quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat meeen je niet, stel je eens voor dat je de ballen van BazzieK tegen je voorhoofd voelt bonken
quote:
Welcome back WBquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
Ik had zojuist de hele tijd een bumperklever .. of ik nou 60 reed of 120 op snelweg.![]()
[afbeelding]
Die waren duidelijk het slechtstquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:14 schreef Rib-i het volgende:
Was niet voor niks, was tof man![]()
BazzieK en -XX- op de dansvloer (RTL5)![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | » [url=http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/vote.php?id=2926&vote=1]Directie[/url] » [url=http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/vote.php?id=2926&vote=2]Managment[/url] » [url=http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/vote.php?id=2926&vote=3]Beleidsmedewerkers[/url] » [url=http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/vote.php?id=2926&vote=4]Marketing[/url] » [url=http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/vote.php?id=2926&vote=5]Administratie[/url] » [url=http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/vote.php?id=2926&vote=6]Operiations[/url] » [url=http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/vote.php?id=2926&vote=7]Rugridders[/url] [cimg]http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/poll.php?id=2926[/cimg] [sub][url=http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/]maak je eigen FOK! poll zelf![/url][/sub] |
Zie OPquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:29 schreef Rib-i het volgende:
De poll moet nog hierheen verplaatst worden
Is hij bij de MM geweest?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:31 schreef worldpimber het volgende:
Wie heeft die foto van BazzieK met een paarse ballon al jankend op de megameet nog [afbeelding]
Ik heb hem wel, maar kan hem niet vinden [afbeelding]
[ code verwijderd ]
Ff voor in de OP paste m8 [afbeelding]
alleen dat quote moest nog welquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
You're fast
Klinkt wel als een slechte film icm je username.![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:34 schreef Makster het volgende:
Wb haalt tegenwoordig ook rare fraten uit hoor
chauffeur ckerquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Geld als water heeft die gozer
Yepquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zal ff kloppen op de muur zodat Hicham misschien FokMC gaat bijlezen en de foto post.
quote:
Weet je het zeker?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:36 schreef bpm het volgende:
Ik wil me ook ff bij dit cluppie aansluiten
Volgens mij is dit al de 2de keer dat ie ontslag heeft genomen en toch flikt ie het telkens weer.quote:
Hoi, wie ben je , wat doe je, man/vrouw, heb je al gestemd etc...quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:36 schreef bpm het volgende:
Ik wil me ook ff bij dit cluppie aansluiten. Ik ben nog bezig met rijles, maar heb vanmiddag AVB gehaald en de 29e mag ik voor AVD. Mijn motor wordt hoogstwaarschijnlijk een Kawasaki ZZR / ZXR.
ZZR1400quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:36 schreef bpm het volgende:
Ik wil me ook ff bij dit cluppie aansluiten. Ik ben nog bezig met rijles, maar heb vanmiddag AVB gehaald en de 29e mag ik voor AVD. Mijn motor wordt hoogstwaarschijnlijk een Kawasaki ZZR / ZXR.
Zullen we deze week aan bakkie gaan doen bij Worldbeaterquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij is dit al de 2de keer dat ie ontslag heeft genomen en toch flikt ie het telkens weer.
I'm inquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:39 schreef Rib-i het volgende:
Zullen we deze week aan bakkie gaan doen bij Worldbeater
quote:
Hoi,quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoi, wie ben je , wat doe je, man/vrouw, heb je al gestemd etc...
![]()
Wel een duidelijk talent voor het erkennen en herkennen van hierarchie binnen een groep. Ik zal me ook even voorstellen:quote:
Debiele acties zoals??quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Welcome, pics van debiele acties ontvangen we altijd met open armen.
ZX-6R, smeack.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:41 schreef bpm het volgende:
[..]
Hoi,
Ik ben: Bpm
Ik doe: ICT / Produceren
Ik ben: Man
Ik hou van: Motorrijden (helaas nog op een lesmotor, Honda CB 500F)
Ik heb al gehaald: Theorie, AVB.
Ik wil graag: Een Kawa ZZR / ZXR (600 - 750 om te beginnen)
Ik heb nog niet gestemd omdat: Ik niet weet waarop ik moet stemmen...
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Wel een duidelijk talent voor het erkennen en herkennen van hierarchie binnen een groep. Ik zal me ook even voorstellen:
Hoi ik ben Mark, neuken
[edit]
la maar ben geen flikker![]()
[/edit]
Hard op je bek gaan, motoren slopen en zulks.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:42 schreef bpm het volgende:
Debiele acties zoals??
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:42 schreef Makster het volgende:
W8 trouwens ff,
Heeft WB WEEEEER ontslag genomenIk snap het allemaal niet meer
Tschüssquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:46 schreef kratjuh het volgende:
Weer lekker gegamed ..
En nu ga ik neer .. weltrusten allen
Ik ben tot nu toe nog niet op m'n bek gegaan, vanmiddag tijdens AVB examen echter wel bijna.. Moest vertragingsoefening doen en nam de laatste bocht van de slalom een beetje vreemd waardoor mijn voorwiel een beetje weggleed....quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hard op je bek gaan, motoren slopen en zulks.
Goeie smaakquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:41 schreef bpm het volgende:
[..]
Hoi,
Ik ben: Bpm
Ik doe: ICT / Produceren
Ik ben: Man
Ik hou van: Motorrijden (helaas nog op een lesmotor, Honda CB 500F)
Ik heb al gehaald: Theorie, AVB.
Ik wil graag: Een Kawa ZZR / ZXR (600 - 750 om te beginnen)
Ik heb nog niet gestemd omdat: Ik niet weet waarop ik moet stemmen...
quote:
Als ik een motor heb waarmee ik fatsoenlijk kan toeren en ook op wat hogere snelheid....quote:
Dat is het groepje op secundair niveau, aan de leiding staat het volgende groepje en tevens Photobucket.com ambassadeursquote:
Ik kan me terugtrekken, kunnen jullie niet gewoon zorgen dat het als de donder weer zomer wordt zodat ik ook mee kan toeren??quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goeie smaak![]()
[afbeelding]
Dit is een gedeelte van de groep waar jij deel van uit wil maken
[afbeelding]
Je kan je nu nog terugtrekken![]()
Dus de 400 is te koop en met de 660 ga je meetenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:53 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als ik een motor heb waarmee ik fatsoenlijk kan toeren en ook op wat hogere snelheid....
Eerst deze verkopen, daarna een 660 kopen. Dan een 990 oid
Ik zeg meteen Superdukequote:Op maandag 30 oktober 2006 22:53 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als ik een motor heb waarmee ik fatsoenlijk kan toeren en ook op wat hogere snelheid....
Eerst deze verkopen, daarna een 660 kopen. Dan een 990 oid
haal je je RBW nou maarquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:53 schreef bpm het volgende:
[..]
Ik kan me terugtrekken, kunnen jullie niet gewoon zorgen dat het als de donder weer zomer wordt zodat ik ook mee kan toeren??![]()
jah, dus alst goed is aankomend voorjaarquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dus de 400 is te koop en met de 660 ga je meeten![]()
Ben ik niet zo bang voor, heb alle beroerde dingen wel gehad nu. AVD, ach, stukje relaxed rijden en halen die hap!quote:
Ik voel me zwaar gepasseerd edoch ben ik er neit heel rouwig om dat ik hier niet op de gevoelige plaat staquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is het groepje op secundair niveau, aan de leiding staat het volgende groepje en tevens Photobucket.com ambassadeurs
[afbeelding]
Ik lees sporadisch bij, vergeef me als ik ergens niet op reageer waar ik wel op zou moeten reageren
Ofuh arme student met beperkt rijbewijs (wat maar goed is ook met beperkte rijkwaliteitenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik zeg meteen Superduke![]()
![]()
Of die nieuwe hypermotard van BMW![]()
Offf uhhh, ja off uhhh, off uhhhhhhh, jaaaahh uhhhh, die ene weetje wel![]()
Oeeeh baby dat ding heeft potentiequote:Op maandag 30 oktober 2006 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
Eygenoeg terug te lezen.
Damn... morgen hoor.
![]()
De XJziet er niet eens heel slecht uit .. in het donker.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen wordt het natuurlijk wel een beetje schrikken.. in fel daglicht zullen haar wallen des te meer opvallen.Nu nog ff van de aanhanger rossen, en de AF1 in de schuur zetten.
XJ'tje mag nu in de woonkamer.En als het allemaal lukt is zo de olie er uit.
![]()
![]()
ls je het een week volhoud om hier te posten zet ik je in de OPquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:56 schreef bpm het volgende:
[..]
Ben ik niet zo bang voor, heb alle beroerde dingen wel gehad nu. AVD, ach, stukje relaxed rijden en halen die hap!
Versnellingsbakquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:57 schreef bpm het volgende:
nu ik hier toch ben, wat zijn de aandachtspunten bij het aanschaffen van een Kawa?
Nice, nice nice..quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
ls je het een week volhoud om hier te posten zet ik je in de OP![]()
Minder alleen dat je zo ver weg woontquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:53 schreef bpm het volgende:
[..]
Ik kan me terugtrekken, kunnen jullie niet gewoon zorgen dat het als de donder weer zomer wordt zodat ik ook mee kan toeren??![]()
check dezequote:Op maandag 30 oktober 2006 22:57 schreef bpm het volgende:
nu ik hier toch ben, wat zijn de aandachtspunten bij het aanschaffen van een Kawa?
Ziet er stoer uit in deze settingquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
Eygenoeg terug te lezen.
Damn... morgen hoor.
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen wordt het natuurlijk wel een beetje schrikken.. in fel daglicht zullen haar wallen des te meer opvallen.Nu nog ff van de aanhanger rossen, en de AF1 in de schuur zetten.
![]()
![]()
Fulcrum? Wie is dat ook alweerquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Minder alleen dat je zo ver weg woont
Ach, hebben RB, ondeugend en Fulcrum eindelijk wat backup
Netties, maaruh was je van plan om er nog wat aan te verbouwen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
Eygenoeg terug te lezen.
Damn... morgen hoor.
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Ben ik een tijdje geleden dagelijks mee bezig geweestquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ja zo hou ik het ook geen week volBPM
![]()
Gepasseerdquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik voel me zwaar gepasseerd edoch ben ik er neit heel rouwig om dat ik hier niet op de gevoelige plaat sta
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ja zo hou ik het ook geen week volBPM
![]()
Daar is hij eigenlijk ook benieuwd naarquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:04 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Netties, maaruh was je van plan om er nog wat aan te verbouwen?
Parasiet op je ogen heequote:Op maandag 30 oktober 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
[..]
GepasseerdJe bent een fucking parasiet in de Fok!MC man [afbeelding]
Trustenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Parasiet op je ogen hee![]()
Deze jonguh gaat pitten![]()
Adios guapa's en handjes boven de dekens als we gaan slapen heh
Voglens mij staat daar ook nog tertiar niveau bij hoor ... en ook nog Bosche Bollen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is het groepje op secundair niveau, aan de leiding staat het volgende groepje en tevens Photobucket.com ambassadeurs
[afbeelding]
Ik lees sporadisch bij, vergeef me als ik ergens niet op reageer waar ik wel op zou moeten reageren
Adios compadre en tot over 2 weeks je wets.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet alles proberen te begrijpenquote:
en kouwe handen krijgen zekerquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Watz kebeurt over die 2 weken olmquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Adios compadre en tot over 2 weeks je wets.
ZO dat is een handige tip, dam nje zou BPM heten en er naar vragen, dan heb je pas gelukquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:02 schreef Makster het volgende:
[..]
check deze
http://members.rott.chello.nl/a.scheurwater2/Motorinspectie.zip
nuttige tips, als ik een nieuwe motor ga hlen lees ik hem de volgende keer ook door![]()
Niks, maar de sinosoïde die jouw aanwezigheid aangeeft in FokMC heeft een looptijd van 2 weken toch?quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij hebt je idd ook aardig snel genesteld in de MC, waar de fok kom je eigenlijk zo ineens vandaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niet alles proberen te begrijpenVooral veel smileys gebruiken in je posts en slap meelullen
![]()
Vraag: Je mag gelijk zware motor rijden of ben je eerst 25 Kw-er![]()
Had jij nog iets speciaals in gedachten, kan ik dat gelijk doorgevenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:14 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb trouwens kentekenbewijs voor mi brommah nu... 1,37 kW.![]()
Rib-I, meld jij even aan Pepijn dat ie de koek en snoep alvast inkoopt?
Die wattes die mijn wattes doetquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niks, maar de sinosoïde die jouw aanwezigheid aangeeft in FokMC heeft een looptijd van 2 weken toch?![]()
Integratiecursus van Verdonkquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij hebt je idd ook aardig snel genesteld in de MC, waar de fok kom je eigenlijk zo ineens vandaan![]()
![]()
![]()
Zolang m'n vriendin ze d'r onder houdt, hou ik ze d'r boven!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Is die slet toch nog ergens goed voor geweestquote:
Stroopwafelsquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:16 schreef Rib-i het volgende:
Had jij nog iets speciaals in gedachten, kan ik dat gelijk doorgeven![]()
Stroopwafels ofzeauw![]()
PICS PLZquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:18 schreef bpm het volgende:
[..]
Zolang m'n vriendin ze d'r onder houdt, hou ik ze d'r boven!
Je hebt wel voor een aardige postrush gezorgd.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Is die slet toch nog ergens goed voor geweest
En nu ben ik echt weg
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Is die slet toch nog ergens goed voor geweest
En nu ben ik echt weg
Jullie willen alleen maar plaatjes van hoe ik op me bek ga en hoe mijn vriendin mij bevredigd?quote:
Je hebt het verkeerd begrepen, jij hoeft niet op de foto te staanquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:23 schreef bpm het volgende:
[..]
Jullie willen alleen maar plaatjes van hoe ik op me bek ga en hoe mijn vriendin mij bevredigd?![]()
Als't alleen daarom gaat hoeft 't van mij niet meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |