quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
damn... al jouw quote's over theorie en lessen
Niet relevant in deze kwestie gezien het snolletje de dame waarover we het hebben geen rijbewijs heeftquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
avb mag ook, als je autorijbewijs hebt
daar ging het ook niet overquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet relevant in deze kwestie gezien het snolletje de dame waarover we het hebben geen rijbewijs heeft
quote:damn... al jouw quote's over theorie en lessen
Je wordt ouder en je gevoel voor humor slibt langzamaan weg, get used to itquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:55 schreef Rib-i het volgende:
Volgens mij was ik de enigste die in een deuk heeft gelegen om de BazzieK stemimmitatiatornadoeneraperij
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zou ik ook doen![]()
Je moet ook wel goed je voeten wassen he!![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien een keer je voeten wassen dan
Rustig aan he, ik heb de mooie respectabele leeftijd die hoger is dan de leeftijd van -XX- en BazzieK bijelkaar opgeteldquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je wordt ouder en je gevoel voor humor slibt langzamaan weg, get used to it
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Rustig aan he, ik heb de mooie respectabele leeftijd die hoger is dan de leeftijd van -XX- en BazzieK bijelkaar opgeteld![]()
![]()
Nee hoor, ik ook toen ik 'm bedacht en vervolgens voor de Fok!MC uitwerktequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:55 schreef Rib-i het volgende:
Volgens mij was ik de enigste die in een deuk heeft gelegen om de BazzieK stemimmitatiatornadoeneraperij
Melk is voor baby's!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:57 schreef Rib-i het volgende:
Potver3snolletjes
Ik ben de melk vergeten
* Rib-i is nog even naar Appie Hein
Its youquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet... voor meedogenloze huurmoordenaars
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v631/whihihi/jean-reno-leon-the-professional-2.jpg]afbeelding][/url]
Waarmee ik overigens niets suggereer over Rib-i hoor
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Its youOf lijkt hij er op
![]()
Nee grapje![]()
Stiekem wil je er wel op lijkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Klik op het plaatje, en dan de bovenste acteureten
![]()
Bij een schaal van 1 tot 10 vond ik het een 11 waardquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ook toen ik 'm bedacht en vervolgens voor de Fok!MC uitwerkte
Het is niet voor mij, kan niet tegen melkproductenquote:
Zijn daar nog openstaande vacatures denk jequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet... voor meedogenloze huurmoordenaars
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v631/whihihi/jean-reno-leon-the-professional-2.jpg]afbeelding][/url]
Waarmee ik overigens niets suggereer over Rib-i hoor
Smakelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Klik op het plaatje, en dan de bovenste acteureten
![]()
Owjaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bij een schaal van 1 tot 10 vond ik het een 11 waard![]()
[..]
Het is niet voor mij, kan niet tegen melkproducten
Sorrie Worldpimber maar voor sommige mensen is het noodzakelijk om zaken te herhalen voordat ze het kunnen onthouden![]()
[..]
Zijn daar nog openstaande vacatures denk je![]()
![]()
Waar heb je BazzieK verstoptquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Stiekem wil je er wel op lijken!!!!!!
Eetsmakelijk!![]()
![]()
Ligt eraan of je de klok verzet vannacht. En zo ja, of je de klok 1 uur vooruit of 1 uur achteruit zetquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owjadat had je al eens verteld! , dan gaat je darm spastisch doen!
![]()
Wooot morgen toch de finale van GP?
HOELAAT!!!!!!!!!
1 uur achter uitquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de klok verzet vannacht. En zo ja, of je de klok 1 uur vooruit of 1 uur achteruit zet![]()
Welkomquote:
Yes!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:42 schreef Rib-i het volgende:
Zondag 29 oktober 2006
Tijdstip:
13:15 - 15:15
Programma:
Motorsport
Zender:
Eurosport
Iedereen volgens mijquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hallo, wat rijd je, wat doe je, wie ben je enzo![]()
Goeie man IOH, ik had er overheen gelezen![]()
Maar dat zijn jou vrienden tochquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:27 schreef BazzieK het volgende:
Wegmisbruikers in Den BoschAls ik er ooit op kom executeer ik die kut dwerg persoonlijk
Neequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Maar dat zijn jou vrienden toch![]()
![]()
Vind die kleine van je de Lama's leuk ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:27 schreef Rib-i het volgende:
Oh men X-Factor, meerderheid van de mensen die zichzelf overschatten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten we buiten gaan staan om te kijken of we een paddestoel boven het oosten zien verschijnen ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:02 schreef ondeugend het volgende:!
RB en ik gaan de sega mega drive aansluiten...
RB weet het alleen nog niet maar dat ga ik hem nu vertellen.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:02 schreef ondeugend het volgende:!
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moeten we buiten gaan staan om te kijken of we een paddestoel boven het oosten zien verschijnen ?![]()
Sweetquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Vind die kleine van je de Lama's leuk ?
Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moeten we buiten gaan staan om te kijken of we een paddestoel boven het oosten zien verschijnen ?![]()
Ya mann!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:19 schreef ikookhier het volgende:
Djonko roken ik zal wel gaan bazelen
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:02 schreef ondeugend het volgende:!
Nee ik ga straks nog de stad in denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |