Aint going to tell at this moment.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Klinkt boeied, wie/wat/waar is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok Mozilla.. ik kan er niet mee overweg.. weer een megareply op OPM naar de filistijnen.Laat maar.
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
wist niet dat er zoveel oud spul op youtube stond![]()
Makster ook![]()
Mischien iets voor Gawainequote:Op woensdag 1 november 2006 00:31 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb een hele mooie winteraanbieding voor onze naked bike doorrijders.![]()
[afbeelding]
Voor slechts 50 euro.. of een lasapparaat van de Gamma t.w.v. 50 euro of meer.![]()
Hicham!!!!!!![]()
Roderick!!
Fullie!
Snelwagen?
![]()
Tja........... een echte Schurgers.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:46 schreef worldpimber het volgende:
50 euro voor een ondergepist kuipruitje en een topkuip waar mijn cavia zich nog voor zou schamen![]()
Ik kan je verzekeren dat Hicham dat genetisch gemanipuleerde ding niet hoeft.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:52 schreef Worldbeater het volgende:
Die man zei nog dat ik er makkelijk 50 pleuro voor kon krijgen. En in de winter is het ècht vet handig.
Misschien moet je Hicham even wakker maken, anders is hij misschien morgenochtend al verkocht.![]()

Waar zou'ie zijn?quote:Op woensdag 1 november 2006 01:07 schreef worldpimber het volgende:
Zelfs niet als ie daarvoor zijn Snoopy knuffel terug krijgt. [afbeelding]
Wat is dat voor een space-kuip??quote:Op woensdag 1 november 2006 00:46 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Zat bij de XJ.Misschien vang ik er nog iets voor. Moet het BMW K75 topic ff spammen op MF.
Daar heb je van die dwazen aardige mensen die het nog mooi vinden ook.......![]()
[afbeelding]
Marktplaats is al gespamd, evenals het verkoop gedeelte@ MF.![]()
![]()
![]()
Van voor je geboorte.quote:
8 track cassettespeler??quote:Op woensdag 1 november 2006 01:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voorzien van een cassettespeler.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 01:29 schreef Worldbeater het volgende:
Jij hebt natuurlijk stiekem de opdracht gekregen om hem terug te brengen.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 01:36 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn vader en moeder wilden mij nog een autoradio die ze hadden liggen aansmeren.
Voorzien van een cassettespeler.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 01:42 schreef Worldbeater het volgende:
Dat nou ook weer niet.. wel voorzien van rode ledjes. Inplaats van een LCD display.
Ik zie ze nog onbegripvol kijken toen ik weigerde.![]()
En nu echt maffen.![]()
![]()
quote:[19:07:20] ' : ga j niet naar westerpark?
[19:07:36] Angelina (L): no mang..
[19:07:38] Angelina (L): ik kan niet weg;)
[19:07:54] Angelina (L): en ik wil o0k niet:)
[19:07:59] Angelina (L): kheb morge crematiee:)
[19:08:30] ' : joh vn wie?
[19:08:47] Angelina (L): vader van een goede vriendin van my:)
[19:09:44] ' : zo erg
[19:10:00] Angelina (L): se
[19:10:04] Angelina (L): hy heeft zichzelf opgehange:(
[19:10:17] ' : hodee
[19:10:23] Angelina (L): ik weeT:)
[19:10:34] ' : zo erg man
[19:10:40] ' : was het een man of vrouw
[19:10:44] Angelina (L): man
[19:11:33] ' :
[19:11:53] Angelina (L): (K
[19:12:01] ' : (K) ik bn weg oke
quote:Op woensdag 1 november 2006 00:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien moet je Hicham even wakker maken, anders is hij misschien morgenochtend al verkocht.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 01:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat Hicham dat genetisch gemanipuleerde ding niet hoeft.
Zelfs niet als ie daarvoor zijn Snoopy knuffel terug krijgt.
He kumpel, das ist ja die falsche farbe!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
Waarom heb ik een remverdeler.. terwijl er maar 1 schijf in het voorwiel zit?![]()
Stom seriematige assemblage bij Yamaha....
[afbeelding]
Ik krijg er geen druk op, vermoedelijk is de rempomp naar zijn grootje.
Morgen die van de KLX of de Aprilia proberen.![]()
[..]
De GestapoHerr Flick.. uiteraard op een dikke Duitse BMW K1200S is altijd erg scherp ja.![]()
]
[..]
Dikke armen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 00:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aint going to tell at this moment.![]()
Jij bent er ook niet voor mij als ik je nodig heb.. koffiekoekje.![]()
sorry voor de intresseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok Mozilla.. ik kan er niet mee overweg.. weer een megareply op OPM naar de filistijnen.Laat maar.
![]()
![]()
![]()
Ik bied een spritskoekje met chocoquote:Op woensdag 1 november 2006 00:46 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Zat bij de XJ.Misschien vang ik er nog iets voor. Moet het BMW K75 topic ff spammen op MF.
Daar heb je van die dwazen aardige mensen die het nog mooi vinden ook.......![]()
[afbeelding]
Marktplaats is al gespamd, evenals het verkoop gedeelte@ MF.![]()
![]()
![]()
Babyblauw?quote:Op woensdag 1 november 2006 08:31 schreef Herr.Flick het volgende:
He kumpel, das ist ja die falsche farbe!![]()
Du penner!!!![]()
Aan de posticon te zien denk ik dat je het begrijpt.quote:
Was er storm.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:08 schreef worldpimber het volgende:
Weinig gepost hierzo?
Zelfs niet over dat gestorm?
Mjah, dan hou ik me bek ook maar.
Hoorde ik daar mijn naam?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:31 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Voor slechts 50 euro.. of een lasapparaat van de Gamma t.w.v. 50 euro of meer.![]()
Hicham!!!!!!![]()
Roderick!!
Fullie!
Snelwagen?
![]()
Dat heet toch gewoon "herft weer"quote:Op woensdag 1 november 2006 11:08 schreef worldpimber het volgende:
Weinig gepost hierzo?
Zelfs niet over dat gestorm?
Mjah, dan hou ik me bek ook maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer ziek/zwak/misselijk/moe van school/depressief?quote:Op woensdag 1 november 2006 11:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoorde ik daar mijn naam? [afbeelding]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vette chickiez in jouw generatie jewets.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
Was er storm.Ik heb heerlijk geslapen.
![]()
Omgebouwde XJ550.![]()
[afbeelding]
Ik wil dat blok wel hebben.![]()
quote:
Herftquote:Op woensdag 1 november 2006 11:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat heet toch gewoon "herft weer"
leipquote:Op woensdag 1 november 2006 00:31 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Hicham!!!!!!![]()
Roderick!!
Fullie!
Snelwagen?
![]()
Wie het laatst lacht ....quote:Op woensdag 1 november 2006 11:53 schreef worldpimber het volgende:
Hahaha, iemands balkondeur van beneden is eruit gewaaid
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
Actie van DE.![]()
[afbeelding]
Zie ik dat er 50 meter verderop een dame van 35 jaar woont die Anita.. <censuur> achternaam, <censuur adres en huisnummer> woont die aan mensen vraagt of ze gezellig op de koffie komen. Modern contact leggen.![]()
Ging er mij om of ik 15.000 euro gewonnen had met de actiecode.
Jij houd er wel rare gedachten op na, bij de tekst "op de koffie komen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wil ze alleen maar kletsen over kinderen, tuinen, werk van der man, de buurt/buren en ander huisvrouwen gelul![]()
Tja.... ik maak wel eens wat mee... dus ik ben niet zo "onrein" geboren hoor.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Jij houd er wel rare gedachten op na, bij de tekst "op de koffie komen"
Misschien wil ze alleen maar kletsen over kinderen, tuinen, werk van der man, de buurt/buren en ander huisvrouwen gelul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hard onderweg de aankoopsprijs van de AF1 terug te verdienen..![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Worldbeater op 01-11-2006 12:55:11 ]
Hou je de tafel een beetje schoon ...quote:Op woensdag 1 november 2006 12:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja.... ik maak wel eens wat mee... dus ik ben niet zo "onrein" geboren hoor.![]()
![]()
Hard onderweg de aankoopsprijs van de AF1 terug te verdienen..![]()
Ik ruim weinig op, dat is slecht voor de sfeer.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:48 schreef worldpimber het volgende:
Hou je de tafel een beetje schoon ...
Die rode doos, daar heb ik vroeger nog bootje in gevaren in de woonkamer en daar zat alle speelgoed inquote:Op woensdag 1 november 2006 12:53 schreef Worldbeater het volgende:
// maar zelfs stilstaand heeft de olie na 2 dagen de weg naar buiten gevonden.![]()
![]()
Alles gaat weg voor redelijke prijzen.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:59 schreef worldpimber het volgende:
Die rode doos, daar heb ik vroeger nog bootje in gevaren in de woonkamer en daar zat alle speelgoed in![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 00:31 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Hicham!!!!!!![]()
Roderick!!
Fullie!
Snelwagen?
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 12:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja.... ik maak wel eens wat mee... dus ik ben niet zo "onrein" geboren hoor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hard onderweg de aankoopsprijs van de AF1 terug te verdienen..
^^quote:Op woensdag 1 november 2006 12:36 schreef worldpimber het volgende:
Ben dus verdamt al ziek
Dikke fiets ..quote:Op woensdag 1 november 2006 13:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koplamp/kuipje![]()
[afbeelding]
rest trouwens ook![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:20 schreef kratjuh het volgende:
Kleiduiven schieten op z'n TopGear's ..![]()
whehequote:Op woensdag 1 november 2006 14:20 schreef kratjuh het volgende:
Kleiduiven schieten op z'n TopGear's ..![]()
PhAt BaNdJe DuDequote:Op woensdag 1 november 2006 14:39 schreef Rib-i het volgende:
Voor een streetfighterproject bezig geweest. Gast had Velgen van 2600 Euro Excl BTW Excl. banden besteld. Vandag bandje erop gezet
Mooie velg![]()
[afbeelding]
Flinke band![]()
[afbeelding]
Je kan het niet goed zien, maar het is een diepe velg
[afbeelding]
In vergelijking met een standaard band
[afbeelding]
Wel vet, Letterlijk en figuurlijk![]()
Paardrijden
![]()
Die banden! Wiehhhhihihihi!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koplamp/kuipje![]()
[afbeelding]
rest trouwens ook![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:09 schreef Roderick2085 het volgende:
kom ik eerst op het station, defect bovenleiding tussen almere en weesp
![]()
dan maar snel weer naar huis, motor pakken.... was gelukkig nog wel op tijd voor het tentamen...
kom je daar, 5 min voor het tentamen begint worden ze al uitgedeeltdat was dus ff snel overleggen.... zei het dat dat eigenlijk niet nodig was....
helemaal bovenaan het tentamen staat
"Alle hulpmiddelen zijn toegestaan"![]()
![]()
![]()
helaas had ik alleen maar een boek mee... andere mensen dus ook gewoon met laptop op internet zoeken enzo![]()
uitkomst van een programma opschrijven, gaan ze gewoon het programma overschrijven en draaientoch wel jammer dat ik geen laptop bij me had
al met al dus al een vreemde dag vandaag
Ach sommigen betalen dat liever aan een PC, wat ik dan weer niet zou doenquote:
quote:
Doet me een beetje denken aan dat "hardcore" aparaat, welke ook op discovery was met "bikers build off" ofzoiets...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:39 schreef Rib-i het volgende:
Voor een streetfighterproject bezig geweest. Gast had Velgen van 2600 Euro Excl BTW Excl. banden besteld. Vandag bandje erop gezet
Mooie velg![]()
[afbeelding]
Flinke band![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paardrijden
![]()
lekker boeiendquote:Op woensdag 1 november 2006 15:08 schreef hicham het volgende:
[..]Kenkernurdoes?
Volgens mij was dat niet de bedoeling
Libressequote:Op woensdag 1 november 2006 16:08 schreef Roderick2085 het volgende:
leukste van de sinterklaas.... een surprise maken![]()
[afbeelding]
lekker knutselenwie weet wat het gaat worden mag het zeggen
Ik kom er niet uitquote:Op woensdag 1 november 2006 16:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
een doos is een doos
[..]
nope
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik kom er niet uitIk zie een volgepropte doos met prullen, een trappenhuis of dergelijke, en een zak!
Watttttttt moet je daar nou bij denken!![]()
Ik meld me ook evenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan dat "hardcore" aparaat, welke ook op discovery was met "bikers build off" ofzoiets...
[afbeelding]
Dat is een minibikequote:Op woensdag 1 november 2006 17:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik meld me ook even
Dat is een van de mooiste choppers ( is het dat wel) die ik ken
(het is trouwens Mille Miglia van Walz Hardcore Cycles)
Samen met Shark van Bozzies uit Utrecht.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Doch fatsoenlijk rijdbaarquote:
Zoveel kostte mijn fzrquote:Op woensdag 1 november 2006 14:39 schreef Rib-i het volgende:
Mooie velg![]()
[afbeelding]
Flinke band![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paardrijden
![]()
oa. te koop bij harley worldquote:Op woensdag 1 november 2006 17:39 schreef oshiro het volgende:
[..]
Doch fatsoenlijk rijdbaar
[afbeelding]
Dat kan gewoon niet lekker zitten!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik meld me ook even
Dat is een van de mooiste choppers ( is het dat wel) die ik ken
(het is trouwens Mille Miglia van Walz Hardcore Cycles)
Samen met Shark van Bozzies uit Utrecht.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wel lekker fris aan de klootjes/lipjes![]()
Hoooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
HoooiRustig hoe zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Die linker is niet vet, die rechter is gewoon smal...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:39 schreef Rib-i het volgende:
Flinke band![]()
het belangrijkste bij het klussenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:11 schreef Worldbeater het volgende:
En pepernoten met witte chocolade en yoghurt.![]()
Ding was niet te passen bij de bandenmachine, dus moest het met de hand en alles wat eraan vastzit erin gedrukt worden zonder de velg te beschadigenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die linker is niet vet, die rechter is gewoon smal...![]()
Enn wel handig als je dit soort dingen kan doen bij een bedriende garage.. willikook.![]()
Ging het trouwens met die band/velg..
.. heb wel eens die choppersbouwers op tv enorm zien sporten met zo'n gevaarte.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:11 schreef Worldbeater het volgende:
Sleutelen kan ik niet .. maar een spullen dat ik heb.....![]()
[afbeelding]
Gelukkig heb ik een groot kofferbakkie.![]()
[afbeelding]
Een lasapparaat, kolomboormachine, decoupeerzaag, accuboormachine, een werkbank, een 18 delige schroevedraaierset. En pepernoten met witte chocolade en yoghurt.![]()
Netjes man, nu nog even er achter komen hoe alles werktquote:Op woensdag 1 november 2006 19:11 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een lasapparaat, kolomboormachine, decoupeerzaag, accuboormachine, een werkbank, een 18 delige schroevedraaierset. En pepernoten met witte chocolade en yoghurt.![]()
Vertel vertelquote:
De decoupeerzaag, schuurmachine in wat minder mate.quote:
Vooral het lasapparaat...... en ik vraag me nu af of de bedrading in de schuur wel 100 ampere trekt.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:19 schreef BazzieK het volgende:
Netjes man, nu nog even er achter komen hoe alles werkt
Kolomboormachine is idd een handig apparaat, vooral als je met je project bezig gaat. Het is alleen een groot ding als je weinig plaats hebtquote:Op woensdag 1 november 2006 19:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De decoupeerzaag, schuurmachine in wat minder mate.
(moet ook Nick zijn bed verlagen, is nu a piece of cake)
Maar vooral de werkbank en in iets mindere mate de accuboormachine weer wel.
Ik ben de lader van de accuboormachine al jaren kwijt, en stond 5 keer per jaar te twijfelen of ik niet even zo'n ding moest kopen. Ben blij dat ik gewacht heb, deze set is echt voor een belachelijke prijs.
De kolomboormachine is een onderschat apparaat, en het lasapparaat was maar ¤ 54,95 dus een handige aankoop om het leven aangenamer te maken.![]()
[..]
Vooral het lasapparaat...... en ik vraag me nu af of de bedrading in de schuur wel 100 ampere trekt.![]()
Edit. de schuurmachine stond nog niet in het lijstje.![]()
En dat voor +- ¤63,- (schuurmachine, schroef/boormachine, decoupeerzaak + werkbankje)quote:Op woensdag 1 november 2006 19:11 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet meer ziek/zwak/misselijk/moe van school/depressief?![]()
Hoeist in de liefde.. en met die chatvriendin waar je een paar maanden gelden mee gedated had?
Top, kon niet beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
liefde = die chatvriendin![]()
I almost shot the goddamn thing!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ding was niet te passen bij de bandenmachine, dus moest het met de hand en alles wat eraan vastzit erin gedrukt worden zonder de velg te beschadigen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |