quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat meeen je niet, stel je eens voor dat je de ballen van BazzieK tegen je voorhoofd voelt bonken
quote:
Nee, mannen (en vrouwen) vinden dat alleen maar van een ander stelletjuh.quote:
quote:
zooo, das lang geleden......quote:
Deeltje 585 was nog deze week.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:20 schreef Gawaine het volgende:
Net een brief in de bus van de verzekering
"Door een wijziging van de polis heeft u recht op terugbetaling van een deel
van de door u betaalde premie"
Bedrag 0,18
Dit bedrag is overgemaakt op ......
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:19 schreef hicham het volgende:
Waarom zijn die remschijven op Marktplaats zo goedkoop Pepijn, omdat ze lelluk zijn?
Ze moeten wel geld aan je verdienenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:29 schreef Worldbeater het volgende:
Flikkers trouwens bij het RDW... een al jaren geschorste motor overschrijven resulteert in het activeren van de wegenbelasting... en weer schorsen kost gewoon 22 euro.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het liever aan die aardige jongen gegeven, kwam dus 22 euro bij die 100 voor de Aprilia.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ze moeten wel geld aan je verdienenen dat doen ze graag
![]()
!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
Doen de grote jongens je plagen?![]()
Argh, kidding rightquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:20 schreef Gawaine het volgende:
Bedrag 0,18
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een echte man neemt beslissingen, ook al zijn ze fout is de uitkomst niet altijd gelijk aan de verwachting![]()
Voorbeelden:
Napoleon -> Waterloo
Nixon -> Watergate
J Clifford Baxter -> ENRON
Rib-i -> Zilverkleurig motorpak
![]()
Valt wel mee die pics in je fotoboek.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:03 schreef ikookhier het volgende:
en dan zeggen ze dat er bij mij een steekje los zit
![]()
Ach... de ene heeft een draadje los, de ander is totaal afgeslotenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:03 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
Joh, die staat er heul nie in manquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Valt wel mee die pics in je fotoboek.![]()
[afbeelding]
En toch ff checken he!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Joh, die staat er heul nie in man
Uiteraardquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Apart gezicht al die helpende handjes, binnen 1 minuut stond de Aprilia al vast op de aanhanger, en de onderdelen in de auto........... ik was nog aan het kijken hoe die spanbanden werkten.Handige knapen.
![]()
Goed man, ik hou wel in de gaten wanneer de kans het grootst is dat het gaat regenen. 9 van de 10 keer zitten ze er toch naast met de voorspellingenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bakkie.. anytime.
![]()
Ben de hele week thuis.
![]()
![]()
Na een rondje op deze machine kan je solliciteren bij de josti-band alszijnde dove sopraan met rauwe kopstemquote:[..]
![]()
En ik zie net de uitlaat.......letterlijk een uitlaat.... dus je bent dan nog doof ook.![]()
Kijk eens omhoog, mischien dat je net het puntje van zijn neus over z'n bolle buik kan zienquote:
Zijn toch weer 40 gulden centenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:20 schreef Gawaine het volgende:
Bedrag 0,18
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:29 schreef Worldbeater het volgende:
Flikkers trouwens bij het RDW... een al jaren geschorste motor overschrijven resulteert in het activeren van de wegenbelasting... en weer schorsen kost gewoon 22 euro.![]()
![]()
![]()
![]()
Vroeger had je een reclame van "prettig gestoord", tot die doelgroep voel ik me erg aangetrokkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:03 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
what's new hèquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:53 schreef worldpimber het volgende:
Nog niet bijgelezen, maar uiteraard... OP![]()
![]()
![]()
Spui dat gal daarvan maar in een ander topicquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:04 schreef kratjuh het volgende:
Misschien ga ik alsnog een Toyota Avensis leasen ..
Niet doenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:04 schreef kratjuh het volgende:
Misschien ga ik alsnog een Toyota Avensis leasen ..
Ben je bekend met deze stickertjes?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Waarom niet ?
Goeie argumenten hoor ik graag ..
[afbeelding]
Is toch wel een geile bak hoor ..
Mooie kleurkeuze!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Waarom niet ?
Goeie argumenten hoor ik graag ..
[afbeelding]
Is toch wel een geile bak hoor ..
Need I say morequote:
In de Executive uitvoering met 177pk onder de kap vind ik het nog steeds een geile bak .. Want die stickers worden bij mijn auto niet meegeleverd ..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ben je bekend met deze stickertjes?
[afbeelding]
Ook wel "dierentuin stickertjes" in de kleuen rood, groen, blauw, enz.
Ben je daar bekend mee?![]()
Zo ja, vraag je dan nog een keer af hoe geil die bak is...![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Need I say more
Met een -XX- erbij kan je meteen de achterbank vullenen doe er dan meteen een golden retriever bij...
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
-XX- wilt liever een bulldog er naast
![]()
Pannekoeken kook je niet, die bak je tochquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:32 schreef Worldbeater het volgende:Filmpje huren en naar Den Haag.. een heerlijke verrassingsmaaltijd koken.. mijn specialiteit pannekoeken.
![]()
![]()
Damnz, als we hier richardgie niet mee terugkrijgen weet ik het ook niet meerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:53 schreef BazzieK het volgende:
Het spook van de opera assen![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Damnz, als we hier richardgie niet mee terugkrijgen weet ik het ook niet meer
quote:Zo jammer van de kleding he
OMGGGGGGGGGG DIE JAS!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:53 schreef BazzieK het volgende:
Het spook van de opera assen![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die broek zal nu nog wel te drogen hangenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:16 schreef -XX- het volgende:
BazzieHerken je me blik bij die 2de foto!
![]()
![]()
![]()
Nee gekquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die broek zal nu nog wel te drogen hangen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enzo he![]()
Ik schaam me
Sowieso schrijf je zo.
Ik weet niet zeker of jij wel snapt wat ik bedoeldequote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enzo he![]()
Ik schaam me![]()
'T is al goed hoor
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:24 schreef -XX- het volgende:
Mensch ik wil 18 zijn!![]()
![]()
Voordat je gaat lessen moet je toch je theorie hebben !?![]()
Nee ik pieste niet in me broekquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of jij wel snapt wat ik bedoelde![]()
[..]
'T is al goed hoor
Mag ik nu me theorie al halen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor BV'tjes niet, dus je kunt vast beginnen
Ja maar dan mag je niet zelf over de openbare weg rijden en BVtjes zuigenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat je in die broek liep te soppen voor bazzaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee ik pieste niet in me broekals je dat bedoelde
![]()
Je moest me hoofd eens zien toen ik terug kwam![]()
Echt zo:![]()
![]()
![]()
WTF
![]()
![]()
![]()
Mag pas als je 18 bentquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mag ik nu me theorie al halen?
Is dat verstandig of niet...
Hangt er van af hoe lang ik over het lessen doe enzo zeker![]()
Na 1 jaar is hij toch verlopen![]()
voor verkeersdeelname wel danquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:27 schreef hicham het volgende:
Bij mij controleerden ze dat wel, kost nogal wat geld als je zonder rijdtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor verkeersdeelname wel danwelke rijschool controleert dat
auto ging ik pas op een maandag op voor theorie en de woensdag erop voor praktijk..
Haaaaaahahahaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat je in die broek liep te soppen voor bazza![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOHhhhhhhhhhHhhh jij bent stout
Sowieso schrijf je zo.
Lekker boeiend wat jij van BVtjes vindt, je zult het toch moeten halenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja maar dan mag je niet zelf over de openbare weg rijden en BVtjes zuigen![]()
Officieel danquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
auto ging ik pas op een maandag op voor theorie en de woensdag erop voor praktijk..
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haaaaaahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOHhhhhhhhhhHhhh jij bent stout![]()
![]()
![]()
![]()
Bij jou zullen ze het wel gevraagd hebben om te checken of je echt ouder dan 12 wasquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bij mij controleerden ze dat wel, kost nogal wat geld als je zonder rijdt
Ja maar je kan net zo goed ff je theorie halen zodat je tenminste ook over de openbare weg mag. Enne niet zo relictant he knaapjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat jij van BVtjes vindt, je zult het toch moeten halen
quote:[..]
Officieel danKan me ook niet herinneren dat er bij mij naar is gevraagd
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij jou zullen ze het wel gevraagd hebben om te checken of je echt ouder dan 12 was
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij jou zullen ze het wel gevraagd hebben om te checken of je echt ouder dan 12 was
Het verschil tussen jouw en mijn antwoord is dat je bij mijn antwoord theoretisch gezien 's ochtends motorrijles kunt nemen en 's middags je theorie kunt halen op je 18e verjaardag. Ben je toch al gauw een paar uurtjes eerder met je lessen begonnen!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja maar je kan net zo goed ff je theorie halen zodat je tenminste ook over de openbare weg mag. Enne niet zo relictant he knaapje![]()
Of je haalt s'ochtends je theorie en gaat smiddags lessenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Het verschil tussen jouw en mijn antwoord is dat je bij mijn antwoord theoretisch gezien 's ochtends motorrijles kunt nemen en 's middags je theorie kunt halen op je 18e verjaardag. Ben je toch al gauw een paar uurtjes eerder met je lessen begonnen!
quote:Toch knaapje
Ik snap er heel wat vanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Het verschil tussen jouw en mijn antwoord is dat je bij mijn antwoord theoretisch gezien 's ochtends motorrijles kunt nemen en 's middags je theorie kunt halen op je 18e verjaardag. Ben je toch al gauw een paar uurtjes eerder met je lessen begonnen!
Toch knaapje
Zijn ze op zijn stem afgegaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, maar zij wil zo snel mogelijk dus zijn die paar uurtjes cruciaal!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Of je haalt s'ochtends je theorie en gaat smiddags lessen
Ik loop niet naast mijn schoenen, de schoenen lopen naast mijquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:44 schreef -XX- het volgende:
Die hicham gaat wel naast zijn schoenen lopen hoorDat ken niet hoooooooooorrrrrr
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, maar zij wil zo snel mogelijk dus zijn die paar uurtjes cruciaal!
En als je in de middag zakt dan moet je volgens jou weer een dagje wachten met lessen![]()
Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik loop niet naast mijn schoenen, de schoenen lopen naast mij [afbeelding]
Als je gelijk gaat afrijden niet nee, dan heb je alleen nog maar pijnstillers en vloeibaar voedsel nodig de rest van je levenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:47 schreef -XX- het volgende:
Ik ga gewoon gelijk afrijden, lessen heb ik helemaal niet nodig![]()
![]()
Pschhh!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:48 schreef Rib-i het volgende:
Dat jasje![]()
Voor chopperliefhebbers megamode [afbeelding] [afbeelding]
![]()
Misschien een keer je voeten wassen danquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik loop niet naast mijn schoenen, de schoenen lopen naast mij [afbeelding]
Wees eens orgineeel!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien een keer je voeten wassen dan
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:27 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja maar dan mag je niet zelf over de openbare weg rijden en BVtjes zuigen![]()
quote:
bij de auto geld die regel ook niet, omdat de instructeur daar kan ingrijpenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]volgens mij vanaf 17 1/2.....
damn... al jouw quote's over theorie en lessenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]avb mag ook, als je autorijbewijs hebt
[..]zie hierboven
[..]volgens mij vanaf 17 1/2.....
[..]
bij de auto geld die regel ook niet, omdat de instructeur daar kan ingrijpen
damn... al m'n quote's over theorie en lessen![]()
vage shit, ik zie het... meen me te herinneren dat dat iig zo was toen ik auto theorie ging doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |