Sorry maar ik heb helaas niet echt het merk / model / type van de auto goed kunnen zien !quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoel dat wat hij zei over de auto, dat was nou niet echt een standaard taxi-modelletje.![]()
Hij zei zoiets over het model auto en toen dacht ik ja idd het is niet echt een taxi. Ik heb verder ook geen verstand van merk en types hoor, maar zoals ik taxi's vaak zie....quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:33 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb helaas niet echt het merk / model / type van de auto goed kunnen zien !
Toevallig caps ??
Maar dan nog zou je best gerust in kunnen stappen lijkt me![]()
Jammer van die capsquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zei zoiets over het model auto en toen dacht ik ja idd het is niet echt een taxi. Ik heb verder ook geen verstand van merk en types hoor, maar zoals ik taxi's vaak zie....![]()
Heb helaas geen caps.![]()
Ik weet ook niet precies meer wat 'ie zeiquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:40 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Jammer van die caps![]()
Maar wat zei die chauffeur dan precies tegen Morris over die auto ??
Hij praatte een beetje onduidelijk naar mijn mening![]()
Ja dat snap ik wel, alleen maar liegen en ontvoeren kan die gast !quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies meer wat 'ie zei, maar hij maakte er maar iets van natuurlijk.
Succes met de puzzelgeiten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:51 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, alleen maar liegen en ontvoeren kan die gast !
Toch bedankt, maar ik zal morgen de herhaling wel even kijken![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:53 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Ik loop wel weg als die geit er is !
Dan moet ik vaak opeens heel nodig naar de wc![]()
Ja daar zei ik ook niks over.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Maar toen hij al in die auto zat en die taxi voorbij zag komen en dacht dat hij in de verkeerde zat, bevestigde alleen dat ik goed had begrepen dat hij vlak voordat hij instapte een vreemd gevoel erbij had.![]()
Weet ik.quote:
Klopt, maar omdat jij zei dat hij niet kon weten dat hij ontvoerd zou worden.quote:Maar toch zoals ik al zei dan zit je al in die taxi en het ging erover van stap dan niet in![]()
Ja maar als Morris nou zou weten dat hij ontvoerd zou worden dan lijkt het me niet logisch dat hij toch instapt !quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Klopt, maar omdat jij zei dat hij niet kon weten dat hij ontvoerd zou worden.![]()
Klopt ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:02 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Ja maar als Morris nou zou weten dat hij ontvoerd zou worden dan lijkt het me niet logisch dat hij toch instapt !
Of wel![]()
Ja ja ik snap je wel !quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klopt ookmaar omdat hij het al niet vertrouwde met die auto had hij kunnen weten dat er iets niet klopt, ongeacht of dat een ontvoering is of iets anders.
Jee ik ben wel een ster in uitleggen wat ik bedoel vandaagHet is ook al laat.
![]()
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:15 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Ja ja ik snap je wel !
Maar daarom is het wel zo dat als Morris het zou vermoeden / denken dat hij
ontvoerd of iets dergelijks te wachten stond dat ging hij er naar mijn mening echt niet in hoor![]()
Tenminste ik niet![]()
Mee eensquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maarja in soaps kan alles he!
![]()
Jammer dat het niet realistisch is.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:20 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Daarom is het ook allemaal maar gespeeld en kan het dus alle kanten op gaan![]()
Ja klopt ook, ik kijk ook weleens naar ONM !quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jammer dat het niet realistisch is.Bij ONM is dat wel beter.
Jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:24 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Ja klopt ook, ik kijk ook weleens naar ONM !
Haha die Joost van Walsum![]()
Joost met zijn Jackass![]()
![]()
Joost kijken, dat is eigenlijk momenteel de enige reden dat ik naar ONM kijk !quote:
Oke voor die discussie zitten we in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:36 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Joost kijken, dat is eigenlijk momenteel de enige reden dat ik naar ONM kijk !
Verders boeid het me niet echt, ja die verhaallijn tussen die Turk, Niels, Iris !
Maar meer dan dat ook niet![]()
Haha dat betreft hebben wij precies dezelfde mening !quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke voor die discussie zitten we in het verkeerde topic, maar dat gedoe met Ilyas en zijn kind boeit me ook wel, hij moet er gewoon voor gaan.
![]()
Hij gaat hem toch ook meenemen naar Turkijequote:Op vrijdag 3 november 2006 01:49 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Haha dat betreft hebben wij precies dezelfde mening !
Tis zijn kind precies, hij moet er voor vechten![]()
Hij steelt hem als het ware van Niels en Iris, althans dat denk ik !quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij gaat hem toch ook meenemen naar Turkije![]()
![]()
Tuurlijk, zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:53 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Hij steelt hem als het ware van Niels en Iris, althans dat denk ik !
En dat zou ik in zijn geval net zo doen![]()
Daarom lijken wij ook zoveel op elkaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo denk ik er ook over.![]()
Ja ik zei al dat we in de verkeerde zaten.quote:
Switch ff naar het ONM-topic...quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:00 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Daarom lijken wij ook zoveel op elkaar![]()
Zie ik je daar zo dan ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Switch ff naar het ONM-topic...![]()
Jaquote:
Frey jij kan toch verschillende gtst clipjes voorzien van muziek?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:25 schreef Frey het volgende:
Voor het eerst sinds tijden heb ik er weer echt zin in vanavond![]()
Zie profielquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Frey jij kan toch verschillende gtst clipjes voorzien van muziek?
Ik heb misschien een leuk idee wat is je msn?
Kunnen ze niet altijd een doek voor z'n smoel houdenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:31 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://img139.imagevenue.com/loc350/th_46146_gtst_3259_02_11_2006_do_0001_122_350lo.jpg]afbeelding][/URL]
Bij Lieve thuis natuurlijk...vastgebonden in een kanten jurkje uit Brugge, en zijn mond volgepropt met Belgische bonbons, zodat hij niet om hulp kan roepen. Uiteraard zijn zijn handen gekneveld. Het boek dat die wanstaltige blonde Belgische heks daarvoor gebruikt heeft, 'mensen vastbinden voor dummies en Belgen', staat op een plank boven de stoel waar Nick op zit.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik wil nu weleens weten waar die Nick is...
hij moet snel terug komen idd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik wil nu weleens weten waar die Nick is...
Dat die chauffeur dat doekje nog vast hadquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jezus Morris, dat kon wel beter zeg!![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat die chauffeur dat doekje nog vast had.
Hij is wel vaker ruig rukken gewend.quote:
Het begint eindelijk weer spannender te worden, maar het zal wel erg cliché zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:30 schreef TrenTs het volgende:
Ik hoop toch niet dat we nu weer eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiindeloze scenes gaan krijgen in kerkers, kelders, achter muren, in kerken, enz, enz.
Dat is het altijd na één aflevering.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Het begint eindelijk weer spannender te worden, maar het zal wel erg cliché zijn.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:18 schreef Zijkant het volgende:
Ik hoop dat Nina nou eens echt boos op Janine word en dat ze echt vertrekt. Ze had eigenlijk gewoon mee moeten gaan met Morris..
nick zit bij lievequote:Op vrijdag 3 november 2006 21:22 schreef Canisfire het volgende:
Misschien ligt Nick daar ook wel.
Of is dat heel gek?
Staat het nummer van Tim bij jou ook onder alle sneltoetsen geprogrammeerd?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:02 schreef Dizer het volgende:
Jack heeft dezelfde telefoon als die van mij. Maar die geluiden die zijn telefoon maakt, zijn nep! Want die telefoon maakt niet zulke geluiden
!
Half Meerdijk vertrekt op 1 dag, maar niemand behalve Jack heeft het doorquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:32 schreef Frey het volgende:
Half Meerdijk zit opgesloten, dat kunnen ze toch moeilijk oneindig gaan rekken.
En op voicecommandoquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Staat het nummer van Tim bij jou ook onder alle sneltoetsen geprogrammeerd?
Jammer dat ze zich pas in Ludo's methodes kan inleven nu het te laat is, als Ludo nu zoiets zou doen zou ze het helemaal afkraken en afkatten.quote:
Dat Morris hem niet aankonquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat die chauffeur dat doekje nog vast had.
Ik heb dan wel een andere telefoon, maar ik bel Tim ook de hele dag door hoor!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Staat het nummer van Tim bij jou ook onder alle sneltoetsen geprogrammeerd?
Dan mag hij wel bij mij komen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:12 schreef Zijkant het volgende:
Jack jaagt trouwens nog steeds op Anita.. als hij echt zo slim is kapt hij daar mee
quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb dan wel een andere telefoon, maar ik bel Tim ook de hele dag door hoor!![]()
[..]
Dan mag hij wel bij mij komen.![]()
[..]
![]()
ludo zou het denk ik nog veel erger hebben aangepakt, zij heeft ze tot nu toe alleen nog op "zachte" wijze ontvoerd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jammer dat ze zich pas in Ludo's methodes kan inleven nu het te laat is, als Ludo nu zoiets zou doen zou ze het helemaal afkraken en afkatten.![]()
ja het is en blijft natuurlijk een verwijfde vent.quote:
Nog achterlijker vond ik het dat Morris niet wegrende toen die vent op de grond lag, maar dat hij hem nog even ging aanvallen.quote:
Ja hallo die gast heeft een auto, die stapt in en rijdt zo Morris aan hoor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog achterlijker vond ik het dat Morris niet wegrende toen die vent op de grond lag, maar dat hij hem nog even ging aanvallen.
Ik blijf erbij dat Ludo dit alles bedacht heeft, en dat Janine dus alleen maar uitvoering geeft aan de plannen die ze over de telefoon met hem bespreekt. En Stefano? Ach, dat is alleen een dekmantel om geen argwaan te wekken aan de telefoon...quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:39 schreef Annemiek78 het volgende:
Vind het niet echt geweldig.. Dit soort dingen past niet bij Janine...
Daar is haar karakter altijd veel te lief voor geweest....
Janine draait veel te erg door!
"Heeft Nina al een SMS-je gehad?'
Ik dacht dat ze altijd alles deed voor haar kind! En nu dit soort acties..
Geflipte Janine...
Vind de verhaal lijn met Lieve veel boeiender, leuker. Al is dat wijf net zo geflipt als Janine.
Iddquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Half Meerdijk vertrekt op 1 dag, maar niemand behalve Jack heeft het door.
GMTA.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Ludo dit alles bedacht heeft, en dat Janine dus alleen maar uitvoering geeft aan de plannen die ze over de telefoon met hem bespreekt. En Stefano? Ach, dat is alleen een dekmantel om geen argwaan te wekken aan de telefoon...
Daar ben ik het niet mee eens, als je aan haar naasten komt kan ze heel ver gaan, ze heeft ooit café Heavy Heaven in de fik gestoken omdat haar zusje Marieke verkracht werd door die lui.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:39 schreef Annemiek78 het volgende:
Vind het niet echt geweldig.. Dit soort dingen past niet bij Janine...
Daar is haar karakter altijd veel te lief voor geweest....
Bing had een huilsmoel, toen wilde hij een doekje.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:57 schreef janimie het volgende:
hoe heeft die taxi chauffeur 2 mensen in de auto weten te bedwelmen?
morris alleen is nog te doen.
Dat kunnen ze niet, vandaar dat ze het niet lieten zienquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:57 schreef janimie het volgende:
hoe heeft die taxi chauffeur 2 mensen in de auto weten te bedwelmen?
morris alleen is nog te doen.
Haha dat dacht ik dus ook al.quote:Op zondag 5 november 2006 01:15 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet, vandaar dat ze het niet lieten zien![]()
Dat vind ik nou ook !quote:Op zondag 5 november 2006 02:43 schreef Neuralnet het volgende:
Erg jammer. Na het gedoe met Morris ben je benieuwd hoe de chauffeur het met 2 mensen gaat doen en dan krijg je dat gewoon niet te zien. Ze hadden dat beter moeten uitwerken.
Nou dat van Morris had ik echt niet willen missen !quote:Op zondag 5 november 2006 02:56 schreef Otmed het volgende:
Tsja ze hebben er eentje uitgekozen, het zou niet goed zijn om het allemaal apart te laten zien. Maar ik had wel liever gezien hoe het met Barbara en Robert was gebeurd dan met Morris. Maarja.![]()
Thank God!!quote:Op zondag 5 november 2006 10:46 schreef digispeed het volgende:
maar ach we zien wel. en martine komt dus niet terug ! ergens van de week gehoord op TV.
Waaaat?quote:Op zondag 5 november 2006 10:46 schreef digispeed het volgende:
toch vraag ik me af of lieve wel iets met de ontvoering van nick te maken heeft.
bij de ontvoering van afgelopen vrijdag van robert, barbie, sjors, bing en morris klonk nml dezelfde soort
achtergorndmuziek als bij de ontvoering van nick. iets zegt mij dat dit bij de verhaallijn hoort van ludo. normaal hebben de makers nml aparte achtergrondmuziek per verhaallijn.
maar ach we zien wel. en martine komt dus niet terug ! ergens van de week gehoord op TV.
Liever Martine weg dan Ludo weg !quote:Op zondag 5 november 2006 10:46 schreef digispeed het volgende:
toch vraag ik me af of lieve wel iets met de ontvoering van nick te maken heeft.
bij de ontvoering van afgelopen vrijdag van robert, barbie, sjors, bing en morris klonk nml dezelfde soort
achtergorndmuziek als bij de ontvoering van nick. iets zegt mij dat dit bij de verhaallijn hoort van ludo. normaal hebben de makers nml aparte achtergrondmuziek per verhaallijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |