quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat meeen je niet, stel je eens voor dat je de ballen van BazzieK tegen je voorhoofd voelt bonken
quote:
Nee, mannen (en vrouwen) vinden dat alleen maar van een ander stelletjuh.quote:
quote:
zooo, das lang geleden......quote:
Deeltje 585 was nog deze week.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:20 schreef Gawaine het volgende:
Net een brief in de bus van de verzekering
"Door een wijziging van de polis heeft u recht op terugbetaling van een deel
van de door u betaalde premie"
Bedrag 0,18
Dit bedrag is overgemaakt op ......
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:19 schreef hicham het volgende:
Waarom zijn die remschijven op Marktplaats zo goedkoop Pepijn, omdat ze lelluk zijn?
Ze moeten wel geld aan je verdienenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:29 schreef Worldbeater het volgende:
Flikkers trouwens bij het RDW... een al jaren geschorste motor overschrijven resulteert in het activeren van de wegenbelasting... en weer schorsen kost gewoon 22 euro.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het liever aan die aardige jongen gegeven, kwam dus 22 euro bij die 100 voor de Aprilia.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ze moeten wel geld aan je verdienenen dat doen ze graag
![]()
!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
Doen de grote jongens je plagen?![]()
Argh, kidding rightquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:20 schreef Gawaine het volgende:
Bedrag 0,18
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een echte man neemt beslissingen, ook al zijn ze fout is de uitkomst niet altijd gelijk aan de verwachting![]()
Voorbeelden:
Napoleon -> Waterloo
Nixon -> Watergate
J Clifford Baxter -> ENRON
Rib-i -> Zilverkleurig motorpak
![]()
Valt wel mee die pics in je fotoboek.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:03 schreef ikookhier het volgende:
en dan zeggen ze dat er bij mij een steekje los zit
![]()
Ach... de ene heeft een draadje los, de ander is totaal afgeslotenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:03 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
Joh, die staat er heul nie in manquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Valt wel mee die pics in je fotoboek.![]()
[afbeelding]
En toch ff checken he!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Joh, die staat er heul nie in man
Uiteraardquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Apart gezicht al die helpende handjes, binnen 1 minuut stond de Aprilia al vast op de aanhanger, en de onderdelen in de auto........... ik was nog aan het kijken hoe die spanbanden werkten.Handige knapen.
![]()
Goed man, ik hou wel in de gaten wanneer de kans het grootst is dat het gaat regenen. 9 van de 10 keer zitten ze er toch naast met de voorspellingenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bakkie.. anytime.
![]()
Ben de hele week thuis.
![]()
![]()
Na een rondje op deze machine kan je solliciteren bij de josti-band alszijnde dove sopraan met rauwe kopstemquote:[..]
![]()
En ik zie net de uitlaat.......letterlijk een uitlaat.... dus je bent dan nog doof ook.![]()
Kijk eens omhoog, mischien dat je net het puntje van zijn neus over z'n bolle buik kan zienquote:
Zijn toch weer 40 gulden centenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:20 schreef Gawaine het volgende:
Bedrag 0,18
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:29 schreef Worldbeater het volgende:
Flikkers trouwens bij het RDW... een al jaren geschorste motor overschrijven resulteert in het activeren van de wegenbelasting... en weer schorsen kost gewoon 22 euro.![]()
![]()
![]()
![]()
Vroeger had je een reclame van "prettig gestoord", tot die doelgroep voel ik me erg aangetrokkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:03 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
what's new hèquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:53 schreef worldpimber het volgende:
Nog niet bijgelezen, maar uiteraard... OP![]()
![]()
![]()
Spui dat gal daarvan maar in een ander topicquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:04 schreef kratjuh het volgende:
Misschien ga ik alsnog een Toyota Avensis leasen ..
Niet doenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:04 schreef kratjuh het volgende:
Misschien ga ik alsnog een Toyota Avensis leasen ..
Ben je bekend met deze stickertjes?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Waarom niet ?
Goeie argumenten hoor ik graag ..
[afbeelding]
Is toch wel een geile bak hoor ..
Mooie kleurkeuze!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Waarom niet ?
Goeie argumenten hoor ik graag ..
[afbeelding]
Is toch wel een geile bak hoor ..
Need I say morequote:
In de Executive uitvoering met 177pk onder de kap vind ik het nog steeds een geile bak .. Want die stickers worden bij mijn auto niet meegeleverd ..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ben je bekend met deze stickertjes?
[afbeelding]
Ook wel "dierentuin stickertjes" in de kleuen rood, groen, blauw, enz.
Ben je daar bekend mee?![]()
Zo ja, vraag je dan nog een keer af hoe geil die bak is...![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Need I say more
Met een -XX- erbij kan je meteen de achterbank vullenen doe er dan meteen een golden retriever bij...
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
-XX- wilt liever een bulldog er naast
![]()
Pannekoeken kook je niet, die bak je tochquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:32 schreef Worldbeater het volgende:Filmpje huren en naar Den Haag.. een heerlijke verrassingsmaaltijd koken.. mijn specialiteit pannekoeken.
![]()
![]()
Damnz, als we hier richardgie niet mee terugkrijgen weet ik het ook niet meerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:53 schreef BazzieK het volgende:
Het spook van de opera assen![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Damnz, als we hier richardgie niet mee terugkrijgen weet ik het ook niet meer
quote:Zo jammer van de kleding he
OMGGGGGGGGGG DIE JAS!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:53 schreef BazzieK het volgende:
Het spook van de opera assen![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die broek zal nu nog wel te drogen hangenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:16 schreef -XX- het volgende:
BazzieHerken je me blik bij die 2de foto!
![]()
![]()
![]()
Nee gekquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die broek zal nu nog wel te drogen hangen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enzo he![]()
Ik schaam me
Sowieso schrijf je zo.
Ik weet niet zeker of jij wel snapt wat ik bedoeldequote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enzo he![]()
Ik schaam me![]()
'T is al goed hoor
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:24 schreef -XX- het volgende:
Mensch ik wil 18 zijn!![]()
![]()
Voordat je gaat lessen moet je toch je theorie hebben !?![]()
Nee ik pieste niet in me broekquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of jij wel snapt wat ik bedoelde![]()
[..]
'T is al goed hoor
Mag ik nu me theorie al halen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor BV'tjes niet, dus je kunt vast beginnen
Ja maar dan mag je niet zelf over de openbare weg rijden en BVtjes zuigenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat je in die broek liep te soppen voor bazzaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee ik pieste niet in me broekals je dat bedoelde
![]()
Je moest me hoofd eens zien toen ik terug kwam![]()
Echt zo:![]()
![]()
![]()
WTF
![]()
![]()
![]()
Mag pas als je 18 bentquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mag ik nu me theorie al halen?
Is dat verstandig of niet...
Hangt er van af hoe lang ik over het lessen doe enzo zeker![]()
Na 1 jaar is hij toch verlopen![]()
voor verkeersdeelname wel danquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:27 schreef hicham het volgende:
Bij mij controleerden ze dat wel, kost nogal wat geld als je zonder rijdtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor verkeersdeelname wel danwelke rijschool controleert dat
auto ging ik pas op een maandag op voor theorie en de woensdag erop voor praktijk..
Haaaaaahahahaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat je in die broek liep te soppen voor bazza![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOHhhhhhhhhhHhhh jij bent stout
Sowieso schrijf je zo.
Lekker boeiend wat jij van BVtjes vindt, je zult het toch moeten halenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja maar dan mag je niet zelf over de openbare weg rijden en BVtjes zuigen![]()
Officieel danquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
auto ging ik pas op een maandag op voor theorie en de woensdag erop voor praktijk..
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haaaaaahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOHhhhhhhhhhHhhh jij bent stout![]()
![]()
![]()
![]()
Bij jou zullen ze het wel gevraagd hebben om te checken of je echt ouder dan 12 wasquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bij mij controleerden ze dat wel, kost nogal wat geld als je zonder rijdt
Ja maar je kan net zo goed ff je theorie halen zodat je tenminste ook over de openbare weg mag. Enne niet zo relictant he knaapjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat jij van BVtjes vindt, je zult het toch moeten halen
quote:[..]
Officieel danKan me ook niet herinneren dat er bij mij naar is gevraagd
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij jou zullen ze het wel gevraagd hebben om te checken of je echt ouder dan 12 was
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij jou zullen ze het wel gevraagd hebben om te checken of je echt ouder dan 12 was
Het verschil tussen jouw en mijn antwoord is dat je bij mijn antwoord theoretisch gezien 's ochtends motorrijles kunt nemen en 's middags je theorie kunt halen op je 18e verjaardag. Ben je toch al gauw een paar uurtjes eerder met je lessen begonnen!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja maar je kan net zo goed ff je theorie halen zodat je tenminste ook over de openbare weg mag. Enne niet zo relictant he knaapje![]()
Of je haalt s'ochtends je theorie en gaat smiddags lessenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Het verschil tussen jouw en mijn antwoord is dat je bij mijn antwoord theoretisch gezien 's ochtends motorrijles kunt nemen en 's middags je theorie kunt halen op je 18e verjaardag. Ben je toch al gauw een paar uurtjes eerder met je lessen begonnen!
quote:Toch knaapje
Ik snap er heel wat vanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Het verschil tussen jouw en mijn antwoord is dat je bij mijn antwoord theoretisch gezien 's ochtends motorrijles kunt nemen en 's middags je theorie kunt halen op je 18e verjaardag. Ben je toch al gauw een paar uurtjes eerder met je lessen begonnen!
Toch knaapje
Zijn ze op zijn stem afgegaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, maar zij wil zo snel mogelijk dus zijn die paar uurtjes cruciaal!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Of je haalt s'ochtends je theorie en gaat smiddags lessen
Ik loop niet naast mijn schoenen, de schoenen lopen naast mijquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:44 schreef -XX- het volgende:
Die hicham gaat wel naast zijn schoenen lopen hoorDat ken niet hoooooooooorrrrrr
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, maar zij wil zo snel mogelijk dus zijn die paar uurtjes cruciaal!
En als je in de middag zakt dan moet je volgens jou weer een dagje wachten met lessen![]()
Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik loop niet naast mijn schoenen, de schoenen lopen naast mij [afbeelding]
Als je gelijk gaat afrijden niet nee, dan heb je alleen nog maar pijnstillers en vloeibaar voedsel nodig de rest van je levenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:47 schreef -XX- het volgende:
Ik ga gewoon gelijk afrijden, lessen heb ik helemaal niet nodig![]()
![]()
Pschhh!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:48 schreef Rib-i het volgende:
Dat jasje![]()
Voor chopperliefhebbers megamode [afbeelding] [afbeelding]
![]()
Misschien een keer je voeten wassen danquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik loop niet naast mijn schoenen, de schoenen lopen naast mij [afbeelding]
Wees eens orgineeel!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien een keer je voeten wassen dan
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:27 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja maar dan mag je niet zelf over de openbare weg rijden en BVtjes zuigen![]()
quote:
bij de auto geld die regel ook niet, omdat de instructeur daar kan ingrijpenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]volgens mij vanaf 17 1/2.....
damn... al jouw quote's over theorie en lessenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]avb mag ook, als je autorijbewijs hebt
[..]zie hierboven
[..]volgens mij vanaf 17 1/2.....
[..]
bij de auto geld die regel ook niet, omdat de instructeur daar kan ingrijpen
damn... al m'n quote's over theorie en lessen![]()
vage shit, ik zie het... meen me te herinneren dat dat iig zo was toen ik auto theorie ging doenquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
damn... al jouw quote's over theorie en lessen
Niet relevant in deze kwestie gezien het snolletje de dame waarover we het hebben geen rijbewijs heeftquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
avb mag ook, als je autorijbewijs hebt
daar ging het ook niet overquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet relevant in deze kwestie gezien het snolletje de dame waarover we het hebben geen rijbewijs heeft
quote:damn... al jouw quote's over theorie en lessen
Je wordt ouder en je gevoel voor humor slibt langzamaan weg, get used to itquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:55 schreef Rib-i het volgende:
Volgens mij was ik de enigste die in een deuk heeft gelegen om de BazzieK stemimmitatiatornadoeneraperij
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zou ik ook doen![]()
Je moet ook wel goed je voeten wassen he!![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien een keer je voeten wassen dan
Rustig aan he, ik heb de mooie respectabele leeftijd die hoger is dan de leeftijd van -XX- en BazzieK bijelkaar opgeteldquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je wordt ouder en je gevoel voor humor slibt langzamaan weg, get used to it
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Rustig aan he, ik heb de mooie respectabele leeftijd die hoger is dan de leeftijd van -XX- en BazzieK bijelkaar opgeteld![]()
![]()
Nee hoor, ik ook toen ik 'm bedacht en vervolgens voor de Fok!MC uitwerktequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:55 schreef Rib-i het volgende:
Volgens mij was ik de enigste die in een deuk heeft gelegen om de BazzieK stemimmitatiatornadoeneraperij
Melk is voor baby's!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:57 schreef Rib-i het volgende:
Potver3snolletjes
Ik ben de melk vergeten
* Rib-i is nog even naar Appie Hein
Its youquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet... voor meedogenloze huurmoordenaars
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v631/whihihi/jean-reno-leon-the-professional-2.jpg]afbeelding][/url]
Waarmee ik overigens niets suggereer over Rib-i hoor
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Its youOf lijkt hij er op
![]()
Nee grapje![]()
Stiekem wil je er wel op lijkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Klik op het plaatje, en dan de bovenste acteureten
![]()
Bij een schaal van 1 tot 10 vond ik het een 11 waardquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ook toen ik 'm bedacht en vervolgens voor de Fok!MC uitwerkte
Het is niet voor mij, kan niet tegen melkproductenquote:
Zijn daar nog openstaande vacatures denk jequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet... voor meedogenloze huurmoordenaars
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v631/whihihi/jean-reno-leon-the-professional-2.jpg]afbeelding][/url]
Waarmee ik overigens niets suggereer over Rib-i hoor
Smakelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Klik op het plaatje, en dan de bovenste acteureten
![]()
Owjaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bij een schaal van 1 tot 10 vond ik het een 11 waard![]()
[..]
Het is niet voor mij, kan niet tegen melkproducten
Sorrie Worldpimber maar voor sommige mensen is het noodzakelijk om zaken te herhalen voordat ze het kunnen onthouden![]()
[..]
Zijn daar nog openstaande vacatures denk je![]()
![]()
Waar heb je BazzieK verstoptquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Stiekem wil je er wel op lijken!!!!!!
Eetsmakelijk!![]()
![]()
Ligt eraan of je de klok verzet vannacht. En zo ja, of je de klok 1 uur vooruit of 1 uur achteruit zetquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owjadat had je al eens verteld! , dan gaat je darm spastisch doen!
![]()
Wooot morgen toch de finale van GP?
HOELAAT!!!!!!!!!
1 uur achter uitquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de klok verzet vannacht. En zo ja, of je de klok 1 uur vooruit of 1 uur achteruit zet![]()
Welkomquote:
Yes!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:42 schreef Rib-i het volgende:
Zondag 29 oktober 2006
Tijdstip:
13:15 - 15:15
Programma:
Motorsport
Zender:
Eurosport
Iedereen volgens mijquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hallo, wat rijd je, wat doe je, wie ben je enzo![]()
Goeie man IOH, ik had er overheen gelezen![]()
Maar dat zijn jou vrienden tochquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:27 schreef BazzieK het volgende:
Wegmisbruikers in Den BoschAls ik er ooit op kom executeer ik die kut dwerg persoonlijk
Neequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Maar dat zijn jou vrienden toch![]()
![]()
Vind die kleine van je de Lama's leuk ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:27 schreef Rib-i het volgende:
Oh men X-Factor, meerderheid van de mensen die zichzelf overschatten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten we buiten gaan staan om te kijken of we een paddestoel boven het oosten zien verschijnen ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:02 schreef ondeugend het volgende:!
RB en ik gaan de sega mega drive aansluiten...
RB weet het alleen nog niet maar dat ga ik hem nu vertellen.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:02 schreef ondeugend het volgende:!
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moeten we buiten gaan staan om te kijken of we een paddestoel boven het oosten zien verschijnen ?![]()
Sweetquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Vind die kleine van je de Lama's leuk ?
Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moeten we buiten gaan staan om te kijken of we een paddestoel boven het oosten zien verschijnen ?![]()
Ya mann!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:19 schreef ikookhier het volgende:
Djonko roken ik zal wel gaan bazelen
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:02 schreef ondeugend het volgende:!
Nee ik ga straks nog de stad in denk ik.quote:
Gniffelquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ya mann!
[afbeelding]
Peace 2 U!
[afbeelding]
Echt goor joh. Ik weet niet wie ik goorder vind trouwens, de rimbolanders of de "beschaafden"quote:
Ben alweer weggezapt, gewoon te vies om te zien. Het is leuk als ze over de gasten pratenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Echt goor joh. Ik weet niet wie ik goorder vind trouwens, de rimbolanders of de "beschaafden"
nu op Eurosport2: kwal. Valenciaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:42 schreef Rib-i het volgende:
Zondag 29 oktober 2006
Tijdstip:
13:15 - 15:15
Programma:
Motorsport
Zender:
Eurosport
Gelukkig zet ik altijd mijn helm af in soortgelijke gevallenquote:WARNING:
Bug Eyes use a glass mirror for optical clarity and could shatter if struck with a hard blow.
Therefore they should not be used unless some form of safety eye protection is between them & your eyes (Goggles/Shield/Safety Glasses).
Maar hij was te duurquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef Rib-i het volgende:
Ik was eigenlijk op zoek naar de volgende helm
[afbeelding]
Had ik bijna gekocht ipv de Schuberth
Was niet duurder dan de Schuberth maar wel H U G Equote:Op zondag 29 oktober 2006 00:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar hij was te duur
Al is de Schubert ook niet zo goedkoop toch?
Achteraf ben ik ook blij dat ik er niet voor gekozen heb. Je kan je vizier met pinlock uitrusten maar hoe moet je dat met je ingebouwde spiegel doen als die beslaatquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:45 schreef hicham het volgende:Begrijpelijk ja
Echt iets voor bankstelrijders die ook rechtopzittend nog veilig achter hun ruitje kunnen schuilen
Pinlock op maat knippen en erop plakken?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Achteraf ben ik ook blij dat ik er niet voor gekozen heb. Je kan je vizier met pinlock uitrusten maar hoe moet je dat met je ingebouwde spiegel doen als die beslaat![]()
quote:Het liefst een helm met info op het vizier en cam naar achteren, ingebouwde radar-detectordetectordetector etc...![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Pinlock op maat knippen en erop plakken?
Voorgeknipte pinlock in pakjes van 10 verkopen, gat in de markt!
Ik had een helm op de motorbeurs gezien, mischien dat ik dat gepost hebquote:[..]
Die met info op het vizier bestaan al, of had jij die destijds gepost?
* Rib-i gaat ook pittenquote:pitteh
Over 2 uur is het 2 uur
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga slapen man, trusten [afbeelding]
Je avatar, wat doe jequote:Op zondag 29 oktober 2006 02:13 schreef ikookhier het volgende:
Onder het mom van wat Rib-i kan
[afbeelding]
Ik had niet anders verwacht van een man die in een zilverkleurig pak gaat rondlopen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vroeger had je een reclame van "prettig gestoord", tot die doelgroep voel ik me erg aangetrokken![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 08:35 schreef TataK het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van een man die in een zilverkleurig pak gaat rondlopen.![]()
Het is lekker rijweer als de regen wegblijftquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, net op tijd binnenvoordat het hier losbarst
...had nog ff willen rijden vandaag
schijnt mee te vallenquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:37 schreef Rib-i het volgende:
Het is lekker rijweer als de regen wegblijft![]()
Mense die 't niet weten mogen ook reageren....quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:08 schreef worldpimber het volgende:
Heeej mensen, hoe kan ik ook Counter-Strike spelen?
Vroegah was dat toch gewoon met Steam downlooien en zulks
klikquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:08 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mense die 't niet weten mogen ook reageren....
geen idee
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Mense die 't niet weten mogen ook reageren....
geen idee
madakosgeldquote:
hier welquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
madakosgeld
Het was toch altijd gratis?
Waar haal jij alles vandaan dan, je hebt ook een product key nodig toch?quote:
Wil je online spelen ? want dan moet je hem echt kopen anders wordt je van dequote:Op zondag 29 oktober 2006 11:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar haal jij alles vandaan dan, je hebt ook een product key nodig toch?
En waarom reageert Hicham niet, ik stalk hem normaal altijd voor dit soort dingen
Er zal wel ergens een code rondsllingeren die ooit is gekocht.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:48 schreef Gawaine het volgende:
Wil je online spelen ? want dan moet je hem echt kopen anders wordt je van de
servers afgegooid na 5 minuten.
Die zijn allemaal al online geweestquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er zal wel ergens een code rondsllingeren die ooit is gekocht.
Het is nog steeds via steam!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:08 schreef worldpimber het volgende:
Je kunt toch ook ff in real life langslopen, ik zit 1 deur verderquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar haal jij alles vandaan dan, je hebt ook een product key nodig toch?
En waarom reageert Hicham niet, ik stalk hem normaal altijd voor dit soort dingen
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Pets op je billetjes!![]()
>
Hij zit nu trouwens bij GP verslag te doen![]()
Geeft nietquote:
ik moet ook lerenquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:24 schreef kratjuh het volgende:
Ik ga ff microsoft examen oefenen vandaag, morgenochtend mag ik weer ..![]()
En nog wat gekocht ook ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:17 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Vanochtend GP warming up en introductie gekeken, net even naar de motoport koopzondag geweest en nu eindelijk goed wakker en klaar voor rossi en consorten![]()
Passieve houdingquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:17 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Vanochtend GP warming up en introductie gekeken, net even naar de motoport koopzondag geweest en nu eindelijk goed wakker en klaar voor rossi en consorten![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Passieve houding![]()
Ik ga zo zelf ff de Rossi uithangen(niet dat Rossi aan mij kan tippen, magoed...
)
Dan ga ik nu ff CS en dat account zoekenquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Je kunt toch ook ff in real life langslopen, ik zit 1 deur verder
Eerst Steam en CS installeren. Dan inloggen met het account dat ik ooit heb aangemaakt met behulp van de CD key van een homie [afbeelding] (en dus niet van internet die iedereen al heeft gebruikt). Jij had ook een account, maar die zal wel gebanned zijn voor cheaten & teamkilling [afbeelding]
Hmm, je kan veel zeggen... maar daar rijden hoeft voor mij nou ook net weer niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:47 schreef BazzieK het volgende:
Ga zelf rijden na de GP, niet iedereen geeft op de GP af uit jaloezie dat ze er niet zelf rijden
Jij denkt serieus dat Rossi kan tippen aan de lamheid van worldpimberquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga zelf rijden na de GP, niet iedereen geeft op de GP af uit jaloezie dat ze er niet zelf rijden
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Jij denkt serieus dat Rossi kan tippen aan de lamheid van worldpimber
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen enkel probleem stuur em maar via de PMS, ik offer me wel op om hem tijdelijk te bewarenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:04 schreef worldpimber het volgende:
Nee, ik ga nu zo straks ff rijden en dan de meeting vervroegd verlaten zodat ik lekker kan CSen![]()
Ik ben trouwens ook de PC aan het opruimen, kan iemand de billenfoto van Faithy tijdelijk bewaren voor als ik spijt krijg die verwijderd te hebben?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo wel de MotoGP kijken.![]()
Moet een strandwandeling voor wijken.
First things first.
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:35 schreef hicham het volgende:
[offtopic]
Nieuw kleurtje van de 2007 FZ
[afbeelding]
Inclusief rimstriping
[/offtopic]
[ontopic]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[/ontopic]
Heldquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:35 schreef hicham het volgende:
[offtopic]
Nieuw kleurtje van de 2007 FZ
[afbeelding]
Inclusief rimstriping
[/offtopic]
[ontopic]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[/ontopic]
en is half te verstaan omdat iequote:Op zondag 29 oktober 2006 11:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Pets op je billetjes!![]()
>
Hij zit nu trouwens bij GP verslag te doen![]()
Met name B -->quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:46 schreef bvvt het volgende:
en is half te verstaan omdat iea. zo ver van de microfoon af zit b. zo zachtjes praat c. eurosport em niet duidelijk over wilt laten komen
STAAT JE GEHOOR APPARAAT NIET GEWOON UIT!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:46 schreef bvvt het volgende:
[..]
en is half te verstaan omdat iea. zo ver van de microfoon af zit b. zo zachtjes praat c. eurosport em niet duidelijk over wilt laten komen
In de bocht onderuit.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:10 schreef worldpimber het volgende:
Wat is er dan met die stinkaap gebeurd?? Vertel?![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:16 schreef Worldbeater het volgende:
Kon Rossi niet 1.5 seconde wachten.. zag ik het ook...Niet fokken en GP kijken.
![]()
![]()
Troy Bayliss.Maar Capirossi komt er nog wel voorbij. En voor Hayden wordt het toch wel krap.
![]()
Put your bet..
Heel gaafquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:54 schreef divided het volgende:
mag me ook aanmelden
eerste motor is een feit
nx 250
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
uitrusting
buse jack
[afbeelding]
ixs broek
probiker laarzen
[afbeelding]
probiker handschoenen.
nu nog op zoek naar een helm
wil een systeemhelm met geintegreerd zonne visier en uitneembare voering
wordt denk ik een airoh maar zijn 200 euro dus die komt volgende maand
moet toch eerst rbw nog halen
Welkomquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:54 schreef divided het volgende:
mag me ook aanmelden
eerste motor is een feit
nx 250
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
uitrusting
buse jack
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ixs broek
[afbeelding]
[afbeelding]
probiker laarzen
[afbeelding]
probiker handschoenen.
[afbeelding]
nu nog op zoek naar een helm
wil een systeemhelm met geintegreerd zonne visier en uitneembare voering
wordt denk ik een airoh maar zijn 200 euro dus die komt volgende maand
moet toch eerst rbw nog halen
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:54 schreef divided het volgende:
mag me ook aanmelden
eerste motor is een feit
probiker laarzen
[afbeelding]
probiker handschoenen.
[afbeelding]
Vet te ownen!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:21 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gister nog ff wezen scheuren![]()
Kmoet tog nog wat hoger:
[afbeelding]
Moet ik happenquote:
Om je handtas vast te houden?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:26 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Moet ik happen![]()
Kom maar ff langs op je zxr![]()
Ach, Hayden heeft er ontzettend veel voor gedaan, meer dan iedere andere rijder. Dat het een arrogante amerikaan is moeten we maar even vergetenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:15 schreef Picardski het volgende:
TIS TOCH NIET TE GELOVEN, verdomme, had zo gehoopt dat Rossi het zou kunnen halen, en idd dan gaat hij erbij liggen. maar goed wel goed voor Ducati! wel erg dat het uitgerekent Hayden moet zijn die wereldkampioen wordt, beter was daan Pedrosa geweest. of Melandri of Capirossi.
Maar that's life, ga me nu ff bezuipen om dit fiasco te vergeten![]()
quote:
Die stoppie is wel tofquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:21 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gister nog ff wezen scheuren![]()
Kmoet tog nog wat hoger:
[afbeelding]
wat heb je voorn 125´je dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:32 schreef oshiro het volgende:
[..]
Die stoppie is wel tofDat lukt niet met mijn 125je, te weinig grip voorop.
En met een SM kun je verder prima motocrossen zo bleek laatst maar weer, ik krijg zin in een rondje Maasvlakte
Zie fotobouquequote:
ach daar kan je best stoppies mee makenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:37 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zie fotobouque
Een YZ125 van Yamaha dus, bj 2001.
Edit: aan de bandensoort te zien kun je vast wel begrijpen waarom ik te weinig grip had voor
Mn broertje had in Utrecht een paar foto's gemaakt van motocrossende supermotards.
Idd, alleen probeerde ik het op asfalt. Dat gaat dus niet, getuige de zwarte strepen op de busbaan naast mn huisquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ach daar kan je best stoppies mee maken. Download Travis Pastrana Nitro's series maar eens deel 1 2 en 3 , daar maken ze een stoppies met die crossers
![]()
Alleen t zal wel verdomde moeilijk zijn
Mij is het op asfalt ook niet gelukt met de noppen dr inquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Idd, alleen probeerde ik het op asfalt. Dat gaat dus niet, getuige de zwarte strepen op de busbaan naast mn huisOp zand lukte het ook niet zo lekker, maar ik heb een tijdje terug mn kroonplaten 15mm laten zakken over mn vorkpoten. Dat gaf echt een wereld van verschil, dus misschien lukt het me nu wel
Verder nog even een groter voortandwiel (14 tands) erop, en een aftapboutje voor het koelwater regelen want die ben ik kwijt
Aanhanger is ook bijna af, dus als het even droog is geweest kan ik eindelijk mn nieuwe zuiger inrijden. Dat gaat waarschijnlijk de maasvlakte worden.
Goed het enige gode is weer eens een kampieonschap voor Honda, voor de rest is het maar een Kentucky fried hayden shit klote damn AAAAAARGquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:27 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ach, Hayden heeft er ontzettend veel voor gedaan, meer dan iedere andere rijder. Dat het een arrogante amerikaan is moeten we maar even vergeten
hahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:50 schreef Picardski het volgende:
[..]
Goed het enige gode is weer eens een kampieonschap voor Honda, voor de rest is het maar een Kentucky fried hayden shit klote damn AAAAAARG
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
haha![]()
het is maar een spelletje!
Wat zij zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!![]()
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
Hihiquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:03 schreef Picardski het volgende:
nou ja spelletje, die GP motorraces zijn toch al een hele tijd deel van mijn zondagen, en als je Valentino Rossi al volgt vanaf dat hij 125cc reed, tja dan doet zoiets als vandaag een beetje pijn
Achja word interessant volgens jaar...quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hihi![]()
Wel heeft hij 2de mogen wordenKan hij het volgend jaar tenminste beter doen!
![]()
Mag je niet meer mee doenquote:
Kon ik maar meedoen, morgen ff naar de winkel ofzoquote:
2142quote:
een motor is om op te rijdenquote:
Doe je toch iets verkeerd denk ik ..quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:15 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kon ik maar meedoen, morgen ff naar de winkel ofzo![]()
Alles is kut aan dat spel
sorrie dat ik zo uitviel, maar erg frustie vind ik het wel, kewle manga site tevens, en is dat jouw fiets onder broemmmmmm?? ik heb er ook nog twee een Honda nsr50 en een Kawasaki z550 uit 82 jaja oldskoolquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hihi![]()
Wel heeft hij 2de mogen wordenKan hij het volgend jaar tenminste beter doen!
![]()
Zat al te wachten op foto'squote:
Nou al mn settings staan goed, maar ik krijg of connectie probs of geluidprobsquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Doe je toch iets verkeerd denk ik ..
BF 2142 pwnt![]()
Nou gas geven danquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:44 schreef divided het volgende:
ik wil ook rijden ....:(
moet ie wel eerst een fiets hebben lolquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:32 schreef Picardski het volgende:
[..]
sorrie dat ik zo uitviel, maar erg frustie vind ik het wel, kewle manga site tevens, en is dat jouw fiets onder broemmmmmm?? ik heb er ook nog twee een Honda nsr50 en een Kawasaki z550 uit 82 jaja oldskool![]()
En 't ligt niet aan je inet/modem ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:37 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nou al mn settings staan goed, maar ik krijg of connectie probs of geluidprobs
Uhm van de Kawasaki heb ik geen foto's maar van de Honda welquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:00 schreef -XX- het volgende:
[..]Whehehe! Show je fiets!
(Is niet mijn fiets onder BROEMMMMMMMM)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |