Same here.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb zelf op NEE gestemd. Hopelijk heb ik het enorm fout.
Drie kusjes?? Dat is toch geen kussen??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik had het fout gelukkig.
Drie snelle kusjes
topic kan dicht
Ik dacht dat je in de OP een snelle kus op de mond bedoelde, die 3 kusjes op de wang had ik ook wel voorspeld dan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:21 schreef scanman01 het volgende:
Maar het was voor het eerst, dus dit valt onder snelle kusjes vind ik.
Komt nog bij dat we niet konden zien of het op de mond of wang was. aangezien het er drie waren, ligt op de wang iets meer voor de hand, maar je weet nooit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de OP een snelle kus op de mond bedoelde, die 3 kusjes op de wang had ik ook wel voorspeld dan.![]()
Haha, wat een romanticus ben je ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Komt nog bij dat we niet konden zien of het op de mond of wang was. aangezien het er drie waren, ligt op de wang iets meer voor de hand, maar je weet nooit.
Links rechts en de laatste snel op de mond? Dat truukje werkt meestal wel op een eerste datequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Komt nog bij dat we niet konden zien of het op de mond of wang was. aangezien het er drie waren, ligt op de wang iets meer voor de hand, maar je weet nooit.
Ja, sorryquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Haha, wat een romanticus ben je ook.
Hey niks om je te verontschuldigen, vrouwen diggen die shit, profiteer ervan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Ja, sorry. Ik ben zo'n type dat ook tijdens de live van BB (toen Sabrina de beelden van Jenna zag) met tranen in zijn ogen zit. Kan er niets aan doen. Maar dat maakt het kijken naar dit soort programma's ook juist leuk
Jij hebt dus de hele date tussen Lesley en Bart gemist.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |