Ik vind dit eik iets dat jou had kunnen overkomenquote:Op woensdag 1 november 2006 12:58 schreef Klonk het volgende:
over 15 minuten zit je zonder werk
stuiterballenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind dit eik iets dat jou had kunnen overkomen
tvpquote:Op woensdag 1 november 2006 12:58 schreef Klonk het volgende:
over 15 minuten zit je zonder werk
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:06 schreef Youssef het volgende:
Help er komt rook uit stopcontact
Bijna gestikt door een rotkenker autodrop dinges...tril nog
Gebeten door een slang denk een adder wat nu?
Pwned!! door een collega in de lift met een fles water
Kan er iemand een verzamelde onzintopics van Razor21 maken?
Dat heb je toch net gedaan...quote:Op woensdag 1 november 2006 13:06 schreef Youssef het volgende:
Help er komt rook uit stopcontact
Bijna gestikt door een rotkenker autodrop dinges...tril nog
Pwned!! door een collega in de lift met een fles water
Kan er iemand een verzamelde onzintopics van Razor21 maken?
Spuit elfquote:Op woensdag 1 november 2006 13:07 schreef El_Rolando het volgende:
Ik hoop dat TS ons niet voor de gek houdt, wat al eerder is gebeurd:
Urn met de inhoud omgestoten bij buurvrouw
Ha-ha, ik was maar 1 minuut later.quote:
Jah neh, niet dus... de Urn mistte en vast nog vele klassiekers die ik heb gemist. Wellicht dat iemand die net zo werkloos is als Tong80 even de tijd kan nemen.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:08 schreef Kreator het volgende:
Dat heb je toch net gedaan...
...oeh...je zei spuit...quote:
...mijn lachspieren prikkelt ie niet...quote:Op woensdag 1 november 2006 13:10 schreef Kreator het volgende:
Ik heb de lemming maar vast gemaakt...dat scheelt weer.
Oei last dikke last...heb momenteel pauze tot 13.30uur...en aangezien het klote weer is dacht ik samen met 2 collega's laten we binnen maar even een balletje trappen op de sociale werkplaats is best veel ruimte hier.![]()
Op een gegeven moment heb ik de bal en ik geef even een schot a la Koeman vliegt dat ding tegen een vadsig wijf aan waar nu dus een mooie barst in zit.![]()
Mijn afdelingschef weet het nog niet omdat hij ook pas rond 1315 uur terug is gaat woensdags altijd naar de Burger King hierzo
En die 2 schijtcollega's zitten nu maar te lachen "Ja had je maar niet zo lomp moeten schieten "
Ik zit nu hier achter mijn buro echt zo van![]()
![]()
Vertel het zo maar eerlijk...maar denk wel dat hij niet echt blij wordt van mij![]()
Snel kruip in de kast ofzo, of ga via de achteruitgang naar buiten en meld je ziekquote:Op woensdag 1 november 2006 13:12 schreef Razor21 het volgende:
Baas komt aanlopen zie ik vanuit het raam![]()
...dragen ze op de helpdesk ook dienstwapentjes?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:12 schreef Razor21 het volgende:
Baas komt aanlopen zie ik vanuit het raam![]()
of het matige grapje over mijn tft schermquote:Op woensdag 1 november 2006 13:15 schreef MouseOver het volgende:
Heeft iemand de belastinggeldopmerking al gemaakt?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:31 schreef Razor21 het volgende:
Lig nog steeds dubbel als ik al die reacties lees.....
Zo eindelijk mijn avatar als Tattoo op mijn arm
Urn met de inhoud omgestoten bij buurvrouw
![]()
![]()
![]()
En overal doen jullie haphap![]()
![]()
Dan heeft hij het toetje voor jou bewaardquote:Op woensdag 1 november 2006 13:19 schreef Razor21 het volgende:
chef is heir neit blij mee ik ril nu helemaal...mag me zo melden bij het afdelingshoofd...
die andere 2 collega's kregen enkel een preek![]()
Dat wordt slikken vriend.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:19 schreef Razor21 het volgende:
chef is heir neit blij mee ik ril nu helemaal...mag me zo melden bij het afdelingshoofd...
die andere 2 collega's kregen enkel een preek![]()
Waarom niet direct?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:24 schreef Razor21 het volgende:
De mensen die mij nu niet geloven snap ik best heb veel "lol"topics ge-opend. Maar dit keer is het GODVER wel menens....denk maar aan het verhaal met Peter en de Wolf die werd ook niet meer geloofd.
Mag me om 13.30 melden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |