De melkproductie komt pas na de bevalling op gang, zelden na een miskraam. Dus Lieve zou net bevallen moeten zijn. Er klopt verder geen reet van, want als je niet meteen na de bevalling begint met zogen, droogt de melk heel snel op. En ik heb geen andere baby gezien...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:34 schreef xericax het volgende:
wat??!! lieve geeft borstvoedingnet een miskraam gehad ofzo?
Zal die Lieve nou betrapt worden door Anita, of Charliequote:Op woensdag 1 november 2006 23:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
De melkproductie komt pas na de bevalling op gang, zelden na een miskraam. Dus Lieve zou net bevallen moeten zijn. Er klopt verder geen reet van, want als je niet meteen na de bevalling begint met zogen, droogt de melk heel snel op. En ik heb geen andere baby gezien...
Ja anders ik welquote:Op donderdag 2 november 2006 08:33 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hopelijk zakt ze door dat ijs heen en verzuipt zeIk erger me kapot aan dat wijf
![]()
Je haalt me de woorden uit de mond!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:46 schreef Dizer het volgende:
Ik ook..
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:10 schreef cinnamongirl het volgende:
'Kun je alsjeblieft even je voet uit mijn kruis halen?'
Notorious Bing.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hey wat toevallig, we gaan allemaa op reis.... Valt dat nou niemand op![]()
Mij wel !quote:Op donderdag 2 november 2006 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hey wat toevallig, we gaan allemaa op reis.... Valt dat nou niemand op![]()
Ja in Meerdijk bedoel ik hequote:
Weet ik welquote:Op donderdag 2 november 2006 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja in Meerdijk bedoel ik he![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |