Vroeger had ik het altijd met zure matjes...zo met mijn vingers hendig sjiek in mijn keel om die mat terug te trekkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:21 schreef Supersoep het volgende:
Heel gevaarlijk ja. Ik had zoiets ook eens met een tosti. De kaas was niet goed gesmolten denk ik, het leek meer op kauwgom. Tijdens een hap bleef er wat in mn keel zitten.![]()
Duurde tenminste 20 seconden voordat het wat begon te zakken. Wat een kutlichaam hebben we toch ook.![]()
Khad eerst toen ik een matje aan het eten was dat ik moest lachen; het matje kwam in m'n neus en ik heb er de hele dag mee rondgelopenquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vroeger had ik het altijd met zure matjes...zo met mijn vingers hendig sjiek in mijn keel om die mat terug te trekken![]()
Wat een afschuwelijke ervaringquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:12 schreef Razor21 het volgende:
Godverdomme![]()
![]()
Slik net een dropje door zo'n harde glijd mijn keel in en toen hield het op![]()
Voelde dat hij zich omkeerde in mijn keel en daar vast bleef zitten.....tranen in mijn ogen kon geen geluid uitbrengen of hulp roepen. Werd helemaal rood kreeg echt even geen lucht meer...duurde 10 seconden ofzo....tril nog steeds![]()
![]()
Weleens vaker gehad normaal gesproken zo opgelost....maar die fucking drop bleef echt lang in mijn keel zitten![]()
Sterf de pijlstaartrog![]()
Nee Gladiool is grappigquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:58 schreef Furious het volgende:
Razor21, even een vraag.
Vind je je eigen grappen echt zo geweldig dat je die grappen eerst 20x moet herhalen vervolgens je een nieuwe verzint?
Eerst met je rendekenker, nu met je pijlstaartrog.
Sterf toch, gladiool.
Bedankt voor je aandacht.
Ik gebruik het tenminste 1-malig, en dus hoef je het woordje 'gladiool' niet 300x aan te horen. Volgende keer verzin ik gewoon weer iets anders, pauper.quote:
Awwww moooi!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:10 schreef Furious het volgende:
[..]
Maar ik vind je verder wel lief.
Zijn geloofwaardigheid is inderdaad een tikkeltje gedaald, na zijn gruwelijke slangenbeetquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:46 schreef valek het volgende:
Niet geloven, is niet waar. Ik geloof je niet meer.
Hahahaquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:18 schreef PLAE@ het volgende:
De drop van autodrop zou dan ook verboden moeten worden
voortaan alleen nog de winegum variant verkopen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |