Dat gerucht gaat over elke shoarmaboer in elke willekeurige stadquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:43 schreef whoops het volgende:
Ik heb het gerucht al 2 keer gehoord... Heb je ergens een bron Canisfire?
Ik hoorde zaterdag op een verjaardag dat het in de krant had gestaan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat over elke shoarmaboer in elke willekeurige stad
Maar ik moet wel zeggen dat een lachmachoen (ok, wie weet hoe je het schrijft?) met doner onder invloed van alcohol een stuk beter smaakt als waarneer je nuchter bent. Wat een vette hap is het dan
Daar is een vriend van me zowat in uitgegleden!quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:09 schreef Erasmusch het volgende:
Ik had net voor dat beeld lopen nekken![]()
hahaquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:33 schreef whoops het volgende:
Ik heb inderdaad ook gehoord dat het in de krant stond, en het zou ook op SBS6 geweest zijn...
Op de site staat er ook niets over...
[afbeelding]
Joh...quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
hahamaar ik vind het niet gek dat het niet op de site staat
quote:Om het verhaal geloofwaardiger te maken, figureren de Keuringsdienst van Waren, de Inspectiedienst (van de gemeente?), de politie, de dokter in het ziekenhuis en vooral de krant als autoriteit. Navraag bij zowel de Keuringsdienst van Waren als in de ziekenhuiswereld leerde echter dat een dergelijk geval nog nooit is voorgekomen. Ook navraag bij diverse krantenarchieven leverde geen bericht op dat het verhaal zou kunnen bevestigen.
quote:De verhaalversie waarin een hele emmer wordt meegenomen wordt om die reden des te ongeloofwaardiger. Als de Keuringsdienst van Waren een monster neemt uit de saus, wordt deze onder de microscoop gelegd. Wanneer het zaad nog zou leven (wat niet waarschijnlijk is), zou men dus enige beweging moeten detecteren in het monster. Als alternatief kan nog worden gekeken naar de samenstelling van de saus, maar aangezien knoflooksaus bestaat uit eiwit, vocht en vet, en sperma uit eiwit en vocht, is het niet aannemelijk dat het sperma door middel van deze test gevonden wordt.
quote:Het laboratorium van de Keuringsdienst van Waren zoekt sowieso niet als routineklus naar mannelijk zaad in de monsters, en is zeker niet uitgerust om ingewikkeld en duur DNA-onderzoek uit te voeren om het aantal verschillende mannen te achterhalen (in sommige versies van het verhaal kan de saus wel zaad van 72 verschillende mannen bevatten!).
Is die op zondag ook open? en hebben ze dan vers brood?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:35 schreef piepster het volgende:
En voor de rest van het eten naar het winkeltje in de moskee bij het postkantoor.
Yep. En ze hebben volgens mij turks brood. Het is zo'n turks winkeltje met van alles en nog wat. Dus een diepvries vlees, verse groente, grote pakken wasmiddel, rijst etc.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Is die op zondag ook open? en hebben ze dan vers brood?![]()
Jammer, want volgens mij hadden we aan James een goeie.quote:Burgemeester James van Lidth de Jeude vertrekt per 1 juli 2007
31-10-2006 Burgemeester James van Lidth de Jeude van Deventer heeft Hare Majesteit de Koningin verzocht hem per 1 juli 2007 ‘ontslag op eigen aanvraag’ te verlenen.....
Hoewel hij de functie van burgemeester nog steeds met zeer veel plezier vervult, vindt James van Lidth dat hij toe is aan een andere invulling van zijn leven. Hij wil graag meer tijd besteden aan ontspanning, hobby’s, verdieping en sociale contacten en hij hoopt dat volgend jaar op 62-jarige leeftijd in goede gezondheid te kunnen doen.
Herbenoemingen
James van Lidth is sinds januari 1994 burgemeester van Deventer. In die periode is hij tweemaal opnieuw benoemd tot burgemeester van Deventer. De eerste keer was op 1 januari 1999 als gevolg van een herindeling met de voormalige gemeente Diepenveen. De tweede keer was op 1 januari 2005 toen de voormalige gemeenten Bathmen en Deventer zijn samengevoegd. Bij beide herindelingen heeft James van Lidth een belangrijke rol gespeeld, zowel bij de totstandkoming als de integratie van Diepenveen en Bathmen in de nieuwe gemeente.
Vorige functies
James van Lidth is zijn loopbaan begonnen als docent wis- en natuurkunde aan het Comenius College in Hilversum. Van 1982 tot 1994 was hij wethouder van de gemeente Utrecht.
Opvolger
Het lijkt James van Lidth goed zijn vertrek ruim van tevoren aan te kondigen om het mogelijk te maken dat er per 1 juli 2007 of zo spoedig mogelijk daarna een opvolger is/wordt benoemd.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:02 schreef whoops het volgende:
Ik ga er zo effe een lekkere durum kip met extra knoflook halen denk ik...
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Afgelopen zomer toen we terug fietsten van Bussloo kwamen we James tegen op de Wilhelminabrug
Het was die dag een beetje bewolkt.
James: "Jongens, wat hebben jullie vandaag gedaan?"
Ik: "We zijn naar Bussloo geweest"
James: "Het is niet echt Bussloo-weer he?!"
vriend van me (neger): -laat arm zien-
James: "Ohw, maar jíj bent wel mooi bruin geworden"
Heb ik ook nog op video staan
Whaha geweldig.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Afgelopen zomer toen we terug fietsten van Bussloo kwamen we James tegen op de Wilhelminabrug
Het was die dag een beetje bewolkt.
James: "Jongens, wat hebben jullie vandaag gedaan?"
Ik: "We zijn naar Bussloo geweest"
James: "Het is niet echt Bussloo-weer he?!"
vriend van me (neger): -laat arm zien-
James: "Ohw, maar jíj bent wel mooi bruin geworden"
Heb ik ook nog op video staan
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:42 schreef Canisfire het volgende:
Boe !
Hij was niet zo ergquote:
James zou wel een punt hebben dat onder zijn 'bewind' Deventer een Hogeschool heeft gekregen en er komen steeds meer voorzienigen voor studenten..quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:32 schreef Misanthroopia het volgende:
* Misanthroopia heeft laatst nog gespeecht voor James.
Was op het lustrumfeest van een andere vereniging. Heb em even goed ingewreven dat waneer hij Deventer "Deventer Onderwijsstad" noemt, hij wel eens mag uitleggen wat de gemeente nou precies voor studenten doet. Want daar is bar weinig van te merken.
thnx, ze is pas in de 20, zo jong en dan al vechten moeten tegen de dood, het leven is niet eerlijkquote:
Nou ja, er is onder zijn bewind ook een Hpgeschool vertrokken (Larenstein), eentje die er al bijna een eeuw zat. En qua voorzieningen... tja, studentensport bestaat niet meer en ik zou eigenlijk niet weten wat die studentenvoorzieningen dan zijn....quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:45 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
James zou wel een punt hebben dat onder zijn 'bewind' Deventer een Hogeschool heeft gekregen en er komen steeds meer voorzienigen voor studenten..
oei, das iets waar je al het andere even door vergeet. ook sterkte gewenst.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:14 schreef Sylvana het volgende:
niet echt leuke plannen, ga naar mn ouders toe, mn nichtje ligt in coma ( aorta gescheurd![]()
)
- De studentenverenigingen hebben vrij veel ruimte om dingen te regelen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:16 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Nou ja, er is onder zijn bewind ook een Hpgeschool vertrokken (Larenstein), eentje die er al bijna een eeuw zat. En qua voorzieningen... tja, studentensport bestaat niet meer en ik zou eigenlijk niet weten wat die studentenvoorzieningen dan zijn....
Huh?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:25 schreef Kluupkluup het volgende:
- Steeds meer uitgaansgelegenheden voor studenten
Werk je bij de gemeente ofzo hahaquote:
We krijgen anders geen subsidie, mogen geen reclame maken op pamfletborden in de stad en Brink 21 is een monumentaal pand, waardoor we aan de buitenkant van de gevel geen reclame mogen maken[/q]quote:- De studentenverenigingen hebben vrij veel ruimte om dingen te regelen.
Ook al draagt de gemeente daar aan bij, het is en blijft jammer dat het introfestival is verhuisd van de Brink naar het Grote Kerkhof. De intromarkt stelt hoegenaamd niks voor.quote:- De introductie begint steeds meer voor te stellen
Jongerenverenigingen krijgen wellicht subsidie om zoiets te organiseren, studentenverenigingen nietquote:- Optredens voor jonger publiek
ehm?quote:- Evenementen het hele jaar door (ok, is voor iedereen)
In 5 jaar tijd is het aantal studenten ingeschreven aan hoger onderwijs in Deventer gezakt van 10.000 naar 6000. Daarvan wonen er op dit moment 800 van op kamers in Deventer. Dat de huisvesting beter is geregeld komt vooral omdat de druk op de studentenwoningmarkt er af is.quote:- Huisvesting is nu veel beter geregeld.
Volgens mij is Brink 21 toch echt de enige tent in Deventer die speciaal voor studenten is. Voorheen had je ook de societeit van Nri Sjri. Maar die is ook al weg ;')quote:- Steeds meer uitgaansgelegenheden voor studenten
Tja, 800 studenten op kamers in Deventer en 5400 studenten die ingeschreven staan bij Saxion... Das wel duidelijk dacht ik zo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:16 schreef whoops het volgende:
Inderdaad, Ceres Vesta is gestopt wegens te weinig animo... SAAM is (helaas) een etage hoger gaan zitten, eigenlijk om dezelfde reden...
Volgens mij wonen veel studenten die op Saxion zitten nog thuis, vandaar dat het echte studentenleven in Deventer een beetje achterwege blijft...
Die eend was gewoon van een kunstenaar. Pro Deo (stud. ver. voor gereformeerden) heeft die een keer gejat en op het balkon van de waag gezet. Op zich wel lache actie hehe.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Huh?
Die eend bij het station was toch ook van een studententenvereniging ofzo?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:34 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Werk je bij de gemeente ofzo haha
[..]
We krijgen anders geen subsidie, mogen geen reclame maken op pamfletborden in de stad en Brink 21 is een monumentaal pand, waardoor we aan de buitenkant van de gevel geen reclame mogen maken
[..]
Ook al draagt de gemeente daar aan bij, het is en blijft jammer dat het introfestival is verhuisd van de Brink naar het Grote Kerkhof. De intromarkt stelt hoegenaamd niks voor.
[..]
Jongerenverenigingen krijgen wellicht subsidie om zoiets te organiseren, studentenverenigingen niet![]()
[..]
ehm?
[..]
In 5 jaar tijd is het aantal studenten ingeschreven aan hoger onderwijs in Deventer gezakt van 10.000 naar 6000. Daarvan wonen er op dit moment 800 van op kamers in Deventer. Dat de huisvesting beter is geregeld komt vooral omdat de druk op de studentenwoningmarkt er af is.
[..]
Volgens mij is Brink 21 toch echt de enige tent in Deventer die speciaal voor studenten is. Voorheen had je ook de societeit van Nri Sjri. Maar die is ook al weg ;')
--
In dat opzicht is het toch wel een wereld van verschil met Utrecht.... alhoewel, in SAAM wordt het elke donderdag ook steeds drukker
Is het toch ook?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:58 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ben gewoon verder altijd positief over mijn stadje
In Utrecht hebben ze ondertussen 't idee dat Deventer utopia is zoals ik erover praat
Alles beter dan Leeuwardenquote:
--quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:34 schreef Misanthroopia het volgende:
We krijgen anders geen subsidie, mogen geen reclame maken op pamfletborden in de stad en Brink 21 is een monumentaal pand, waardoor we aan de buitenkant van de gevel geen reclame mogen maken
Nope heb een uitwedstrijd om 7 uur.. dus zou op zn vroegst om kwart over 12 pas in Deventer aankomen. Volgende week viert mn little brother zn verjaardag, dus ben ik zeker vd partij!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:13 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Alles beter dan Leeuwarden![]()
(Ben je zaterdag nog in de stad?)
thnx, het is nog heel erg afwachten, alleen het ziet er niet goed uitquote:
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:21 schreef Sylvana het volgende:
thnx Vogue, dat wonder zal helaas niet meer komen![]()
![]()
De artsen hebben haar opgegeven
edit @ 16.45 : Ze is net op 22-jarige leeftijd overleden![]()
![]()
Waarom is het dierenasiel zo'n afschuwelijke plek? Ik vind het wel meevallen hoor.. De mensen die daar werken zijn hartstikke lief voor de dieren.. Ben er zelf van de zomer namelijk een paar keer geweest.. Niks mis mee. Echt wel beter dan op straat laten lopen...quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:52 schreef Vogue het volgende:
Kent iemand een dierenopvangcentrum in Deventer e.o.? Ik ga binnenkort 25 dagen naar tropische oorden en mijn kat zou naar een bekende gaan. Deze heeft het echter laten afweten. Mijn buurman is allergisch, de andere is er bijna nooit en mijn bovenbuurvrouw is labiel. Mijn moeder heeft zelf een kat en wil de mijne er niet bij voor die 25 dagen.
Het dierenasiel/pension in Schalkhaar vind ik een afschuwelijke plek, dan laat ik hem nog liever op straat lopen. Maar ik zit dus echt met mijn handen in het haar nu.
dan zit ik in Berlijnquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:08 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Nope heb een uitwedstrijd om 7 uur.. dus zou op zn vroegst om kwart over 12 pas in Deventer aankomen. Volgende week viert mn little brother zn verjaardag, dus ben ik zeker vd partij!
Ik heb mijn kat weleens naar de Boemerang gebracht, halverwege Deventer/Bathmen. Top plek voor katten, maar kost wel geld. Het adres van de Boemerang is overigens briljant: 2e zuider pierkesmarsweg 1.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:52 schreef Vogue het volgende:
Kent iemand een dierenopvangcentrum in Deventer e.o.? Ik ga binnenkort 25 dagen naar tropische oorden en mijn kat zou naar een bekende gaan. Deze heeft het echter laten afweten. Mijn buurman is allergisch, de andere is er bijna nooit en mijn bovenbuurvrouw is labiel. Mijn moeder heeft zelf een kat en wil de mijne er niet bij voor die 25 dagen.
Het dierenasiel/pension in Schalkhaar vind ik een afschuwelijke plek, dan laat ik hem nog liever op straat lopen. Maar ik zit dus echt met mijn handen in het haar nu.
http://www.deborgelinckshof.nl/quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:52 schreef Vogue het volgende:
Das balen als je daar slachtoffer van bentquote:Pinpasfraude bij ABN/Amro Keizerslanden
7 NOVEMBER 2006 - DEVENTER - De voorlopig twaalf Deventenaren die het slachtoffer zijn geworden van pinpasfraude blijken allemaal bij de ABN/Amro op het winkelcentrum Keizerslanden in Deventer te hebben gepind.
Hun pasgegevens moeten in het tweede weekeinde van oktober zijn gekopieerd en doorgespeeld. Afgelopen weekeinde zijn hun rekeningen voor honderden euro’s geplunderd. De illegale geldopnames zijn gedaan in Italië en Spanje.
Het is tot op heden niet duidelijk hoe de pinpasbende de beveiliging van de bank heeft kunnen omzeilen.
Tegen het zogeheten skimmen van de bankpasgegevens plaatste de bank een voorzetmondje op de pinpasgleuf, waarmee het probleem eigenlijk uit de wereld zou moeten zijn.
De Stentor
quote:'Geen mes onder grafsteen Deventer'
Uitgegeven: 9 november 2006 16:20
Laatst gewijzigd: 9 november 2006 17:08
DEVENTER - In het graf van de in 1999 vermoorde weduwe Wittenberg in Deventer is geen mes aangetroffen. Dat zou de recherche donderdag middag hebben gezegd tegen de Volkskrant.
Foto: P. Barto en B. Silderhuis l Onderzoek in graf Deventer Moordzaak
Op de voor publiek en pers afgesloten begraafplaats van de Libuïnusparochie in Deventer werd donderdagmiddag de grafsteen van de weduwe gelicht.
Rechercheurs in witte pakken zochten naar een metalen voorwerp, mogelijk het moordwapen, dat zich onder de steen zou bevinden. Het Nederlands Forensisch Instituut, politie en justitie hebben in verband met het onderzoek het graf met een witte tent met opschrift 'technische recherche' afgeschermd.
Een klein gemotoriseerd voertuig tilde iets na 15.00 uur de zwarte grafsteen omhoog. Volgens een rechercheur ter plaatse is het zand "gefileerd", dat wil zeggen laag voor laag afgegraven. Ook werd een metaaldetector gebruikt.
De rechter in Den Haag besloot donderdagochtend dat het OM het graf moest openen. Dat had advocaat Geert-Jan Knoops van fiscaal-jurist Ernst Louwes geëist. Louwes zit een gevangenisstraf uit wegens de moord, maar ontkent betrokkenheid. Volgens hem zou het moordwapen onder de grafsteen verborgen zijn door de klusjesman van het slachtoffer, die hij als dader aanwijst.
Bron
Bij Murphysquote:Op donderdag 9 november 2006 15:14 schreef Houniet het volgende:
waar kan je een beetje lekker poolen dan?
zelf nooit problemen gehadquote:Op donderdag 9 november 2006 18:58 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Heb nog nooit zulke slechte tafels meegemaakt als bij Murphy's, alle materialen trouwens..
quote:Onderzoek graf Deventer afgerond
Uitgegeven: 9 november 2006 16:20
Laatst gewijzigd: 9 november 2006 20:22
DEVENTER - Het Nederlands Forensisch Instituut, politie en justitie hebben de zoektocht in het graf van de weduwe Wittenberg donderdagavond rond 19.15 uur afgerond. Het Openbaar Ministerie meldde donderdagavond dat er geen wapen is gevonden in het graf van Wittenberg.
Het graf op de begraafplaats van de Libuïnusparochie in Deventer is weer afgesloten en de steen op zijn plaats gezet. Uit het onderzoek is gebleken dat het grafmonument intact was. "Er zijn geen aanwijzingen gevonden dat de grafrust eerder is verstoord."
Metalen voorwerpen
De onderzoekers hebben na die constatering het grafmonument gelicht en onderzoek verricht aan en in het grafmonument en het graf. "Hierbij zijn in het graf op een diepte van ongeveer 50 centimeter twee metalen voorwerpen aangetroffen.
Dit betreft geen mes of iets wat hierop lijkt. We kunnen met zekerheid zeggen dat de voorwerpen niets met het misdrijf te maken hebben." De voorwerpen worden nog wel nader onderzocht. Het OM wilde donderdag geen verdere mededelingen doen.
In de holle ruimte onder het graf van de in 1999 vermoorde weduwe Wittenberg in Deventer werd ook eerder donderdag geen mes aangetroffen. Dat zei de recherche donderdagmiddag al tegen de Volkskrant.
Op de voor publiek en pers afgesloten begraafplaats van de Libuïnusparochie in Deventer werd donderdagmiddag de grafsteen van de weduwe gelicht.
Rechercheurs in witte pakken zochten naar een metalen voorwerp, mogelijk het moordwapen, dat zich onder de steen zou bevinden. Het Nederlands Forensisch Instituut, politie en justitie hebben in verband met het onderzoek het graf met een witte tent met opschrift 'technische recherche' afgeschermd.
Een klein gemotoriseerd voertuig tilde iets na 15.00 uur de zwarte grafsteen omhoog. Volgens een rechercheur ter plaatse is het zand "gefileerd", dat wil zeggen laag voor laag afgegraven. Ook werd een metaaldetector gebruikt.
De rechter in Den Haag besloot donderdagochtend dat het OM het graf moest openen. Dat had advocaat Geert-Jan Knoops van fiscaal-jurist Ernst Louwes geëist. Louwes zit een gevangenisstraf uit wegens de moord, maar ontkent betrokkenheid. Volgens hem zou het moordwapen onder de grafsteen verborgen zijn door de klusjesman van het slachtoffer, die hij als dader aanwijst.
Bron
quote:Op donderdag 9 november 2006 17:26 schreef Erasmusch het volgende:
Vroegah bij Murphys en daar bij de Stromarkt. Kutjood![]()
was gister dus in Murphy's poolen, dat is ook niet allesquote:
Precies.. tafels zijn te klein, staan scheef, keus en ballen zijn oud, scheef, versleten, tafels staan te dicht op elkaar (als je voor speelt, als et achter open is is dat beter)..quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
was gister dus in Murphy's poolen, dat is ook niet alles
daarom. was niet ideaal. maarja alles een keer proberen hequote:Op vrijdag 10 november 2006 13:27 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Precies.. tafels zijn te klein, staan scheef, keus en ballen zijn oud, scheef, versleten, tafels staan te dicht op elkaar (als je voor speelt, als et achter open is is dat beter)..
Ik had "ineens" een geblokkeerde pas, en toen ik naar de abn in het centrum ging, vroegen ze me als eerste of ik daar ook gepint had. (gelukkig niet dus) Ik kan de bewuste pinautomaat vanuit mijn flat zien, ik zal de boel es wat in de gaten houden..quote:Op woensdag 8 november 2006 14:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Das balen als je daar slachtoffer van bent
Dei GAE supporters een aantal jaar geleden kwamen daarmee allemaal in de krant en op het nieuwsquote:Op woensdag 15 november 2006 00:01 schreef Houniet het volgende:er is nu bij Tattoos & Piercings op Veronica een vent die heeft een hele grote tattoo van Deventer over zijn buik heen
DEVENTER
heel groot over zijn buik, wat een leipo
Ik wou al zeggen, een paar jaar geleden stonden er om de kerk op de brink van die houten panelen met fotos van tattoos van deventer en go ahead er op.quote:Op woensdag 15 november 2006 07:38 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dei GAE supporters een aantal jaar geleden kwamen daarmee allemaal in de krant en op het nieuws
Dat was waar ik het van herkende... Ergens zag ik een pens met Deventer voor me...quote:Op woensdag 15 november 2006 21:54 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, een paar jaar geleden stonden er om de kerk op de brink van die houten panelen met fotos van tattoos van deventer en go ahead er op.
die jaquote:Op woensdag 15 november 2006 22:56 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat was waar ik het van herkende... Ergens zag ik een pens met Deventer voor me...
Mijn pa:quote:Op woensdag 15 november 2006 00:01 schreef Houniet het volgende:er is nu bij Tattoos & Piercings op Veronica een vent die heeft een hele grote tattoo van Deventer over zijn buik heen
DEVENTER
heel groot over zijn buik, wat een leipo
Alsof ook alle andere lichten op de brink minder geel zullen worden, en de kucht altijd schemerig zal blijvenquote:Op zondag 19 november 2006 14:24 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
Nieuw lichtplannetje voor de Waag![]()
El Popo is altijd heel erg drukquote:Op zondag 19 november 2006 18:57 schreef Sylvana het volgende:
Vanavond bij El Popo op de Brink wezen eten en het was echt verrukkelijkFajitas met biefstuk gegeten en het smaakte echt goed
Alleen was wel errug druk, echt alles zat vol, aan ene kant wel gezellig , maar aan de andere kant wel een beetje TE druk. Maar op zich wel een aanrader
gohquote:Op zondag 26 november 2006 01:07 schreef Canisfire het volgende:
wat is de luxor toch kut.
Dat volk wat daar hangt.quote:
Daar gaat je sociale levenquote:Op maandag 4 december 2006 16:25 schreef scarefreak het volgende:
Zow, ik ben nu ook eindelijk helemaal gesetteld in Deventer, sinds vandaag ook eindelijk internet in me appartementje enzow
Verschrikkelijk, ik zit nu nogsteeds met me laptop op de bankquote:
Kwam van Boode af. Waarschijnlijk een vechtpartij.quote:Op maandag 4 december 2006 22:11 schreef Freshthinking het volgende:
Man dood op Holterweg gevonden
4 DECEMBER 2006 - LETTELE - Op de Holterweg, ter hoogte van de Kiekenbeltsweg, is afgelopen nacht een 23-jarige man uit Schalkhaar dood aangetroffen. De politie heeft inmiddels een rechercheteam geformeerd dat onderzoek doet naar de dood van de man.
Dat zou er op kunnen duiden dat er sprake is van een misdrijf. Vanmorgen nog sprak de politie van een ongeval. Het slachtoffer had een hoofdwond waarvan het nog niet duidelijk is hoe die is ontstaan. Een voorbijkomer trof de man op de weg aan met daarnaast liggend zijn onbeschadigde fiets. De man kwam uit een horecagelegenheid in Bathmen en het is nog onduidelijk of hij via de Oude Molen of via de Spitdijk naar de Holterweg is gereden. Morgen wordt in het Nederlands Forensisch Instituut in Den Haag een onderzoek naar de doodsoorzaak ingesteld. De politie vraagt eventuele getuigen contact op te nemen met de politie via 0900-8844.
Bron: http://www.destentor.nl/deventer/article894609.ece
Ik ben benieuwd.. Heeft iemand al iets hierover gehoord?
quote:ME onderzoekt route overleden man
van een onzer verslaggevers
5 DECEMBER 2006 - DEVENTER - Een ploeg van ongeveer twintig mensen van politie en Mobiele Eenheid IJsselland kamde dinsdagochtend de route uit die de overleden 23-jarige Schalkhaarder gefietst moet hebben op weg naar huis.
De recherche wilde sporen veiligstellen voor het geval dat de autopsie uitwijst dat de jongen mogelijkerwijs toch niet door een valpartij om het leven is gekomen. De Schalkhaarder had namelijk een aanzienlijke hoofdwond.
Er zijn volgens een woordvoerder ook wel wat ‘kleine dingetjes’ gevonden maar ‘in het belang van het onderzoek’ worden daarover nu nog geen nadere mededelingen gedaan.
De groep begon in het Bathmense centrum waar de jongen onder meer bij café Braakhekke en de cafetaria ernaast is gesignaleerd. In het dorp zijn enkele mogelijke routes onderzocht waarna de politie, die vooral bij de school veel bekijks trok, het spoor over ging en via Koekendijk en langs de molen naar de vindplaats aan de Holterweg optrok.
De Stentor
Standaard privacy. Pas als ze echt iemand zoeken gebruiken ze tijdens de opsporing alleen even de hele naam.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:58 schreef Sylvana het volgende:
waarom achternaam weggehaald? tis geen verdachte toch
Dat wordt mooi goedkoop last-minute troep kopen op de zondag voor onsquote:Op woensdag 6 december 2006 09:55 schreef Sylvana het volgende:
morgen sollicitatiegesprek bij de Ah to Go
Goedkoop? Dat vind ik nog wel tegenvallen eigenlijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:13 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dat wordt mooi goedkoop last-minute troep kopen op de zondag voor ons
Hij bedoelt goedkoop omdat Sylvana korting geeft...quote:Op donderdag 7 december 2006 18:47 schreef Eveli het volgende:
[..]
Goedkoop? Dat vind ik nog wel tegenvallen eigenlijk.
nee vanmiddag gesprek gehad en heb er wel goed gevoel over, maar er zijn nog meer sollicitaties, dus het is nog even afwachtenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:55 schreef whoops het volgende:
[..]
Hij bedoelt goedkoop omdat Sylvana korting geeft...
Weet je trouwens al of je het wordt Sylvana?
Ik zag vandaag dat bord aan de muur hangen ja.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee vanmiddag gesprek gehad en heb er wel goed gevoel over, maar er zijn nog meer sollicitaties, dus het is nog even afwachtenhet is flexibel werk, voor 2-12 uur in de week. Diensten die ik zou kunnen doen zijn die van 16-20 uur en van 18-22 uur en in het weekend hele dag. maar kan dus best zijn dat ik ene week 4 uur moet werken en andere week 12 uur, maar dat maakt mij niet uit, iets is beter dan niets
ja, ze zoeken er een stuk of 4/5quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:26 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik zag vandaag dat bord aan de muur hangen ja.
Volgens mij hebben ze dus wel wat meer mensen nodig, anders hangen ze ook niet zomaar een bord op.
Volgens mij niet, ja, misschien dat winkeltje bij de Moskee achter station?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:36 schreef scarefreak het volgende:
Weet iemand of er op zondag ergens supermarkten open zijn, behalve de AH to-go dan...?
ikke wel hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:47 schreef Reya het volgende:
Heeft iemand interesse in een meet in Deventer? Ik had al eea erover gelezen, maar misschien ben ik binnenkort sowieso al met een andere FOK!ker in Deventer, en wellicht valt eea te combineren met een meet![]()
10 jaar geleden toen het nog niet druk wasquote:Op woensdag 13 december 2006 12:25 schreef Sylvana het volgende:
Gaan er nog mensen naar het Dickens Festijn vant weekend? Ik ga zondag
Ik ga denk ik even kijken hoe al die mensen in de rij staan te koukleumen.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:25 schreef Sylvana het volgende:
Gaan er nog mensen naar het Dickens Festijn vant weekend? Ik ga zondag
Kijk, dat is het mooie als je een perskaart hebt. Je loopt zo via de andere kant naar binnenquote:Op woensdag 13 december 2006 12:44 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik ga denk ik even kijken hoe al die mensen in de rij staan te koukleumen.
Ik ben er zelf nog nooit geweest, noway dat ik een uur in de rij ga staan te vernikkelen.
150.000quote:Op woensdag 13 december 2006 13:10 schreef Sylvana het volgende:
waar woon je dan? zal ik wel ff naar je zwaaien
Ze verwachten trouwens 150.000 man
das Gordonquote:Op woensdag 13 december 2006 20:21 schreef Canisfire het volgende:
Wie is die man als ik vragen mag ?
En is dat het hoekje vlak bij de dirk van den broek?
Die gozer van Aldino heeft het goed voor elkaar met z'n winkeltje. Laatst was een van die dure kledingontwerpers (versace ? ) daar ook al op bezoek kon je je pak op maat laten maken.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:19 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En op die laatste foto, die winkel " La Mode" daarboven woon ik dusEn hij schijnt dus regelmatig in de winkel pal tegenover mijn huis ( Al Dino Mode) te winkelen
Wist wel dat het erg dure winkel was, maar dat blijkt dus ook wel
Ja, de pakken van de selectie van Go Ahead Eagles komen er ook vandaanquote:Op woensdag 13 december 2006 20:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Die gozer van Aldino heeft het goed voor elkaar met z'n winkeltje. Laatst was een van die dure kledingontwerpers (versace ? ) daar ook al op bezoek kon je je pak op maat laten maken.
ja, relaxed hequote:Op woensdag 13 december 2006 20:39 schreef Reya het volgende:
Hmmm, je woont op best een toffe plek, Sylvana.
Alles binnen handberijk maar op Zaterdag geen last van overlast?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, relaxed hewoon echt super hier
Op die plek valt het denk ik wel mee.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Alles binnen handberijk maar op Zaterdag geen last van overlast?
Mwah de brink zit er niet zo heel ver van af natuurlijkquote:Op woensdag 13 december 2006 20:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Op die plek valt het denk ik wel mee.
nouja, tis wel het begin/eind van de winkelstraat, komen best wel veel mensen langs hoor op een dagquote:Op woensdag 13 december 2006 20:50 schreef scarefreak het volgende:
Die plek is het altijd wel rustig. alsof er hordes mensen richting de bristol en wibra lopen
Gewoon je muziek kij hard aan op vrijdag gaat die draai orgel wel wegquote:Op woensdag 13 december 2006 20:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, tis wel het begin/eind van de winkelstraat, komen best wel veel mensen langs hoor op een dag
maar niet zo heel veel uitgaansoverlast, op de Bursestraat was dat een stuk erger
wat wel erg irritant is zijn de alarms van de winkels die regelmatig afgaan en het draaiorgel dat hier op vrijdag rustig een uur voor de deur staat te spelen
Draaiorgels schijnen wel weer te helpen tegen hangjongerenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, tis wel het begin/eind van de winkelstraat, komen best wel veel mensen langs hoor op een dag
maar niet zo heel veel uitgaansoverlast, op de Bursestraat was dat een stuk erger
wat wel erg irritant is zijn de alarms van de winkels die regelmatig afgaan en het draaiorgel dat hier op vrijdag rustig een uur voor de deur staat te spelen
Hij was van Armani.. Ik heb hem toen nog geinterviewd.. Die goser van Aldino Moda zelf is maar een vage gast..quote:Op woensdag 13 december 2006 20:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Die gozer van Aldino heeft het goed voor elkaar met z'n winkeltje. Laatst was een van die dure kledingontwerpers (versace ? ) daar ook al op bezoek kon je je pak op maat laten maken.
Dat draaiorgel is fucking irritant... Lig je op zaterdagmiddag om 2 uur nog in je nest, gaat dat ding onder je raam staan spelen... Moet je alle ramen dicht doen en de muziek zelf hard aanzetten wil je hem overstemmen.... Teden de tijd dat ik dat gedaan heb blijf ik ook wel wakker...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Draaiorgels schijnen wel weer te helpen tegen hangjongeren![]()
In de Walstraat zit een tandarts die wellicht nog nieuwe patienten aanneemtquote:Op donderdag 14 december 2006 02:57 schreef Sylvana het volgende:
help!!! dringend een tandarts gezocht in het centrum (die nog nieuwe patienten aanneemt), ik heb mondontsteking en geen tandarts hieren kan mn mond amper open krijgen, verga van de pijn en heb morgen wel een presentatie, dus moet eigenlijk morgen dus wel gelijk naar een tandarts toe
Ik vind de draaiorgel om 09:15 uur onder mijn raam op zaterdag ochtend anders erg irritant...quote:Op woensdag 13 december 2006 20:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben er in het weekend vaak niet, dus weet niet offie op zateradg ook hier voor mn deur draait, maar op vrijdag wel en das idd erg irritant, ga morgen wel gewoon vraegn offie ff verderop wil gaan staanquote:Op donderdag 14 december 2006 13:51 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ik vind de draaiorgel om 09:15 uur onder mijn raam op zaterdag ochtend anders erg irritant...
Waar zit die danquote:Op donderdag 14 december 2006 07:45 schreef Reya het volgende:
[..]
In de Walstraat zit een tandarts die wellicht nog nieuwe patienten aanneemt![]()
goquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:04 schreef Renesite het volgende:
Charles Dickens, een no of een go?
Zijn er zondag dan ook winkels open?
heb je bij je ouders daar geen tandarts? Dan ga je daar toch heen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:09 schreef Sylvana het volgende:
klotezooi, tandartsen gebeld, maar dan moet ik contant betalen omdat ik nog geen patient ben en heb geen geld ervoorkga wel huisarts bellen dan, maarja, bij tandarts zeiden ze al wel dat hij waarschijnlijk weinig kan doen
edit, die doet er idd niks aan
naja, dan maar pijn lijen en hopen dat het vanzelf weer over gaat...
Volgens mij wonen haar ouders een eind uit de buurt van onze mooie stad.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:41 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
heb je bij je ouders daar geen tandarts? Dan ga je daar toch heen?
De kaarten zijn nog niet op.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:44 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Volgens mij wonen haar ouders een eind uit de buurt van onze mooie stad.
OT: Hoe loopt het met de kaartverkoop voor O&N, ik krijg mijn loon ws. pas begin volgende week en ik wil graag naar burger dan
Een tandarts in de Walstraat? Ik heb geen idee waar die zit...quote:Op donderdag 14 december 2006 07:45 schreef Reya het volgende:
[..]
In de Walstraat zit een tandarts die wellicht nog nieuwe patienten aanneemt![]()
op internet en in de gouden gids en het telefoonboek kon ik ook geen tandarts in de Walstraat vindenquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Een tandarts in de Walstraat? Ik heb geen idee waar die zit...
overal is zelfde, als je niet verzekerd bent moet je contant betalenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:53 schreef scarefreak het volgende:
Heb je al de omliggende dorpen geprobeerd?
-Diepenveen
-Schalkhaar
-Twello
-Bathmen
Oh?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Een tandarts in de Walstraat? Ik heb geen idee waar die zit...
Ik weet alleen Dickens festijn, iets over Middeleeuwen zou ik niet wetenquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:19 schreef Canisfire het volgende:
Ik had een vraagje in mijn Herinering zijn er twee festivalen in deventer waar bij mensen verkleed gaan als vroeger. Een in de jaren van dikens en nog een in de middeleeuwen style klopt dit ?
Zo ja hoe heet dat middeleeuwen festival dan ?
Het andere festival heet Op Den Berghe. Dat vond altijd plaats op Hemelvaartsdag. Dit jaar heeft de VVV besloten om te stoppen met dat evenement. Er komt iets anders voor in de plaats.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:19 schreef Canisfire het volgende:
Ik had een vraagje in mijn Herinering zijn er twee festivalen in deventer waar bij mensen verkleed gaan als vroeger. Een in de jaren van dikens en nog een in de middeleeuwen style klopt dit ?
Zo ja hoe heet dat middeleeuwen festival dan ?
daarom ben ik onder anderen niet gegaanquote:Op zondag 17 december 2006 11:10 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Veel plezier tussen die 100.000 anderen, die ze vandaag verwachten![]()
je had beter net zoals ik gisteren kunnen gaan, was het niet zulk slecht weer als vandaag en een stuk minder drukquote:Op zondag 17 december 2006 11:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
daarom ben ik onder anderen niet gegaan
Zaterdagen werk ik standaardquote:Op zondag 17 december 2006 12:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je had beter net zoals ik gisteren kunnen gaan, was het niet zulk slecht weer als vandaag en een stuk minder druk
Is het vandaag 2 uur dan?quote:Op zondag 17 december 2006 13:57 schreef Misanthroopia het volgende:
Ow... beetje laat, maar als iemand naar het Dickens festival wil.....
....moet je mij ff bellen, dan hoef je niet 2 uur in de rij te staan
Hoe komt het dat je bij jou niet in de rij hoeft te staan dan, werk je bij de organisatie of zo?quote:Op zondag 17 december 2006 13:57 schreef Misanthroopia het volgende:
Ow... beetje laat, maar als iemand naar het Dickens festival wil.....
....moet je mij ff bellen, dan hoef je niet 2 uur in de rij te staan
hoe zit dat eigenlijk als je in de Walstraat woont, moet je dan gewoon aantonen dat je daar woont en dan word je doorgelaten ofzoquote:Op zondag 17 december 2006 16:33 schreef whoops het volgende:
Wow, m'n persoonlijke record... Straat uit -> 10 minuten. Straat weer in, minder dan 5 minuten...
Nope. De voordeur van Brink 21 zit aan de Brink en de achterdeur komt uit op het Dickens festival gebiedje. 3x raden wie er een sleutel heeftquote:Op zondag 17 december 2006 15:24 schreef whoops het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je bij jou niet in de rij hoeft te staan dan, werk je bij de organisatie of zo?
En het is inderdaad stukken drukker dan gisteren in de straat, het staat weer ouderwets vast voor m'n huis...
handigquote:Op zondag 17 december 2006 17:14 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Nope. De voordeur van Brink 21 zit aan de Brink en de achterdeur komt uit op het Dickens festival gebiedje. 3x raden wie er een sleutel heeft![]()
![]()
Er zijn bewonerspassen (schijnt) maar daar heb ik er eigenlijk nog nooit een van gehad... Ik loop of gewoon stoïcijns door (bij uitgang Luxor/Boemel gewoon weer naar binnen en zo), en als ze er daar iets van zeggen kan je gewoon vertellen dat je daar woont, nog nooit problemen mee gehad eigenlijk...quote:Op zondag 17 december 2006 16:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hoe zit dat eigenlijk als je in de Walstraat woont, moet je dan gewoon aantonen dat je daar woont en dan word je doorgelaten ofzo
Dat is inderdaad wel handig ja...quote:Op zondag 17 december 2006 17:14 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Nope. De voordeur van Brink 21 zit aan de Brink en de achterdeur komt uit op het Dickens festival gebiedje. 3x raden wie er een sleutel heeft![]()
![]()
Zo danquote:Ruim 150.000 bezoekers bij Victoriaans Deventer
DEVENTER - Het Deventer Dickens Festijn is gisteren en vandaag bezocht door 150.000 bezoekers. Vorig jaar trokken 135.000 liefhebbers van openluchttheater in kerstsfeer naar de Overijsselse stad.
De zestiende editie van het festival rond de verhalen van Dickens is naar tevredenheid van de organisatie verlopen, zei Anjo de Bont van Evenementenbureau VVV Deventer. ,,Ondanks de regen zaterdag kwamen toen al 70.000 mensen langs. De drukte heeft wel tot flinke wachtrijen geleid. Sommigen moesten tot een uur wachten voor ze naar binnen konden, maar de mensen hebben het er voor over.''
Een verklaring voor het bezoekersrecord is moeilijk te geven. ,,De mensen horen via via van dit festival en komen van heinde en verre naar Deventer.''
Tijdens het Dickens Festijn lopen bewoners van het Bergkwartier en acteurs verkleed rond als figuren uit de boeken van Charles Dickens. Favoriet is onder meer de mopperende Scrooge die bezoekers becommentarieert. Ruim negenhonderd mensen lopen gekostumeerd rond.
Zo, dat werd tijd ook zegquote:Meer ruimte voor fietsen bij station
door INGRID WILLEMS
DEVENTER - De omgeving van het station in Deventer krijgt er aan de hoofdingang tijdelijk 500 fietsklemmen bij. Ze komen op de groenstrook tussen de Stationsstraat, het seinhuis en het spoor.
Daarnaast wordt de bestaande stalling bij het busstation uitgebreid. Het gaat om een tijdelijke maatregel, in afwachting van een definitieve oplossing voor een fietsenstalling. Die oplossing moet samen met Pro Rail worden gezocht.
De plaatsing van de klemmen wordt mogelijk doordat met busmaatschappij Connexxion overeenstemming is bereikt over verplaatsing van het busperron naar de Stationsstraat. Het college van B en W gaat tot deze maatregelen over omdat er al lange tijd een roep is om meer ‘fietsparkeerplaatsen’.
Uit recente tellingen blijkt ook dat er een tekort is aan gratis stallingsmogelijkheden bij het NS-station.
Uitbreiding
Op de groenstrook bij de Stationsstraat is ruimte voor 300 fietsklemmen en bij de uitbreiding van de bestaande stalling bij het busstation gaat het om zo’n 200 exemplaren.
Er wordt - in januari - begonnen met de uitbreiding van de stalling bij het busstation. Voor de nieuwe fietsklemmen in de groenstrook moet een bouw- en monumentenvergunning worden aangevraagd omdat de groenstrook deel uitmaakt van het Rijsterborgherpark. Die procedure zou normaal vijf maanden duren. maar de gemeente bekijkt of versnelling mogelijk is.
B en W gaan ondertussen wel samen met ProRail op zoek naar een definitieve oplossing voor het fietsprobleem.
In het gemeentelijke Fietsbeleidsplan 2000+ is namelijk als doel gesteld dat méér mensen de fiets moeten gebruiken. Om dat te bereiken moeten er ook voldoende stallingen zijn.
whaah ik wil helemaal niet dat mijn bus wordt verplaatstquote:Op zondag 17 december 2006 22:59 schreef whoops het volgende:
Ik snap alleen niet helemaal waar die nieuwe stallingen nou komen...
"...verplaatsing van het busperron naar de Stationsstraat." ik zou zeggen dat die al aan de Stationsstraat ligt?
Is het al uitverkocht ja? Damn!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:57 schreef mattttPUNTnl het volgende:
spoed spoed spoed spoed urgent urgent urgent
Kent iemand nog een persoon die zijn of haar kaartje voor het burgerweeshuis oud en nieuw feestje kwijt wil? M'n maat was vanavond te laat voor zijn kaartje, is dus uitverkochten ik heb niet echt veel zin om zonder hem te gaan dus ben ik even op zoek naar een alternatief.
Er zijn nog wel kaartjes, Jozef lette niet op gisteren.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:57 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Kent iemand nog een persoon die zijn of haar kaartje voor het burgerweeshuis oud en nieuw feestje kwijt wil? M'n maat was vanavond te laat voor zijn kaartje, is dus uitverkochten ik heb niet echt veel zin om zonder hem te gaan dus ben ik even op zoek naar een alternatief.
kaartjes zijn er nog wel, maar ze worden langzamerhand zeldzaam. Wees er snel bij!!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:57 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ik ben vandaag nog langs je huis gelopen moest van eht station naar Knibbel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:02 schreef Sylvana het volgende:
lol, ik kwam terug van boodschappen doen, had deur open staan om boodschappen naar binnen te brengen, loopt er zo maar iemand naar binnenDacht dat ie de winkel in liep
Naja, toch maar ff vriendelijk gezegd dat het mijn huis was en geen winkel
wonen daar ook niet-bejaarden eigenlijk?quote:
Laatste update: Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er vanavond slechts 21 kaartjes over zijn. Als je bij het oud en nieuw feest van het burgerweeshuis bij wil zijn, zorg er voor dat je vanavond om 20.00 uur in het café bent om ze te halen. Op = op!!!!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:34 schreef piepster het volgende:
Yup!
Vanavond vanaf 20 uur in het Burgerweeshuiscafé zijn er nog kaartjes te koop!
Die AH to Go is trouwens verkozen tot beste van Nederland he?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:14 schreef Sylvana het volgende:
Net maar even langs de AH to Go gelopen om te vragen hoe het zit met die sollicitaties. Nou schijnt het dat er de laatste weken zoveel geinteresseerden zijn geweest dat ze alles nu maar hebben uitbesteedt aan het hoofdkantoor, en dat het nog wel paar weken kan gaan duren voor ik wat hoor. En ook al zoeken ze er een stuk of 4/5, zo wordt de kans natuurlijk wel kleiner dat ik word aangenomen daar.
jup kloptquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:27 schreef Eveli het volgende:
[..]
Die AH to Go is trouwens verkozen tot beste van Nederland he?
Ik kom ook net van El Popo terug, het was weer goed te eten...quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:22 schreef Sylvana het volgende:
vanavond weer lekker uit eten geweest bij El Popo
Serieus jij woont ook in deventer ?quote:Op zondag 31 december 2006 17:13 schreef maaike1987 het volgende:
wie gaat er vanavond oud op nieuw in deventer vieren?
ja, ik ook natuurlijk...quote:Op zondag 31 december 2006 17:13 schreef maaike1987 het volgende:
wie gaat er vanavond oud op nieuw in deventer vieren?
ja maar jij gaat niet naar mijn kroeg tochquote:
daar zou je ook kaartjes voor moeten kopenquote:Op zondag 31 december 2006 17:36 schreef Canisfire het volgende:
Ik denk ook geen murpy's vanavond.
Volgende week weer denk ik.
huh ? ik kan er toch altijd zo binnen lopen ? en alleen maar betalen voor mijn jas ?quote:Op zondag 31 december 2006 19:35 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
daar zou je ook kaartjes voor moeten kopen![]()
Dat lapje voor je oog was je halverwege weer kwijt geloof ik?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:45 schreef mattttPUNTnl het volgende:
niet met oud en nieuw hoor canisfire![]()
Damn, burgerweeshuis feestje was geniaal, nog nooit zo wasted geworden in Deventer
Zijn er nog meer mensen behalve misantropia gegaan?
iddquote:Op maandag 1 januari 2007 15:45 schreef mattttPUNTnl het volgende:
niet met oud en nieuw hoor canisfire![]()
Damn, burgerweeshuis feestje was geniaal, nog nooit zo wasted geworden in Deventer
Zijn er nog meer mensen behalve misantropia gegaan?
whoop is daar geweest.. maar volgens mij slaapt hij nogquote:Op maandag 1 januari 2007 16:17 schreef piepster het volgende:
Dat was idd een wereldfuif bij het Burgerweeshuis!
Woei!
Nog iemand naar de Davofabriek geweest?
Indeed, indeed, net wakker... Was bij Davo ook een goeie party, was alleen errrrug wasted en daardoor redelijk vroeg weer thuis...quote:Op maandag 1 januari 2007 16:59 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
whoop is daar geweest.. maar volgens mij slaapt hij nog![]()
Ja ,het is erg lekker eten daar, al verscheidende keren geweestquote:Op zondag 31 december 2006 17:09 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
is het lekker eten daar?? schijnt wel redelijk goedkoop te zijn![]()
das wel saai zegquote:Op maandag 1 januari 2007 17:07 schreef Kluupkluup het volgende:
Ben nergens heen gegaan. Had misschien naar Fred&Douwe gewilt achteraf.. mja.. achteraf...![]()
Ben naar vrienden geweest.. 2 van m'n vrienden hebben een anti-kraak huisje in de Rivierenwijk. En die hadden ook wat illegaal vuurwerk. Was wel mooi. Rond 2 uur nog naar een ander huisfeestje gegaan van een vriend. Gezellige avond/nacht gehad hoorquote:Op maandag 1 januari 2007 17:41 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
das wel saai zeggewoon thuis gevierd of niet gevierd?? volgens mij was de fred & douwe heel druk, weet in ieder geval dat de kachel echt vol zat..(gratis entree zonder kaartje)
Vriend 2 meld, maar is nu brak..quote:Op maandag 1 januari 2007 17:47 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ben naar vrienden geweest.. 2 van m'n vrienden hebben een anti-kraak huisje in de Rivierenwijk. En die hadden ook wat illegaal vuurwerk. Was wel mooi. Rond 2 uur nog naar een ander huisfeestje gegaan van een vriend. Gezellige avond/nacht gehad hoor
hahah sorry, dacht dat je misschien alleen thuis had gezetenquote:Op maandag 1 januari 2007 17:47 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ben naar vrienden geweest.. 2 van m'n vrienden hebben een anti-kraak huisje in de Rivierenwijk. En die hadden ook wat illegaal vuurwerk. Was wel mooi. Rond 2 uur nog naar een ander huisfeestje gegaan van een vriend. Gezellige avond/nacht gehad hoor
En wat was dat ook alweer?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:25 schreef maaike1987 het volgende:
alleen nog steeds niet begonnen aan mijn goede voornemen![]()
Dat filmpje, niet nog eens...quote:Op maandag 1 januari 2007 18:28 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=R2r5H5QlKlo
Dat meisje dat als tweede zingt met die rare mond komt uit Deventer toch ?
Yup, colmschate geloof ikquote:Op maandag 1 januari 2007 18:28 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=R2r5H5QlKlo
Dat meisje dat als tweede zingt met die rare mond komt uit Deventer toch ?
Dat meisje ja.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat filmpje, niet nog eens...
Bedoel je dit meisje Canisfire? Ik ken d'r niet...
[afbeelding]
Ik kan me herinneren dat je op een ander feestje was..quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:08 schreef piepster het volgende:
De oud en nieuw foto's van de Davo staan online:
http://www.podiumwillie.com/archief_2006_12_31.htm
Volgens mij woont ze op 't Oostrik.....quote:Op maandag 1 januari 2007 19:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Yup, colmschate geloof ik
Vet... Zie wel een aantal bekenden, onder andere m'n huisgenootquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:08 schreef piepster het volgende:
De oud en nieuw foto's van de Davo staan online:
http://www.podiumwillie.com/archief_2006_12_31.htm
hahaah dat is inderdaad niet zijn beste foto neequote:Op donderdag 4 januari 2007 16:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Vet... Zie wel een aantal bekenden, onder andere m'n huisgenoot
[afbeelding]
Sta er zelf ook niet op, maar was ook niet echt aanwezig op die party...
Klopt, maar ik dacht dat er vast wel geinteresseerden waren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:16 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je op een ander feestje was..
Plaatsen! Plaatsen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:31 schreef piepster het volgende:
[..]
Klopt, maar ik dacht dat er vast wel geinteresseerden waren.
De foto's van het Weeshuis plaats ik hier mooi niet. Zo mooi sta ik er ook weer niet op. (En jij zeker niet!-)
Hey die gast ken ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Vet... Zie wel een aantal bekenden, onder andere m'n huisgenoot
[afbeelding]
Sta er zelf ook niet op, maar was ook niet echt aanwezig op die party...
De zoom stond nog aan...quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:31 schreef piepster het volgende:
[..]
Klopt, maar ik dacht dat er vast wel geinteresseerden waren.
De foto's van het Weeshuis plaats ik hier mooi niet. Zo mooi sta ik er ook weer niet op. (En jij zeker niet!-)
Ik ken hem niet, is Deventer dan toch weer iets groterquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:45 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Hey die gast ken ik.![]()
Blijkt maar weer eens hoe klein Deventer eigenlijk is.
Ziet er gezellig uit daar bij Willie!
Lift kapot: bewoners al 4 dagen opgeslotenquote:Lift kapot: bewoners al 4 dagen opgesloten
Invaliden en mensen die slecht ter been zijn zitten al vier dagen opgesloten in hun appartement in de Dreefflat in Deventer. Ze kunnen hun woning niet uit, omdat de lift al dagen kapot is.
Bewoners zijn het meer dan beu en eisen een oplossing. Woningcorporatie Ieder1 had toegezegd dat de lift vandaag zou worden gemaakt, maar dat is nog altijd niet gebeurd. Een woordvoerder heeft tegenover RTV Oost nu beloofd dat de lift het morgen weer doet. De klus duurt zolang, omdat er onderdelen uit Frankrijk moeten komen om het hijstoestel te repareren.
Traplopen gaat erg moeilijk voor de invalide en slecht ter been zijnde mensen. Ze zitten al vier dagen vast in hun flatje in de Dreefflat in Deventer
Maar je hebt nu wel beenspierenquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel beenspieren
hij is nog vrijgezel dus als je op mannen valt..quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:45 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Hey die gast ken ik.![]()
Blijkt maar weer eens hoe klein Deventer eigenlijk is.
Ziet er gezellig uit daar bij Willie!
Zit jij nu ook al 4 dagen niets te doenquote:
ja en ik kan niet traplopen anders wordt ik moequote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zit jij nu ook al 4 dagen niets te doen?
Hehe, heel slimquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:57 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ja en ik kan niet traplopen anders wordt ik moe![]()
Normaal gebruik ik de lift maar doet het nou niet !! want ik woon op evenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hehe, heel slimje zou maar moe worden, dat moeten we niet hebben in een flat
![]()
Jij woont op even... Even lopenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:20 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Normaal gebruik ik de lift maar doet het nou niet !! want ik woon op even![]()
er zitten maar 3mensen van onder -20 waar onder ik... van de 66 huizen kunnen maar echt 20 goed lopen.. de rest met wandelstok of hinken heel erg of rolatorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij woont op even... Even lopen? Maar ff serieus zitten daar zoveel minder valide personen dan? Of stellen ze zich gewoon aan (of hebje er geen idee van)?
Ah oke, maar mag ik vragen wat jou dan naar die flat heeft geroepen? Of familie daar ofzo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:34 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
er zitten maar 3mensen van onder -20 waar onder ik... van de 66 huizen kunnen maar echt 20 goed lopen met wandelstok of hinken heel erg of rolator
ik ben 16... dus ben nog thuiswonendquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah oke, maar mag ik vragen wat jou dan naar die flat heeft geroepen? Of familie daar ofzo?
***Of nog thuis wonend![]()
Nah... aardige gast maar zo aardig issie ook weer niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:12 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hij is nog vrijgezel dus als je op mannen valt..![]()
Klopt, ik hoopte dat Fred & Douwe daar wel op in zou springen. Maar dat is nog niet gebeurd. En verder zit er niks.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:09 schreef Erasmusch het volgende:
Die is er toch al een poosje niet
In de EDB komt een vestiging van The Sting, die modeketen. Wat betreft die megadiscotheek. Het klopt inderdaad dat een exploitant Apeldoorn links laat liggen en nu zijn oog heeft laten vallen op Deventer. Het zou fantastisch zijn als dat gerealiseerd kan worden in het Havengebied. Genoeg parkeerplaatsen en weinig last voor omwonenden, want die zijn er bijna niet. Een zelf idee als The Matrixx in Nijmegen dus.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:09 schreef Erasmusch het volgende:
Er zou eerst een club komen in de EDB, maar toen bleek dat de gemeente de vergunning al had verkocht aan P&C/H&M ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |