Klinkt enigszins eng....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:44 schreef bvvt het volgende:
Voor de persoon uit WB's mailtje zal dat niet erg veel nut meer hebben.......
die persoon was vrolijk op zijn KTM aan het rond rijden tot hij een "ongelukje" kreeg. Toen had ie een gespleten persoonlijkheid.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Klinkt enigszins eng....Zit er een serieuze lading in, of heeft diegene geen oprit?
a u w . . .quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
die persoon was vrolijk op zijn KTM aan het rond rijden tot hij een "ongelukje" kreeg. Toen had ie een gespleten persoonlijkheid.![]()
gezelligquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:10 schreef kratjuh het volgende:
Volgens mij word ik weer 's ziek ..
Zit weer eens te overwegen om in Almere een huis te kopen volgend jaar ..
Willen is niet het goede woord ..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:16 schreef Knuffelslet het volgende:
almere? waarom zou je daar willen wonen?
Het is Mijdrecht of Almere .. De rest is duurder en/of ouder ..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:29 schreef worldpimber het volgende:
Inderdaad, Almere is echt zo een fake gehucht, als je dan toch een dikke bak e.d. krijg ga dan lekker in een of ander dorp in de buurt ofzo wonen
dan zou ik het me voor kunnen stellenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Willen is niet het goede woord ..
[..]
Het is Mijdrecht of Almere .. De rest is duurder en/of ouder ..
Mijdrecht: 100m2 uit jaren '70 voor 210.000 pleuro
Almere: 140m2 uit 2003 voor 179.000 pleuro
Voor 31.000 euro kun je een hoop leuke dingen doen om je woon-omgeving te compenseren ..
Edit: Als je Mijdrecht gewend bent, is Almere allang geen gehucht meer ..
Ik ga denk ik in Filmwijk of Oostvaardersbuurt zitten ..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dan zou ik het me voor kunnen stellen
bios is hier iig mooi
en we krijgen nu ook een beetje normale winkels hier, dus wie weet word het ooit nog wat
HE! Rib-pi alles lekkerquote:
Primaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Alles goed man, en met jou en je andere persoonlijkheden![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:15 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Primaheb ze steeds beter onder controle
![]()
Ik mag er meer en meer in zetten van Fok!quote:
Ikookhier verlegt grenzenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik mag er meer en meer in zetten van Fok!dat komt de kwalitijd ten goede.
Je moet er hier en daar wel een bedreiging tegen aan gooien,maar dan heb je ook watquote:
Heb je nog gereden laatst of staat de motor al in de wintergaragequote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je moet er hier en daar wel een bedreiging tegen aan gooien,maar dan heb je ook wat![]()
Nee ik rij door,kou doet mijn niet zo veel,alleen regen en sneeuw heb ik een hekel aan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je nog gereden laatst of staat de motor al in de wintergarage
Ik heb dus nog geredenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:45 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee ik rij door,kou doet mijn niet zo veel,alleen regen en sneeuw heb ik een hekel aan.
Vorig jaar heb ik ook heerlijk gereden toen het onder nul was![]()
Die van jou gaat nu toch niet al het hok inquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je nog gereden laatst of staat de motor al in de wintergarage
Ik had dit weekend mijn wintervoering in mijn jas gedaan omdat ik dacht dat het koud zou wordenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:45 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee ik rij door,kou doet mijn niet zo veel,alleen regen en sneeuw heb ik een hekel aan.
Vorig jaar heb ik ook heerlijk gereden toen het onder nul was![]()
Wintervoering heb ik bijna het hele jaar er in zittenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had dit weekend mijn wintervoering in mijn jas gedaan omdat ik dacht dat het koud zou worden![]()
Ben in ieder geval van plan om het hele jaar door te rijden![]()
Behalve bij ijzel of sneeuw
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:52 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wintervoering heb ik bijna het hele jaar er in zittenzie ik er lekker breed uit
Wat een beestquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:56 schreef Gawaine het volgende:
Rib-i m'n soes mag uit de OP![]()
[afbeelding]
en oh wat rijdt het lekker![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:56 schreef Gawaine het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wordt geregeldquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:56 schreef Gawaine het volgende:
[afbeelding]
heerlijk als het vriestquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Poser![]()
Ik ga deze dingen halen denk ik![]()
Soes rijdt nu in rotterdam rond, jongen had was al 21 en net 2 weken zijn rijbewijs maar wasquote:
2004quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:01 schreef Rib-i het volgende:
Oh, welk jaar is de motor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
2004![]()
Shit... zo'n motor kan je toch niet stil laten staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
2004![]()
Beter dat zijn er niet veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
ik niet neequote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Shit... zo'n motor kan je toch niet stil laten staan![]()
niiiiicequote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:56 schreef Gawaine het volgende:
[afbeelding]
Ja #@$#%quote:
Zo istie al wat beter te zienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
thxmoet nog wel beter piccies maken van het weekend (mits het droog is
)
Was net nog een uurtje gaan sturen na het poetsenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja #@$#%kon morgen geen vrij krijgen. Maarrrrrr daarstraks was het wel een lekker
temperatuurtje en droog![]()
thx ! eerste wat er komt is een ander pak. Maar daarvoor heb ik nog tot maartquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo istie al wat beter te zien
[afbeelding]
Puike shizzle Gawaine![]()
Lijkt me echt een cultuurschok als ik je de eerstvolgende keer in het echt op een Zed zie ipv de SRAD
Hebbie ook al een ander pak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak een mooi versje en zet je schoenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
thx ! eerste wat er komt is een ander pak. Maar daarvoor heb ik nog tot maart![]()
ja moet ik nog over nadenken, ik weet niet of dat trilt ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was net nog een uurtje gaan sturen na het poetsen![]()
Lovende kritieken over de Z750![]()
En een Bar-end mirror![]()
Een vriend van me die met een Z1000 rijdt heeft er geen problemen meequote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ja moet ik nog over nadenken, ik weet niet of dat trilt ?![]()
ok, zal ik op het todo lijstje zettenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een vriend van me die met een Z1000 rijdt heeft er geen problemen mee![]()
[matigegrap]Carrot Pulling[/matigegrap]quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weet iemand wat worteltrekken in het Engels is
rootpullingquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weet iemand wat worteltrekken in het Engels is
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ok, zal ik op het todo lijstje zetten![]()
Je had ook gearresteerd kunnen wordenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:44 schreef Gawaine het volgende:
mwah, had ik toch 50% van de vraag goed![]()
[afbeelding]
ik heb ze wel gezien *gaat even zoeken*quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:27 schreef Rib-i het volgende:
Jammer dat ik geen seatpipes kan vinden voor de Z750 à la Z1000
[afbeelding]
Wel van Two "Bwoaaaappp" Brothers
[afbeelding]
Damn, Too muchquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:30 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lazer pijpjes![]()
Alles in het zwartquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:47 schreef ikookhier het volgende:
Of je knippers direct in je achter licht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |