Ben jij nu het ledernichtje of het michelin-poppetje??quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:16 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2a0dppSeFck
filmpje van gister![]()
including mn mislukte stoppie![]()
Ik zie zie ze gewoon hoor.......quote:
allequote:
3quote:
Rausquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:52 schreef dribbel79 het volgende:
Ik denk dat dit een van de laatste zondagen was van dit jaar waarop je (qua temp.) in leer en zomerhandschoenen kon rijden...maar 't was geweldig!! Alleen vandeweek wel weer even de poetslap eroverheen halen, ding ziet er niet uit...
Verkapt, check deze vette site met de races onlinequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef hicham het volgende:
Sorry dat ik zo laat reageerde, ik wou bij nader inzien toch de MotoGP zelf zien ipv het van jullie te horen. Alleen duurde http://www.duc.nu/movies er zo lang over voordat ze het online hadden gezet
Eenz!!! (zwei dreiquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:10 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb de OP aangepast, de nieuwelingen moeten maar eerst eens bewijzen dat ze een week lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen![]()
![]()
bwowoopp bwop boweoop bopbopbopquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:16 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2a0dppSeFck
filmpje van gister![]()
including mn mislukte stoppie![]()
uitsgeldequote:Op maandag 30 oktober 2006 11:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eenz!!! (zwei drei) eerst een beetje meeposten, bekend worden en Bazzie uitsgelde, dan pas posen. [afbeelding]
Ik heb nog even gezocht naar het filmpje van Snelwagen met zijn golfkarretje avontuur maar kan het niet vindenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
bwowoopp bwop boweoop bopbopbop![]()
![]()
Ik ben die n00b in dat michlin pakje... dat gekke elastiek aan in het middenquote:Op maandag 30 oktober 2006 07:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben jij nu het ledernichtje of het michelin-poppetje??
Leuk filmpje
[Helmpraat] Ik ga een wheelie vanaf daar maken
*bwoop bwoop bwoooop bwooop bwoop bwooooooop*
Dat pak of alleen jasjequote:Op maandag 30 oktober 2006 11:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Over posen gesproken:
Ik heb dit pak gekocht![]()
[afbeelding]
Zwart grijs200 euro's
![]()
Heel pakquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:31 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dat pak of alleen jasje![]()
netjes hoor![]()
(Dat is geen zwart/grijs, geel/zwart met wit)quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Over posen gesproken:
[afbeelding]
Zwart grijs200 euro's
![]()
En dat voorn ¤200,-quote:
Ehhhh, ja...of is die ook weg hiero (heb al even niet meegelurktquote:
Meaui...when do we meet??quote:Denk nog wel dat het best zacht weer blijft.
Echt?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Over posen gesproken:
[afbeelding]
Zwart grijs200 euro's
![]()
Ze is uitgeschreven door d'r manager, maar meer weet ik ook nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:39 schreef dribbel79 het volgende:
Ehhhh, ja...of is die ook weg hiero (heb al even niet meegelurkt)
Er wordt niet echt meer gemeetquote:Meaui...when do we meet??
- Poging rel starten...... status: * Failedquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
- Poging rel starten...... status: * Failed
Maar het is wel een verdomd mooi prijsje voor zo'n pak
Ik hou van pics van langzamerequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hou van pics van langzameredeelneemsters die er ook nog zo goed uitzien.
![]()
![]()
Was bijna zonde om in te halen voor de show die ze opvoerde met ernaast hangen.![]()
Rijden met Pimber en Hicham is daarentegen niet leuk, die blijven niet in de groep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]
[afbeelding]Dat onderste plaatje ook ...
![]()
jaja, die had je al eerder gepost, maar ik was toen niet in de gelegenheid te reageren![]()
Je had hem gewoon alsnog moeten kopen, nu zit je met dat saaie pakjeAndere kleur is tognie erg
?
Go try and find outquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
sorry sorry sorry [afbeelding]
Maar zo goedkoop, onmogelijk dat die er in mijn maat is
Die heb ik van iemand hier uit de Fok! MC gepikt...quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:23 schreef worldpimber het volgende:Dat onderste plaatje ook ...
![]()
jaja, die had je al eerder gepost, maar ik was toen niet in de gelegenheid te reageren![]()
Ik had een ander pak besteld, maar de pakketdienst was niet op tijd.quote:Je had hem gewoon alsnog moeten kopen, nu zit je met dat saaie pakjeAndere kleur is tognie erg
?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Waarmee ook als weer?
Windows 2003 examen .. 70-294 om precies te zijn ..quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
MCSE? BE? Strik-diploma?
iig, Feli dude![]()
![]()
Jij bent één van de weinige die ik ken die het in een keer is geluktquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[..]
Windows 2003 examen .. 70-294 om precies te zijn ..
Nog 1 examen en dan ben ik MCSE 2003 ..
Klinkt knap lastigquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[..]
Windows 2003 examen .. 70-294 om precies te zijn ..
Nog 1 examen en dan ben ik MCSE 2003 ..
Succesquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Klinkt knap lastig![]()
Hoe noem je zoiets in het Nederlands
Owja, ga nu maar ff sollicitatie voorbereiden![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
Wat zijn sommige dingen toch mooi gemaakt.
![]()
Net een electrische adapter voor de aanhanger gehaald.
![]()
Een nokje van het geval vergrendelt zich precies in het klepje van de bestaande stekker.
![]()
Echt niet te geloven hoe brilliant ze dat verzonnen hebben.
![]()
Mooi.
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
Wat zijn sommige dingen toch mooi gemaakt.
![]()
Net een electrische adapter voor de aanhanger gehaald.
![]()
Een nokje van het geval vergrendelt zich precies in het klepje van de bestaande stekker.
![]()
Echt niet te geloven hoe brilliant ze dat verzonnen hebben.
![]()
Mooi.
![]()
O rly ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij bent één van de weinige die ik ken die het in een keer is gelukt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |