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef Shirley het volgende:
Volgens mij is dat in plaats van dat koffiecafé.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef Canisfire het volgende:
Trouwens wat was dat met Fos en Noudt,
Ik wil dat Fos die gast in elkaar beukt.Friends don't let friends remain beardless...![]()
Lieve hoort via Rikkie dat Anita aan haar oprechtheid twijfelt. Anita gelooft niet dat Lieve echt een verpleegster is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:11 schreef heaven7 het volgende:
Waarom krijg ik geen antwoord?
Jack denkt zeker te weten dat Sjors, Bing, Robert, Morris en Barbara zijn ontvoerd en gaat verhaal halen bij Janine. Janine ontkent alles. Jack zet mannetjes op de zaak om uit te zoeken wat Janine verbergt.
Ondertussen zitten de vijf nog steeds opgesloten in een donkere kelder. Als ze op de deur bonsen, gaat er een alarm af. Iedereen vraagt zich af wie hier achter zit; Janine of misschien Nick? Dan vindt Robert een brief. Iedereen wordt tegen elkaar opgezet. In de kelder bevindt zich een rode knop. Als één van hen daar op drukt, bekent hij daarmee de moord op Ludo. De anderen zullen dan worden vrijgelaten. Iedereen raakt in paniek. Vooral Bing, want hij is claustrofobisch. Hij rolt als een gek over de grond en hapt naar adem. Dit gaat helemaal verkeerd. Sjors eist dat de moordenaar nu bekent, omdat Bing in levensgevaar is. Niemand geeft toe. Maar dan zegt Bing snel... 'ik heb het gedaan!'.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Als je zo'n script leest als acteur kan je toch alleen maar lachen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lieve hoort via Rikkie dat Anita aan haar oprechtheid twijfelt. Anita gelooft niet dat Lieve echt een verpleegster is.
Jack denkt zeker te weten dat Sjors, Bing, Robert, Morris en Barbara zijn ontvoerd en gaat verhaal halen bij Janine. Janine ontkent alles. Jack zet mannetjes op de zaak om uit te zoeken wat Janine verbergt.
Ondertussen zitten de vijf nog steeds opgesloten in een donkere kelder. Als ze op de deur bonsen, gaat er een alarm af. Iedereen vraagt zich af wie hier achter zit; Janine of misschien Nick? Dan vindt Robert een brief. Iedereen wordt tegen elkaar opgezet. In de kelder bevindt zich een rode knop. Als één van hen daar op drukt, bekent hij daarmee de moord op Ludo. De anderen zullen dan worden vrijgelaten. Iedereen raakt in paniek. Vooral Bing, want hij is claustrofobisch. Hij rolt als een gek over de grond en hapt naar adem. Dit gaat helemaal verkeerd. Sjors eist dat de moordenaar nu bekent, omdat Bing in levensgevaar is. Niemand geeft toe. Maar dan zegt Bing snel... 'ik heb het gedaan!'.President Camacho
Nou idd..quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je zo'n script leest als acteur kan je toch alleen maar lachen?
Je bent een engelquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lieve hoort via Rikkie dat Anita aan haar oprechtheid twijfelt. Anita gelooft niet dat Lieve echt een verpleegster is.
Ondertussen zitten de vijf nog steeds opgesloten in een donkere kelder. Als ze op de deur bonsen, gaat er een alarm af. Iedereen vraagt zich af wie hier achter zit; Janine of misschien Nick? Dan vindt Robert een brief. Iedereen wordt tegen elkaar opgezet. In de kelder bevindt zich een rode knop. Als één van hen daar op drukt, bekent hij daarmee de moord op Ludo. De anderen zullen dan worden vrijgelaten. Iedereen raakt in paniek. Vooral Bing, want hij is claustrofobisch. Hij rolt als een gek over de grond en hapt naar adem. Dit gaat helemaal verkeerd. Sjors eist dat de moordenaar nu bekent, omdat Bing in levensgevaar is. Niemand geeft toe. Maar dan zegt Bing snel... 'ik heb het gedaan!'.Bedankt!!
![]()
En toch moet ik het iedere dag weer zien en baal dat mn videoband brak isquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je zo'n script leest als acteur kan je toch alleen maar lachen?![]()
![]()
www.soapmail.nlquote:Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Bing bleek alleen maar 'ik heb het gedaan' gegild te hebben, omdat hij graag uit dat claustrofobische hok vandaan wou. Wel heeft hij de kogels besteld omdat hij Ludo wou vermoorden. Hij had immers Schoppen heer. Op het laatste moment kon hij het toch niet, is hij gaan sporten en heeft hij de kogels in zijn sporttas gedaan. Na het sporten bleken er vijf kogels uit te missen. De rest van de kogels heeft Bing in de tuin van de Rozenboom verstopt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:38 schreef DaMart het volgende:
Is er nog wat leuks gebeurd vandaag? Morgenavond kan ik zelf weer kijken!
De rest van de ontvoerde, behalve de wat-er-ook-gebeurd-ik-steun-je-door-dik-en-dun-echtgenote Sjors, vond het een nogal ongeloofwaardig verhaal en de spanningen laaiden op tussen hen. Uiteindelijk heeft Bing Robert in een hoekje geschopt en die ligt nu bloed te verliezen. Waarop Barbara aan een geplastificeerd raam gaat vragen of er aub iemand kan komen omdat er iemand gewond is.
De twee meter lange Lieve heeft Charlie eindelijk zover dat ze Anita en Rikkie het huis uit trapt. Ditmaal heeft ze verzonnen dat Rikkie Valentijn in bad heeft gedaan en haar er niet weer uit heeft gehaald. Charlie is laaiend ('uit mijn huis, en neem dat monster (Rikkie...) van je mee!').
Verder organiseren Fos en Noud een beachparty mét zand, palmbomen, chicks in bikini etc. bij Fos' thuis. Om het vertrek van Robert en Barbara te vieren. Jef en Dorothea mogen hier niets van weten en het wordt dus in het geheim georganiseerd. Ondertussen showt Florien haar bikini-look aan Fos en die eindigen vrijend op de bank.
Verder is er een nieuwe variant op Smuldorado gekomen, weet even niet hoe het heet, maar het logo kwam in dit topic al voorbij.![]()
Gisteren zong Morris nog het ''Wilhelmus''quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:26 schreef Zijkant het volgende:
[..]
Ja, en dan roept Morris weer dat het moet stoppen en dan stopt het![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Viper20 op 07-11-2006 23:26:52 ]![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:02 schreef Dana85 het volgende:
[..]
Verder organiseren Fos en Noud een beachparty mét zand, palmbomen, chicks in bikini etc. bij Fos' thuis. Om het vertrek van Robert en Barbara te vieren. Jef en Dorothea mogen hier niets van weten en het wordt dus in het geheim georganiseerd. Ondertussen showt Florien haar bikini-look aan Fos Noud en die eindigen vrijend op de bank.![]()
Een incestueuze scene zou heel wat meer opschudding hebben veroorzaakt
Een heer met stijl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: