Het is nog steeds via steam!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:08 schreef worldpimber het volgende:
Heeej mensen, hoe kan ik ook Counter-Strike spelen?
Vroegah was dat toch gewoon met Steam downlooien en zulks
Je kunt toch ook ff in real life langslopen, ik zit 1 deur verderquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar haal jij alles vandaan dan, je hebt ook een product key nodig toch?
En waarom reageert Hicham niet, ik stalk hem normaal altijd voor dit soort dingen
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Pets op je billetjes!![]()
>
Hij zit nu trouwens bij GP verslag te doen![]()
Geeft nietquote:
ik moet ook lerenquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:24 schreef kratjuh het volgende:
Ik ga ff microsoft examen oefenen vandaag, morgenochtend mag ik weer ..![]()
En nog wat gekocht ook ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:17 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Vanochtend GP warming up en introductie gekeken, net even naar de motoport koopzondag geweest en nu eindelijk goed wakker en klaar voor rossi en consorten![]()
Passieve houdingquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:17 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Vanochtend GP warming up en introductie gekeken, net even naar de motoport koopzondag geweest en nu eindelijk goed wakker en klaar voor rossi en consorten![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Passieve houding![]()
Ik ga zo zelf ff de Rossi uithangen(niet dat Rossi aan mij kan tippen, magoed...
)
Dan ga ik nu ff CS en dat account zoekenquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Je kunt toch ook ff in real life langslopen, ik zit 1 deur verder
Eerst Steam en CS installeren. Dan inloggen met het account dat ik ooit heb aangemaakt met behulp van de CD key van een homie [afbeelding] (en dus niet van internet die iedereen al heeft gebruikt). Jij had ook een account, maar die zal wel gebanned zijn voor cheaten & teamkilling [afbeelding]
Hmm, je kan veel zeggen... maar daar rijden hoeft voor mij nou ook net weer niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:47 schreef BazzieK het volgende:
Ga zelf rijden na de GP, niet iedereen geeft op de GP af uit jaloezie dat ze er niet zelf rijden
Jij denkt serieus dat Rossi kan tippen aan de lamheid van worldpimberquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga zelf rijden na de GP, niet iedereen geeft op de GP af uit jaloezie dat ze er niet zelf rijden
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Jij denkt serieus dat Rossi kan tippen aan de lamheid van worldpimber
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen enkel probleem stuur em maar via de PMS, ik offer me wel op om hem tijdelijk te bewarenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:04 schreef worldpimber het volgende:
Nee, ik ga nu zo straks ff rijden en dan de meeting vervroegd verlaten zodat ik lekker kan CSen![]()
Ik ben trouwens ook de PC aan het opruimen, kan iemand de billenfoto van Faithy tijdelijk bewaren voor als ik spijt krijg die verwijderd te hebben?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo wel de MotoGP kijken.![]()
Moet een strandwandeling voor wijken.
First things first.
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:35 schreef hicham het volgende:
[offtopic]
Nieuw kleurtje van de 2007 FZ
[afbeelding]
Inclusief rimstriping
[/offtopic]
[ontopic]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[/ontopic]
Heldquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:35 schreef hicham het volgende:
[offtopic]
Nieuw kleurtje van de 2007 FZ
[afbeelding]
Inclusief rimstriping
[/offtopic]
[ontopic]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[/ontopic]
en is half te verstaan omdat iequote:Op zondag 29 oktober 2006 11:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Pets op je billetjes!![]()
>
Hij zit nu trouwens bij GP verslag te doen![]()
Met name B -->quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:46 schreef bvvt het volgende:
en is half te verstaan omdat iea. zo ver van de microfoon af zit b. zo zachtjes praat c. eurosport em niet duidelijk over wilt laten komen
STAAT JE GEHOOR APPARAAT NIET GEWOON UIT!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:46 schreef bvvt het volgende:
[..]
en is half te verstaan omdat iea. zo ver van de microfoon af zit b. zo zachtjes praat c. eurosport em niet duidelijk over wilt laten komen
In de bocht onderuit.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:10 schreef worldpimber het volgende:
Wat is er dan met die stinkaap gebeurd?? Vertel?![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:16 schreef Worldbeater het volgende:
Kon Rossi niet 1.5 seconde wachten.. zag ik het ook...Niet fokken en GP kijken.
![]()
![]()
Troy Bayliss.Maar Capirossi komt er nog wel voorbij. En voor Hayden wordt het toch wel krap.
![]()
Put your bet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel gaafquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:54 schreef divided het volgende:
mag me ook aanmelden
eerste motor is een feit
nx 250
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
uitrusting
buse jack
[afbeelding]
ixs broek
probiker laarzen
[afbeelding]
probiker handschoenen.
nu nog op zoek naar een helm
wil een systeemhelm met geintegreerd zonne visier en uitneembare voering
wordt denk ik een airoh maar zijn 200 euro dus die komt volgende maand
moet toch eerst rbw nog halen
Welkomquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:54 schreef divided het volgende:
mag me ook aanmelden
eerste motor is een feit
nx 250
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
uitrusting
buse jack
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ixs broek
[afbeelding]
[afbeelding]
probiker laarzen
[afbeelding]
probiker handschoenen.
[afbeelding]
nu nog op zoek naar een helm
wil een systeemhelm met geintegreerd zonne visier en uitneembare voering
wordt denk ik een airoh maar zijn 200 euro dus die komt volgende maand
moet toch eerst rbw nog halen
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:54 schreef divided het volgende:
mag me ook aanmelden
eerste motor is een feit
probiker laarzen
[afbeelding]
probiker handschoenen.
[afbeelding]
Vet te ownen!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:21 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gister nog ff wezen scheuren![]()
Kmoet tog nog wat hoger:
[afbeelding]
Moet ik happenquote:
Om je handtas vast te houden?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:26 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Moet ik happen![]()
Kom maar ff langs op je zxr![]()
Ach, Hayden heeft er ontzettend veel voor gedaan, meer dan iedere andere rijder. Dat het een arrogante amerikaan is moeten we maar even vergetenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:15 schreef Picardski het volgende:
TIS TOCH NIET TE GELOVEN, verdomme, had zo gehoopt dat Rossi het zou kunnen halen, en idd dan gaat hij erbij liggen. maar goed wel goed voor Ducati! wel erg dat het uitgerekent Hayden moet zijn die wereldkampioen wordt, beter was daan Pedrosa geweest. of Melandri of Capirossi.
Maar that's life, ga me nu ff bezuipen om dit fiasco te vergeten![]()
quote:
Die stoppie is wel tofquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:21 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gister nog ff wezen scheuren![]()
Kmoet tog nog wat hoger:
[afbeelding]
wat heb je voorn 125´je dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:32 schreef oshiro het volgende:
[..]
Die stoppie is wel tofDat lukt niet met mijn 125je, te weinig grip voorop.
En met een SM kun je verder prima motocrossen zo bleek laatst maar weer, ik krijg zin in een rondje Maasvlakte
Zie fotobouquequote:
ach daar kan je best stoppies mee makenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:37 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zie fotobouque
Een YZ125 van Yamaha dus, bj 2001.
Edit: aan de bandensoort te zien kun je vast wel begrijpen waarom ik te weinig grip had voor
Mn broertje had in Utrecht een paar foto's gemaakt van motocrossende supermotards.
Idd, alleen probeerde ik het op asfalt. Dat gaat dus niet, getuige de zwarte strepen op de busbaan naast mn huisquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ach daar kan je best stoppies mee maken. Download Travis Pastrana Nitro's series maar eens deel 1 2 en 3 , daar maken ze een stoppies met die crossers
![]()
Alleen t zal wel verdomde moeilijk zijn
Mij is het op asfalt ook niet gelukt met de noppen dr inquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Idd, alleen probeerde ik het op asfalt. Dat gaat dus niet, getuige de zwarte strepen op de busbaan naast mn huisOp zand lukte het ook niet zo lekker, maar ik heb een tijdje terug mn kroonplaten 15mm laten zakken over mn vorkpoten. Dat gaf echt een wereld van verschil, dus misschien lukt het me nu wel
Verder nog even een groter voortandwiel (14 tands) erop, en een aftapboutje voor het koelwater regelen want die ben ik kwijt
Aanhanger is ook bijna af, dus als het even droog is geweest kan ik eindelijk mn nieuwe zuiger inrijden. Dat gaat waarschijnlijk de maasvlakte worden.
Goed het enige gode is weer eens een kampieonschap voor Honda, voor de rest is het maar een Kentucky fried hayden shit klote damn AAAAAARGquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:27 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ach, Hayden heeft er ontzettend veel voor gedaan, meer dan iedere andere rijder. Dat het een arrogante amerikaan is moeten we maar even vergeten
hahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:50 schreef Picardski het volgende:
[..]
Goed het enige gode is weer eens een kampieonschap voor Honda, voor de rest is het maar een Kentucky fried hayden shit klote damn AAAAAARG
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
haha![]()
het is maar een spelletje!
Wat zij zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!![]()
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
Hihiquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:03 schreef Picardski het volgende:
nou ja spelletje, die GP motorraces zijn toch al een hele tijd deel van mijn zondagen, en als je Valentino Rossi al volgt vanaf dat hij 125cc reed, tja dan doet zoiets als vandaag een beetje pijn
Achja word interessant volgens jaar...quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hihi![]()
Wel heeft hij 2de mogen wordenKan hij het volgend jaar tenminste beter doen!
![]()
Mag je niet meer mee doenquote:
Kon ik maar meedoen, morgen ff naar de winkel ofzoquote:
2142quote:
een motor is om op te rijdenquote:
Doe je toch iets verkeerd denk ik ..quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:15 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kon ik maar meedoen, morgen ff naar de winkel ofzo![]()
Alles is kut aan dat spel
sorrie dat ik zo uitviel, maar erg frustie vind ik het wel, kewle manga site tevens, en is dat jouw fiets onder broemmmmmm?? ik heb er ook nog twee een Honda nsr50 en een Kawasaki z550 uit 82 jaja oldskoolquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hihi![]()
Wel heeft hij 2de mogen wordenKan hij het volgend jaar tenminste beter doen!
![]()
Zat al te wachten op foto'squote:
Nou al mn settings staan goed, maar ik krijg of connectie probs of geluidprobsquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Doe je toch iets verkeerd denk ik ..
BF 2142 pwnt![]()
Nou gas geven danquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:44 schreef divided het volgende:
ik wil ook rijden ....:(
moet ie wel eerst een fiets hebben lolquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:32 schreef Picardski het volgende:
[..]
sorrie dat ik zo uitviel, maar erg frustie vind ik het wel, kewle manga site tevens, en is dat jouw fiets onder broemmmmmm?? ik heb er ook nog twee een Honda nsr50 en een Kawasaki z550 uit 82 jaja oldskool![]()
En 't ligt niet aan je inet/modem ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:37 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nou al mn settings staan goed, maar ik krijg of connectie probs of geluidprobs
Uhm van de Kawasaki heb ik geen foto's maar van de Honda welquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:00 schreef -XX- het volgende:
[..]Whehehe! Show je fiets!
(Is niet mijn fiets onder BROEMMMMMMMM)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |