quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:29 schreef Worldbeater het volgende:
Hij loopt heel geintereseerd mee.. en ik vertel van de adapter op de auto.
Toen zei hij: dat heb ik inderdaad al gezien....... Ik:![]()
![]()
![]()
Hij weer: en die moet je er af halen, want die jatten ze anders.
Ok Ribi-I, regel jij alles en mail maar hoe laat ik er moet zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:48 schreef Worldbeater het volgende:
.. 9 november.Maar als jij en Pimber deze donderdag willen dan kan dat.
Van harte welkom.![]()
We waren nog niet eens bij de auto.. niet eens in zicht.quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
Wat drink/eet je dan......... dan haal ik dat.In ieder geval M&M's en cola.
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:19 schreef worldpimber het volgende:
Stroopwafels
Appelkoeken![]()
Mergpijpeh![]()
Chips
Veel chips
Chocomel![]()
Chocoladeletters
Bastogne![]()
Zoiets, maar dan meer.
Normaal heb ik alleen sapjes, en koffie natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:00 schreef worldpimber het volgende:Volgende week kan ik niet
Maar naast cola kan je wel sinas halen...
dat wordt verplicht wheely rijdenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Normaal heb ik alleen sapjes, en koffie natuurlijk.De appelkoeken zijn net op.
![]()
Damn, 6 uurtjes geslapen vanaf 3 uur, 9 uur wakker, en nog niets gedaan vandaag.![]()
Tussen het koffie zetten door wel even de accu bij de motor gehouden.
[afbeelding]
Totaal geen ruimte onder de buddy.Vlakke montage.
![]()
Ik had ook nog gehoopt achterop .. kabeltje verlengen.. klaar.
[afbeelding]
Maar de accu past gewoon nergens, behalve op zijn kant op de normale plaats.
[afbeelding]
Alleen dan lekt de vloeistof er uit.. en hij puilt nog uit ook.Nieuwe bestellen dus.
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat wordt verplicht wheely rijden
Sapje ook goed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
Normaal heb ik alleen sapjes, en koffie natuurlijk.De appelkoeken zijn net op.
![]()
Damn, 6 uurtjes geslapen vanaf 3 uur, 9 uur wakker, en nog niets gedaan vandaag.![]()
quote:Tussen het koffie zetten door wel even de accu bij de motor gehouden.
[afbeelding]
Totaal geen ruimte onder de buddy.Vlakke montage.
![]()
Ik had ook nog gehoopt achterop .. kabeltje verlengen.. klaar.
[afbeelding]
Maar de accu past gewoon nergens, behalve op zijn kant op de normale plaats.
[afbeelding]
Alleen dan lekt de vloeistof er uit.. en hij puilt nog uit ook.Nieuwe bestellen dus.
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
.. 9 november.Maar als jij en Pimber deze donderdag willen dan kan dat.
Van harte welkom.![]()
Ik heb donderdag eerst een gesprek tot 12:00 als het goed gaat (en anders kan ik al vanaf 11:02quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok Ribi-I, regel jij alles en mail maar hoe laat ik er moet zijn![]()
Sommige vaklui zien allesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
De voorkeur ligt bij volgende week.Maar deze donderdag kan ook.
Wat drink/eet je dan......... dan haal ik dat.In ieder geval M&M's en cola.
![]()
[..]
We waren nog niet eens bij de auto.. niet eens in zicht.
En hij parkeert aan de andere van de straat.. en het dan al gezien hebben..
Haviksogen.Ieder zijn talent.
Dingetje integreert alsof het er gewoon op hoort.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:31 schreef divided het volgende:ik ga de schuur weer in polijsten probeer straks eerste resultaat te posten.
de houders van de stepjes passagier om mee te beginnen daarna voorvorken en miss de demper nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt niet te geloven zeg.quote:![]()
Kan je even een ondertiteling genereren voor doven en slechthorenden bij dat filmpje?![]()
George Gallowayquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:33 schreef Rib-i het volgende:
[politiek]
Journaliste wordt gepawned![]()
http://www.youtube.com/watch?v=o1EFAqjiwWI&NR
Duurt wel lang maar is de moeite waard![]()
[/politiek]
Nog steeds geen geluid?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:36 schreef Worldbeater het volgende:
Kan je even een ondertiteling genereren voor doven en slechthorenden bij dat filmpje?![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed polijsten, dan houdt de zwarte lak daarna beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Echt niet te geloven zeg.![]()
![]()
Het gaat over de inval van Israel in Libanon eerder dit jaar.
Een Ierse Pro Hezbollah tegenover een reporter
Uitspraken van de Ier in de trant van "You stupid woman" enz..
Heb je de motor al gestart![]()
George Galloway?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
George Galloway![]()
Jammer dat er zo weinig filmpjes van zijn
Volgens mij is hij wel erg bekend, maar ik ken hem ook slechts van dat filmpje toevallig en heb daarna alle andere filmpjes opgezochtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:46 schreef Rib-i het volgende:
George Galloway?
Ik wist niet dat hij bekend was![]()
![]()
Asus A7N8X-E, maar ik heb ook al eens een losse kaart er in geprikt van 8 euro, maar die deed ook niets. Mogelijk al gelijk bij installatie een probleem met de PCI besturing, kaartje wordt niet eens herkend.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:42 schreef worldpimber het volgende:
Nog steeds geen geluid?
Wat voor PC specs heb je dan, geluidskaart was toch het probleem?Misschien kan ik wel even een geluidskaart meepakken uit de "werkplaats"
die we toch niet meer gebruiken.
![]()
In ruil voor appelkoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga wat doen.. met een stok achter de deur.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Asus A7N8X-E, maar ik heb ook al eens een losse kaart er in geprikt van 8 euro, maar die deed ook niets. Mogelijk al gelijk bij installatie een probleem met de PCI besturing, kaartje wordt niet eens herkend.
Ook niet met alle overige IRQ's vrijgemaakt. Wb is niet helemaal dom.![]()
De PC speakers zijn goed, want ik luister nu via een oude cd speler uit 1988 naar hardrock uit 1985.![]()
En je mag al op visite komen, maar wie zegt dat je ook boven op de computerkamer mag komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga wat doen.. met een stok achter de deur.
![]()
![]()
You're dead man.
![]()
Hij is goedquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:48 schreef worldpimber het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2W1FZWML6wA
Check deze dan, die man kan praten![]()
![]()
![]()
quote:
Neee... misschien pak ik vanavond even de startkabels.. de Chrysler heeft grote aansluitpunten via bouten op het motorblok, speciaal voor hotstart. Maar ik moet hem ook nog overschrijven. Dus wordt wel oppassen als ze me snappen.quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Asus A7N8X-E, maar ik heb ook al eens een losse kaart er in geprikt van 8 euro, maar die deed ook niets. Mogelijk al gelijk bij installatie een probleem met de PCI besturing, kaartje wordt niet eens herkend.
Ook niet met alle overige IRQ's vrijgemaakt. Wb is niet helemaal dom.![]()
De PC speakers zijn goed, want ik luister nu via een oude cd speler uit 1988 naar hardrock uit 1985.![]()
En je mag al op visite komen, maar wie zegt dat je ook boven op de computerkamer mag komen?Mischien krijgt Worldpimber het wel aan de praatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga wat doen.. met een stok achter de deur.
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik inderdaad al gezien, je kunt beter een extra slot op de motorkap doen anders jatten ze dat eruit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:57 schreef Worldbeater het volgende:
Neee... misschien pak ik vanavond even de startkabels.. de Chrysler heeft grote aansluitpunten via bouten op het motorblok, speciaal voor hotstart.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad al gezien, je kunt beter een extra slot op de motorkap doen anders jatten ze dat eruit.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad al gezien, je kunt beter een extra slot op de motorkap doen anders jatten ze dat eruit.![]()
![]()
![]()
Een WR450 is meer de tegenhanger van de CRF450-X (als die bestaat, de 250-X is er wel)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gamma... voor een dubbeltje zit je niet op de eerste rang Ploderus.
Het zijn best wel onderhoudsintensieve motoren.
Ik vind in viertakt, en betrouwbaar, een Yamaha WR450 wel wat. (soort tegenhanger van de Honda CRF)
Een WR heeft wel wat 'lievere' nokkenassen dan een YZF, en is een stuk minder aggressiefquote:Maar ook dit is een hoge compressie machine, de zuiger gaat dus nauwelijks langer mee dan die van een 2 takt.![]()
Uhu, daar is het dus fout gegaanquote:[afbeelding]
Ik heb er trouwens bij de plaatselijke motorzaak wel eens een blok van doordemidden gezien.![]()
Een hoopje gruis als de drijfstanglager er uit vliegt.![]()
![]()
En als je geld hebt, die Aprilia SXVquote:Meer gewone "weg"SM's met normale onderhoudsintervallen zijn de omgebouwde crosser in het type Honda XR, Kawsaki KLX650C, Yamaha XT serie.![]()
Maar ook hier zijn versleten zuigers, drijfstanglagers die er elk moment mee kunnen kappen heel gewoon.
Een 1 cylinder is best wel een conceptje om rekening mee te houden, veel lastwissel op de lagers, motorblok op leeftijd, hogere slijtage dan een willekeurige brikker vierpitter. U lose money.![]()
--> DIGquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:45 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
bel ik net zon poppetje van EA op, ik vertellen over mn battlefield. gaat ie van die standaard vragen stellen, vraagt ie of ik een router heb. Weet ik veel dr staat hier wel een internetding wat ik hier heb neergepland
maar of dat een router is. Kunnen die lui nou helemaal niks
![]()
De nieuwe KTM950SMRquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:45 schreef oshiro het volgende:
[..]
Een WR450 is meer de tegenhanger van de CRF450-X (als die bestaat, de 250-X is er wel)
De YZF450F is de echte tegenhanger van de CRF450.
[..]
Een WR heeft wel wat 'lievere' nokkenassen dan een YZF, en is een stuk minder aggressiefmaar het blijft opletten.
[..]
Uhu, daar is het dus fout gegaan
PoefffEn er kan ook gewoon veel meer stuk gaan als je veel meer onderdelen hebt
[..]
En als je geld hebt, die Aprilia SXV
[afbeelding]
450cc vtwin
Nog andere suggesties als deze? Een superduke is meteen al bijna geen SM meer, met zn 990cc.
OMG hoe kan ik deze vergeten!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
De nieuwe KTM950SMR![]()
KTM 660
husaberg 650![]()
Duidelijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
--> DIG
Meestal is zo'n internetding wat na je modem zit een router
Die soes is een mooi machien'tjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
OMG hoe kan ik deze vergeten!
De Suzuki DR-Z 400! Lekker licht en echte supermotard! Echt een tof ding!
Router+modem geintegreerd met splitterquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:49 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Duidelijk, ik heb mn landlijn die loopt in een kastje, en uit dat kastje loopt een kabel naar mn telefoon en mn computer. KPN internetplusbellen
![]()
Klinkt verdomde moeilijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:50 schreef oshiro het volgende:
[..]
Router+modem geintegreerd met splitter
Eerst maar eens een rijbewijs, en dan mag ik ook op de DT125 van mn vaderquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:49 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
KTM lc4-400 Kopen?![]()
Dan kan ik sneller mn 660 kopen![]()
Je probleem is dat je niet kan multiplayeren? Dan moet je waarschijnlijk poorten open zetten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:51 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Klinkt verdomde moeilijk, ik laat wel een poppetje komen ofzo
![]()
Valt er iets aan in te stellen?
Wat is het verschil tussen een gewone modem en een modem-router?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:50 schreef oshiro het volgende:
[..]
Router+modem geintegreerd met splitter
Modem gaat 1 telefoonkabel in en 1 UTP uit, modem-router gaat 1 telefoon in en meer (meestal 4) UTP uit, en soms zit er nog een antennetje opquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een gewone modem en een modem-router? :")
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
Je probleem is dat je niet kan multiplayeren? Dan moet je waarschijnlijk poorten open zetten.
Ik zal eens ff wat opzoeken voor je...
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Modem gaat 1 telefoonkabel in en 1 UTP uit, modem-router gaat 1 telefoon in en meer (meestal 4) UTP uit, en soms zit er nog een antennetje op
Router is een soort slimme splitter die vaak nog kan bepalen wat ie doorlaat en wat niet.
In dit geval wordt zn multiplayer dus waarschijnlijk niet doorgelaten, als zn multiplayer niet werkt
Die moet je eigenlijk sowieso niet aan hebbenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
na 5sec disconnect ie
, er is een probleem met je server.
Ik zal eerst eens die standaard windows firewall uitzetten![]()
Het kan idd ook alleen een modem zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, en waarom heeft hij dan een modem router?![]()
Hij zegt de landlijn naar een kastje loopt (splitter?) en vervolgens 1 naar de telfoon en 1 naar de computer. Ik mis de modem eigenlijk in het verhaal, maar dan kan het alsnog beide opties zijn toch![]()
Voor de wireless internetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:59 schreef worldpimber het volgende:
En trouwens, een antenne op een modemrouter? Waar zit de radiofunctie dan, kan ik CAZ! luisteren
Was kost zo een lc4-400 dan? (LC = Liquid Cooled?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:49 schreef Snelwagen het volgende:
Die soes is een mooi machien'tje
KTM lc4-400 Kopen?
Dan kan ik sneller mn 660 kopen![]()
Jah die jahquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Die moet je eigenlijk sowieso niet aan hebbenJe kunt beter een andere gebruiken.
Heb je die experia box dinges?
voor ¤3750,- ben je de man, en jah hij is liquid cooledquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was kost zo een lc4-400 dan? (LC = Liquid Cooled?)
LC is een bloktype, de Superduke heeft een LC8. Denk ik watercooled ofzoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was kost zo een lc4-400 dan? (LC = Liquid Cooled?)
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:05 schreef Snelwagen het volgende:
voor ¤3750,- ben je de man, en jah hij is liquid cooled![]()
Ik bied 2000quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:05 schreef oshiro het volgende:
LC is een bloktype, de Superduke heeft een LC8. Denk ik watercooled ofzo
Ik kan de 640 vinden van 2000 tot 8000 euro ongeveer, hangt dus nogal van de staat en leeftijd van het ding af.
quote:
Wat hij smileytquote:
Pauper EA ik heb dat spel nog niet gekocht of er was al een update, khad het gewoon alleen bij CS moeten houdenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:07 schreef oshiro het volgende:
- Ik wil Battlefield 2142 kopen. Deze topics lezende zie ik dat er problemen zijn met battlefield 2. Na 20 minuten er uitgegooid worden en als het superdruk is je niet eens kan connecten. Wat is de status van dit allemaal? Ik wil namelijk geen miskoop doen met battefield 2142.
Dit lees ik op GoT (google), maar hij houdt het een stuk langer uit dan jij
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:59 schreef worldpimber het volgende:
En trouwens, een antenne op een modemrouter? Waar zit de radiofunctie dan, kan ik CAZ! luisteren
Dat zeg ik, --> DIGquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:10 schreef Rib-i het volgende:
Men, this forum turrs into a SM- / IT-nerd thing[afbeelding]
[..]
![]()
Gelukkig hebben we Worldpimber![]()
Jah dat probleem heb ik dus ook, kzal het eens proberen. Das voice over IP togquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:11 schreef oshiro het volgende:
Als ik klaar ben met een map laden dan staat er: Er is een probleem met u verbinding en wordt ik er meteen weer uitgeflikkerd.
soms kom ik wel een server binnen meestal met weinig man maar als het potje dan is afgelopen dan word ik weer van de server verbroken.
Bekend?
In dat topic las ik ook dat gebeuren van VoIP uitzetten.
Yup.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:17 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah dat probleem heb ik dus ook, kzal het eens proberen. Das voice over IP tog?
*Bong*quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
Ik kan me niets voorstellen bij dat Battlefield, klinkt ook saaiGoogle afbeeldingen zegt me ook niet zoveel.
Hou het toch maar bij CS, echt iets van 3/4 jaar niet meer gespeeld dus ben erg slecht. Maar dat vind ik niet belangrijk, de manier waarop je de top van de berg bereikt is belangrijker dan op de top zelf staan ofzeauw![]()
cs is mooierquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
Ik kan me niets voorstellen bij dat Battlefield, klinkt ook saaiGoogle afbeeldingen zegt me ook niet zoveel.
Hou het toch maar bij CS, echt iets van 3/4 jaar niet meer gespeeld dus ben erg slecht. Maar dat vind ik niet belangrijk, de manier waarop je de top van de berg bereikt is belangrijker dan op de top zelf staan ofzeauw![]()
Hij doet hetquote:
Haha, tofquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:37 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hij doet het![]()
![]()
bedankt, nu eens kijken hoe dat spel werkt
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:03 schreef -XX- het volgende:
Stelletje zotten8 pagina's op 1 dag
![]()
Middag![]()
Mijn ideequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:15 schreef BazzieK het volgende:
Heb ik nou net per ongeluk www.tweakers.net ingetypt ipv www.fok.nl?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:39 schreef hicham het volgende:
Oj
Had net een tentamen maar kon net zo goed thuis blijven. Enige reden dat ik nog wat dingen op het papiertje heb geschreven is omdat ik het zo lullig vond een leeg blaadje in te leveren![]()
quote:Peerke, long time no see(behalve net op MSN dan
) piczzzz van GSR
Ey man, hoeveel weken nog RoboKuniquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:35 schreef PeerkeMikuni het volgende:
DAT IS LANG GELEDEN
Ik de OP staat mijn Suzuki GSX600F nog, die vakkundig totaal los is gereden door Peerke![]()
Nu een Suzuki GSR, en zodra mijn gebroken vinger weer schroef-loos is de volgende meet weer van de partij![]()
www.tweakers.nlquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:15 schreef BazzieK het volgende:
Heb ik nou net per ongeluk www.tweakers.net ingetypt ipv www.fok.nl?
Suzuki GSRquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:35 schreef PeerkeMikuni het volgende:
DAT IS LANG GELEDEN
Ik de OP staat mijn Suzuki GSX600F nog, die vakkundig totaal los is gereden door Peerke![]()
Nu een Suzuki GSR, en zodra mijn gebroken vinger weer schroef-loos is de volgende meet weer van de partij![]()
Goed man, je krijgt iig een één omdat je je naam goed hebt geschrevenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:39 schreef hicham het volgende:
Oj
Had net een tentamen maar kon net zo goed thuis blijven. Enige reden dat ik nog wat dingen op het papiertje heb geschreven is omdat ik het zo lullig vond een leeg blaadje in te leveren![]()
Een icon?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:39 schreef hicham het volgende:
Oj
Op de terugweg naar huis werd ik nog aangesproken door een MF'er bij het verkeerslicht. Hij was alleen in voetgangersoutfit dus ff uitzoeken wie dat was in het gespot topic
Divided + oshiro, neem aub een icon voor de herkenning
Peerke, long time no see(behalve net op MSN dan
) piczzzz van GSR
ach gewoon gips dr om heen, mooi stevig. lukt alles primaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:52 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Nog tot 13 november met schroefkes in de vinger, dan weer vakantiefoto's bij de chirurg,
en hopelijk zit alles dan aan elkaar zodat ik weer mag koppelen!
Toffe pics, behalve die van je vinger danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:52 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Tijdens de proefrit 1:
[afbeelding]
Tijdens de proefrit 2:
[afbeelding]
Het begin van de ellende:
[afbeelding]
Peerke in actie (met hele vinger):
[afbeelding]
Zijkant:
[afbeelding]
Nog tot 13 november met schroefkes in de vinger, dan weer vakantiefoto's bij de chirurg,
Eindelijk een motor die populair is bij vrouwenquote:
Ik ben geen winterstopmietje neequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toffe pics, behalve die van je vinger dan![]()
Als jij het hele jaar doorrijdt dan zullen we dit jaar mischien nog een keer samen rijden![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:52 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Tijdens de proefrit 1:
[afbeelding]
Tijdens de proefrit 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijkant:
[afbeelding]
Ook met een kou gevoelige vers geheelde vinger?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:09 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Eindelijk een motor die populair is bij vrouwen![]()
![]()
[..]
Ik ben geen winterstopmietje nee![]()
Er komen nog genoeg mooie dagen, en een kouwe-klauwen-rit is altijd leuk ergens in de winter!
Dat botje zit behoorlijk scheefquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:52 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Tijdens de proefrit 1:
[afbeelding]
Tijdens de proefrit 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijkant:
[afbeelding]
Plaatje onder je naam, check je eigen profielquote:
Mooi hoor, die GSRquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:52 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Tijdens de proefrit 1:
[afbeelding]
Tijdens de proefrit 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijkant:
[afbeelding]
Inderdaad veul beterquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:42 schreef hicham het volgende:
FZ1 [afbeelding]
[afbeelding]
Zonder lellukke taartschep, spiegels en demper
1 woord... vet!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:42 schreef hicham het volgende:
FZ1 [afbeelding]
[afbeelding]
Die heb ik toch?quote:
Mooi ding manquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:52 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Tijdens de proefrit 1:
[afbeelding]
Tijdens de proefrit 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijkant:
[afbeelding]
Tringggggquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:42 schreef hicham het volgende:
FZ1 [afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Plaatje onder je naam, check je eigen profiel
[..]
Mooi hoor, die GSRZo te zien ook meteen mee op vakantie geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |