Hij is zeker een schatje!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Bart is echt heel verlegen. Toen hij het nog even lief moest vragen, durfde hij bijna niet.
Het is wel een schatje (en dat zeg ik als man zijnde)
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Poll Wat heeft Les aan?
- Zelfde als vanavond
- Jurkje
- Lingerie onder regenjas![]()
Hij maakte zelf net nog een opmerking over 24 uur (eruit gaan dus), maar Lesley zei dat dat niet nodig was. Zoiets begreep ik in ieder geval.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dit kan bart weleens een villa en een miljoen gaan kosten... maar hé.. echte liefde is priceless !!
Ik blijf erbij dat Bart Nena had kunnen versieren... Maar goed.. dat zullen we nooit weten.. ( alhoewel we hebben nog bijna 2 jaar ; -)quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
Talpa baalde gewoon dat hun opzet met de meiden in het huis totaal is mislukt. De meiden moesten zelfs foto's van hun exen opsturen zodat ze daar rekening mee konden houden. Helaas blijkt Eveline opeens een vriend te hebben en is Nena niet echt geinteresseerd. Toen hebben ze Lesley aangenomen, in de hoop dat.....
en dat schijnt te werken
Deze romance gaat DGK heel veel kijkers opleveren als ze het goed in beeld brengen.
Dit is nou realityquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:37 schreef Nicoss het volgende:
Wat is dit toch heerlijk om te zien.............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |