quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat meeen je niet, stel je eens voor dat je de ballen van BazzieK tegen je voorhoofd voelt bonken
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:30 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Leip motortje in de OP, mooi uitlaatjeeven een momentje voor mezelf
![]()
Had jij niet de laastepostquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:30 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Leip motortje in de OP, mooi uitlaatjeeven een momentje voor mezelf
![]()
Neequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:35 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Had jij niet de laastepostRukker
![]()
Die had hichamquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:35 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Had jij niet de laastepostRukker
![]()
quote:
En dit danquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:25 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En zelfs bij zon bumperklever nog een motor dr tussen proppen he![]()
quote:
Ach t mag bij mij best wat langer durenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:49 schreef Worldbeater het volgende:
Daar zou ik het inderdaad op kunnen doen.![]()
Had ik al verteld dat ik een hekel aan deze user heb?
Een tijdje geleden trouwens ook al gezegd. Moest er nu ineens weer aan denken.
Vieze klepkuit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je het weer niet uitstaan dat ik knap ben en jij niet!
Sowieso schrijf je zo.
KortER, jij je zinquote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vieze klepkuit!Kan je het weer niet uitstaan dat ik knap ben en jij niet!
![]()
Dat had ik ook willen zeggenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Nou ja.. jij bent de reden dat ik na 13 jaar motorrijden eindelijk snap waarom het donkere vizier is uitgevonden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:50 schreef -XX- het volgende:
![]()
Jij doet je ook dommer voor dan je bent. CrossXpert.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:43 schreef oshiro het volgende:
[...]
Wat een verveel is dat iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juist ja!, blijf die maar lekker dragenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja.. jij bent de reden dat ik na 13 jaar motorrijden eindelijk snap waarom het donkere vizier is uitgevonden.![]()
[..]
Jij doet je ook dommer voor dan je bent. CrossXpert.![]()
Lach er maar om.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat het donderdag nog door.Wat zijn de weersverwachtingen.. hopelijk is mijn accu er dan al.
Ik heb hem juist niet nodig. Moet op tijd kunnenquote:naar de vrouwtjes bij het stoplicht.
Bovendien ben ik een van de weinige mannen zonder een identiteitscrisis. Donker vizier standaard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watz datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stomme rot vent dat je er bent
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Watz dat,quote:
Wat lagie joh mafknaapquote:
Als ik uberhaupt binnen mag als het aan mij ligt welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
Gaat het donderdag nog door.Wat zijn de weersverwachtingen.. hopelijk is mijn accu er dan al.
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Watz dat![]()
stomme rot vent dat je er bent![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lach er maar om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat het donderdag nog door.Wat zijn de weersverwachtingen.. hopelijk is mijn accu er dan al.
![]()
[..]
Ik heb hem juist niet nodig. Moet op tijd kunnennaar de vrouwtjes bij het stoplicht.
Bovendien ben ik een van de weinige mannen zonder een identiteitscrisis. Donker vizier standaard.
Jou :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal niets meer lijken dan ... Neeeeeee Niet zitten bekvechten, doet pijn in me hart
![]()
AnywayIk vind die donkere vizieren wel mooi!, zal er zelf nooit voor gaan.., anders doe ik me make up voor niets op..
![]()
Nee is niet handig in het donker
Sowieso schrijf je zo.
Toneelspelerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:00 schreef Makster het volgende:
Watz dat![]()
stomme rot vent dat je er bent![]()
Prrrrrrrrquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:04 schreef worIdpimber het volgende:
[..]
Toneelspeler![]()
Tanden rapen rooie rugridder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Idd, tanden rapen kut pepijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:04 schreef worIdpimber het volgende:
[..]
Toneelspeler![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lach er maar om.Hij is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreft welquote:Gaat het donderdag nog door.Wat zijn de weersverwachtingen.. hopelijk is mijn accu er dan al.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:04 schreef -XX- het volgende:
Neeeeeee Niet zitten bekvechten, doet pijn in me hart![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:04 schreef worIdpimber het volgende:Toneelspeler![]()
Zo te zien ben ik niet alleen. Niet dat ik hulp nodig heb.quote:
Zie echt NET je topic op MFquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat lief.
![]()
[..]
![]()
Waar is de poll gebleven.![]()
[..]
Zo te zien ben ik niet alleen. Niet dat ik hulp nodig heb.
Pwiew je Cagiva op de dijkjes nog met mijn AF1.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Ik ben niet gevoelig voor je slijmgedrag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Zie echt NET je topic op MFEcht
ga het zeker volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dit hier een brommer topicquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:51 schreef oshiro het volgende:
mn 125
Doodsverwensing buiten ONZquote:
Ik heb niet het juiste gereedschap en kennis om je keerringen te doen, stalen remleidingen kan je denk ik wel zelf. Alleen kan het ontluchten weleens anders lopen dan gepland toch Worldbeaterquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:14 schreef Roderick2085 het volgende:
trouwens, als iemand een keer zin heeft![]()
ik heb nog stalen remleidingen liggen en moet nog een keer nieuwe keerringen hebben
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben niet gevoelig voor je slijmgedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten eerste wil ik je er even op attenderen dat die teffus spoilers geen optie meer zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ten tweede vroeg ik em af of die motor dus echt rijdt![]()
![]()
Hoeveel CC is het nou? Ik las iets van 400 maar jij dacht 550
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is dit hier een brommer topic
ik ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:19 schreef Worldbeater het volgende:
Vrijdagmiddag solliciteren aan de andere kant van het land.Doverdommuh wacht is ff....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen die op de tering link van jou drukt ziet zeker zijn eigen profiel heh![]()
Godver ik ben geloof ik genaaid![]()
Ten tweede heeft de vorige eigenaar verklaard dat hij de motor als betaling kreeg op het zetten van een hele grote tatoeage, maar de getatoeeerde ineens geen geld meer had. Na deze niet ter zake doende info kan ik je melden dat de tatoeeerder via zijn auto de motor heeft gestart, en een rondje door Zoetermeer heeft gereden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:18 schreef Makster het volgende:
Ten tweede vroeg ik em af of die motor dus echt rijdt![]()
![]()
Hoeveel CC is het nou? Ik las iets van 400 maar jij dacht 550
oud grapje hequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:23 schreef Makster het volgende:
Iedereen die op de tering link van jou drukt ziet zeker zijn eigen profiel heh![]()
![]()
Shure.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:23 schreef Makster het volgende:
Doverdommuh wacht is ff....
![]()
Wat staat er nou, niet door vertellen hequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:23 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oud grapje heen toch trap je - ik ook - er elke keer in
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ook.Ik wist het.
Wat minder fel dan vroegah. OPM.
![]()
JA gisteren had ik die, gesprek staat in de top 3 van mijn vaagste gesprekken ooit. Ik kwam voor o.a. meer info over de vacature en hun gaan aan mij vragen hoe ik die vacature ziequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Sjev
had je nou laatst een sollicitatie--> zoja hoe ging dat, zonee hoezo niet
![]()
Er staat in zijn geval ik ben een rooie rakker uit Dordt, zo geil als een aap.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:24 schreef oshiro het volgende:
Wat staat er nou, niet door vertellen he [afbeelding]
Als we zo gaan beginnen kunnen we de FOkMC wel op doekenquote:
quote:
Lijerquote:
Je zou denken dat ik blond zou zijn, maar ik ben gewoon dom zonder blond haarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wat staat er nou, niet door vertellen he [afbeelding]
Cooool.. make a show.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en morgen heb ik me beoordeling
Mooi te horen dat ik niet de enige mongool benquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
oud grapje heen toch trap je - ik ook - er elke keer in
minder..dus die C30 moet nog ff wachtenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:26 schreef Makster het volgende:
JA gisteren had ik die, gesprek staat in de top 3 van mijn vaagste gesprekken ooit. Ik kwam voor o.a. meer info over de vacature en hun gaan aan mij vragen hoe ik die vacature zieDan ben je dus vrijs snel klaar met praten. achteraf bezien misschien maar beter ook
![]()
Vandaag gehoord dat ik het niet geworden benMaarja had dat wel verwacht ja
O is hier wel toegestaanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:26 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen kunnen we de FOkMC wel op doekenstik in je vreten zeikert
![]()
Wel in die functie jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
minder..dus die C30 moet nog ff wachtenmonteurs rijden er hier mee rond voor demo's etc, echt leuke bakken
en dat voor een V.
Zo mag ik het horenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:29 schreef oshiro het volgende:
[..]
O is hier wel toegestaankuchkopeentreinkuch *gesundheit*
Tja... wat gouden bergen in de vorm van het bedrijf uitbouwen, etc. Teamleider worden op zijn tijd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:26 schreef Makster het volgende:
JA gisteren had ik die, gesprek staat in de top 3 van mijn vaagste gesprekken ooit. Ik kwam voor o.a. meer info over de vacature en hun gaan aan mij vragen hoe ik die vacature zieDan ben je dus vrijs snel klaar met praten. achteraf bezien misschien maar beter ook
![]()
Vandaag gehoord dat ik het niet geworden benMaarja had dat wel verwacht ja
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zie mijn posticoons van mijn reacties op jouw![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Cooool.. make a show. [afbeelding]moiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weinig kans denk ik..
quote:
Wanneer gaat Ford failliet?
Ford maakte gisteren (maandag) bekend dat er het derde kwartaal een verlies van 5,8 miljard dollar is geleden! Dit is het grootste verlies in 14 jaar! En zoals CEO Alan Mulally liet weten: “These business results are clearly unacceptable“. Dus wat nu?
Ford is natuurlijk al aan het reorganiseren, wat aardige kosten met zich mee kan brengen (afvloeiingsregelingen voor 45 duizend werknemers). Maar ook de totale omzet daalde, het ging daarbij om een zeer noemenswaardige 4,1 miljard dollar.
Het totale verlies van dit jaar staat nu op zo’n 7,2 miljard, en het is niet onrealitisch dat Ford eind van het jaar een totaal verlies van ruim 10 miljard kan opschrijven. Dat is vergelijkbaar met GM, die vorig jaar 10,6 miljard verlies leed.
Wat kan Ford op korte termijn nog doen? Er is al een grootscheepse reorganisatie in gang gezet, en ook staan er een aantal merken in de etalage (al dan niet in een package deal). Misschien is een fusie met Ghosn (Renault/Nissan) nog een optie?
Maar goed, GM en Ford hebben gewoon hetzelfde probleem. Jarenlang ging het lekker en hebben ze zitten dromen, geen vernieuwing en totaal geen efficiëntie. Maar binnen een paar jaar zijn ze links en rechts ingehaald door Europeanen en Aziaten. En nu moet opeens alles anders: ‘Our focused priorities are to restructure aggressively to operate profitably at lower volumes and to accelerate the development of new, more-efficient vehicles that customers really want.’
Ford zelf spreekt verder van ‘uitdagende operationele omstandigheden‘, maar dat is een understatement.
Das dan ook weer zo jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja... wat gouden bergen in de vorm van het bedrijf uitbouwen, etc. Teamleider worden op zijn tijd.
Ambitie.. ik ben het bedrijf... samen zijn we het bedrijf.
Take me, it is the best thing you have ever done in your life.![]()
Beetje slap lullen bij de Fok! MC is best een goede training hôr. And you are Makster.. de slapste van allemaal.![]()
![]()
die vind je hier dagelijks denk ikquote:
wat je dus eigenlijk zegt:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb niet het juiste gereedschap en kennis om je keerringen te doen, stalen remleidingen kan je denk ik wel zelf. Alleen kan het ontluchten weleens anders lopen dan gepland toch Worldbeater
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:23 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Tja .. miljarden verliezen, maakt dat extra salaris ook niets op uit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
moiweinig kans denk ik..
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:23 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
niet geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:35 schreef Worldbeater het volgende:
Tja .. miljarden verliezen, maakt dat extra salaris ook niets op uit.![]()
Wat moet je dan als bedrijf, slechte werknemers nemen.![]()
En zeker geen beleidsbepalende mensen.We moeten vooruit met het bedrijf.
Bovendien wilde ik al bij Ford werken toen ik nog maar een klein jongetje was.![]()
Ik wil er verdorie voor knokken. :')
Vrijdagmiddag solliciteren aan de andere kant van het land.Klinkt boeied, wie/wat/waar is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrijdagmiddag solliciteren aan de andere kant van het land.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beater goes international![]()
Kan je meteen in Overijssel gaan wonen, kenkergoedkope grond daar ofzeau?Die ene schaatser met dat hoge voorhoofd
en dat ongelofelijk boerenkutaccent (friesch
) woont daar nu, jees man... die heeft pas een tuin.
Pennenlikkers
Gewoon geen 9 tot 5 baan zoeken en weg van die renkerdekenker dure steden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
moiweinig kans denk ik..
[..]
Geeezzz.. Put yourself togetherquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet Ford, niet mijn mustangetje, niet mijn GT40
![]()
![]()
Wil je erover pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
NohHhhh! Hicham luistert naar de Pussy Cat Dolls!![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:54 schreef -XX- het volgende:
[..]volgens mij ken jij de 'gouwe ouwe' niet, als ik het maar ff zo zal zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat nummer bestond al voor de pussy cat dolls![]()
Oh hebben hun dat gecovered ofzo?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij ken jij de 'gouwe ouwe' niet, als ik het maar ff zo zal zeggen
Ja maar!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij ken jij de 'gouwe ouwe' niet, als ik het maar ff zo zal zeggen
Tof.quote:
Ik weet er alles van, regeltjes regeltjes regeltjes.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet geschoten is altijd misdus we zullen zien
en een Amerikaans bedrijf is ook niet alles..al die regeltjes voor de regeltjes
Hoe is het om blond te zijn?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Leren is niet voor mij weg gelegt.Ik weet alles al... helaas!
![]()
Tof.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, regeltjes regeltjes regeltjes.Elke dag verzinnen ze nieuwe.
Er zijn al diverse mensen opgestapt omdat ze daar niet meer tegen konden.![]()
Met de remleidingen kan ik je wel helpen, maar met die keerringen niet, dat zeg ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
die vind je hier dagelijks denk ik
[..]
wat je dus eigenlijk zegt:
die remleidingen doe je maar lekker zelf en met die keerringen zoek je het maar uit![]()
zeg dan gewoon dat je niet wil helpen
Tof.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Leren is niet voor mij weg gelegt.Ik weet alles al... helaas!
![]()
Tof.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:13 schreef Rib-i het volgende:
Met de remleidingen kan ik je wel helpen, maar met die keerringen niet, dat zeg ik![]()
Tof.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Met de remleidingen kan ik je wel helpen, maar met die keerringen niet, dat zeg ik
quote:
nu weer verder leren![]()
Hoogste tijd om de velgen in de tectyl te gaan zetten....quote:
lekker tofquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:25 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hoogste tijd om de velgen in de tectyl te gaan zetten....
![]()
tof.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:28 schreef BazzieK het volgende:
Net 4 borden eten op, zit een beetje vol
Das tof!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:26 schreef Makster het volgende:
[..]
lekker tof![]()
BEn ff pissen en voetbal kijken, kan je denken lekker tof maar dat fuckt me dus niks heh..![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:28 schreef BazzieK het volgende:
Sowieso schrijf je zo.
Tof.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:28 schreef BazzieK het volgende:
Tof voor je.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Das tof!![]()
Okee, wie nu nog 1 x tof zegt die kraaigt toch ene dreun om zijn ere!![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:30 schreef -XX- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vet tof.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:28 schreef BazzieK het volgende:
Tof.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ten tweede heeft de vorige eigenaar verklaard dat hij de motor als betaling kreeg op het zetten van een hele grote tatoeage, maar de getatoeeerde ineens geen geld meer had. Na deze niet ter zake doende info kan ik je melden dat de tatoeeerder via zijn auto de motor heeft gestart, en een rondje door Zoetermeer heeft gereden.En gezien zijn voorkomen -niet komaf-
geloof ik hem volledig. In de winter is het wat rustiger bij hem, en mag ik een tatoeage gratis laten bijwerken.
![]()
Ten derde, het is 550 cc.Correctie 528 cc.
mzzltovquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:30 schreef -XX- het volgende:
Serieus harde wind!
![]()
Donderdag gaat het vriezen!
En morgen liggen de wegen vol met afgeknakte takken![]()
Tof.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Das tof!![]()
Okee, wie nu nog 1 x tof zegt die kraaigt toch ene dreun om zijn ere!![]()
Dik tof.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:43 schreef OPM het volgende:
Hey
Hier de gelukkige eigenaar van deze [XBox] Halo clanFighter[/topic] van Makster. Gisteren heeft ie hem zelf gebracht (uurtje rijden) wat uiteraard :} :} van hem was! Zelf ben ik niet zo heel handig (Afbeelding) dus heb ik de hulp ingeroepen van iemand die dat wel isVandaag ff gekeken naar wat er allemaal moet gebeuren wil ie rijden, daarna gaan we kijken wat we kunnen doen om hem echt dik te maken :]
Hier wat pics hoe die er nu bij staat:
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Dit is wat op korte termijn gaat er gebeuren:
* subframe --> kont fiksen
* dempers + bochten
* ketting
* remleidingen
* luchtfilters
Subframe hebben we een goed voorbeeld van, dus we gaan een poging wagen dat zelf te doen. Zadel en achterlicht komen er aan. Moeten we alleen de undertail nog dicht maken op 1 of andere manier. Stalen remleidingen zijn onderweg, zodra die binnen zijn kunnen we ze monteren. Open KN luchtfilters plus alle vloeistoffen zijn besteld, als het goed is zijn het deze filters:
(Afbeelding)
Setje bochten heb ik liggen, open dempers ben ik nog naar op zoek (zie Te koop Gevraagd topic). En een ketting zoek ik ook nog, ik weet dus niet of ik er 1 van een Gixxer uit 92 op kan zetten of een langere erop moetMocht iemand nog wat hebben liggen dan houd ik me aanbevolen
Naja, zal wel iets vergeten zijn maar dat merken we onderweg wel
Oja, die 2 lampen die er voor op zitten demonteer ik. Misschien dat ik een kuipje derop zet of gewoon 2 dikke koplampendaar ben ik nog niet over uit. Dus, mocht iemand interesse hebben...
deze toffe avond was een stuk toffer geweest als ik dat toffe examen van morgen al tof gemaakt zou hebben, waardoor ik nu niet al die toffe info hoefde te lezen en mijn toffe tijd toffer kon besteden aan het toffe fok ofzoquote:
Tofquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
Zal me ook nog maar es melden in dit toffe topic
-XX- on firequote:
Tzou best tof voor je zijn als je dat examen inderdaad tof zou maken, want dat scheelt je weer een toffe avond leren voor dat toffe herexamen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
deze toffe avond was een stuk toffer geweest als ik dat toffe examen van morgen al tof gemaakt zou hebben, waardoor ik nu niet al die toffe info hoefde te lezen en mijn toffe tijd toffer kon besteden aan het toffe fok ofzo
of zoiets tofs![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:07 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Tzou best tof voor je zijn als je dat examen inderdaad tof zou maken, want dat scheelt je weer een toffe avond leren voor dat toffe herexamen.
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
deze toffe avond was een stuk toffer geweest als ik dat toffe examen van morgen al tof gemaakt zou hebben, waardoor ik nu niet al die toffe info hoefde te lezen en mijn toffe tijd toffer kon besteden aan het toffe fok ofzo
of zoiets tofs![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, tofquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
Zal me ook nog maar es melden in dit toffe topic
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:21 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Egwel
Examen of tentamen, en voor welk vak
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]Da's een hele berevel en 3 flessen wijn muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
same shit, different name...quote:Examen of tentamen, en voor welk vak
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
same shit, different name...Heb je de tweede opdracht van APR al af danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar ben ik nog niet eens aan begonnen ...
Hoeft ook niet, heb ik nu nog een heel blok voor
En voor C++ kun je gewoon een simpel programmaatje inleveren ipv de hele avond te leren. Hebben wij ook gedaan, stelt echt geen ene flikker voor, maar wel goed genoeg om het vak af te sluitenIk ga er iig van uit dat ze daar bij APR geen onderscheid maken tussen iemand die C++ met een tentamen heeft afgesloten of met een opdracht. Want ik was ook niet van plan om de laatste opdracht van APR te doen
/nerdtalk![]()
![]()
ja, onze opdracht 1 was al bijna opdacht 2 kwamen we vandaag achterquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je de tweede opdracht van APR al af danDaar ben ik nog niet eens aan begonnen ...
volgens mij doen ze dat dus welquote:Hoeft ook niet, heb ik nu nog een heel blok voor
En voor C++ kun je gewoon een simpel programmaatje inleveren ipv de hele avond te leren. Hebben wij ook gedaan, stelt echt geen ene flikker voor, maar wel goed genoeg om het vak af te sluitenIk ga er iig van uit dat ze daar bij APR geen onderscheid maken tussen iemand die C++ met een tentamen heeft afgesloten of met een opdracht. Want ik was ook niet van plan om de laatste opdracht van APR te doen
/nerdtalk [afbeelding]
[afbeelding]![]()
En de volgende foto ligt ie op z'n gat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je de tweede opdracht van APR al af danDaar ben ik nog niet eens aan begonnen ...
Hoeft ook niet, heb ik nu nog een heel blok voor
/nerdtalk [afbeelding]
[afbeelding]![]()
Een Bar end mirror was hier heel gepast geweestquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ja, onze opdracht 1 was al bijna opdacht 2 kwamen we vandaag achter
we hebben het ff gefixt dat het werkt en volgens mij is dat nu opdracht 2... maar dat vragen we nog wel ff bij die bespreking (die wij pas volgende week hebben)
[..]
volgens mij doen ze dat dus welwant je kan ook je apr opdracht in inleveren voor c++
het is of opdracht 3 van apr maken (die je kan inleveren bij c++) of de c++ toets maken, die je dan kan doen ipv apr
en nou genoeg school gelul
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
En nu stopt Ome WIllem ermee
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:32 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ok... dit is gewoon te matig
Hmpfgrmblhmzquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij doen ze dat dus welwant je kan ook je apr opdracht in inleveren voor c++
het is of opdracht 3 van apr maken (die je kan inleveren bij c++) of de c++ toets maken, die je dan kan doen ipv apr
Photoshop?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En de volgende foto ligt ie op z'n gat?
Niet tofquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij train jij nooit alleen maar altijd met jezelf
![]()
shit, ik was aan het leren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:42 schreef Herr.Flick het volgende:
Haai![]()
Knap hoor!![]()
Yamaha Dragstar XVS 1100C '08 - (Rib-i) Eej, iemand die de OP leestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben gesnapt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Niet tof![]()
Het is een teamsport
En verder.... leren jij slet![]()
Ken je deze ook ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[..]
Da's een hele berevel en 3 flessen wijn muziek![]()
Stevie Ray Vaughnquote:
over wat voor sport hebben we het eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Niet tof![]()
Het is een teamsport
En verder.... leren jij slet![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Eej, iemand die de OP leest![]()
Ik ben gesnapt![]()
![]()
Dat is nog even, kunnen we je in het voorjaar begroetenquote:
OK, een gekleurde danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Stevie Ray Vaughn![]()
Hoort bij de beste blanke blues gitaristen![]()
De gitarist ken ik, de beelden niet
Sherrif of the Satan's Barbers MCquote:
wist niet dat er zoveel oud spul op youtube stondquote:
De GestapoHerr Flick.. uiteraard op een dikke Duitse BMW K1200S is altijd erg scherp ja.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:44 schreef Rib-i het volgende:
Eej, iemand die de OP leest![]()
Ik ben gesnapt![]()
![]()
Dikke armen.quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:42 schreef Herr.Flick het volgende:
Haai![]()
Knap hoor!![]()
Yamaha Dragstar XVS 1100C '08 - (Rib-i) 1908?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
なんだっけ
Aint going to tell at this moment.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Klinkt boeied, wie/wat/waar is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok Mozilla.. ik kan er niet mee overweg.. weer een megareply op OPM naar de filistijnen.Laat maar.
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
wist niet dat er zoveel oud spul op youtube stond![]()
Makster ook![]()
Mischien iets voor Gawainequote:Op woensdag 1 november 2006 00:31 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb een hele mooie winteraanbieding voor onze naked bike doorrijders.![]()
[afbeelding]
Voor slechts 50 euro.. of een lasapparaat van de Gamma t.w.v. 50 euro of meer.![]()
Hicham!!!!!!![]()
Roderick!!
Fullie!
Snelwagen?
![]()
Tja........... een echte Schurgers.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:46 schreef worldpimber het volgende:
50 euro voor een ondergepist kuipruitje en een topkuip waar mijn cavia zich nog voor zou schamen![]()
Ik kan je verzekeren dat Hicham dat genetisch gemanipuleerde ding niet hoeft.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:52 schreef Worldbeater het volgende:
Die man zei nog dat ik er makkelijk 50 pleuro voor kon krijgen. En in de winter is het ècht vet handig.
Misschien moet je Hicham even wakker maken, anders is hij misschien morgenochtend al verkocht.![]()
Waar zou'ie zijn?quote:Op woensdag 1 november 2006 01:07 schreef worldpimber het volgende:
Zelfs niet als ie daarvoor zijn Snoopy knuffel terug krijgt. [afbeelding]
Wat is dat voor een space-kuip??quote:Op woensdag 1 november 2006 00:46 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Zat bij de XJ.Misschien vang ik er nog iets voor. Moet het BMW K75 topic ff spammen op MF.
Daar heb je van die dwazen aardige mensen die het nog mooi vinden ook.......![]()
[afbeelding]
Marktplaats is al gespamd, evenals het verkoop gedeelte@ MF.![]()
![]()
![]()
Van voor je geboorte.quote:
8 track cassettespeler??quote:Op woensdag 1 november 2006 01:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voorzien van een cassettespeler.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 01:29 schreef Worldbeater het volgende:
Jij hebt natuurlijk stiekem de opdracht gekregen om hem terug te brengen.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 01:36 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn vader en moeder wilden mij nog een autoradio die ze hadden liggen aansmeren.
Voorzien van een cassettespeler.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 01:42 schreef Worldbeater het volgende:
Dat nou ook weer niet.. wel voorzien van rode ledjes. Inplaats van een LCD display.
Ik zie ze nog onbegripvol kijken toen ik weigerde.![]()
En nu echt maffen.![]()
![]()
quote:[19:07:20] ' : ga j niet naar westerpark?
[19:07:36] Angelina (L): no mang..
[19:07:38] Angelina (L): ik kan niet weg;)
[19:07:54] Angelina (L): en ik wil o0k niet:)
[19:07:59] Angelina (L): kheb morge crematiee:)
[19:08:30] ' : joh vn wie?
[19:08:47] Angelina (L): vader van een goede vriendin van my:)
[19:09:44] ' : zo erg
[19:10:00] Angelina (L): se
[19:10:04] Angelina (L): hy heeft zichzelf opgehange:(
[19:10:17] ' : hodee
[19:10:23] Angelina (L): ik weeT:)
[19:10:34] ' : zo erg man
[19:10:40] ' : was het een man of vrouw
[19:10:44] Angelina (L): man
[19:11:33] ' :
[19:11:53] Angelina (L): (K
[19:12:01] ' : (K) ik bn weg oke
quote:Op woensdag 1 november 2006 00:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien moet je Hicham even wakker maken, anders is hij misschien morgenochtend al verkocht.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 01:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat Hicham dat genetisch gemanipuleerde ding niet hoeft.
Zelfs niet als ie daarvoor zijn Snoopy knuffel terug krijgt.
He kumpel, das ist ja die falsche farbe!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
Waarom heb ik een remverdeler.. terwijl er maar 1 schijf in het voorwiel zit?![]()
Stom seriematige assemblage bij Yamaha....
[afbeelding]
Ik krijg er geen druk op, vermoedelijk is de rempomp naar zijn grootje.
Morgen die van de KLX of de Aprilia proberen.![]()
[..]
De GestapoHerr Flick.. uiteraard op een dikke Duitse BMW K1200S is altijd erg scherp ja.![]()
]
[..]
Dikke armen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 00:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aint going to tell at this moment.![]()
Jij bent er ook niet voor mij als ik je nodig heb.. koffiekoekje.![]()
sorry voor de intresseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok Mozilla.. ik kan er niet mee overweg.. weer een megareply op OPM naar de filistijnen.Laat maar.
![]()
![]()
![]()
Ik bied een spritskoekje met chocoquote:Op woensdag 1 november 2006 00:46 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Zat bij de XJ.Misschien vang ik er nog iets voor. Moet het BMW K75 topic ff spammen op MF.
Daar heb je van die dwazen aardige mensen die het nog mooi vinden ook.......![]()
[afbeelding]
Marktplaats is al gespamd, evenals het verkoop gedeelte@ MF.![]()
![]()
![]()
Babyblauw?quote:Op woensdag 1 november 2006 08:31 schreef Herr.Flick het volgende:
He kumpel, das ist ja die falsche farbe!![]()
Du penner!!!![]()
Aan de posticon te zien denk ik dat je het begrijpt.quote:
Was er storm.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:08 schreef worldpimber het volgende:
Weinig gepost hierzo?
Zelfs niet over dat gestorm?
Mjah, dan hou ik me bek ook maar.
Hoorde ik daar mijn naam?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:31 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Voor slechts 50 euro.. of een lasapparaat van de Gamma t.w.v. 50 euro of meer.![]()
Hicham!!!!!!![]()
Roderick!!
Fullie!
Snelwagen?
![]()
Dat heet toch gewoon "herft weer"quote:Op woensdag 1 november 2006 11:08 schreef worldpimber het volgende:
Weinig gepost hierzo?
Zelfs niet over dat gestorm?
Mjah, dan hou ik me bek ook maar.
Niet meer ziek/zwak/misselijk/moe van school/depressief?quote:Op woensdag 1 november 2006 11:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoorde ik daar mijn naam? [afbeelding]
![]()
Vette chickiez in jouw generatie jewets.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
Was er storm.Ik heb heerlijk geslapen.
![]()
Omgebouwde XJ550.![]()
[afbeelding]
Ik wil dat blok wel hebben.![]()
quote:
Herftquote:Op woensdag 1 november 2006 11:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat heet toch gewoon "herft weer"
leipquote:Op woensdag 1 november 2006 00:31 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Hicham!!!!!!![]()
Roderick!!
Fullie!
Snelwagen?
![]()
Wie het laatst lacht ....quote:Op woensdag 1 november 2006 11:53 schreef worldpimber het volgende:
Hahaha, iemands balkondeur van beneden is eruit gewaaid
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
Actie van DE.![]()
[afbeelding]
Zie ik dat er 50 meter verderop een dame van 35 jaar woont die Anita.. <censuur> achternaam, <censuur adres en huisnummer> woont die aan mensen vraagt of ze gezellig op de koffie komen. Modern contact leggen.![]()
Ging er mij om of ik 15.000 euro gewonnen had met de actiecode.
Jij houd er wel rare gedachten op na, bij de tekst "op de koffie komen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wil ze alleen maar kletsen over kinderen, tuinen, werk van der man, de buurt/buren en ander huisvrouwen gelul![]()
Tja.... ik maak wel eens wat mee... dus ik ben niet zo "onrein" geboren hoor.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Jij houd er wel rare gedachten op na, bij de tekst "op de koffie komen"
Misschien wil ze alleen maar kletsen over kinderen, tuinen, werk van der man, de buurt/buren en ander huisvrouwen gelul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hard onderweg de aankoopsprijs van de AF1 terug te verdienen..![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Worldbeater op 01-11-2006 12:55:11 ]
Hou je de tafel een beetje schoon ...quote:Op woensdag 1 november 2006 12:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja.... ik maak wel eens wat mee... dus ik ben niet zo "onrein" geboren hoor.![]()
![]()
Hard onderweg de aankoopsprijs van de AF1 terug te verdienen..![]()
Ik ruim weinig op, dat is slecht voor de sfeer.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:48 schreef worldpimber het volgende:
Hou je de tafel een beetje schoon ...
Die rode doos, daar heb ik vroeger nog bootje in gevaren in de woonkamer en daar zat alle speelgoed inquote:Op woensdag 1 november 2006 12:53 schreef Worldbeater het volgende:
// maar zelfs stilstaand heeft de olie na 2 dagen de weg naar buiten gevonden.![]()
![]()
Alles gaat weg voor redelijke prijzen.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:59 schreef worldpimber het volgende:
Die rode doos, daar heb ik vroeger nog bootje in gevaren in de woonkamer en daar zat alle speelgoed in![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 00:31 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Hicham!!!!!!![]()
Roderick!!
Fullie!
Snelwagen?
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 12:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja.... ik maak wel eens wat mee... dus ik ben niet zo "onrein" geboren hoor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hard onderweg de aankoopsprijs van de AF1 terug te verdienen..
^^quote:Op woensdag 1 november 2006 12:36 schreef worldpimber het volgende:
Ben dus verdamt al ziek
Dikke fiets ..quote:Op woensdag 1 november 2006 13:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koplamp/kuipje![]()
[afbeelding]
rest trouwens ook![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:20 schreef kratjuh het volgende:
Kleiduiven schieten op z'n TopGear's ..![]()
whehequote:Op woensdag 1 november 2006 14:20 schreef kratjuh het volgende:
Kleiduiven schieten op z'n TopGear's ..![]()
PhAt BaNdJe DuDequote:Op woensdag 1 november 2006 14:39 schreef Rib-i het volgende:
Voor een streetfighterproject bezig geweest. Gast had Velgen van 2600 Euro Excl BTW Excl. banden besteld. Vandag bandje erop gezet
Mooie velg![]()
[afbeelding]
Flinke band![]()
[afbeelding]
Je kan het niet goed zien, maar het is een diepe velg
[afbeelding]
In vergelijking met een standaard band
[afbeelding]
Wel vet, Letterlijk en figuurlijk![]()
Paardrijden
![]()
Die banden! Wiehhhhihihihi!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koplamp/kuipje![]()
[afbeelding]
rest trouwens ook![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:09 schreef Roderick2085 het volgende:
kom ik eerst op het station, defect bovenleiding tussen almere en weesp
![]()
dan maar snel weer naar huis, motor pakken.... was gelukkig nog wel op tijd voor het tentamen...
kom je daar, 5 min voor het tentamen begint worden ze al uitgedeeltdat was dus ff snel overleggen.... zei het dat dat eigenlijk niet nodig was....
helemaal bovenaan het tentamen staat
"Alle hulpmiddelen zijn toegestaan"![]()
![]()
![]()
helaas had ik alleen maar een boek mee... andere mensen dus ook gewoon met laptop op internet zoeken enzo![]()
uitkomst van een programma opschrijven, gaan ze gewoon het programma overschrijven en draaientoch wel jammer dat ik geen laptop bij me had
al met al dus al een vreemde dag vandaag
Ach sommigen betalen dat liever aan een PC, wat ik dan weer niet zou doenquote:
quote:
Doet me een beetje denken aan dat "hardcore" aparaat, welke ook op discovery was met "bikers build off" ofzoiets...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:39 schreef Rib-i het volgende:
Voor een streetfighterproject bezig geweest. Gast had Velgen van 2600 Euro Excl BTW Excl. banden besteld. Vandag bandje erop gezet
Mooie velg![]()
[afbeelding]
Flinke band![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paardrijden
![]()
lekker boeiendquote:Op woensdag 1 november 2006 15:08 schreef hicham het volgende:
[..]Kenkernurdoes?
Volgens mij was dat niet de bedoeling
Libressequote:Op woensdag 1 november 2006 16:08 schreef Roderick2085 het volgende:
leukste van de sinterklaas.... een surprise maken![]()
[afbeelding]
lekker knutselenwie weet wat het gaat worden mag het zeggen
Ik kom er niet uitquote:Op woensdag 1 november 2006 16:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
een doos is een doos
[..]
nope
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik kom er niet uitIk zie een volgepropte doos met prullen, een trappenhuis of dergelijke, en een zak!
Watttttttt moet je daar nou bij denken!![]()
Ik meld me ook evenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan dat "hardcore" aparaat, welke ook op discovery was met "bikers build off" ofzoiets...
[afbeelding]
Dat is een minibikequote:Op woensdag 1 november 2006 17:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik meld me ook even
Dat is een van de mooiste choppers ( is het dat wel) die ik ken
(het is trouwens Mille Miglia van Walz Hardcore Cycles)
Samen met Shark van Bozzies uit Utrecht.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Doch fatsoenlijk rijdbaarquote:
Zoveel kostte mijn fzrquote:Op woensdag 1 november 2006 14:39 schreef Rib-i het volgende:
Mooie velg![]()
[afbeelding]
Flinke band![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paardrijden
![]()
oa. te koop bij harley worldquote:Op woensdag 1 november 2006 17:39 schreef oshiro het volgende:
[..]
Doch fatsoenlijk rijdbaar
[afbeelding]
Dat kan gewoon niet lekker zitten!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik meld me ook even
Dat is een van de mooiste choppers ( is het dat wel) die ik ken
(het is trouwens Mille Miglia van Walz Hardcore Cycles)
Samen met Shark van Bozzies uit Utrecht.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wel lekker fris aan de klootjes/lipjes![]()
Hoooiquote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
HoooiRustig hoe zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Die linker is niet vet, die rechter is gewoon smal...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:39 schreef Rib-i het volgende:
Flinke band![]()
het belangrijkste bij het klussenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:11 schreef Worldbeater het volgende:
En pepernoten met witte chocolade en yoghurt.![]()
Ding was niet te passen bij de bandenmachine, dus moest het met de hand en alles wat eraan vastzit erin gedrukt worden zonder de velg te beschadigenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die linker is niet vet, die rechter is gewoon smal...![]()
Enn wel handig als je dit soort dingen kan doen bij een bedriende garage.. willikook.![]()
Ging het trouwens met die band/velg..
.. heb wel eens die choppersbouwers op tv enorm zien sporten met zo'n gevaarte.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:11 schreef Worldbeater het volgende:
Sleutelen kan ik niet .. maar een spullen dat ik heb.....![]()
[afbeelding]
Gelukkig heb ik een groot kofferbakkie.![]()
[afbeelding]
Een lasapparaat, kolomboormachine, decoupeerzaag, accuboormachine, een werkbank, een 18 delige schroevedraaierset. En pepernoten met witte chocolade en yoghurt.![]()
Netjes man, nu nog even er achter komen hoe alles werktquote:Op woensdag 1 november 2006 19:11 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een lasapparaat, kolomboormachine, decoupeerzaag, accuboormachine, een werkbank, een 18 delige schroevedraaierset. En pepernoten met witte chocolade en yoghurt.![]()
Vertel vertelquote:
De decoupeerzaag, schuurmachine in wat minder mate.quote:
Vooral het lasapparaat...... en ik vraag me nu af of de bedrading in de schuur wel 100 ampere trekt.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:19 schreef BazzieK het volgende:
Netjes man, nu nog even er achter komen hoe alles werkt
Kolomboormachine is idd een handig apparaat, vooral als je met je project bezig gaat. Het is alleen een groot ding als je weinig plaats hebtquote:Op woensdag 1 november 2006 19:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De decoupeerzaag, schuurmachine in wat minder mate.
(moet ook Nick zijn bed verlagen, is nu a piece of cake)
Maar vooral de werkbank en in iets mindere mate de accuboormachine weer wel.
Ik ben de lader van de accuboormachine al jaren kwijt, en stond 5 keer per jaar te twijfelen of ik niet even zo'n ding moest kopen. Ben blij dat ik gewacht heb, deze set is echt voor een belachelijke prijs.
De kolomboormachine is een onderschat apparaat, en het lasapparaat was maar ¤ 54,95 dus een handige aankoop om het leven aangenamer te maken.![]()
[..]
Vooral het lasapparaat...... en ik vraag me nu af of de bedrading in de schuur wel 100 ampere trekt.![]()
Edit. de schuurmachine stond nog niet in het lijstje.![]()
En dat voor +- ¤63,- (schuurmachine, schroef/boormachine, decoupeerzaak + werkbankje)quote:Op woensdag 1 november 2006 19:11 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet meer ziek/zwak/misselijk/moe van school/depressief?![]()
Hoeist in de liefde.. en met die chatvriendin waar je een paar maanden gelden mee gedated had?
Top, kon niet beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
liefde = die chatvriendin![]()
I almost shot the goddamn thing!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ding was niet te passen bij de bandenmachine, dus moest het met de hand en alles wat eraan vastzit erin gedrukt worden zonder de velg te beschadigen![]()
Nog iets weggewaaid in je tuinquote:Op woensdag 1 november 2006 19:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Top, kon niet beter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()