quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
damn... al jouw quote's over theorie en lessen
Niet relevant in deze kwestie gezien het snolletje de dame waarover we het hebben geen rijbewijs heeftquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
avb mag ook, als je autorijbewijs hebt
daar ging het ook niet overquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet relevant in deze kwestie gezien het snolletje de dame waarover we het hebben geen rijbewijs heeft
quote:damn... al jouw quote's over theorie en lessen
Je wordt ouder en je gevoel voor humor slibt langzamaan weg, get used to itquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:55 schreef Rib-i het volgende:
Volgens mij was ik de enigste die in een deuk heeft gelegen om de BazzieK stemimmitatiatornadoeneraperij
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zou ik ook doen![]()
Je moet ook wel goed je voeten wassen he!![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien een keer je voeten wassen dan
Rustig aan he, ik heb de mooie respectabele leeftijd die hoger is dan de leeftijd van -XX- en BazzieK bijelkaar opgeteldquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je wordt ouder en je gevoel voor humor slibt langzamaan weg, get used to it
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Rustig aan he, ik heb de mooie respectabele leeftijd die hoger is dan de leeftijd van -XX- en BazzieK bijelkaar opgeteld![]()
![]()
Nee hoor, ik ook toen ik 'm bedacht en vervolgens voor de Fok!MC uitwerktequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:55 schreef Rib-i het volgende:
Volgens mij was ik de enigste die in een deuk heeft gelegen om de BazzieK stemimmitatiatornadoeneraperij
Melk is voor baby's!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:57 schreef Rib-i het volgende:
Potver3snolletjes
Ik ben de melk vergeten
* Rib-i is nog even naar Appie Hein
Its youquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet... voor meedogenloze huurmoordenaars
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v631/whihihi/jean-reno-leon-the-professional-2.jpg]afbeelding][/url]
Waarmee ik overigens niets suggereer over Rib-i hoor
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Its youOf lijkt hij er op
![]()
Nee grapje![]()
Stiekem wil je er wel op lijkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Klik op het plaatje, en dan de bovenste acteureten
![]()
Bij een schaal van 1 tot 10 vond ik het een 11 waardquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ook toen ik 'm bedacht en vervolgens voor de Fok!MC uitwerkte
Het is niet voor mij, kan niet tegen melkproductenquote:
Zijn daar nog openstaande vacatures denk jequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet... voor meedogenloze huurmoordenaars
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v631/whihihi/jean-reno-leon-the-professional-2.jpg]afbeelding][/url]
Waarmee ik overigens niets suggereer over Rib-i hoor
Smakelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Klik op het plaatje, en dan de bovenste acteureten
![]()
Owjaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bij een schaal van 1 tot 10 vond ik het een 11 waard![]()
[..]
Het is niet voor mij, kan niet tegen melkproducten
Sorrie Worldpimber maar voor sommige mensen is het noodzakelijk om zaken te herhalen voordat ze het kunnen onthouden![]()
[..]
Zijn daar nog openstaande vacatures denk je![]()
![]()
Waar heb je BazzieK verstoptquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Stiekem wil je er wel op lijken!!!!!!
Eetsmakelijk!![]()
![]()
Ligt eraan of je de klok verzet vannacht. En zo ja, of je de klok 1 uur vooruit of 1 uur achteruit zetquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owjadat had je al eens verteld! , dan gaat je darm spastisch doen!
![]()
Wooot morgen toch de finale van GP?
HOELAAT!!!!!!!!!
1 uur achter uitquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de klok verzet vannacht. En zo ja, of je de klok 1 uur vooruit of 1 uur achteruit zet![]()
Welkomquote:
Yes!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:42 schreef Rib-i het volgende:
Zondag 29 oktober 2006
Tijdstip:
13:15 - 15:15
Programma:
Motorsport
Zender:
Eurosport
Iedereen volgens mijquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hallo, wat rijd je, wat doe je, wie ben je enzo![]()
Goeie man IOH, ik had er overheen gelezen![]()
Maar dat zijn jou vrienden tochquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:27 schreef BazzieK het volgende:
Wegmisbruikers in Den BoschAls ik er ooit op kom executeer ik die kut dwerg persoonlijk
Neequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Maar dat zijn jou vrienden toch![]()
![]()
Vind die kleine van je de Lama's leuk ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:27 schreef Rib-i het volgende:
Oh men X-Factor, meerderheid van de mensen die zichzelf overschatten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten we buiten gaan staan om te kijken of we een paddestoel boven het oosten zien verschijnen ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:02 schreef ondeugend het volgende:!
RB en ik gaan de sega mega drive aansluiten...
RB weet het alleen nog niet maar dat ga ik hem nu vertellen.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:02 schreef ondeugend het volgende:!
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moeten we buiten gaan staan om te kijken of we een paddestoel boven het oosten zien verschijnen ?![]()
Sweetquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Vind die kleine van je de Lama's leuk ?
Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moeten we buiten gaan staan om te kijken of we een paddestoel boven het oosten zien verschijnen ?![]()
Ya mann!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:19 schreef ikookhier het volgende:
Djonko roken ik zal wel gaan bazelen
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:02 schreef ondeugend het volgende:!
Nee ik ga straks nog de stad in denk ik.quote:
Gniffelquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ya mann!
[afbeelding]
Peace 2 U!
[afbeelding]
Echt goor joh. Ik weet niet wie ik goorder vind trouwens, de rimbolanders of de "beschaafden"quote:
Ben alweer weggezapt, gewoon te vies om te zien. Het is leuk als ze over de gasten pratenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Echt goor joh. Ik weet niet wie ik goorder vind trouwens, de rimbolanders of de "beschaafden"
nu op Eurosport2: kwal. Valenciaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:42 schreef Rib-i het volgende:
Zondag 29 oktober 2006
Tijdstip:
13:15 - 15:15
Programma:
Motorsport
Zender:
Eurosport
Gelukkig zet ik altijd mijn helm af in soortgelijke gevallenquote:WARNING:
Bug Eyes use a glass mirror for optical clarity and could shatter if struck with a hard blow.
Therefore they should not be used unless some form of safety eye protection is between them & your eyes (Goggles/Shield/Safety Glasses).
Maar hij was te duurquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef Rib-i het volgende:
Ik was eigenlijk op zoek naar de volgende helm
[afbeelding]
Had ik bijna gekocht ipv de Schuberth
Was niet duurder dan de Schuberth maar wel H U G Equote:Op zondag 29 oktober 2006 00:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar hij was te duur
Al is de Schubert ook niet zo goedkoop toch?
Achteraf ben ik ook blij dat ik er niet voor gekozen heb. Je kan je vizier met pinlock uitrusten maar hoe moet je dat met je ingebouwde spiegel doen als die beslaatquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:45 schreef hicham het volgende:Begrijpelijk ja
Echt iets voor bankstelrijders die ook rechtopzittend nog veilig achter hun ruitje kunnen schuilen
Pinlock op maat knippen en erop plakken?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Achteraf ben ik ook blij dat ik er niet voor gekozen heb. Je kan je vizier met pinlock uitrusten maar hoe moet je dat met je ingebouwde spiegel doen als die beslaat![]()
quote:Het liefst een helm met info op het vizier en cam naar achteren, ingebouwde radar-detectordetectordetector etc...![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Pinlock op maat knippen en erop plakken?
Voorgeknipte pinlock in pakjes van 10 verkopen, gat in de markt!
Ik had een helm op de motorbeurs gezien, mischien dat ik dat gepost hebquote:[..]
Die met info op het vizier bestaan al, of had jij die destijds gepost?
* Rib-i gaat ook pittenquote:pitteh
Over 2 uur is het 2 uur
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga slapen man, trusten [afbeelding]
Je avatar, wat doe jequote:Op zondag 29 oktober 2006 02:13 schreef ikookhier het volgende:
Onder het mom van wat Rib-i kan
[afbeelding]
Ik had niet anders verwacht van een man die in een zilverkleurig pak gaat rondlopen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vroeger had je een reclame van "prettig gestoord", tot die doelgroep voel ik me erg aangetrokken![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 08:35 schreef TataK het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van een man die in een zilverkleurig pak gaat rondlopen.![]()
Het is lekker rijweer als de regen wegblijftquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, net op tijd binnenvoordat het hier losbarst
...had nog ff willen rijden vandaag
schijnt mee te vallenquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:37 schreef Rib-i het volgende:
Het is lekker rijweer als de regen wegblijft![]()
Mense die 't niet weten mogen ook reageren....quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:08 schreef worldpimber het volgende:
Heeej mensen, hoe kan ik ook Counter-Strike spelen?
Vroegah was dat toch gewoon met Steam downlooien en zulks
klikquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:08 schreef worldpimber het volgende:
Heeej mensen, hoe kan ik ook Counter-Strike spelen?
Vroegah was dat toch gewoon met Steam downlooien en zulks
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mense die 't niet weten mogen ook reageren....
geen idee
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Mense die 't niet weten mogen ook reageren....
geen idee
madakosgeldquote:
hier welquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
madakosgeld
Het was toch altijd gratis?
Waar haal jij alles vandaan dan, je hebt ook een product key nodig toch?quote:
Wil je online spelen ? want dan moet je hem echt kopen anders wordt je van dequote:Op zondag 29 oktober 2006 11:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar haal jij alles vandaan dan, je hebt ook een product key nodig toch?
En waarom reageert Hicham niet, ik stalk hem normaal altijd voor dit soort dingen
Er zal wel ergens een code rondsllingeren die ooit is gekocht.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:48 schreef Gawaine het volgende:
Wil je online spelen ? want dan moet je hem echt kopen anders wordt je van de
servers afgegooid na 5 minuten.
Die zijn allemaal al online geweestquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er zal wel ergens een code rondsllingeren die ooit is gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |