quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat meeen je niet, stel je eens voor dat je de ballen van BazzieK tegen je voorhoofd voelt bonken
quote:
Jepquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:18 schreef hicham het volgende:
Gadverdamme, is dat de nieuwe bike van Gawaine in de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
ik vermoed een schrale anusquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:10 schreef Macchia_Nera het volgende:
Zit enorm te twijfelen om de verlichting en kentekenplaat op de crosser te schroeven en te gaan knallen.. maar die crossdemper maakt zo'n teringherrie, misschien toch maar eens op zoek naar een enduro dempertje.
Weet iemand hier trouwens wat er gebeurd als je gepakt word in het bos ?
Rijbewijs moet je nog halen of heb je een schrale anus?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:36 schreef divided het volgende:
mag er tot nu toe alleen zo naar kijken
[afbeelding]
Je hebt een quote van -XX- in je sig staanquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Idd, alleen probeerde ik het op asfalt. Dat gaat dus niet, getuige de zwarte strepen op de busbaan naast mn huisOp zand lukte het ook niet zo lekker, maar ik heb een tijdje terug mn kroonplaten 15mm laten zakken over mn vorkpoten. Dat gaf echt een wereld van verschil, dus misschien lukt het me nu wel
Verder nog even een groter voortandwiel (14 tands) erop, en een aftapboutje voor het koelwater regelen want die ben ik kwijt
Aanhanger is ook bijna af, dus als het even droog is geweest kan ik eindelijk mn nieuwe zuiger inrijden. Dat gaat waarschijnlijk de maasvlakte worden.
Robertson gaat goedquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:53 schreef worldpimber het volgende:
GP Aberdeen [afbeelding] [afbeelding]
moet rbw nog halen ...quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rijbewijs moet je nog halen of heb je een schrale anus?![]()
![]()
![]()
[..]
Dan krijg je een waarschuwing en moet je oprotten, en als er een bord staat kun je eventueel een boete krijgen. En als je het nog een keer doet kun je je motor inleverenquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:10 schreef Macchia_Nera het volgende:
Zit enorm te twijfelen om de verlichting en kentekenplaat op de crosser te schroeven en te gaan knallen.. maar die crossdemper maakt zo'n teringherrie, misschien toch maar eens op zoek naar een enduro dempertje.
Weet iemand hier trouwens wat er gebeurd als je gepakt word in het bos ?
Is goedquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rijbewijs moet je nog halen of heb je een schrale anus?![]()
![]()
![]()
[..]
Je hebt een quote van -XX- in je sig staan
Misschien ff melden hier als je gaat raggen inrijden, gaan we weer ff rondje doen met Pepijn daarzo. Als ie mag van zijn vriendin
Whehehehehequote:
De rat!quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Whehehehehe![]()
Moest ff![]()
![]()
Net ff lekker gereden met TataKOp de terugweg even getankt, zodra we weg rijden bij het eerste stoplicht: TataK: Hey die van mij staat ook op reserve
![]()
Mooi geshopt hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:21 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gister nog ff wezen scheuren![]()
Kmoet tog nog wat hoger:
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mooi geshopt hoor
[afbeelding]
Bazziek heeft TataK een speciale tanktas ? of een speciale constructie waarmee hij vast zit ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Whehehehehe![]()
Moest ff![]()
![]()
Net ff lekker gereden met TataKOp de terugweg even getankt, zodra we weg rijden bij het eerste stoplicht: TataK: Hey die van mij staat ook op reserve
![]()
Nu met gratis vierkante wielenquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mooi geshopt hoor
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Idd, dikke fake. Volgens mij bestaat die brug geeneens![]()
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Hij heeft geen tanktasquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bazziek heeft TataK een speciale tanktas ? of een speciale constructie waarmee hij vast zit ?
doe eens een merk, type of piccie mailen![]()
[..]
[afbeelding]
Arghquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat wordt een pijnlijke landingquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Whehe was idd wel wat voor de hand liggendquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die wilde ik ook al doen..
Maar dan met de sterren![]()
Hij klemde iets op die ring van de tankdop, wa was da dan ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij heeft geen tanktasWel 2 zijkoffers
Niks? Weet je wel zeker dat je de goede persoon in gedachten hebt?quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hij klemde iets op die ring van de tankdop, wa was da dan ?![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:44 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Ik begin toch aan de echtheid te twijfelen ..
Het is dat Star Trek voorbij vliegtquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:44 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Werd me verteldquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niks? Weet je wel zeker dat je de goede persoon in gedachten hebt?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Werd me verteld![]()
Zal dan wel een kotszakje geweest zijn![]()
Voor kleine bazziequote:Op zondag 29 oktober 2006 18:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Werd me verteld![]()
Zal dan wel een kotszakje geweest zijn![]()
Werd hem verteld zegt ie tochquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:53 schreef BazzieK het volgende:
Misschien had je ipv langs de dealer beter langs pearl kunnen gaan
![]()
Ik denk dat ik mijn tipgever maar eens beter moet gaan betalenquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien had je ipv langs de dealer beter langs pearl kunnen gaan
![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Werd hem verteld zegt ie toch
Wat doe je nou stoer lul
He
Kenkerhond![]()
Misschien was het wel gewoon zo een buttplug met een zuignappie deronder zodat Bassie daar kon zitten
Heeft een bril op gezetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
De lensflare is anders behoorlijk realistischquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:44 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:20 schreef -XX- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Wlxnr0S_VS4GoeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijf het jammer vinden aan een kant
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
Heerlijk vaag dingquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[[url=http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/rama2006flyer.jpg]afbeelding][/url][afbeelding]
leuke "BMWat?"quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[[url=http://i17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/rama2006flyer.jpg]afbeelding][/url][afbeelding]
schitterend filmpjequote:
geen Sar Trek fan?quote:
Haha neeeeee, als ik iets niet mag op televisie is dat star trek welquote:
Star Wars heerschtquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha neeeeee, als ik iets niet mag op televisie is dat star trek welof star gate, of star wars...
Alles met star![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Star Wars heerscht![]()
Alhoewel Captain Picardski Star Trek wel leuker zal vinden
Damn die lijkt zelfs op me hehehequote:
hehe, star war is ook kewl, maar daar zijn maar 6 films van en van star trek damn veel beeldmateriaal, waarvan ik dan weer bijna alles heb gezien hehehequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Star Wars heerscht![]()
Alhoewel Captain Picardski Star Trek wel leuker zal vinden
quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mooi geshopt hoor
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
quote:
Kenkerdroogklotenquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:44 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Jaja, ik had alleen nog even niet door waar ik de klemtoon in het woordje Honbah moest zettenquote:
Hij is ook lastigquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Jaja, ik had alleen nog even niet door waar ik de klemtoon in het woordje Honbah moest zetten
Heb 'm al door
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:20 schreef hicham het volgende:
Parkeren zonder standaard...
[afbeelding]
quote:
kvind snelwegen altijd een beetje saai enzoquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:24 schreef worldpimber het volgende:
Ok, ik begrijp uit de reacties dat Rossi zijn laatste race heeft verneukt![]()
Voor de rest:
Pepijn
divided
Snelwegen
Lekker raggen nooooooh
loo000llo0lquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
het moet verdomme tog niet gekker wordenquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:20 schreef hicham het volgende:
Parkeren zonder standaard...
Pimp-mobiel versus brik
(Al valt het van een afstandje mee)
Heb ze allemaal gebruiktquote:
quote:
Misschien was het wel gewoon zo een buttplug met een zuignappie deronder zodat Bassie daar kon zitten
:^quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef hicham het volgende:
Welkom divided en ander gespuis dat hier speciaal voor de finale van de MotoGP komt posten
[..]
[..]
[..]
[..]
Kenkerdroogkloten
Ik ken hun namen niet eensquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:10 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb de OP aangepast, de nieuwelingen moeten maar eerst eens bewijzen dat ze een week lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen![]()
![]()
Trustenquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik ken hun namen niet eens![]()
Nu egt slapen
![]()
Ben jij nu het ledernichtje of het michelin-poppetje??quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:16 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2a0dppSeFck
filmpje van gister![]()
including mn mislukte stoppie![]()
Ik zie zie ze gewoon hoor.......quote:
allequote:
3quote:
Rausquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:52 schreef dribbel79 het volgende:
Ik denk dat dit een van de laatste zondagen was van dit jaar waarop je (qua temp.) in leer en zomerhandschoenen kon rijden...maar 't was geweldig!! Alleen vandeweek wel weer even de poetslap eroverheen halen, ding ziet er niet uit...
Verkapt, check deze vette site met de races onlinequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef hicham het volgende:
Sorry dat ik zo laat reageerde, ik wou bij nader inzien toch de MotoGP zelf zien ipv het van jullie te horen. Alleen duurde http://www.duc.nu/movies er zo lang over voordat ze het online hadden gezet
Eenz!!! (zwei dreiquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:10 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb de OP aangepast, de nieuwelingen moeten maar eerst eens bewijzen dat ze een week lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen![]()
![]()
bwowoopp bwop boweoop bopbopbopquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:16 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2a0dppSeFck
filmpje van gister![]()
including mn mislukte stoppie![]()
uitsgeldequote:Op maandag 30 oktober 2006 11:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eenz!!! (zwei drei) eerst een beetje meeposten, bekend worden en Bazzie uitsgelde, dan pas posen. [afbeelding]
Ik heb nog even gezocht naar het filmpje van Snelwagen met zijn golfkarretje avontuur maar kan het niet vindenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
bwowoopp bwop boweoop bopbopbop![]()
![]()
Ik ben die n00b in dat michlin pakje... dat gekke elastiek aan in het middenquote:Op maandag 30 oktober 2006 07:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben jij nu het ledernichtje of het michelin-poppetje??
Leuk filmpje
[Helmpraat] Ik ga een wheelie vanaf daar maken
*bwoop bwoop bwoooop bwooop bwoop bwooooooop*
Dat pak of alleen jasjequote:Op maandag 30 oktober 2006 11:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Over posen gesproken:
Ik heb dit pak gekocht![]()
[afbeelding]
Zwart grijs200 euro's
![]()
Heel pakquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:31 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dat pak of alleen jasje![]()
netjes hoor![]()
(Dat is geen zwart/grijs, geel/zwart met wit)quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Over posen gesproken:
[afbeelding]
Zwart grijs200 euro's
![]()
En dat voorn ¤200,-quote:
Ehhhh, ja...of is die ook weg hiero (heb al even niet meegelurktquote:
Meaui...when do we meet??quote:Denk nog wel dat het best zacht weer blijft.
Echt?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Over posen gesproken:
[afbeelding]
Zwart grijs200 euro's
![]()
Ze is uitgeschreven door d'r manager, maar meer weet ik ook nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:39 schreef dribbel79 het volgende:
Ehhhh, ja...of is die ook weg hiero (heb al even niet meegelurkt)
Er wordt niet echt meer gemeetquote:Meaui...when do we meet??
- Poging rel starten...... status: * Failedquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
- Poging rel starten...... status: * Failed
Maar het is wel een verdomd mooi prijsje voor zo'n pak
Ik hou van pics van langzamerequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hou van pics van langzameredeelneemsters die er ook nog zo goed uitzien.
![]()
![]()
Was bijna zonde om in te halen voor de show die ze opvoerde met ernaast hangen.![]()
Rijden met Pimber en Hicham is daarentegen niet leuk, die blijven niet in de groep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]
[afbeelding]Dat onderste plaatje ook ...
![]()
jaja, die had je al eerder gepost, maar ik was toen niet in de gelegenheid te reageren![]()
Je had hem gewoon alsnog moeten kopen, nu zit je met dat saaie pakjeAndere kleur is tognie erg
?
Go try and find outquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
sorry sorry sorry [afbeelding]
Maar zo goedkoop, onmogelijk dat die er in mijn maat is
Die heb ik van iemand hier uit de Fok! MC gepikt...quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:23 schreef worldpimber het volgende:Dat onderste plaatje ook ...
![]()
jaja, die had je al eerder gepost, maar ik was toen niet in de gelegenheid te reageren![]()
Ik had een ander pak besteld, maar de pakketdienst was niet op tijd.quote:Je had hem gewoon alsnog moeten kopen, nu zit je met dat saaie pakjeAndere kleur is tognie erg
?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Waarmee ook als weer?
Windows 2003 examen .. 70-294 om precies te zijn ..quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
MCSE? BE? Strik-diploma?
iig, Feli dude![]()
![]()
Jij bent één van de weinige die ik ken die het in een keer is geluktquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[..]
Windows 2003 examen .. 70-294 om precies te zijn ..
Nog 1 examen en dan ben ik MCSE 2003 ..
Klinkt knap lastigquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[..]
Windows 2003 examen .. 70-294 om precies te zijn ..
Nog 1 examen en dan ben ik MCSE 2003 ..
Succesquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Klinkt knap lastig![]()
Hoe noem je zoiets in het Nederlands
Owja, ga nu maar ff sollicitatie voorbereiden![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
Wat zijn sommige dingen toch mooi gemaakt.
![]()
Net een electrische adapter voor de aanhanger gehaald.
![]()
Een nokje van het geval vergrendelt zich precies in het klepje van de bestaande stekker.
![]()
Echt niet te geloven hoe brilliant ze dat verzonnen hebben.
![]()
Mooi.
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
Wat zijn sommige dingen toch mooi gemaakt.
![]()
Net een electrische adapter voor de aanhanger gehaald.
![]()
Een nokje van het geval vergrendelt zich precies in het klepje van de bestaande stekker.
![]()
Echt niet te geloven hoe brilliant ze dat verzonnen hebben.
![]()
Mooi.
![]()
O rly ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij bent één van de weinige die ik ken die het in een keer is gelukt![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef Snelwagen het volgende:
Iemand hier enig ID waar ik een 3gpp filmpje kan uppen![]()
Kheb nog een mooi filmpje van vanaav in de golfbuggy![]()
Ik wilde aantonen hoe je geestelijk was gegroeidquote:Op woensdag 6 september 2006 23:12 schreef Snelwagen het volgende:
hiet issie dan![]()
w0000000000t
je moet wat als je niets te doen hebt tijdens je werk![]()
Niks overwegen .. Gewoon doen ..quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
Het is echt mooi.
![]()
Overwoog al een foto te maken.
![]()
Mooi.
![]()
Ohwquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
O rly ?
Kheb vorigen wel paar keer over moeten doen ..
- 2000 Professional in 1x
- 70-290 in 2x
- 70-291 in 3x
- 70-283 in 1x (exchange)
- 70-293 in 1x
- 70-294 in 1x
Er zit verbetering in ..
Nu nog 70-297 en dan heb ik 250 euro bruto per maand extra verdiend ..
Zo gedaan toch, schuursponsje en Belgom ALUquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:33 schreef Worldbeater het volgende:
Vanmiddag schrikken, want ik ga de XJ halen.
![]()
![]()
Vanavond rukken we de carterpan er vanaf denk ik.![]()
Voor dit idee.......
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga hem alleen niet polijsten.![]()
![]()
Ik zie het nut er niet van.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:37 schreef Rib-i het volgende:
Zo gedaan toch, schuursponsje en Belgom ALU![]()
'96, vandaag precies 10 jaar en 1 dag verder dat ik vader werdquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet van.![]()
Als het maar schoon is, en ik verwacht nog wel wat dingetjes op de bodem aan te treffen.
Kan er wel een oil flush indoen, maar wat heeft het voor zin om de vuiligheid op de carterpan op te lossen, en door het blok te voeren. Snel en eenvoudig klusje met veel voldoening.
Als je tenminste de carterboutjes niet te hard aandraaid zoals ik deed bij de GS-1000 in 1996..time flies..![]()
Gefeliciteerd met je dochtertje gisterenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
'96, vandaag precies 10 jaar en 1 dag verder dat ik vader werd![]()
![]()
Thnx, er is nog gebak overquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je dochtertje gisteren
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:47 schreef Rib-i het volgende:
'96, vandaag precies 10 jaar en 1 dag verder dat ik vader werd![]()
![]()
Je weet zeker dat je geen pedofiel bent?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:55 schreef Worldbeater het volgende:
Gefeliciteerd, wat een grote meid. Zal vast niet meer van konijntjes houden op die leeftijd.![]()
maar mn battlefield doet het nogsteeds nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:34 schreef Rib-i het volgende:
@ Worldpimber
ik heb mijn best gedaan
[afbeelding]
[..]
[..]
Ik wilde aantonen hoe je geestelijk was gegroeid![]()
![]()
Maak anders even een voorbeeldje in paint ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
Het is echt mooi.
![]()
Overwoog al een foto te maken.
![]()
Mooi.
![]()
Ja.. want..?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:00 schreef BazzieK het volgende:
Je weet zeker dat je geen pedofiel bent?![]()
![]()
Dás wel erg veul werk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:20 schreef Macchia_Nera het volgende:
Maak anders even een voorbeeldje in paint ?![]()
Klonk gewoon foutquote:
Welke is nou je vriendin? De linker of de rechter?quote:[..]
Dás wel erg veul werk.![]()
Net een Cuba piccie ingescand die ik van het weekend kreeg.![]()
[afbeelding]
Helaas iets te snel genomen voordat ik de cam keek, en de linker dolfijn er ook was voor een tongzoen.![]()
Zodra ze weer van konijnegedrag gaat houden is het tijd voor mij om mijn eerste hartaanval te krijgenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gefeliciteerd, wat een grote meid. Zal vast niet meer van konijntjes houden op die leeftijd.![]()
GS-1000 is nog steeds pr0nquote:Ik had een Camaro 5.7Tpi van slechts 8 jaar oud, maar het motorvirus ging toch kriebelen.
Dus kocht ik een GS-1000 toendertijd.. budgetrijden. 2006.. back to the basics.![]()
![]()
Eftelingquote:
Dat moet ik ook nog een keer doenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Helaas iets te snel genomen voordat ik de cam keek, en de linker dolfijn er ook was voor een tongzoen.![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja.. want..?![]()
[..]
Dás wel erg veul werk.![]()
[afbeelding]
Die is aan het snorkelenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klonk gewoon fout
[..]
Welke is nou je vriendin? De linker of de rechter?![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zodra ze weer van konijnegedrag gaat houden is het tijd voor mij om mijn eerste hartaanval te krijgen![]()
quote:[..]
Efteling
Kaatsheuvel (NB)
Vraag bij de receptie naar H.B. Gijs![]()
quote:
Je fantasie gaat met je aan de haal.quote:
quote:
Zodra je per ongeluk in het ontluchtingsgat op zijn rug zit weten ze ook wel serieus hard te bijten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:43 schreef Snelwagen het volgende:
Wat een tanden hebben die beesten
![]()
Mooie pic![]()
Waar is de 3equote:Op maandag 30 oktober 2006 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
leipquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
Zodra je per ongeluk in het ontluchtingsgat op zijn rug zit weten ze ook wel serieus hard te bijten.
Helemaal gek worden ze dan.![]()
Gelukkig niet meegemaakt, maar daar waarschuwen ze al dagen van tevoren tegen.![]()
En die beesten zijn echt groot. Toch een raar idee de eerste keer als hij bij je oor zit.![]()
Vanochtend ook m'n normale vizier erop gezet. Wat een verademing hoe helder alles om me heen isquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:43 schreef Roderick2085 het volgende:moggeh
lekker weertje buiten![]()
heb vanmorgen nog wel ff snel wintervoering in m'n jas gedaanook maar gelijk m'n normale vizier erop gezet, vorige keer was het al zo donker
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Worldbeater op 30-10-2006 17:13:04 ]
Hmm?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:34 schreef Rib-i het volgende:
@ Worldpimber
ik heb mijn best gedaan
[afbeelding]
[..]
[..]
Ik wilde aantonen hoe je geestelijk was gegroeid![]()
![]()
Waarom vergaderen jullie zo kenkerlaat?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:39 schreef Roderick2085 het volgende:
vette foto WB
vergadering gaat zo beginnen
De darkroom is nog niet vroeger openquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom vergaderen jullie zo kenkerlaat?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:55 schreef ploderus het volgende:
hey allemaal!
hoe gaat het hier? Iedereen z'n motor al op stal?
Ik heb mijne met schade verkocht. Maar nu had ik een vraagje voor de supermotard kenners hier:
Is dit wat?
klik
Geen motorrem, dus je moet alles met je voetpendaal doen.quote:Zit er aan te denken om m'n rij/glijcapaciteiten wat uit te breiden met zo'n ding..![]()
Je moet niet zoveel denkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:55 schreef ploderus het volgende:
hey allemaal!
Ik heb mijne met schade verkocht. Maar nu had ik een vraagje voor de supermotard kenners hier:
Is dit wat?
klik
Zit er aan te denken om m'n rij/glijcapaciteiten wat uit te breiden met zo'n ding..![]()
Ziet er goed uitquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:14 schreef Worldbeater het volgende:
Als je zo nodig gelijk het bruutste vermogen wilt, neem dan deze CR500.![]()
in je eigen tijd is goedkoper dan in de baas z'n tijdquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar t'is heel gevaarlijk.. op asfalt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:35 schreef oshiro het volgende:
Driften kan echter wel, absoluut!
lijkt mij wel, heb je geen werkplaatsboek ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:05 schreef Crashcat het volgende:
Hullup!!!
Dat deksel waar Yamaha op staat, kan ik dat gewoon eraf schroeven en vervangen?
[afbeelding]
Je kan het zo vervangen mits je een pakking en olie hebt liggen. Het is in ieder geval aan te raden eerst ergens een WPH te scorenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:05 schreef Crashcat het volgende:
Hullup!!!
Dat deksel waar Yamaha op staat, kan ik dat gewoon eraf schroeven en vervangen?
[afbeelding]
Echt zo zonde, CR500 en TL1000R, verhalen van hier tot Tokio maar zijn bij jou nooit tot z'n recht gekomen ...quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar t'is heel gevaarlijk.. op asfalt.En ga er maar aanstaan bij dat brute karakter.
Zelfs Paul Bon, topper in het NK SuperMotard, heeft nog steeds hele verhalen over het ontembare beest.![]()
XJ herkansing.![]()
![]()
Olie? Motor naar rechts tegen een muurtje of wat dan ook laten leunen zodat je links de boel eraf kan schroeven zonder een smeerboel te krijgenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je kan het zo vervangen mits je een pakking en olie hebt liggen. Het is in ieder geval aan te raden eerst ergens een WPH te scoren![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:17 schreef Gawaine het volgende:
Bazziek kijk ff hoe je met komkommers een raam in moet slaan![]()
Ohja, die manier is ook mogelijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Olie? Motor naar rechts tegen een muurtje of wat dan ook laten leunen zodat je links de boel eraf kan schroeven zonder een smeerboel te krijgen
Ik denk dat hij al is begonnenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:32 schreef Gawaine het volgende:
Uit welk jaar is die FZR 600 ?
Thnx manquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
* Gaat weer ff wat voor Rib-ibranden
Heb je ook ietsBen je ook weleens gestruikeld op internet over een Live DVD van Venice ofzoquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:49 schreef Gawaine het volgende:
Trouwens het orgineel was veel leuker![]()
Lag toen 6 weken totallos in het ziekenhuis en m'n brommertje was naar de kloten![]()
Je hebt zo van die liedjes die je aan een periode in je leven herinneren![]()
mwah ik zie 3 cd'squote:Op maandag 30 oktober 2006 19:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je ook ietsBen je ook weleens gestruikeld op internet over een Live DVD van Venice ofzo
http://www.venicecentral.com/
[ Bericht 3% gewijzigd door Gawaine op 30-10-2006 20:09:14 ]
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]
mwah ik zie 3 cd's
Hmmmzzz... Venice Amsterdam is okaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laterszzzquote:![]()
![]()
kay de dvd hou ik wel in de gatenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hmmmzzz... Venice Amsterdam is okay![]()
[..]
Laterszzz![]()
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
kay de dvd hou ik wel in de gaten
Als het niet teveel isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maw graaaaaaaaaaag![]()
kijk ff in de vorige spoiler, er stond er nog eenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als het niet teveel is![]()
maw graaaaaaaaaaag![]()
Die 2 meter sessies zijn vaak wel goed tochquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
kijk ff in de vorige spoiler, er stond er nog een
weet ik dat, ik haal ze plots allemaal binnen die er uit zijn gebrachtquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die 2 meter sessies zijn vaak wel goed toch![]()
omdat er mensen meedoen aan het project die overdag gewoon werken en dus alleen maar 's avonds kunnenquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:41 schreef hicham het volgende:
[..]
in dit geval dus meer dat de baas van sommige mensen hier absoluut geen fuck aan heeftquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
in je eigen tijd is goedkoper dan in de baas z'n tijd![]()
![]()
quote:@KratjuhGefeliciteerd
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:23 schreef Gawaine het volgende:
[..]
weet ik dat, ik haal ze plots allemaal binnen die er uit zijn gebracht![]()
![]()
ach wat de neuq de dvd komt er ook al aan![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Het wordt vroeg donker, lekker cd-tje en voor de openhaard op de berenvel onder het genot van een wijntje naar Venice luisteren
Jij bent nu met de CD bezig, de rest moet nog komen![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]Morgen maar eens op zoek naar een berenvel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier weet je tenminste wat je functieinhoud isquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:46 schreef Makster het volgende:
Avond
Vaagste sollicitatie gesprek uit mijn leven zeg hee....
Mijn eerste vraag (ook het enige wat ik had voorbereid, improvisatie is de SHIT namelijk) was: "Vertel is iets meer functie inhoudelijk over de functie"
De eerste vraag die ik kreeg was: " en vertel is wat jou gedachten zijn bij deze functie![]()
Einde voorbereiding einde verhaal.... Kwam er op neer dat het een geheel nieuwe functie betrof waarvan zij ook nog niet wisten hoe het precies in elkaar zou steken. Op werkelijk ELKE vraag hadden ze gee antwoord![]()
Normaal duurde de gesprekken 45 minuten ofzo, na 30 minuten zat ik alweer in de file richting huis
Schiet mij maar lek als ik dit ben geworden, sterker nog ik ga maar bedanken. Pionieren is leuk, maar niet als niemand mij kan vertellen wat nu precies de bedoeling is![]()
Heb nog vele malen geprobeerd bevestiging te krijgen of mij idee strookte met hun ideeen of de functie door opmerkingen te eindigen met: " Toch![]()
" Zelfs daar bleef het respons uit.
in geval van mij lezen, gelieve mij nooit meer in de SPits voor zulke bullshit naar Diemen te laten rijden, dank u![]()
Ik denk dat je beter een ktm lc4 400 kan kopen van ene snelwagenquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:55 schreef ploderus het volgende:
hey allemaal!
Is dit wat?
klik
Zit er aan te denken om m'n rij/glijcapaciteiten wat uit te breiden met zo'n ding..![]()
Je vist achter het net vriend, reeds 4 keer gemeet met de directeur die over de aanname van deze chauffeurs gaat. Kansloze vent verder maar goedquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hier weet je tenminste wat je functieinhoud is![]()
Noem eens een goed bedrijfquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Je vist achter het net vriend, reeds 4 keer gemeet met de directeur die over de aanname van deze chauffeurs gaat. Kansloze vent verder maar goed![]()
Consolid![]()
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:55 schreef ploderus het volgende:
hey allemaal!
Is dit wat?
klik
De vraag is wat je wilt doen mijn beste rib i, wil je chauffeuren dan kan je betere keuzes maken in je levenquote:
Ohnee, is niet voor mij. Voor een vriend van me. Ik wil aan de MotoGP meedoenquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:05 schreef Makster het volgende:
[..]
De vraag is wat je wilt doen mijn beste rib i, wil je chauffeuren dan kan je betere keuzes maken in je leven
De vaart zit er niet egt in iddquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:05 schreef Rib-i het volgende:
Gaat weer lekker met FOK
Weer een DDNS aanval mischien
Zou hetquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waarom heb je je filmpje weggegooid, schaamde jij je ervoor![]()
Ik wil ook wel aan de MotoGP meedoenquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ohnee, is niet voor mij. Voor een vriend van me. Ik wil aan de MotoGP meedoen![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik wil ook wel aan de MotoGP meedoen
Ik ben alleen te lelijk, te dik, ik stink, heb rood haar en ken niet rijden. Verder bezit ik wel alle kwaliteiten die ze zoeken in een motogpsjap![]()
Humz ik was nou juist weer overgequalificeerdquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik wil ook wel aan de MotoGP meedoen
Ik ben alleen te lelijk, te dik, ik stink, heb rood haar en ken niet rijden. Verder bezit ik wel alle kwaliteiten die ze zoeken in een motogpsjap![]()
Jouw rondetijden waren beter dan die van Rossiquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:18 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Humz ik was nou juist weer overgequalificeerd![]()
Tis ook nooit goed bij die lui
Teleurstelling komt meestal met een bepaalde mate van verwachting. Aangezien ik niet wist ik kon verwachten kan ik nu ook niet zeggen dat ik bepaald teleurgesteld ben neequote:Op maandag 30 oktober 2006 21:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Die eerste paar eigenschappen zijn welliswaar niet noodzakelijk maar maken het je wel een stuk makkelijker als lid van FOK! MC
Maar serieus, ben je teleurgesteld na je gesprek of wist je dat je niets kon verwachten![]()
Jah ik werd niet toegelaten door DORNA omdat het seizoen dan saai zou wordenquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jouw rondetijden waren beter dan die van Rossi![]()
Nee jij bent ook lelijk, jij stink ook en ook jij ken niet rijden. Ideale kandidaat voor de FokMCquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:18 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Humz ik was nou juist weer overgequalificeerd![]()
Tis ook nooit goed bij die lui
Bij je moeder kut berberquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:27 schreef worldpimber het volgende:
Bedacht me ook vanmiddag toen ik de MotoGP bekeek. Die bayliss ofzeau deed toch alleen mee voor het dagkampioenschap? Waar kan ik me dan aanmelden om Rossi ff een poepi te laten ruiken
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee jij bent ook lelijk, jij stink ook en ook jij ken niet rijden. Ideale kandidaat voor de FokMC![]()
![]()
Ben goed bezig, echter wil het niet vlottenquote:
Helaas verdien ik meer dan dat ik krijg. Ik krijg echter minder dan ik verdien, ofzo ietsquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:29 schreef worldpimber het volgende:
[gevoelig onderwerp] Wat vang je eigenlijk netto per maand Makster?[/gevoelig onderwerp
]
Het is klote als je geen uitdagingen meer hebt in je eigen functie. Dan wordt het gauw saaiquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Teleurstelling komt meestal met een bepaalde mate van verwachting. Aangezien ik niet wist ik kon verwachten kan ik nu ook niet zeggen dat ik bepaald teleurgesteld ben nee![]()
Ik zit prima op miojn plaats waar ik nu zit. Ik ken de markt, ik draai dik boven target en budget en heb een toffe relatie met mijn chauffeurs. Heb alleen het gevoel dat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging. Vandaar deze flirt met een andere functie. Was trouwens ook een interne vacatur. Had geen reet te verliezen, het is alleen jammer dat de gene die een vacature verzint mij verder niks kan vertellen over de vacature![]()
IS een optie ja, voel alleen niet veel voor breedte. Ga liever of verticaal of horizontaal. Beter ga ik een richting op die me echt boeit. Accountmanager bij Aprilia ofzo, moet te doen zijn. Zal zo is ff op monsterboard zoekenquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het is klote als je geen uitdagingen meer hebt in je eigen functie. Dan wordt het gauw saai![]()
Ga anders in de breedte wat zoeken, gelijkwaardige functie met andere verantwoordelijkheden![]()
Ik krijg een vage error bij internetbankierenquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Ben goed bezig, echter wil het niet vlotten![]()
[..]
"Help Makster de winter door, stort minimaal 25 euro op giro 44XXXXX"![]()
De meeste contactpersonen van chauffeurs die ik ken vulden hun eigen salaris bij met wat er vervoerd werd. Ik noem geen namen maar bij F. Maas was er eentje die magnetrons en diepvriezers ruilde tegen kratjes wijn of zonnebrillen of wat dan ookquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:29 schreef worldpimber het volgende:
[gevoelig onderwerp] Wat vang je eigenlijk netto per maand Makster?[/gevoelig onderwerp
]
Capirossi is vriendje met Rossi, capi was de buffer voor Hayden die 4e moest worden om Rossiquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:27 schreef worldpimber het volgende:
Bedacht me ook vanmiddag toen ik de MotoGP bekeek. Die bayliss ofzeau deed toch alleen mee voor het dagkampioenschap? Waar kan ik me dan aanmelden om Rossi ff een poepi te laten ruiken![]()
Aangezien het rond de 40 minuten duurt en een circuitdag rond de 100 minuten vind ik 50 euri wel een acceptabele dag voor een dagje motoGP
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De meeste contactpersonen van chauffeurs die ik ken vulden hun eigen salaris bij met wat er vervoerd werd. Ik noem geen namen maar bij F. Maas was er eentje die magnetrons en diepvriezers ruilde tegen kratjes wijn of zonnebrillen of wat dan ook![]()
![]()
Ja, zo kan je het ook wel samenvatten...quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:39 schreef Gawaine het volgende:
Capirossi is vriendje met Rossi, capi was de buffer voor Hayden die 4e moest worden om Rossi
alsnog wereldkampioen te laten worden![]()
Dat soort mensen zijn gewoon ghey en mogen sterven.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De meeste contactpersonen van chauffeurs die ik ken vulden hun eigen salaris bij met wat er vervoerd werd. Ik noem geen namen maar bij F. Maas was er eentje die magnetrons en diepvriezers ruilde tegen kratjes wijn of zonnebrillen of wat dan ook![]()
![]()
Ik vind die on board cam altijd fantastisch. De illusie wordt gewekt dat de rijders met hun pink het asfalt kunnen raken zo plat als ze gaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Capirossi is vriendje met Rossi, capi was de buffer voor Hayden die 4e moest worden om Rossi
alsnog wereldkampioen te laten worden![]()
Er viel altijd wel wat te regelen, helaas ken ik geen chauffeurs meerquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:41 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Jammer genoeg zit ik niet dicht genoeg op de rit om hier en daar wat scharrelen. Chauffeur van me rijdt wel structureel op Portugal. Heb al gevraagd of hij niet wat bandjes mee kan nemen. Pilot Sports schijnen daar goedkoop te zijn
Geen concreet antwoordquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:32 schreef Makster het volgende:
Helaas verdien ik meer dan dat ik krijg. Ik krijg echter minder dan ik verdien, ofzo iets![]()
Tis helemaal kut natuurlijk dat salaris. Moet sowieso netto 300 euro omhoog, en dan moet de bijtelling van de waggie van de zaak er natuurlijk ook al inzitten.![]()
Beter richting we een stichting op:
"Help Makster de winter door, stort minimaal 25 euro op giro 44XXXXX"![]()
ghey ook hehquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn gewoon ghey en mogen sterven.
de relatie is Baylisquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook wel samenvatten...![]()
alhoewel me de relatie tussen jouw en mijn tekst compleet ontgaat
mot je weten dan? en vooral waarom moet je dat weten danquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Geen concreet antwoord
Wat ik al had verwacht natuurlijk
Hij wil op jouw stoel zittenquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:49 schreef Makster het volgende:
[..]
mot je weten dan? en vooral waarom moet je dat weten dan![]()
![]()
quote:
Hij mag wel ff op mijn schoot komen zittenquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Hij mag wel ff op mijn schoot komen zitten![]()
Ik vind dat dat eigenlijk gewoon iets is dat je in je profiel hoort te zettenquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:49 schreef Makster het volgende:
[..]
mot je weten dan? en vooral waarom moet je dat weten dan![]()
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Hij mag wel ff op mijn schoot komen zitten![]()
Oh tnx voor explainingquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:49 schreef Gawaine het volgende:
de relatie is Baylis![]()
Baylis mocht voorop rijden van capirossi en die hield Hayden weer achter zich.![]()
Italië vs usa![]()
De wat vraag voor Hollanderquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik vind dat dat eigenlijk gewoon iets is dat je in je profiel hoort te zetten
Maar eigenlijk is het een vraag om het jou slechts lastig te maken, zoiets als de prostaatvraag voor hollander![]()
Of de leeftijdsvraag voor vrouwen.
Ik heb nu andere schoenen om te stunten, die nog lelijker en verroter zijn en stinken naar rifgebergtezand.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:57 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.phatzak.nl/picdump/signature_6-up.jpg
mooi foto hoor WP, die sportschoentjes onder dat leren pak doen het hem wel![]()
Hmm ...quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:57 schreef Makster het volgende:
De wat vraag voor Hollander![]()
En ik vroeg nog of ik iets gemist had
![]()
Hij boekt hem welquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:57 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.phatzak.nl/picdump/signature_6-up.jpg
mooi foto hoor WP, die sportschoentjes onder dat leren pak doen het hem wel![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb nu andere schoenen om te stunten, die nog lelijker en verroter zijn en stinken naar rifgebergtezand.![]()
Beter plan je dan meer vrije tijd in voor Fok MC Undergroundquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Hij boekt hem wel![]()
Beter leert hij mij ook zo boekenKan ik eindelijk is tof doen als ik door het centrum van dordt cruise
![]()
Globaal overzicht beloningssysteem:quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik vind dat dat eigenlijk gewoon iets is dat je in je profiel hoort te zetten
Maar eigenlijk is het een vraag om het jou slechts lastig te maken, zoiets als de prostaatvraag voor hollander![]()
Of de leeftijdsvraag voor vrouwen.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Beter plan je dan meer vrije tijd in voor Fok MC Underground [afbeelding], ipv bonken met je vriendin.![]()
Dat kan ook wel wachten tot je 50+ bent. Volgens Pepijn word het dan alleen maar beter, dus waarom nou nog moeite doen![]()
Hahahaha,m verdient Makster 1650quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Globaal overzicht beloningssysteem:
9.500 - 11.170 Directie
3.500 - 6.000 Management
2.450 - 4.500 Beleidsmedewerkers
2.450 - 3.900 Marketing
2.050 - 3.050 Administratie
1.650 - 2.450 Operations
Goed plan idd, rij sowieso al te weinig naar mijn idee. Alleen jullie paupers verkiezen Jodendam boven het mooie rotterdam city, en daar mijn vriend it de krux en de bottleneck tot ee succesvolle samenwerkingquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Beter plan je dan meer vrije tijd in voor Fok MC Underground [afbeelding], ipv bonken met je vriendin.![]()
Dat kan ook wel wachten tot je 50+ bent. Volgens Pepijn word het dan alleen maar beter, dus waarom nou nog moeite doen![]()
Ik denk dat Makster in het managerssegment zitquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hahahaha,m verdient Makster 1650![]()
![]()
![]()
Eijnz z zswei drei makstersambalbei
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:08 schreef Makster het volgende:
Goed plan idd, rij sowieso al te weinig naar mijn idee. Alleen jullie paupers verkiezen Jodendam boven het mooie rotterdam city, en daar mijn vriend it de krux en de bottleneck tot ee succesvolle samenwerking![]()
quote:En ik heb uit betrouwbare bron dat pepijn alleen neukt met zijn rechterhand![]()
Uhhmm ja, mooi overzicht.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Globaal overzicht beloningssysteem:
9.500 - 11.170 Directie
3.500 - 6.000 Management
2.450 - 4.500 Beleidsmedewerkers
2.450 - 3.900 Marketing
2.050 - 3.050 Administratie
1.650 - 2.450 Operations
Hmmm, waarom hoe weet jij dat nou weerquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hahahaha,m verdient Makster 1650![]()
![]()
![]()
Eijnz z zswei drei makstersambalbei
![]()
Makster zit bij de...quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:08 schreef Rib-i het volgende:
Ik denk dat Makster in het managerssegment zit
Poll maken
Was niet voor niks, was tof manquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]Wij zijn altijd bereid te reizen, de enige bikkel die voor nix naar Amsterdam is gekomen is Rib-I
![]()
![]()
![]()
Lars is kinky.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:10 schreef Makster het volgende:
Vertels is meer over die prostaat van Lars aub, ik ben benieuwd![]()
Zat Makster maar in het management, dan had ik tenminste geld om fatsoenlijk naar de hoeren te gaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik denk dat Makster in het managerssegment zit
Poll maken
Ik ga dus echt niet onder doen voor negers hehquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]Wij zijn altijd bereid te reizen, de enige bikkel die voor nix naar Amsterdam is gekomen is Rib-I
![]()
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rifgebergte
Mag maar 1 keer stemmenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Makster zit bij de...
» Directie
» Managment
» Beleidsmedewerkers
» Marketing
» Administratie
» Operiations
» Rugridders
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Makster zit bij de...
» Directie
» Managment
» Beleidsmedewerkers
» Marketing
» Administratie
» Operiations
» Rugridders
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:07 schreef worldpimber het volgende:
Damn, bij beaty & de nerd (RTL5) zit ook een negerin. Echt lullig voor de nerd die aan deze "beauty" is gekoppeld.
![]()
Zoals lars de G spot vind en stimuleert, stimuleert zijn vriendin zijn prostaatquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lars is kinky.
Vraag Lars of zijn vriendin ook weleens zijn prostaat heeft gekieteld.
Geen eenduidig antwoord
Das alles
Gezien de poll had je er niet voor niks naar toe hoeven te gaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ga dus echt niet onder doen voor negers hehIk ben weleens voor niks naar de carpoolplaats bij Nieuwegein gereden
![]()
In dit soort serieuze zaken zal ik geen uitspraken doen waar ik niet 100 % zeker van ben.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:17 schreef Makster het volgende:
Zoals lars de G spot vind en stimuleert, stimuleert zijn vriendin zijn prostaatRectaal
![]()
![]()
Daarom help ik mezelf ook in de Pollquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gezien de poll had je er niet voor niks naar toe hoeven te gaan![]()
JE gaat niet meenemen dat Lars claimt dat zijn prostaat is gestimuleert met een rectale krachtsinspanningquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In dit soort serieuze zaken zal ik geen uitspraken doen waar ik niet 100 % zeker van ben.![]()
![]()
![]()
Maar de feiten spreken voor zich![]()
Heet hij toevallig Postma van de achternaamquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Zoals lars de G spot vind en stimuleert, stimuleert zijn vriendin zijn prostaatRectaal
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:22 schreef Makster het volgende:
Je gaat niet meenemen dat Lars claimt dat zijn prostaat is gestimuleert met een rectale krachtsinspanning![]()
![]()
Damn, ooit een blonde snollie meegenomen die eerst mijn aars kustte en daarna wilde tongzoenenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In dit soort serieuze zaken zal ik geen uitspraken doen waar ik niet 100 % zeker van ben.![]()
![]()
![]()
Maar de feiten spreken voor zich![]()
En zelfs bij zon bumperklever nog een motor dr tussen proppen hequote:Op maandag 30 oktober 2006 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
Ik had zojuist de hele tijd een bumperklever .. of ik nou 60 reed of 120 op snelweg.![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |