Lol, je denkt dus dat hij alles zo maar uit z'n duim zuigtquote:Op woensdag 1 november 2006 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, net alsof het echt waar is ook he
Jij bent niet bekend met de postgeschiedenis van TS in KLB?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:42 schreef gertjanvink het volgende:
[..]
Lol, je denkt dus dat hij alles zo maar uit z'n duim zuigt
Komt vanzelf wel een keerquote:Op woensdag 1 november 2006 13:27 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...als ik ook maar een greintje van jouw wijsheid had gehad...
Daar heb ik ook gezeten...leuke tijd was dat. Kan me niet herinneren dat ze zo moeilijk deden om laptops en foto camera's. Je zit toch niet op het HB. Je zit nu toch in dat pand in Sloterdijk?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:03 schreef Razor21 het volgende:
Probleem is ik kan geen foto's maken camera's , laptops enz. zijn verboden hier ivm privacy gevoelige informatie.
Werk op de helpdesk van Politie Amsterdam Amstelland kan mijn baas meteen aangifte doen![]()
![]()
Hij heeft op z'n minst de schijn tegenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:42 schreef gertjanvink het volgende:
[..]
Lol, je denkt dus dat hij alles zo maar uit z'n duim zuigt
Pwned..quote:Op woensdag 1 november 2006 13:46 schreef Razor21 het volgende:
Ok KANKERZOOI ben nu dus de lul....eigen schuld dat wel een beetje.
Baas : Zo Razor21 zijn we aan het voetballen op de afdeling?
Razor21 :eh....ja baas ik weet dat het fout is ...maar..
Baas : Geen gemaar...ik licht zometeen je detacheringsburo in (Peak) en ga hier een officiele klacht van maken. Dit is verdomme toch geen kleurklas!!$@$#$@
Razor21 : Ik zo ja maar sorry we waren gewoon melig.
Baas : Ik kom er zo op terug bij ik ga eerst bellen...ga maar weer naar je afdeling
![]()
Yep schuin tegenover mij...lol wat is jou naam dan meld ik het even bij hem hahahaquote:Op woensdag 1 november 2006 13:47 schreef BobRooney het volgende:
Zit Michael er nog..die wigger?
Moest je even op de knietjes? Heb je nu een rondje ipv een sterretje?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Yep schuin tegenover mij...lol wat is jou naam dan meld ik het even bij hem hahaha
Athans lachen is dit nu ook weer niet![]()
Doe maar de groeten van Brian...het vond het nooit zo leuk dat ik hem wigger noemde...maar kon wel met hem lachenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Yep schuin tegenover mij...lol wat is jou naam dan meld ik het even bij hem hahaha
Athans lachen is dit nu ook weer niet![]()
Peakquote:Op woensdag 1 november 2006 13:46 schreef Razor21 het volgende:
Baas : Geen gemaar...ik licht zometeen je detacheringsburo in (Peak) en ga hier een officiele klacht van
zag vanmorgen nog een Toyota Agyo rijden of hoe dat ook mag hetenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:56 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Peakdaar wil je sowieso toch niet voor werken? Of heb je zoeen mooie Mini
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:01 schreef Gunner het volgende:
[..]
zag vanmorgen nog een Toyota Aygo rijden.
ja, stel dat DAT wel waar is, danquote:Op woensdag 1 november 2006 14:11 schreef Skorpija het volgende:
Als je toch op de helpdesk daaro werkt,
Vernieling van overheidseigendommen denk ikquote:
Ja daar kwam het wel op neer ivm met verzekeringswerk enz.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vernieling van overheidseigendommen denk ik
Rot toch op zeg!!!quote:Op woensdag 1 november 2006 14:26 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja daar kwam het wel op neer ivm met verzekeringswerk enz.![]()
Boomlaars z'n topicsquote:Op woensdag 1 november 2006 14:34 schreef Haarbalpasta het volgende:
Naar mijn mening waren de Rinus verhalen toch beter..
Genoeg zo te zienquote:Op woensdag 1 november 2006 14:40 schreef Slarioux het volgende:
Wie gelooft verhalen van hem nog eigenlijk?
...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:22 schreef assuranseturix het volgende:
Waarvan is dan aangifte gedaanGebrek aan talent verstand?
Hoi kloon van Razer.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:27 schreef Vodka_Lime het volgende:
Dit is een echt goed KLB topic, heel erg balen voor je. maar dit topic is een serieus klaagtopic.
Joh?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:27 schreef Agorias het volgende:
Voor alle mensen die nog steeds denken dat dit echt is: Is 't niet.
Dat hoor je na de commercialsquote:Op woensdag 1 november 2006 16:21 schreef DR878 het volgende:
is TS al dood of wat?? Ik moet nog zo eten...![]()
Vergoedt een WA verzekering als er sprake is van opzet of roekeloosheid?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:02 schreef Devlinsect het volgende:
Via je WA verzekering krijg je het gedekt. Beetje werkgever vergoed dat wel. Niet zeiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |