Ik doe niet anders, ze kunnen er net zo goed een automatisch refresh van maken, 30 sec ofzoquote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:37 schreef scanman01 het volgende:
Zo langzamerhand mag Lesley ook wel eens dingen zeggen waaruit blijkt dat ze hem erg leuk vindt. Tot nu toe maakt ze alleen maar overal een geintje van. Dat moet ze niet altijd blijven doen vind ik zelf.
In feite wel, maar toch laat Bart het meer blijken dan Lesley. Lesley maakt van alles wat maar enigszins serieus zou kunnen worden een geintje. Bart is wel een type die het nodig heeft om ook wat meer zekerheid van Lesley te krijgen. Of in ieder geval een paar opmerkingen die duidelijk zijn zonder glimlach.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:38 schreef avonne het volgende:
[..]
daar waren ze toch na een halfuurtje al uit?
Hij wil het echt kalm aan doen. Dat is al meer gebleken vanavond. Daarom heb ik op de poll ook nee gezegd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Jezus Bart.. Kun je nog verder weg gaan zitten???
Zou ze dan toch acteren????????????quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In feite wel, maar toch laat Bart het meer blijken dan Lesley. Lesley maakt van alles wat maar enigszins serieus zou kunnen worden een geintje. Bart is wel een type die het nodig heeft om ook wat meer zekerheid van Lesley te krijgen. Of in ieder geval een paar opmerkingen die duidelijk zijn zonder glimlach.
In d'r anus ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het zou natuurlijk wel een stunt zijn als Bart nu Lesley snoeihard achterlangs neemt op het aanrecht...
Absoluut niet. Maar ze durft haar gevoelens niet echt te laten blijken. Misschien door de camera's of misschien is ze gewoon zo dat ze een jongen eerst goed laat zweten. Ik gok op het laatstequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:42 schreef moowriece het volgende:
[..]
Zou ze dan toch acteren????????????
Trustequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Aanwezigen.. ik geloof het wel, jammer dat er geen streamverslagen zijn... maar de wekker rammelt vroeg. Salut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |