quote:Op woensdag 1 november 2006 16:31 schreef Frey het volgende:
Hier staat de rest. Inderdaad erg spannend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dekselse donders!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Hij komt niet bepaald homo overquote:Op woensdag 1 november 2006 20:32 schreef Canisfire het volgende:
Haha Frank !!
de nieuwe Ludo mag geen homo zijn btw![]()
Ik had dit al verwacht, dat hele gedoe doet me al een tijdje denken aan een film die ik 2 keer op tv heb gezien. Weet alleen niet meer hoe die heet.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:34 schreef xericax het volgende:
wat??!! lieve geeft borstvoedingnet een miskraam gehad ofzo?
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dekselse donders!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bart de Vries heeft nog in 'Auberge de Vlaamsche Pot', de geflopte remake van 'In de Vlaamsche Pot', gespeeld. Hij speelde Karel, de rol die in het origineel door z'n broer Edwin werd vertolkt.quote:![]()
Eindelijk Nick weer terug !!![]()
![]()
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !![]()
Hmmm.. ik vind Lieve maar een kreng hoor.. mijn god.. als je zo graag kinderen wilt doe het dan lekker zelf
Waarom de deur dicht doen als je er toch zo weer uit moet?![]()
Waarom ben ik nou niet zoals Dian bijvoorbeeld?Alleen ik vond die Aydin echt niet leuk zeg.
Wat een engerd was dat. En die Frank is ook niet leuk.
![]()
![]()
The hand that rocks the cradlequote:Op woensdag 1 november 2006 20:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had dit al verwacht, dat hele gedoe doet me al een tijdje denken aan een film die ik 2 keer op tv heb gezien. Weet alleen niet meer hoe die heet.
I'm not crazy. I'm just not you!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: