Tof.quote:
Ik weet er alles van, regeltjes regeltjes regeltjes.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet geschoten is altijd misdus we zullen zien
en een Amerikaans bedrijf is ook niet alles..al die regeltjes voor de regeltjes
Hoe is het om blond te zijn?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Leren is niet voor mij weg gelegt.Ik weet alles al... helaas!
![]()
Tof.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, regeltjes regeltjes regeltjes.Elke dag verzinnen ze nieuwe.
Er zijn al diverse mensen opgestapt omdat ze daar niet meer tegen konden.![]()
Met de remleidingen kan ik je wel helpen, maar met die keerringen niet, dat zeg ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
die vind je hier dagelijks denk ik
[..]
wat je dus eigenlijk zegt:
die remleidingen doe je maar lekker zelf en met die keerringen zoek je het maar uit![]()
zeg dan gewoon dat je niet wil helpen
Tof.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Leren is niet voor mij weg gelegt.Ik weet alles al... helaas!
![]()
Tof.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:13 schreef Rib-i het volgende:
Met de remleidingen kan ik je wel helpen, maar met die keerringen niet, dat zeg ik![]()
Tof.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Met de remleidingen kan ik je wel helpen, maar met die keerringen niet, dat zeg ik
quote:
nu weer verder leren![]()
Hoogste tijd om de velgen in de tectyl te gaan zetten....quote:
lekker tofquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:25 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hoogste tijd om de velgen in de tectyl te gaan zetten....
![]()
tof.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:28 schreef BazzieK het volgende:
Net 4 borden eten op, zit een beetje vol
Das tof!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:26 schreef Makster het volgende:
[..]
lekker tof![]()
BEn ff pissen en voetbal kijken, kan je denken lekker tof maar dat fuckt me dus niks heh..![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:28 schreef BazzieK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
Tof.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:28 schreef BazzieK het volgende:
Tof voor je.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Das tof!![]()
Okee, wie nu nog 1 x tof zegt die kraaigt toch ene dreun om zijn ere!![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:30 schreef -XX- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vet tof.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:28 schreef BazzieK het volgende:
Tof.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ten tweede heeft de vorige eigenaar verklaard dat hij de motor als betaling kreeg op het zetten van een hele grote tatoeage, maar de getatoeeerde ineens geen geld meer had. Na deze niet ter zake doende info kan ik je melden dat de tatoeeerder via zijn auto de motor heeft gestart, en een rondje door Zoetermeer heeft gereden.En gezien zijn voorkomen -niet komaf-
geloof ik hem volledig. In de winter is het wat rustiger bij hem, en mag ik een tatoeage gratis laten bijwerken.
![]()
Ten derde, het is 550 cc.Correctie 528 cc.
mzzltovquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:30 schreef -XX- het volgende:
Serieus harde wind!
![]()
Donderdag gaat het vriezen!
En morgen liggen de wegen vol met afgeknakte takken![]()
Tof.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Das tof!![]()
Okee, wie nu nog 1 x tof zegt die kraaigt toch ene dreun om zijn ere!![]()
Dik tof.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:43 schreef OPM het volgende:
Hey
Hier de gelukkige eigenaar van deze [XBox] Halo clanFighter[/topic] van Makster. Gisteren heeft ie hem zelf gebracht (uurtje rijden) wat uiteraard :} :} van hem was! Zelf ben ik niet zo heel handig (Afbeelding) dus heb ik de hulp ingeroepen van iemand die dat wel isVandaag ff gekeken naar wat er allemaal moet gebeuren wil ie rijden, daarna gaan we kijken wat we kunnen doen om hem echt dik te maken :]
Hier wat pics hoe die er nu bij staat:
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Dit is wat op korte termijn gaat er gebeuren:
* subframe --> kont fiksen
* dempers + bochten
* ketting
* remleidingen
* luchtfilters
Subframe hebben we een goed voorbeeld van, dus we gaan een poging wagen dat zelf te doen. Zadel en achterlicht komen er aan. Moeten we alleen de undertail nog dicht maken op 1 of andere manier. Stalen remleidingen zijn onderweg, zodra die binnen zijn kunnen we ze monteren. Open KN luchtfilters plus alle vloeistoffen zijn besteld, als het goed is zijn het deze filters:
(Afbeelding)
Setje bochten heb ik liggen, open dempers ben ik nog naar op zoek (zie Te koop Gevraagd topic). En een ketting zoek ik ook nog, ik weet dus niet of ik er 1 van een Gixxer uit 92 op kan zetten of een langere erop moetMocht iemand nog wat hebben liggen dan houd ik me aanbevolen
Naja, zal wel iets vergeten zijn maar dat merken we onderweg wel
Oja, die 2 lampen die er voor op zitten demonteer ik. Misschien dat ik een kuipje derop zet of gewoon 2 dikke koplampendaar ben ik nog niet over uit. Dus, mocht iemand interesse hebben...
deze toffe avond was een stuk toffer geweest als ik dat toffe examen van morgen al tof gemaakt zou hebben, waardoor ik nu niet al die toffe info hoefde te lezen en mijn toffe tijd toffer kon besteden aan het toffe fok ofzoquote:
Tofquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
Zal me ook nog maar es melden in dit toffe topic
-XX- on firequote:
Tzou best tof voor je zijn als je dat examen inderdaad tof zou maken, want dat scheelt je weer een toffe avond leren voor dat toffe herexamen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
deze toffe avond was een stuk toffer geweest als ik dat toffe examen van morgen al tof gemaakt zou hebben, waardoor ik nu niet al die toffe info hoefde te lezen en mijn toffe tijd toffer kon besteden aan het toffe fok ofzo
of zoiets tofs![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:07 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Tzou best tof voor je zijn als je dat examen inderdaad tof zou maken, want dat scheelt je weer een toffe avond leren voor dat toffe herexamen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
deze toffe avond was een stuk toffer geweest als ik dat toffe examen van morgen al tof gemaakt zou hebben, waardoor ik nu niet al die toffe info hoefde te lezen en mijn toffe tijd toffer kon besteden aan het toffe fok ofzo
of zoiets tofs![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, tofquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
Zal me ook nog maar es melden in dit toffe topic
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:21 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Egwel
Examen of tentamen, en voor welk vak
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]Da's een hele berevel en 3 flessen wijn muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
same shit, different name...quote:Examen of tentamen, en voor welk vak
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
same shit, different name...Heb je de tweede opdracht van APR al af danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar ben ik nog niet eens aan begonnen ...
Hoeft ook niet, heb ik nu nog een heel blok voor
En voor C++ kun je gewoon een simpel programmaatje inleveren ipv de hele avond te leren. Hebben wij ook gedaan, stelt echt geen ene flikker voor, maar wel goed genoeg om het vak af te sluitenIk ga er iig van uit dat ze daar bij APR geen onderscheid maken tussen iemand die C++ met een tentamen heeft afgesloten of met een opdracht. Want ik was ook niet van plan om de laatste opdracht van APR te doen
/nerdtalk![]()
![]()
ja, onze opdracht 1 was al bijna opdacht 2 kwamen we vandaag achterquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je de tweede opdracht van APR al af danDaar ben ik nog niet eens aan begonnen ...
volgens mij doen ze dat dus welquote:Hoeft ook niet, heb ik nu nog een heel blok voor
En voor C++ kun je gewoon een simpel programmaatje inleveren ipv de hele avond te leren. Hebben wij ook gedaan, stelt echt geen ene flikker voor, maar wel goed genoeg om het vak af te sluitenIk ga er iig van uit dat ze daar bij APR geen onderscheid maken tussen iemand die C++ met een tentamen heeft afgesloten of met een opdracht. Want ik was ook niet van plan om de laatste opdracht van APR te doen
/nerdtalk [afbeelding]
[afbeelding]![]()
En de volgende foto ligt ie op z'n gat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je de tweede opdracht van APR al af danDaar ben ik nog niet eens aan begonnen ...
Hoeft ook niet, heb ik nu nog een heel blok voor
/nerdtalk [afbeelding]
[afbeelding]![]()
Een Bar end mirror was hier heel gepast geweestquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ja, onze opdracht 1 was al bijna opdacht 2 kwamen we vandaag achter
we hebben het ff gefixt dat het werkt en volgens mij is dat nu opdracht 2... maar dat vragen we nog wel ff bij die bespreking (die wij pas volgende week hebben)
[..]
volgens mij doen ze dat dus welwant je kan ook je apr opdracht in inleveren voor c++
het is of opdracht 3 van apr maken (die je kan inleveren bij c++) of de c++ toets maken, die je dan kan doen ipv apr
en nou genoeg school gelul
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
En nu stopt Ome WIllem ermee
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:32 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ok... dit is gewoon te matig
Hmpfgrmblhmzquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij doen ze dat dus welwant je kan ook je apr opdracht in inleveren voor c++
het is of opdracht 3 van apr maken (die je kan inleveren bij c++) of de c++ toets maken, die je dan kan doen ipv apr
Photoshop?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En de volgende foto ligt ie op z'n gat?
Niet tofquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij train jij nooit alleen maar altijd met jezelf
![]()
shit, ik was aan het leren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:42 schreef Herr.Flick het volgende:
Haai![]()
Knap hoor!![]()
Yamaha Dragstar XVS 1100C '08 - (Rib-i) Eej, iemand die de OP leestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben gesnapt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Niet tof![]()
Het is een teamsport
En verder.... leren jij slet![]()
Ken je deze ook ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[..]
Da's een hele berevel en 3 flessen wijn muziek![]()
Stevie Ray Vaughnquote:
over wat voor sport hebben we het eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Niet tof![]()
Het is een teamsport
En verder.... leren jij slet![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Eej, iemand die de OP leest![]()
Ik ben gesnapt![]()
![]()
Dat is nog even, kunnen we je in het voorjaar begroetenquote:
OK, een gekleurde danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Stevie Ray Vaughn![]()
Hoort bij de beste blanke blues gitaristen![]()
De gitarist ken ik, de beelden niet
Sherrif of the Satan's Barbers MCquote:
wist niet dat er zoveel oud spul op youtube stondquote:
De GestapoHerr Flick.. uiteraard op een dikke Duitse BMW K1200S is altijd erg scherp ja.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:44 schreef Rib-i het volgende:
Eej, iemand die de OP leest![]()
Ik ben gesnapt![]()
![]()
Dikke armen.quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:42 schreef Herr.Flick het volgende:
Haai![]()
Knap hoor!![]()
Yamaha Dragstar XVS 1100C '08 - (Rib-i) 1908?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
なんだっけ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |