OMG wat eng zeg....net in de meterkast gekeken zie 1 schakelaar (aardlek?) die gewoon maar even naar beneden duwen? Heb er echt geen verstand vanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:52 schreef Piovan het volgende:
Ik zou even de electriciteit helemaal afzetten.
Je kan ook brand in je spouw hebben, had ik eens.
Gewoon even een emmertje water in de meterkast gooienquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
OMG wat eng zeg....net in de meterkast gekeken zie 1 schakelaar (aardlek?) die gewoon maar even naar beneden duwen? Heb er echt geen verstand van![]()
Blussen met water lijkt mij ook niet verstandig![]()
Hou je hand eens op de muur daar, voel of het warm is.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
OMG wat eng zeg....net in de meterkast gekeken zie 1 schakelaar (aardlek?) die gewoon maar even naar beneden duwen? Heb er echt geen verstand van![]()
Blussen met water lijkt mij ook niet verstandig![]()
Bedankt voor de tip ga even voelen. Kneep hem echt even net ...stond echt zo :quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:56 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hou je hand eens op de muur daar, voel of het warm is.
Bij mij zag je totaal niks, hele huis stond onder de rook, maar nergens vuur oid.
Toen ben ik het hele huis afgegaan, en leunde ik toevallig tegen de muur, wat keiwarm was.
Ja, ik naai je niet op hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip ga even voelen. Kneep hem echt even net ...stond echt zo :
![]()
![]()
![]()
Dacht echt even als het nog wat langer blijft roken bel ik de brandweer even....zie het al helemaal voor me hele straat vol met brandweerauto's![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:02 schreef Razor21 het volgende:
Net even rond het stopcontact gevoeld zeg maar 1 meter eromheen voel geen wamte...
Stopcontact ruikt nu hetzelfde als je dat je je eikel niet gewassen hebt...zo'n smerige vislucht komt eruit![]()
Ieder geval bedankt voor jullie tips....ik heb hier namelijk dus ECHT geen sjoegen van....wacht even tot mijn vriendin zo thuis is...haar huis namelijk. Huurhuis is het dus zij weet wel even wat en wie ze hiervoor moet bellen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:01 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ja, ik naai je niet op hoor.
Kijk aub uit, wat bovenstaand ook zegt, misschien smeulen de kabels nog, daarbij zit isolatie.
Oeioei.
Moet zeggen dat ik hier nu ook helemaal niet op mijn gemak zit...stel je voor dat ik vannacht mijn telefoon erin had gedaan om hem op te laden....en dan slapenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:03 schreef Piovan het volgende:
[..]
![]()
Omg, hij grapjes aan het maken boven op zijn kamer, en onder fikt de hele tent af![]()
Ik bel wel even dat zie ik mij dus echt niet doenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:15 schreef baskabel4 het volgende:
je zou de stroom eraf kunnen halen vanuit je meterkast en zelf even het contact losschroeven....
dan zie je gelijk wat het probleem is...waarschijnlijk maakt een draad niet goed contact meer...
dan kan je die draad weer goed bevestigen en de stroom er weer op....
Als er een draad niet goed vast zit mag ik hopen dat het niet 10 minuten gaat roken. En als je nog niet weet wat de aardlek is kan je er beter helemaal vanaf blijven, voor je echt een fik veroorzaakt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:15 schreef baskabel4 het volgende:
je zou de stroom eraf kunnen halen vanuit je meterkast en zelf even het contact losschroeven....
dan zie je gelijk wat het probleem is...waarschijnlijk maakt een draad niet goed contact meer...
dan kan je die draad weer goed bevestigen en de stroom er weer op....
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:20 schreef Vodka_Lime het volgende:
zo ie zo meot
Razor21 en sensatietopics ook al niet..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:50 schreef Razor21 het volgende:
Razor21 en electra gaat niet echt samen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |