Ik begreep dat ze praktisch buren zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:29 schreef kreischer2000 het volgende:
Hoe ver weg woont Lesley?
(in andere woorden hoe lang duurt het voordat ze er is)
Volgens mij in Eemnes dus het kan nooit lang duren. Wat zal hij zenuwachtig zijn...quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:29 schreef kreischer2000 het volgende:
Hoe ver weg woont Lesley?
(in andere woorden hoe lang duurt het voordat ze er is)
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze praktisch buren zijn.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Zijn dit geweldige streams of zijn dit geweldige streams![]()
nee, hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Jeeh Avonne... heb jij steno? Mijn streams zijn overigens strager als bij jullie... jullie weten alles 5 seconden eerder ; -(
Hij is zeker een schatje!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Bart is echt heel verlegen. Toen hij het nog even lief moest vragen, durfde hij bijna niet.
Het is wel een schatje (en dat zeg ik als man zijnde)
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Poll Wat heeft Les aan?
- Zelfde als vanavond
- Jurkje
- Lingerie onder regenjas![]()
Hij maakte zelf net nog een opmerking over 24 uur (eruit gaan dus), maar Lesley zei dat dat niet nodig was. Zoiets begreep ik in ieder geval.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dit kan bart weleens een villa en een miljoen gaan kosten... maar hé.. echte liefde is priceless !!
Ik blijf erbij dat Bart Nena had kunnen versieren... Maar goed.. dat zullen we nooit weten.. ( alhoewel we hebben nog bijna 2 jaar ; -)quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
Talpa baalde gewoon dat hun opzet met de meiden in het huis totaal is mislukt. De meiden moesten zelfs foto's van hun exen opsturen zodat ze daar rekening mee konden houden. Helaas blijkt Eveline opeens een vriend te hebben en is Nena niet echt geinteresseerd. Toen hebben ze Lesley aangenomen, in de hoop dat.....
en dat schijnt te werken
Deze romance gaat DGK heel veel kijkers opleveren als ze het goed in beeld brengen.
Dit is nou realityquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:37 schreef Nicoss het volgende:
Wat is dit toch heerlijk om te zien.............
Ze leit ook iets vallen over een afspraak over 1,5 jaar... ( dat zal wel in de geheime correspondentie hebben gestaan ; -)quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij maakte zelf net nog een opmerking over 24 uur (eruit gaan dus), maar Lesley zei dat dat niet nodig was. Zoiets begreep ik in ieder geval.
Of gaan opleveren. Als zij gewoon mag blijven komen....quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dit kan bart weleens een villa en een miljoen gaan kosten... maar hé.. echte liefde is priceless !!
Als het ect te koud word kruipt ze des te eerder tegen Bart aan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:38 schreef ron1970 het volgende:
Moet ie de terrasverwarming niet aan doen, lijkt me nogal frisjes
Waar maak je dat uit op dan????????? Ze komt heel naturel over.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft Nena eigenlijk wel eens iets over die 10 mille losgelaten?
Zij lijkt mij 100% zeker gecast. En als je gevraagd wordt voor zo'n programma, ga je niet 10 ruggen neertellen lijkt me..
Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:
Dan zou Nena nu op z'n minst jaloers moeten zijn... en dat was ze alles behalve. Ze praatte juist op Bart in net.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Bart Nena had kunnen versieren... Maar goed.. dat zullen we nooit weten.. ( alhoewel we hebben nog bijna 2 jaar ; -)
Dit soort programma's slaan moeilijk aan omdat wat wij zien.. je moeilijk in een uurtje TV per dag kunt stoppen...quote:
Ja, is ze niet lief .. Dat is nou echte vriendschap!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou Nena nu op z'n minst jaloers moeten zijn... en dat was ze alles behalve. Ze praatte juist op Bart in net.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hij spaart gas totdat ze er is...
Maar Bartje jongen... in de sauna is het lekker warm ; -)
Zit wat in, maar deze beginnende romance is echt wel vrij redelijk in beeld te brengen. Helemaal omdat ze toch niet constant er is. Van vanmiddag laten ze wat korte stukjes zien... en dan het gebeuren van nu. Lijkt me wel mogelijk te zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dit soort programma's slaan moeilijk aan omdat wat wij zien.. je moeilijk in een uurtje TV per dag kunt stoppen...
korte rok, laarzen en struikelt van de zenuwen in een modderplas...quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Poll Wat heeft Les aan?
- Zelfde als vanavond
- Jurkje
- Lingerie onder regenjas
Lijkt wel of ik er midden in zit.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hahah duurt lang hè Bartje ; -)
( hebben meer mannen zon verplaatsbaar gevoel van herkenbaarheid? ) Ik wel !!
Kan me er heel goed in vinden,quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hahah duurt lang hè Bartje ; -)
( hebben meer mannen zon verplaatsbaar gevoel van herkenbaarheid? ) Ik wel !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |