Offtopic: De echte Erkel?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:57 schreef erkel het volgende:
Oeh dat zoenonderwerp gauw maar weer afgekapt![]()
Als ze weg gaat, een subtiel kusje op d'r wang denk ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:00 schreef moowriece het volgende:
Super leuke meid die Lesley. Ik had haar al een kusje gegeven, hoor
Ze is best wel geweldig ja... en een prachtig gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:00 schreef moowriece het volgende:
Super leuke meid die Lesley. Ik had haar al een kusje gegeven, hoor
Tuurlijk, die lieve schat van een Nena heeft geen enkel besef van geldquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:02 schreef n1ek het volgende:
Over wie hadden ze het zoals met die 30.000 in de maand?
Nena?
edit: ja dus
Dat komt door die idiote salarissen van profvoetballers. Zelfs een middelmatige prof als die ex van haar, Sheryll Mc Donald, verdient al een paar ton per jaar. En haar pa is ook rijk, dus Nena kent wat dat betreft waarschijnlijk weinig realiteitsbesef. Ze zal zich doodschrikken als ze hoort wat een modaal inkomen is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:04 schreef moki het volgende:
Zo is Nena 30.000 euro in de maand gewend. En ze dacht dat ze buiten het huis met een baantje wel iets van 5000 euro kon verdienen.
Je ziet ze soms in beeld... ze staan er af en toe 2 meter vanaf.. geweldig voor de spontaniteit !quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben dus echt cameramensen om zich heen staan bij de stallen. Logisch dat dat niet werkt. Is ook knap dom
Hmmm, bij dat intro filmpje van Nena zag ik anders een gewoon rijtjeshuis en zo super lux was het daar nou ok weer niet daarbinnen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat komt door die idiote salarissen van profvoetballers. Zelfs een middelmatige prof als die ex van haar, Sheryll Mc Donald, verdient al een paar ton per jaar. En haar pa is ook rijk, dus Nena kent wat dat betreft waarschijnlijk weinig realiteitsbesef. Ze zal zich doodschrikken als ze hoort wat een modaal inkomen is.
Voordeel: die gaat daarna rap uit de kleren om snel wat groot geld te pakken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |