Lachen serie iddquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was je link aan het kijken![]()
"Hello computer"![]()
Trusten![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Lachen serie idd![]()
laaste keer of zo iets![]()
![]()
En totaal niet te zien door achterliggers....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Damn, Too much![]()
Ingebouwde knippers
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:38 schreef hicham het volgende:
[..]
En totaal niet te zien door achterliggers....
[afbeelding]![]()
quote:Kuipdelen van motorfietsen zijn meestal gemaakt van kunststof.
ABS PPE PA6 PBT zijn diverse soorten die kunnen voorkomen
Door plaatselijk te verwarmen en precies hetzelfde materiaal toe te voegen kunnen de meeste soorten kunststof prima gelast worden.
Scheuren hoeven daarom geen probleem te zijn, mits het complete herstelproces professioneel wordt uitgevoerd.
Wij kunnen voor u repareren. We doen dit al sinds 2000 naar volle tevredenheid van onze klanten.
Wij kunnen vrijblijvende offertes geven, bv. aan de hand van foto's en duidelijke omschrijving of U kunt langskomen : echter alleen op afspraak : beethovenlaan 70, Drunen - 0416 696806
Lassen van scheuren vanaf 15 euro,
diepe krassen, enz. repareren + spuiten van grondverf vanaf 50 euro
Spuiten vanaf 120 euro. Bij meerdere onderdelen prijs op aanvraag.
Beethovenlaan 70
5151LJ Drunen
Tel: 0416 696806
Ik heb gemailed of ze wat konden met dat gebroken stukje kuip, maar die kankernerds van bedrijven reageren bijna nooit op mailquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:08 schreef Rib-i het volgende:
@ BazieK
Op deze site kan je naar kuipdelen zoeken.
Als ik dat zo zie is 100 Euro voor een linker & rechterkuipdeel niet veel![]()
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar voor 15 Euro
[..]
![]()
Heb ik iets gemist? BazzieK heeft toch geen kapotte kuipdelen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:08 schreef Rib-i het volgende:
@ BazieK
Op deze site kan je naar kuipdelen zoeken.
Als ik dat zo zie is 100 Euro voor een linker & rechterkuipdeel niet veel![]()
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar voor 15 Euro
Ik ga morgen langs een bedrijfje waar ze zat kuipdelen hebben. Ik wil wel voor je kijkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb gemailed of ze wat konden met dat gebroken stukje kuip, maar die kankernerds van bedrijven reageren bijna nooit op mailDus sjah toch bellen dan maar
Sommige verbindingsstukken zijn afgebroken. Zit nu een beetje provisorisch vast.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? BazzieK heeft toch geen kapotte kuipdelen?
Tnx maar nee, kwil geen nieuw kuipdeel. De voorkant is 1 geheel t/m een deel van de zijkuipen, dus om dat nu helemaal te vervangen voor dat kleine stukjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:42 schreef Rib-i het volgende:
Ik ga morgen langs een bedrijfje waar ze zat kuipdelen hebben. Ik wil wel voor je kijken![]()
Netzoals de kontkuipdelen van m'n Banditquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sommige verbindingsstukken zijn afgebroken. Zit nu een beetje provisorisch vast.
Is goed man, ik ga voor mezelf kijken. Linkerkuipdeel is wat beschadigd aan de bevestigingspunten. ZX-6R doos ligt ernaastquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tnx maar nee, kwil geen nieuw kuipdeel. De voorkant is 1 geheel t/m een deel van de zijkuipen, dus om dat nu helemaal te vervangen voor dat kleine stukje![]()
Net als bij mijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Netzoals de kontkuipdelen van m'n BanditWho cares, zit aan de binnenkant toch?
Tie-wraps + ijzerdraad werkt ook
Zonde toch, volgens mij zijn er andere dingen met een hogere prioriteit om gefixed te worden bij je motor. Tenzij die kuipdelen twee knaken en een rolletje drop kosten...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Net als bij mijIk wil eventjes kijken hoe duur het wordt als ik die van mij in orde maak.
Kan er niet zo goed tegen![]()
![]()
Zo even snel gezegd denk ik van niet. Je zit met je vaste punten van de remklauwquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Zonde toch, volgens mij zijn er andere dingen met een hogere prioriteit om gefixed te worden bij je motor. Tenzij die kuipdelen twee knaken en een rolletje drop kosten...
Kun je gelijk aan je Antilliaanse matties vragen hoe het zit met remschijven?Het kan zijn dat ik ze binnenkort moet gaan vervangen (moet nog nameten). Gaat om 290 mm schijven, zou ik met een simpele aanpassing deze 320 mm schijven erop kunnen doen?
Hmz, lastig... ik slaap er nog een nachtje overquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zo even snel gezegd denk ik van niet. Je zit met je vaste punten van de remklauw![]()
Goed planquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmz, lastig... ik slaap er nog een nachtje over![]()
![]()
Uit een oudere OP.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:40 schreef Rib-i het volgende:
Ik weet het bouwjaar van de motor van Worldpimber niet anders had ik morgen toch gekeken![]()
Grotere diameter = grotere gyroscopische krachten, zwaarder onafgeveerd gewicht, dus langzamer stuurgedrag .quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:22 schreef hicham het volgende:
Kun je gelijk aan je Antilliaanse matties vragen hoe het zit met remschijven?Het kan zijn dat ik ze binnenkort moet gaan vervangen (moet nog nameten). Gaat om 290 mm schijven, zou ik met een simpele aanpassing deze 320 mm schijven erop kunnen doen?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uit een oudere OP.![]()
[afbeelding]
Wat een verrassing.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:58 schreef Worldbeater het volgende:
I passed Amsterdam safe today. [afbeelding]![]()
![]()
Wanneer leer je nou dat Faithy een MF'er is?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat een verrassing.Nooit over groepsdeelname gesproken hier.
En wat heeft ze te maken met de kinderschoolvakantie .......![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:56 schreef Gawaine het volgende:
Rib-i m'n soes mag uit de OP![]()
[afbeelding]
en oh wat rijdt het lekker![]()
Toch hier begonnen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:00 schreef worldpimber het volgende:
Wanneer leer je nou dat Faithy een MF'er is?![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:33 schreef kratjuh het volgende:
Mogge ..
Ik word achtervolgd door een knoflooklucht ..
Jah gisteravond wezen steengrillen .. De huisgemaakte knoflooksaus deed 't erg goed ..quote:
Wahedde gij hier te zoeke?quote:
Site is niet up to date, ze heeft nog geen motor volgens de deelnemerspaginaquote:
Was ze ook niet via ons op MF gekomen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toch hier begonnen?Kijk er van op, hier posten, maar niet alles vertellen.
![]()
* Rib-i eet niet meer uit schaaltjes sinds het knoflooksaus/shoarmaverhaal, alleen nog maar uit dichte verpakkingenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah gisteravond wezen steengrillen .. De huisgemaakte knoflooksaus deed 't erg goed ..
3 schaaltjes met 4 man ..
Heb je nog chauffeurs nodigquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:46 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Beetje druk enzo de laatste tijd![]()
Moet je eens nagaan hoe Kratjuh zich zou voelen als het geen broodje aap verhalen warenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:55 schreef hicham het volgende:
[..]
En bedankt, ik zat aan mijn ontbijt
Opgewonden?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Moet je eens nagaan hoe Kratjuh zich zou voelen als het geen broodje aap verhalen waren![]()
Succesquote:
Oma en opa op de Zaanse Schans.quote:
quote:Was ze ook niet via ons op MF gekomen?
T'is herfstvakantie.quote:
Neeej, verlaag je niet tot dat niveauquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:56 schreef Gawaine het volgende:
Rib-i m'n soes mag uit de OP![]()
[afbeelding]
en oh wat rijdt het lekker![]()

quote:
quote:[..]
SuccesSchool
Er moet brood op de plank komen, de schoorsteen moet roken, ik wil nog een bijdrage leveren aan de operatie van Tiny Timquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neeej, verlaag je niet tot dat niveau [afbeelding]
Da's niet zo gek met een Geboortedatum: 00-00-0000 heb je het feesje van christus nog mee gemaaktquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Niet alleen voor FOK! MC begrippen ben ik oud, ook voor het bedrijfsleven schijnbaar![]()
[..]
Ben ook altijd naar zijn kinderfeestjes geweest, totdat ze erachter kwamen dat ik duivelse ideeen had over voortplanting ensooowquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Da's niet zo gek met een Geboortedatum: 00-00-0000 heb je het feesje van christus nog mee gemaakt![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ben ook altijd naar zijn kinderfeestjes geweest, totdat ze erachter kwamen dat ik duivelse ideeen had over voortplanting ensooow![]()
Ik weet nog dat ik vroeger tijdens algebra tekeningen maakte, die werden later in boekvorm uitgebracht ter ondersteuning van een andere bekende leerquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik vroeger tijdens algebra tekeningen maakte, die werden later in boekvorm uitgebracht ter ondersteuning van een andere bekende leer-> Kama Sutra
![]()
In my early yearsquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:15 schreef koffiekoekje het volgende:
Mijn er6 is trouwens bepimpt met een vogelpoepje
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zwaarder onafgeveerd gewicht, dus langzamer stuurgedrag .En er moet een adapter op je voorvork, wat Rib-i zegt.. Je kan natuurlijk wel een voorvork + wiel + remmen van de genoemde motoren erin bouwen.
![]()
![]()
quote:Er gaan snavels vallen![]()
Gaat het best met een passer [14.gif]quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:31 schreef ikookhier het volgende:
Die van mij net gepoetst,en een paar krassen bij geverftga zo ook even een rondje maken
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:42 schreef worldpimber het volgende:
Fucking kanker BMX/Skatbord/Skategays met hun domme acties en gore filmpjes altijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Fa3pt6ngjJ0
1 keer + slowmotion. Is ie oud?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]hoe vaak heb je dat filmpje nou eigenlijk al gezien... Eerlijk zeggen
Ag joh, dat filmpje is al van "ver voor Christes"quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
1 keer + slowmotion. Is ie oud?
Klopt, maar heb nog genoeg werk in te halen van vorig studiejaar. Ga daarom toch maar naar school. Thuis werk ik helemaal nietquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er moet brood op de plank komen, de schoorsteen moet roken, ik wil nog een bijdrage leveren aan de operatie van Tiny Tim
Haddik gepostquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:11 schreef worldpimber het volgende:
Jah, ik onthou het niet meer met al die tanden raap filmpjes
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:11 schreef worldpimber het volgende:
Jah, ik onthou het niet meer met al die tanden raap filmpjes
Ik zie een potentieel "tandenraapfilmpje" in wordingquote:
We're br0's... united we stand, united we fall. Imaginary walls can't stop us at allquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Ik zie een potentieel "tandenraapfilmpje" in wordingwel posten he
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:37 schreef hicham het volgende:
[..]
We're br0's... united we stand, united we fall. Imaginary walls can't stop us at all [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordat ik ga afladen eerst even lunchen.![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:55 schreef Worldbeater het volgende:
En weer terug uit Braboland. Lange files heen en terug.2.5 uur wegafsluiting de de terugweg....
Maar thuis kon ik gelukkig als kleine troost voor de deur parkeren op een dubbele plek.![]()
En hier staat voor 175 euro aan spullen. Inclusief de aanhanger that is.![]()
![]()
[afbeelding]
De upside down voorvork, stuurtje, dikke remmen, enkelzijdige achterbrug en de wielen..
.. hopelijk straks hele nuttige add ons voor de XJ.![]()
Bovendien ligt de kofferbak vol.Hoort óók nog bij de Aprilia AF1.
[afbeelding]
Het kuipwerk moest op de achterbank. En de uitlaat ligt er ook.![]()
[afbeelding]
Wegens ruimte tekort moest de tank op de voorstoel, evenals de radiator, en nog wat onbekende spulletjes in de doos.![]()
[afbeelding]
Die jongen zei nog....... ik denk dat het wel meer dan één complete motor is. [afbeelding]
Alles moest weg, want paps heeft een bedrijf in Roemenie gekocht, dus het huis en de loods waren verkocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordat ik ga afladen eerst even lunchen.![]()
niet duur voor een bouwpaketje
Succes met uitladen![]()
Die is er bijnaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die komt vandaag niet aan denks?
Daar ben je verlopig wel weer even zoet mee!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:55 schreef Worldbeater het volgende:
En weer terug uit Braboland. Lange files heen en terug.2.5 uur wegafsluiting de de terugweg....
Maar thuis kon ik gelukkig als kleine troost voor de deur parkeren op een dubbele plek.![]()
![]()
[afbeelding]
De upside down voorvork, stuurtje, dikke remmen, enkelzijdige achterbrug en de wielen..
[afbeelding]
[afbeelding]
Wegens ruimte tekort moest de tank op de voorstoel, evenals de radiator, en nog wat onbekende spulletjes in de doos.![]()
[afbeelding]
Die jongen zei nog....... ik denk dat het wel meer dan één complete motor is. [afbeelding]
Alles moest weg, want paps heeft een bedrijf in Roemenie gekocht, dus het huis en de loods waren verkocht.
Jaaa, leuk - mecano
![]()
![]()
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dat jij nog leef verbaast me nog het meestquote:
Weet je wel tegen wie je praat blinde?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dat jij nog leef verbaast me nog het meest![]()
Ik zeg "yubisaki pillow" de rest laat ik over aan je mental imagequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang het maar op de goede plaatsen vult![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zeg "yubisaki pillow" de rest laat ik over aan je mental image
Cop to be? - naaahhhhhhhhquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet je wel tegen wie je praat blinde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |