Volgens mij geldt het voor dames net zo goed.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hahah duurt lang hè Bartje ; -)
( hebben meer mannen zon verplaatsbaar gevoel van herkenbaarheid? ) Ik wel !!
Hij reageerde vrij vrolijk, dus zal niet iets negatiefs zijn geweest.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:44 schreef kreischer2000 het volgende:
Wat was dat aan de telefoon?
Hopelijk is ze niet niet geiler op de media dan op Bart... Maar ik schat haar niet zo in, hgeef haar het voordeel van de twijfel !quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Het is alleen te hopen dat lesley het niet moeilijk gaat krijgen met de camera's die alles zien.
Maar als het echte liefde is, moet ze er maar iets voor over hebben. Plus dat ze zelf ook een soort BN'er wordt. Misschien komt haar model carriere dan toch nog van de grond.
Day?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zeg zijn hier dames? Wat doen jullie in zo'n geval? Bikinilijn nog even harsen, fohnen ... jeeeh wat duurt ze lang !!
Haren nog even goed doen, make upje bijwerken, subtiel verleidelijk truitje aan, nog een keer of 80 in de spiegel kijken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zeg zijn hier dames? Wat doen jullie in zo'n geval? Bikinilijn nog even harsen, fohnen ... jeeeh wat duurt ze lang !!
Hij doet genoeg. Zijn hersens draaien overurenquote:
plus dat hij geen contactpunten er voor in hoeft te leveren....quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:40 schreef ron1970 het volgende:
{Beetje vreemd is het wel dat ze buiten haar werk om mag langskomen. Dat is eigenlijk niet volgens de regels. Als paardenmeisje kunnen ze het in feite wel toelaten, maar zo 's avonds nog even is een ander verhaal. Maar goed, ik klaag niet }
blijkbaar staan ze het toe, anders hadden ze niet op t scherm gezet dat ie nog een keer moest bellen
Hahaha geweldig !quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:48 schreef Day het volgende:
[..]
Haren nog even goed doen, make upje bijwerken, subtiel verleidelijk truitje aan, nog een keer of 80 in de spiegel kijken.
En net zo zenuwachtig zijn als hij!
Edit: ik ben wel een beetje beledigd dat je net door had dat ik een dame was.![]()
Ze was er al geweest, dus dat heeft ze allemaal al gedaan als het goed is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:49 schreef avonne het volgende:
[..]
plus dat hij geen contactpunten er voor in hoeft te leveren....
(tenminste dat zei hij, kan natuurlijk in de zenuwen verkeerd gezegd zijn)
Trouwens, ze wil er wel leuk uitzien, dus dat duurt nog een uurtje, he, voor ze komt
"vriendinnen-vrouwen" gaan eerst nog even hun beste vriendin bellen... (2 uur extra)quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dat zou idd wel heel erg zijn om het er zo bovenop te leggen...quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Liep daar nu een camera man? Ze gaan er toch niet met zn allen omheen staan ???
Lijkt me sterk, zoals ik al zei. Ze heeft al voor het hek gestaan eerder vanavond. Dus die kleren had ze toen ook al uitgezocht en aangetrokken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
lesley past truitje nr. 24 ......
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:53 schreef kreischer2000 het volgende:
Als ze nou ook eens camera's bij Lesley thuis ophangen
Hhaha ze staat al een uur aan de voordeur te bellen! ; -)quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:54 schreef My_ het volgende:
Ik keek toevallig stream 4, en hoorde toen geklop/getik op iets van glas...
De voordeur is toch van glas?!
Ongelukjequote:Op maandag 30 oktober 2006 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Ze zijn dus toch geen buren blijkbaar. Ze zal om deze tijd niet met een file smoes kunnen aankomen
Als ze echt een 'peeskamertje' (zonder camera's) in de gouden kooi hebben, dan is al wel duidelijk wie daar als eerste gebruik van gaat makenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:53 schreef kreischer2000 het volgende:
Als ze nou ook eens camera's bij Lesley thuis ophangen
Ja iddquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dames... realiseren jullie wat je een man aan doet met dat getreuzel !! ;-(
Inderdaad.. zou me langzaam beginnen op te winden... alweer genaaid voelen.... complot theorie.. etc... en uiteraard bezorgdquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:57 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik zou dit ook vrij slecht trekken als ik in Bart zijn situatie zat, tering wat duurt dit lang.
Ja, ik denk dat ze zich dat heel goed realiseert.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zeg dat wel. Dit is niet te hardenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:58 schreef Day het volgende:
Hij begint te balen!
Spannend hoor :-) Ik had het al wel door, hoor!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:48 schreef Day het volgende:
[..]
Haren nog even goed doen, make upje bijwerken, subtiel verleidelijk truitje aan, nog een keer of 80 in de spiegel kijken.
En net zo zenuwachtig zijn als hij!
Edit: ik ben wel een beetje beledigd dat je net door had dat ik een dame was.![]()
Zoals?!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:06 schreef HiDiHo het volgende:
Hebben wij niks te zeggen Bart?
Huldequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hmmm insight info.. en ze draaien niet weg !!
Mag ik een applaus voor de Regie !!! ( Mag ook weleens !!!!!! )
Jazeker !quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Is dat een verliefde blik of niet?
[afbeelding]
Ja, die ving ik ook op!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
"Zag er leuk uit die Musli" Oftwel: Leuk geheim berichtje bij het paardenvoer !!
We zullen zienquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nog beter als Roel en Dido... Wie??? Laat maar...
Gewoon doorgaan Scan. Het voegt wat toe!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jazeker !
(maar nu ken ik lesley wel)
Weet je dat zeker ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan Scan. Het voegt wat toe!
Hahahaha! Volgens mij denkt ze daar niet echt aan! ;-)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:17 schreef scanman01 het volgende:
Lesley wil dat hij zijn doel doorzet
Logisch... ze heeft er zelf ook wat aan als hij de villa wint![]()
![]()
![]()
Volgens mij denkt ze helemaal niet zo, hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:17 schreef scanman01 het volgende:
Lesley wil dat hij zijn doel doorzet
Logisch... ze heeft er zelf ook wat aan als hij de villa wint![]()
![]()
![]()
Camera's en wederzijdse hopeloze verliefdheid.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:16 schreef scanman01 het volgende:
Gaat toch wel vrij moeizaam. Zal dat door de camera's komen of is dat vrij standaard tijdens een date.
Ze zit gewoon lekker te flirten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:18 schreef kreischer2000 het volgende:
Hij moet wat meer toenadering zoeken, iets dichterbij gaan zitten, iets meer met haar spelen. Ik vind dat zij te veel met hem speelt.
quote:
Denk ik ook niet. Was ook maar een geintjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:18 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij denkt ze helemaal niet zo, hoor.
Da's dus lastig, want die stomme dingen kraken en piepen zodra er gedraaid of ingezoomd wordt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:21 schreef Day het volgende:
Kom op, Bartje! Iets losser. Vergeet die camera's effe!
Is dat nu al bekend?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:23 schreef Day het volgende:
Even een BB_mededeling voor Scanman: TIJN IS GENOMINEERD!!!
Ga je ze nu nog verneuken ook, scanman ?quote:
Tijn en Marcia.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat nu al bekend?.... Wie nog meer???
Damn, toch niet Tijn tegen Jeroen???
Nee Marcia, dat is dan weer jammer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat nu al bekend?.... Wie nog meer???
Damn, toch niet Tijn tegen Jeroen???
Wil je effe tikken wat ze zegt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Verkapte liefdesverklaring van Lesley!
Eenmalig voor een Dame:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:31 schreef Day het volgende:
[..]
Wil je effe tikken wat ze zegt.
Ik volg effe BB
ze is behoorlijk direct na 10 dagenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:35 schreef kreischer2000 het volgende:
Hij moet haar verleiden van haar
Ah, van al dat paardrijden is ze toch gaan maagd meerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:43 schreef n1ek het volgende:
ze is pas 22, tjoo
Ën een navigatie systeem !quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Lesley heeft even een filmcamera voor haar verjaardag gekregen. Geen arme sloebers daar
En niet te vergeten het joggingpakje voor de hondquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ën een navigatie systeem !
Avonne is het "snelle" typequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:51 schreef avonne het volgende:
Ze wil niet naar binnen.
sauna, Bart !
zwembad, Bart!
wandelingetje door de schaduw, Bart!
sukkel![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
( Als mag blijken dat lesley ingehuurd is en een rol speelt... ben ik mijn geloof in vrouwen kwijt !! )
Dank je!quote:
Offtopic: De echte Erkel?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:57 schreef erkel het volgende:
Oeh dat zoenonderwerp gauw maar weer afgekapt![]()
Als ze weg gaat, een subtiel kusje op d'r wang denk ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:00 schreef moowriece het volgende:
Super leuke meid die Lesley. Ik had haar al een kusje gegeven, hoor
Ze is best wel geweldig ja... en een prachtig gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:00 schreef moowriece het volgende:
Super leuke meid die Lesley. Ik had haar al een kusje gegeven, hoor
Tuurlijk, die lieve schat van een Nena heeft geen enkel besef van geldquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:02 schreef n1ek het volgende:
Over wie hadden ze het zoals met die 30.000 in de maand?
Nena?
edit: ja dus
Dat komt door die idiote salarissen van profvoetballers. Zelfs een middelmatige prof als die ex van haar, Sheryll Mc Donald, verdient al een paar ton per jaar. En haar pa is ook rijk, dus Nena kent wat dat betreft waarschijnlijk weinig realiteitsbesef. Ze zal zich doodschrikken als ze hoort wat een modaal inkomen is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:04 schreef moki het volgende:
Zo is Nena 30.000 euro in de maand gewend. En ze dacht dat ze buiten het huis met een baantje wel iets van 5000 euro kon verdienen.
Je ziet ze soms in beeld... ze staan er af en toe 2 meter vanaf.. geweldig voor de spontaniteit !quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben dus echt cameramensen om zich heen staan bij de stallen. Logisch dat dat niet werkt. Is ook knap dom
Hmmm, bij dat intro filmpje van Nena zag ik anders een gewoon rijtjeshuis en zo super lux was het daar nou ok weer niet daarbinnen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat komt door die idiote salarissen van profvoetballers. Zelfs een middelmatige prof als die ex van haar, Sheryll Mc Donald, verdient al een paar ton per jaar. En haar pa is ook rijk, dus Nena kent wat dat betreft waarschijnlijk weinig realiteitsbesef. Ze zal zich doodschrikken als ze hoort wat een modaal inkomen is.
Voordeel: die gaat daarna rap uit de kleren om snel wat groot geld te pakken.![]()
Idd, ik zou makkelijk voor haar kunnen vallen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Lesley is wel een type waar je snel verliefd op wordt volgens mij
Denk het wel, maar in ieder geval heeft Bart haar knie veroverdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hoe ziet het met de benen? Zijn ze aan het voetje vrijen?? ; -)
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:27 schreef Day het volgende:
Waarom zie ik geen berichten op pagina 5?
ik denk dat het nog uuuuren door gaatquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:26 schreef erkel het volgende:
Het zakt een beetje in, ze zullen er zo wel een eind aan breien
F5 drukkenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:27 schreef Day het volgende:
Waarom zie ik geen berichten op pagina 5?
Ik doe niet anders, ze kunnen er net zo goed een automatisch refresh van maken, 30 sec ofzoquote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:37 schreef scanman01 het volgende:
Zo langzamerhand mag Lesley ook wel eens dingen zeggen waaruit blijkt dat ze hem erg leuk vindt. Tot nu toe maakt ze alleen maar overal een geintje van. Dat moet ze niet altijd blijven doen vind ik zelf.
In feite wel, maar toch laat Bart het meer blijken dan Lesley. Lesley maakt van alles wat maar enigszins serieus zou kunnen worden een geintje. Bart is wel een type die het nodig heeft om ook wat meer zekerheid van Lesley te krijgen. Of in ieder geval een paar opmerkingen die duidelijk zijn zonder glimlach.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:38 schreef avonne het volgende:
[..]
daar waren ze toch na een halfuurtje al uit?
Hij wil het echt kalm aan doen. Dat is al meer gebleken vanavond. Daarom heb ik op de poll ook nee gezegd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Jezus Bart.. Kun je nog verder weg gaan zitten???
Zou ze dan toch acteren????????????quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In feite wel, maar toch laat Bart het meer blijken dan Lesley. Lesley maakt van alles wat maar enigszins serieus zou kunnen worden een geintje. Bart is wel een type die het nodig heeft om ook wat meer zekerheid van Lesley te krijgen. Of in ieder geval een paar opmerkingen die duidelijk zijn zonder glimlach.
In d'r anus ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het zou natuurlijk wel een stunt zijn als Bart nu Lesley snoeihard achterlangs neemt op het aanrecht...
Absoluut niet. Maar ze durft haar gevoelens niet echt te laten blijken. Misschien door de camera's of misschien is ze gewoon zo dat ze een jongen eerst goed laat zweten. Ik gok op het laatstequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:42 schreef moowriece het volgende:
[..]
Zou ze dan toch acteren????????????
Trustequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Aanwezigen.. ik geloof het wel, jammer dat er geen streamverslagen zijn... maar de wekker rammelt vroeg. Salut.
Lijkt!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:46 schreef moowriece het volgende:
[..]
Hehehe, Lesley lijkt me niet een anaal typetje![]()
Dit zijn de streamverslagenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Aanwezigen.. ik geloof het wel, jammer dat er geen streamverslagen zijn... maar de wekker rammelt vroeg. Salut.
Dit haalt wel een beetje de charme van deze date weg eigenlijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:46 schreef moowriece het volgende:
[..]
Hehehe, Lesley lijkt me niet een anaal typetje![]()
Relatie is nog pril, komt wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:50 schreef moowriece het volgende:
[..]
Waar blijven die sexuele ontboezemingen van Lesley dan ??
![]()
Ze is verstandig en coolquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar ze durft haar gevoelens niet echt te laten blijken. Misschien door de camera's of misschien is ze gewoon zo dat ze een jongen eerst goed laat zweten. Ik gok op het laatste
Ja, skippen maar. Love, love, love daar zitten we op te wachtenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit haalt wel een beetje de charme van deze date weg eigenlijk
Zit je weer in het Nena topic ?quote:
Scanman, mag ik vragen waarom je mijn site niet gebruikt?quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:00 schreef Day het volgende:
3 kusjes op de mond!!!
Laat me nou fantaseren!quote:
Ik gebruik nowlive al heel erg lang. Vandaar denk ik. Staat in de bookmarks.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Scanman, mag ik vragen waarom je mijn site niet gebruikt?
Ik vind Lesley mooier. Zij is een natuurlijke schonheid.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik kan ze niet vergelijken, zijn 2 totaal andere types kwa uiterlijk en uitstraling. Allebei erg leuk om naar te kijken. Denk dat ik wel een lichte voorkeur voor Lesley heb.
Ik vind Nena niet eens zo heel erg mooi, maar wel enorm bijzonderquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind Lesley mooier. Zij is een natuurlijke schonheid.
Nena heeft wat hulp van buitenaf, zeg maar.
Maar ik vind haar ook mooi!
Lesley is meer mijn type, maar ze moet niet overal een grapje van blijven maken in de komende dagen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:03 schreef moowriece het volgende:
Ik vind zowel Lesley als Nena prachtige meiden en schatjes. Allebei verschillend maar erg lief en vertederend.
Sjezus Scan... wat platquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Met het risico een beetje plat over te komen, ik zou (als ik Bart was) nu echt op knappen staan
Idd, vraag me af hoe ie dat doet. Twee zulke mooie meiden om zich heen. Zou ie zichzelf helpen???????quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Met het risico een beetje plat over te komen, ik zou (als ik Bart was) nu echt op knappen staan
Nee, dat is wat andersquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:08 schreef avonne het volgende:
zit ie nou te lachen onder het dekbed?
Ja, vond het niet echt bij deze avond passen, vandaar. Maar echt plat was het idd nietquote:
En ik mocht geen neukmateriaal zeggen van Demins vanmiddag!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Truste avonnequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:10 schreef avonne het volgende:
Nou, het was een lekker romantische avond
en jullie zijn allemaal nog romantischer dan die 2
Fok! =![]()
welterusten, sweet dreams![]()
Ja ach... mensen denken van mij ook dat ik alleen maar aan tieten enzo denk (door de desbetreffende topics), maar daar zitten ze ook enorm fout. Maar ja, als eenmaal een imago hebt kom je er niet snel meer vanaf.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:10 schreef Day het volgende:
[..]
En ik mocht geen neukmateriaal zeggen van Demins vanmiddag!![]()
Ja, maar dat hoort gewoon bij het flirt-proces.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lesley is meer mijn type, maar ze moet niet overal een grapje van blijven maken in de komende dagen.
Nena is geweldig omdat ze (bijna) iedereen om de tuin leidt volgens mij. Nena ziet meer en heeft mensen veel eerder door dan de meesten denken.
Ja, daar zijn vrouwen erg goed in!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoort gewoon bij het flirt-proces.
Is gewoon leuk, effe die jongen gek maken.
Ik zou er wel gek van worden idd. Dus die poging zou bij mij al lang zijn geslaagdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoort gewoon bij het flirt-proces.
Is gewoon leuk, effe die jongen gek maken.
Trusten Avonnequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:10 schreef avonne het volgende:
Fok! =![]()
Wat een watje, doet hij het nooit?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:10 schreef Day het volgende:
[..]
En ik mocht geen neukmateriaal zeggen van Demins vanmiddag!![]()
Mee eens. En niemand die hier loopt te zeiken op andere fokkers. Geweldig om ook mee te makenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:10 schreef avonne het volgende:
Fok! =![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:10 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ach ja Leandra, mannen zijn nou eenmaal primitieve woeste types die maar aan 1 ding denken![]()
![]()
Ach ja, dat platte van BB hoeven we hier niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mee eens. En niemand die hier loopt te zeiken op andere fokkers. Geweldig om ook mee te maken
Slaap lekker.
Komt vanzelf als het drukken gaat worden hier. Van mij hoeft het niet, maar ja....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach ja, dat platte van BB hoeven we hier niet.![]()
Weet ik niet, maar ik zat wel te blozen toen ik het las (en ja, donkere mensen kunnen ook blozen!)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |