quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat meeen je niet, stel je eens voor dat je de ballen van BazzieK tegen je voorhoofd voelt bonken
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:30 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Leip motortje in de OP, mooi uitlaatjeeven een momentje voor mezelf
![]()
Had jij niet de laastepostquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:30 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Leip motortje in de OP, mooi uitlaatjeeven een momentje voor mezelf
![]()
Neequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:35 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Had jij niet de laastepostRukker
![]()
Die had hichamquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:35 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Had jij niet de laastepostRukker
![]()
quote:
En dit danquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:25 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En zelfs bij zon bumperklever nog een motor dr tussen proppen he![]()
quote:
Ach t mag bij mij best wat langer durenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:49 schreef Worldbeater het volgende:
Daar zou ik het inderdaad op kunnen doen.![]()
Had ik al verteld dat ik een hekel aan deze user heb?
Een tijdje geleden trouwens ook al gezegd. Moest er nu ineens weer aan denken.
Vieze klepkuit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je het weer niet uitstaan dat ik knap ben en jij niet!
Sowieso schrijf je zo.
KortER, jij je zinquote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vieze klepkuit!Kan je het weer niet uitstaan dat ik knap ben en jij niet!
![]()
Dat had ik ook willen zeggenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Nou ja.. jij bent de reden dat ik na 13 jaar motorrijden eindelijk snap waarom het donkere vizier is uitgevonden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:50 schreef -XX- het volgende:
![]()
Jij doet je ook dommer voor dan je bent. CrossXpert.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:43 schreef oshiro het volgende:
[...]
Wat een verveel is dat iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juist ja!, blijf die maar lekker dragenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja.. jij bent de reden dat ik na 13 jaar motorrijden eindelijk snap waarom het donkere vizier is uitgevonden.![]()
[..]
Jij doet je ook dommer voor dan je bent. CrossXpert.![]()
Lach er maar om.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat het donderdag nog door.Wat zijn de weersverwachtingen.. hopelijk is mijn accu er dan al.
Ik heb hem juist niet nodig. Moet op tijd kunnenquote:naar de vrouwtjes bij het stoplicht.
Bovendien ben ik een van de weinige mannen zonder een identiteitscrisis. Donker vizier standaard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watz datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stomme rot vent dat je er bent
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Watz dat,quote:
Wat lagie joh mafknaapquote:
Als ik uberhaupt binnen mag als het aan mij ligt welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
Gaat het donderdag nog door.Wat zijn de weersverwachtingen.. hopelijk is mijn accu er dan al.
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Watz dat![]()
stomme rot vent dat je er bent![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lach er maar om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat het donderdag nog door.Wat zijn de weersverwachtingen.. hopelijk is mijn accu er dan al.
![]()
[..]
Ik heb hem juist niet nodig. Moet op tijd kunnennaar de vrouwtjes bij het stoplicht.
Bovendien ben ik een van de weinige mannen zonder een identiteitscrisis. Donker vizier standaard.
Jou :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal niets meer lijken dan ... Neeeeeee Niet zitten bekvechten, doet pijn in me hart
![]()
AnywayIk vind die donkere vizieren wel mooi!, zal er zelf nooit voor gaan.., anders doe ik me make up voor niets op..
![]()
Nee is niet handig in het donker
Sowieso schrijf je zo.
Toneelspelerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:00 schreef Makster het volgende:
Watz dat![]()
stomme rot vent dat je er bent![]()
Prrrrrrrrquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:04 schreef worIdpimber het volgende:
[..]
Toneelspeler![]()
Tanden rapen rooie rugridder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Idd, tanden rapen kut pepijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:04 schreef worIdpimber het volgende:
[..]
Toneelspeler![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lach er maar om.Hij is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreft welquote:Gaat het donderdag nog door.Wat zijn de weersverwachtingen.. hopelijk is mijn accu er dan al.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:04 schreef -XX- het volgende:
Neeeeeee Niet zitten bekvechten, doet pijn in me hart![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:04 schreef worIdpimber het volgende:Toneelspeler![]()
Zo te zien ben ik niet alleen. Niet dat ik hulp nodig heb.quote:
Zie echt NET je topic op MFquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat lief.
![]()
[..]
![]()
Waar is de poll gebleven.![]()
[..]
Zo te zien ben ik niet alleen. Niet dat ik hulp nodig heb.
Pwiew je Cagiva op de dijkjes nog met mijn AF1.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Ik ben niet gevoelig voor je slijmgedrag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Zie echt NET je topic op MFEcht
ga het zeker volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dit hier een brommer topicquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:51 schreef oshiro het volgende:
mn 125
Doodsverwensing buiten ONZquote:
Ik heb niet het juiste gereedschap en kennis om je keerringen te doen, stalen remleidingen kan je denk ik wel zelf. Alleen kan het ontluchten weleens anders lopen dan gepland toch Worldbeaterquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:14 schreef Roderick2085 het volgende:
trouwens, als iemand een keer zin heeft![]()
ik heb nog stalen remleidingen liggen en moet nog een keer nieuwe keerringen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |