Daarom lijken wij ook zoveel op elkaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo denk ik er ook over.![]()
Ja ik zei al dat we in de verkeerde zaten.quote:
Switch ff naar het ONM-topic...quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:00 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Daarom lijken wij ook zoveel op elkaar![]()
Zie ik je daar zo dan ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Switch ff naar het ONM-topic...![]()
Jaquote:
Frey jij kan toch verschillende gtst clipjes voorzien van muziek?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:25 schreef Frey het volgende:
Voor het eerst sinds tijden heb ik er weer echt zin in vanavond![]()
Zie profielquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Frey jij kan toch verschillende gtst clipjes voorzien van muziek?
Ik heb misschien een leuk idee wat is je msn?
Kunnen ze niet altijd een doek voor z'n smoel houdenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:31 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://img139.imagevenue.com/loc350/th_46146_gtst_3259_02_11_2006_do_0001_122_350lo.jpg]afbeelding][/URL]
Bij Lieve thuis natuurlijk...vastgebonden in een kanten jurkje uit Brugge, en zijn mond volgepropt met Belgische bonbons, zodat hij niet om hulp kan roepen. Uiteraard zijn zijn handen gekneveld. Het boek dat die wanstaltige blonde Belgische heks daarvoor gebruikt heeft, 'mensen vastbinden voor dummies en Belgen', staat op een plank boven de stoel waar Nick op zit.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik wil nu weleens weten waar die Nick is...
hij moet snel terug komen idd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik wil nu weleens weten waar die Nick is...
Dat die chauffeur dat doekje nog vast hadquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jezus Morris, dat kon wel beter zeg!![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat die chauffeur dat doekje nog vast had.
Hij is wel vaker ruig rukken gewend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |