Lesley is meer mijn type, maar ze moet niet overal een grapje van blijven maken in de komende dagen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:03 schreef moowriece het volgende:
Ik vind zowel Lesley als Nena prachtige meiden en schatjes. Allebei verschillend maar erg lief en vertederend.
Sjezus Scan... wat platquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Met het risico een beetje plat over te komen, ik zou (als ik Bart was) nu echt op knappen staan
Idd, vraag me af hoe ie dat doet. Twee zulke mooie meiden om zich heen. Zou ie zichzelf helpen???????quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Met het risico een beetje plat over te komen, ik zou (als ik Bart was) nu echt op knappen staan
Nee, dat is wat andersquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:08 schreef avonne het volgende:
zit ie nou te lachen onder het dekbed?
Ja, vond het niet echt bij deze avond passen, vandaar. Maar echt plat was het idd nietquote:
En ik mocht geen neukmateriaal zeggen van Demins vanmiddag!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Truste avonnequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:10 schreef avonne het volgende:
Nou, het was een lekker romantische avond
en jullie zijn allemaal nog romantischer dan die 2
Fok! =![]()
welterusten, sweet dreams![]()
Ja ach... mensen denken van mij ook dat ik alleen maar aan tieten enzo denk (door de desbetreffende topics), maar daar zitten ze ook enorm fout. Maar ja, als eenmaal een imago hebt kom je er niet snel meer vanaf.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:10 schreef Day het volgende:
[..]
En ik mocht geen neukmateriaal zeggen van Demins vanmiddag!![]()
Ja, maar dat hoort gewoon bij het flirt-proces.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lesley is meer mijn type, maar ze moet niet overal een grapje van blijven maken in de komende dagen.
Nena is geweldig omdat ze (bijna) iedereen om de tuin leidt volgens mij. Nena ziet meer en heeft mensen veel eerder door dan de meesten denken.
Ja, daar zijn vrouwen erg goed in!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoort gewoon bij het flirt-proces.
Is gewoon leuk, effe die jongen gek maken.
Ik zou er wel gek van worden idd. Dus die poging zou bij mij al lang zijn geslaagdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoort gewoon bij het flirt-proces.
Is gewoon leuk, effe die jongen gek maken.
Trusten Avonnequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:10 schreef avonne het volgende:
Fok! =![]()
Wat een watje, doet hij het nooit?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:10 schreef Day het volgende:
[..]
En ik mocht geen neukmateriaal zeggen van Demins vanmiddag!![]()
Mee eens. En niemand die hier loopt te zeiken op andere fokkers. Geweldig om ook mee te makenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:10 schreef avonne het volgende:
Fok! =![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:10 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ach ja Leandra, mannen zijn nou eenmaal primitieve woeste types die maar aan 1 ding denken![]()
![]()
Ach ja, dat platte van BB hoeven we hier niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mee eens. En niemand die hier loopt te zeiken op andere fokkers. Geweldig om ook mee te maken
Slaap lekker.
Komt vanzelf als het drukken gaat worden hier. Van mij hoeft het niet, maar ja....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach ja, dat platte van BB hoeven we hier niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |