Ik vind dit eik iets dat jou had kunnen overkomenquote:Op woensdag 1 november 2006 12:58 schreef Klonk het volgende:
over 15 minuten zit je zonder werk
stuiterballenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind dit eik iets dat jou had kunnen overkomen
tvpquote:Op woensdag 1 november 2006 12:58 schreef Klonk het volgende:
over 15 minuten zit je zonder werk
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:06 schreef Youssef het volgende:
Help er komt rook uit stopcontact
Bijna gestikt door een rotkenker autodrop dinges...tril nog
Gebeten door een slang denk een adder wat nu?
Pwned!! door een collega in de lift met een fles water
Kan er iemand een verzamelde onzintopics van Razor21 maken?
Dat heb je toch net gedaan...quote:Op woensdag 1 november 2006 13:06 schreef Youssef het volgende:
Spuit elfquote:Op woensdag 1 november 2006 13:07 schreef El_Rolando het volgende:
Ik hoop dat TS ons niet voor de gek houdt, wat al eerder is gebeurd:
Urn met de inhoud omgestoten bij buurvrouw
Ha-ha, ik was maar 1 minuut later.quote:
Jah neh, niet dus... de Urn mistte en vast nog vele klassiekers die ik heb gemist. Wellicht dat iemand die net zo werkloos is als Tong80 even de tijd kan nemen.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:08 schreef Kreator het volgende:
Dat heb je toch net gedaan...
...oeh...je zei spuit...quote:
...mijn lachspieren prikkelt ie niet...quote:Op woensdag 1 november 2006 13:10 schreef Kreator het volgende:
Ik heb de lemming maar vast gemaakt...dat scheelt weer.
Oei last dikke last...heb momenteel pauze tot 13.30uur...en aangezien het klote weer is dacht ik samen met 2 collega's laten we binnen maar even een balletje trappen op de sociale werkplaats is best veel ruimte hier.![]()
Op een gegeven moment heb ik de bal en ik geef even een schot a la Koeman vliegt dat ding tegen een vadsig wijf aan waar nu dus een mooie barst in zit.![]()
Mijn afdelingschef weet het nog niet omdat hij ook pas rond 1315 uur terug is gaat woensdags altijd naar de Burger King hierzo
En die 2 schijtcollega's zitten nu maar te lachen "Ja had je maar niet zo lomp moeten schieten "
Ik zit nu hier achter mijn buro echt zo van![]()
![]()
Vertel het zo maar eerlijk...maar denk wel dat hij niet echt blij wordt van mij![]()
Snel kruip in de kast ofzo, of ga via de achteruitgang naar buiten en meld je ziekquote:Op woensdag 1 november 2006 13:12 schreef Razor21 het volgende:
Baas komt aanlopen zie ik vanuit het raam![]()
...dragen ze op de helpdesk ook dienstwapentjes?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:12 schreef Razor21 het volgende:
Baas komt aanlopen zie ik vanuit het raam![]()
of het matige grapje over mijn tft schermquote:Op woensdag 1 november 2006 13:15 schreef MouseOver het volgende:
Heeft iemand de belastinggeldopmerking al gemaakt?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:31 schreef Razor21 het volgende:
Lig nog steeds dubbel als ik al die reacties lees.....
Zo eindelijk mijn avatar als Tattoo op mijn arm
Urn met de inhoud omgestoten bij buurvrouw
![]()
![]()
![]()
En overal doen jullie haphap![]()
![]()
Dan heeft hij het toetje voor jou bewaardquote:Op woensdag 1 november 2006 13:19 schreef Razor21 het volgende:
chef is heir neit blij mee ik ril nu helemaal...mag me zo melden bij het afdelingshoofd...
die andere 2 collega's kregen enkel een preek![]()
Dat wordt slikken vriend.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:19 schreef Razor21 het volgende:
chef is heir neit blij mee ik ril nu helemaal...mag me zo melden bij het afdelingshoofd...
die andere 2 collega's kregen enkel een preek![]()
Waarom niet direct?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:24 schreef Razor21 het volgende:
De mensen die mij nu niet geloven snap ik best heb veel "lol"topics ge-opend. Maar dit keer is het GODVER wel menens....denk maar aan het verhaal met Peter en de Wolf die werd ook niet meer geloofd.
Mag me om 13.30 melden
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:06 schreef Youssef het volgende:
...als ik ook maar een greintje van jouw wijsheid had gehad...quote:Op woensdag 1 november 2006 13:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik wacht nog maar even met reageren in dit topic![]()
Ja, net alsof het echt waar is ook hequote:Op woensdag 1 november 2006 13:39 schreef koenimex het volgende:
Spannend! Wel klote als je ontslagen zou worden, maar betwijfel of dat hierom zal gebeuren.
Lol, je denkt dus dat hij alles zo maar uit z'n duim zuigtquote:Op woensdag 1 november 2006 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, net alsof het echt waar is ook he
Jij bent niet bekend met de postgeschiedenis van TS in KLB?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:42 schreef gertjanvink het volgende:
[..]
Lol, je denkt dus dat hij alles zo maar uit z'n duim zuigt
Komt vanzelf wel een keerquote:Op woensdag 1 november 2006 13:27 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...als ik ook maar een greintje van jouw wijsheid had gehad...
Daar heb ik ook gezeten...leuke tijd was dat. Kan me niet herinneren dat ze zo moeilijk deden om laptops en foto camera's. Je zit toch niet op het HB. Je zit nu toch in dat pand in Sloterdijk?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:03 schreef Razor21 het volgende:
Probleem is ik kan geen foto's maken camera's , laptops enz. zijn verboden hier ivm privacy gevoelige informatie.
Werk op de helpdesk van Politie Amsterdam Amstelland kan mijn baas meteen aangifte doen![]()
![]()
Hij heeft op z'n minst de schijn tegenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:42 schreef gertjanvink het volgende:
[..]
Lol, je denkt dus dat hij alles zo maar uit z'n duim zuigt
Pwned..quote:Op woensdag 1 november 2006 13:46 schreef Razor21 het volgende:
Ok KANKERZOOI ben nu dus de lul....eigen schuld dat wel een beetje.
Baas : Zo Razor21 zijn we aan het voetballen op de afdeling?
Razor21 :eh....ja baas ik weet dat het fout is ...maar..
Baas : Geen gemaar...ik licht zometeen je detacheringsburo in (Peak) en ga hier een officiele klacht van maken. Dit is verdomme toch geen kleurklas!!$@$#$@
Razor21 : Ik zo ja maar sorry we waren gewoon melig.
Baas : Ik kom er zo op terug bij ik ga eerst bellen...ga maar weer naar je afdeling
![]()
Yep schuin tegenover mij...lol wat is jou naam dan meld ik het even bij hem hahahaquote:Op woensdag 1 november 2006 13:47 schreef BobRooney het volgende:
Zit Michael er nog..die wigger?
Moest je even op de knietjes? Heb je nu een rondje ipv een sterretje?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Yep schuin tegenover mij...lol wat is jou naam dan meld ik het even bij hem hahaha
Athans lachen is dit nu ook weer niet![]()
Doe maar de groeten van Brian...het vond het nooit zo leuk dat ik hem wigger noemde...maar kon wel met hem lachenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Yep schuin tegenover mij...lol wat is jou naam dan meld ik het even bij hem hahaha
Athans lachen is dit nu ook weer niet![]()
Peakquote:Op woensdag 1 november 2006 13:46 schreef Razor21 het volgende:
Baas : Geen gemaar...ik licht zometeen je detacheringsburo in (Peak) en ga hier een officiele klacht van
zag vanmorgen nog een Toyota Agyo rijden of hoe dat ook mag hetenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:56 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Peakdaar wil je sowieso toch niet voor werken? Of heb je zoeen mooie Mini
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:01 schreef Gunner het volgende:
[..]
zag vanmorgen nog een Toyota Aygo rijden.
ja, stel dat DAT wel waar is, danquote:Op woensdag 1 november 2006 14:11 schreef Skorpija het volgende:
Als je toch op de helpdesk daaro werkt,
Vernieling van overheidseigendommen denk ikquote:
Ja daar kwam het wel op neer ivm met verzekeringswerk enz.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vernieling van overheidseigendommen denk ik
Rot toch op zeg!!!quote:Op woensdag 1 november 2006 14:26 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja daar kwam het wel op neer ivm met verzekeringswerk enz.![]()
Boomlaars z'n topicsquote:Op woensdag 1 november 2006 14:34 schreef Haarbalpasta het volgende:
Naar mijn mening waren de Rinus verhalen toch beter..
Genoeg zo te zienquote:Op woensdag 1 november 2006 14:40 schreef Slarioux het volgende:
Wie gelooft verhalen van hem nog eigenlijk?
...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:22 schreef assuranseturix het volgende:
Waarvan is dan aangifte gedaanGebrek aan talent verstand?
Hoi kloon van Razer.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:27 schreef Vodka_Lime het volgende:
Dit is een echt goed KLB topic, heel erg balen voor je. maar dit topic is een serieus klaagtopic.
Joh?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:27 schreef Agorias het volgende:
Voor alle mensen die nog steeds denken dat dit echt is: Is 't niet.
Dat hoor je na de commercialsquote:Op woensdag 1 november 2006 16:21 schreef DR878 het volgende:
is TS al dood of wat?? Ik moet nog zo eten...![]()
Vergoedt een WA verzekering als er sprake is van opzet of roekeloosheid?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:02 schreef Devlinsect het volgende:
Via je WA verzekering krijg je het gedekt. Beetje werkgever vergoed dat wel. Niet zeiken.
Nee, want je mag sowiezo niet binnen voetballen.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vergoedt een WA verzekering als er sprake is van opzet of roekeloosheid?
Zaalvolleybal.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:51 schreef Asilanom het volgende:
Nee, want je mag sowiezo niet binnen voetballen.
Een TVPTBWI dus eigenlijk?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Toch maar een een TVP, maar eigenlijk tegen beter weten in...
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:40 schreef Daeron het volgende:
TVP, TVP, TVP
Dit topic wil ik maar al te graag even bijhouden
quote:Op donderdag 2 november 2006 08:44 schreef Razor21 het volgende:
Ach krijgt toch de Jannes allemaal....denk je nu echt dat dit waar is..heb wel wat beters te doen.
Rollereinz22222222222 #$%@#$%@#%^@#$%@#$%@%![]()
Powerlollergirl![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach krijgt toch de Jannes allemaal....denk je nu echt dat dit waar is..heb wel wat beters te doen.
Powerlollergirl![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
9quote:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=leven&meta=quote:Op donderdag 2 november 2006 08:44 schreef Razor21 het volgende:
Powerlollergirl![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterf de Astorquote:Op donderdag 2 november 2006 09:48 schreef dronkeykong het volgende:
Stomme kutkneus...ik snap echt niet dat ze jou willen aannemen bij de servicedesk
Moet je niet je middelvinger weer eens opsteken naar je telefoon als je er weer eens niet uitkomt met de gebruiker![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:51 schreef Asilanom het volgende:
[..]
Nee, want je mag sowiezo niet binnen voetballen.
Hmzzz.....quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 10:19 schreef Scorpie het volgende:
Goh TS, wat een verassende wending weer van jouw ow zo boeiend leven dat je o zo boeiend neerkalkt op dit forum, waar mensen o zo geinteresseerd zijn in jouw o zulke leuke hersenspinsels.
TS, google eens op een leven ofzo, misschien vindt je er dan 1. Succes !
Powerlollergirl![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De kans dat TS nog idd serieus genomen wordt neemt per topic afquote:Op donderdag 2 november 2006 11:05 schreef TheSorrow het volgende:
Zou leuk zijn, als je echt een x een serieus probleem hebt, en iedereen je keihard uitlacht, sukkeltje
Nou ja, hij mag wel een keer serieus hard genomen worden, door een grote neger ofzo.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:07 schreef Gunner het volgende:
[..]
De kans dat TS nog idd serieus genomen wordt neemt per topic af![]()
Ghehehe...ik dacht ook al zoiets...quote:Op donderdag 2 november 2006 12:33 schreef Karstman het volgende:
Weet je deze keer geloofde ik hem bijna. Een kerel die zulke topics opent lijkt me wel het type voor voetballen op de werkvloer.
Jij deed toch niets? Die bal toch?quote:Op woensdag 1 november 2006 12:58 schreef Razor21 het volgende:
Oei last dikke last...heb momenteel pauze tot 13.30uur...en aangezien het klote weer is dacht ik samen met 2 collega's laten we binnen maar even een balletje trappen op de helpdesk is best veel ruimte hier.![]()
Op een gegeven moment heb ik de bal en ik geef even een schot a la Koeman vliegt dat ding tegen een scherm aan HP1730 waar nu dus een mooie barst in zit.![]()
Mijn afdelingschef weet het nog niet omdat hij ook pas rond 1315 uur terug is gaat woensdags altijd naar de Burger King hierzo![]()
En die 2 schijtcollega's zitten nu maar te lachen "Ja had je maar niet zo lomp moeten schieten "![]()
Ik zit nu hier achter mijn buro echt zo van![]()
![]()
Vertel het zo maar eerlijk...maar denk wel dat hij niet echt blij wordt van mij![]()
Lees eerst het topic door voor je antwoord.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:09 schreef Je-ko.nl het volgende:
[..]
Jij deed toch niets? Die bal toch?
Het is 2 november hoar.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:52 schreef opgebaarde het volgende:
Godverdomme, ik ben ontvoerd door Aliens, dat moet wel, gisteren was het nog 1 november en nu is het 1 april.
Aliens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |